Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 5 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 5 EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 5 EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 5 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 5 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 5 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 5 EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 5 EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 5 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 5 Voteba13Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 5 Voteba14Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 5 Voteba15 
Jake
Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 5 Voteba13Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 5 Voteba14Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 5 Voteba15 
Sasha
Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 5 Voteba13Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 5 Voteba14Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 5 Voteba15 
Renata
Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 5 Voteba13Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 5 Voteba14Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 5 Voteba15 
Lenore
Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 5 Voteba13Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 5 Voteba14Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 5 Voteba15 
Genevira
Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 5 Voteba13Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 5 Voteba14Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 5 Voteba15 
Celenia
Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 5 Voteba13Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 5 Voteba14Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 5 Voteba15 
Marcus
Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 5 Voteba13Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 5 Voteba14Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 5 Voteba15 
Elizabeth
Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 5 Voteba13Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 5 Voteba14Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 5 Voteba15 
Emery
Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 5 Voteba13Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 5 Voteba14Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 5 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Well... it dosn't sound bad... - Jack White

Side 5 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Go down

Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 5 Empty Sv: Well... it dosn't sound bad... - Jack White

Indlæg af Gæst Tirs 3 Sep 2013 - 20:53

Hun smilede kærligt, "jeg vil ik midste dig Jack" hviskede hun svagt ind i hans øre. Hun kiggede blidt på ham da han lagde sine arme om hende. Et bredt smil brede sig på hendes læber. "Uhh.... Det vil jeg meget gerne se" grinede hun blidt og smilede frækt.
Hun gengælde blidt hans kys, og rystede roligt på hovedet. "Jeg vil ikke kunne forlade dig eller smide dig ud... Vi har børn nu, vi er en familie, jeg kan ik undvære dig Jack, det elsker jeg dig for meget til" sagde hun med al den kærlighed hun havde at gi ham. Og det var en hel del. Hun kiggede op på ham med et smil og rystede på hovedet af ham. "Tro nu ik du er helt tilgivet din dumme dæmon" grinede hun og kiggede efter ham som han gik ud af døren.
Hun kiggede lidt rundt i værelset, lod information stige hende til hoveds... Det var meget, mange hemmeligheder, men hun måtte holde til det, hun kunne vel ik tro at hun bare kunne få en hel normal fyr som ik fik sig selv indblandet i sådan noget... Hun sukkede tungt og kiggede ned i gulvet lidt og lod bare tankerne flyve.
Hun lod blikket gå op på hun hørte døren lukke og låse og hun så Jack komme over til hende og skubbe hende ned på sengen. Hun smilede frækt op til ham. "Treat me like a bad girl Jack" hviskede hun kælent i hans øre og bed ham let i halsen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 5 Empty Sv: Well... it dosn't sound bad... - Jack White

Indlæg af Gæst Tirs 3 Sep 2013 - 23:15

Jack smilede til hende og lod sin nye gyldne hånd glide ned over hendes krop før han fokuserede på et ekelt punkt og rev alt hendes tøj af " in my house bad girls get biiig rewards" han lagde sig ned over hende og kyssede hende mens han langsomt lod hans fingre lege rundt med hendes krop. hvis man skulle sige det på en måde var han ved at varme hende op "ok så er du vist klar til fuld pedal" han tog sit tøj af med lidt hjælp fra hende. han lænede sig ned til hendes øre "husk på du bad selv om det" han kørte hans lem ind i hendes underliv roligt. men der fra var intet roligt han tog fat om hendes hofter og pressede hende hårdt ned over hans lem og fortsatte indtil han et kvarter senere kom så hårdt han blev nød til at holde fast i hende for ikke at skyde ud. der efter rullede de ned på gulvet hvor hun endte op på toppen "din tur til at gøre lidt for mig nu" han smilede med et glimt i øjet og fik hende rykket om på hendes knæ. han tog fat om hendes bag hoved for at holde det på plads og kørte meget hårdt på, flere gange hvor han ramte bagvæggen af hendes hals og hørte hende prøve at mumle noget "hvad siger du bad girl, om jeg er færdig, lige om lidt" han gav et sidste stød inden han kom og denne gang var det et lidt mindre udflow. det stoppede hende dog ikke fra at hoste "du bad om det og jeg leverede, og hvis du er frisk har jeg endnu en overraskelse til min lille baddie engel" han smilede til hende da hun rejste sig op igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 5 Empty Sv: Well... it dosn't sound bad... - Jack White

Indlæg af Gæst Ons 2 Okt 2013 - 23:44

Hun skælvede under hans berøring og gispede svagt da han pludselig rev alt hendes tøj af. Et smil formede sig på hendes læber, hun kiggede med et frækt blik på ham af det ham sagde. Hun lagde sine arme om hans nakke da han lagde sig ned på hende og begyndte at kysse hende. Hun sukkede af hans berøringer mod hendes krop.
Hun smilede stort af den han sagde og hjalp ham hurtigt af med hans tøj hvor han så til sidst var nøgen som hende.
Hun bed sig i læben og nikkede af det han sagde til hende. Hun var helt klar på det hele.
Hun stønnede da han kørte sit lem ind i hende, og begyndte så ellers at gå hårdt til den. Som fik Demitra til at stønne højt af nydelse. Hun holde godt fast om ham og stønnede for hvergang han lavede et ryk i hende. Efter tid af høje støn og hårdt sex kunne hun mærke hvordan han kom i hende, det skød ud af ham og gav et ryk i hende, men han havde heldigvis godt fast i hende. Hun smilede skævt til ham.
De rullede ned på gulvet hvilket fik hende oppe på ham. Endnu et frækt smil spillede på hendes læber og ikke engang efter et sekunds tøven begyndte hun at ride ham hårdt og vildt. Hun stønnede højt som før, hun kom med et nydende støn og så ind i hans øjne inden han fik hende op på knæ.
Han tog fat i hendes baghoved og begyndte at støde ind i hendes mund, hårdt.
Hun gispede og prøvede egentlig at tale, det blev så til en mumlen der skulle havde sagt "Mmm Jack!"
Og lige efter et hårdt ryk blev hendes mund fyldt. Hun slugte det men måtte hoste en smule.
Hun kiggede op på ham med et svagt blik. Hun rejste sig langsomt op og smilede skævt "jeg er altid frisk" svarede hun frækt og blinkede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 5 Empty Sv: Well... it dosn't sound bad... - Jack White

Indlæg af Gæst Tors 3 Okt 2013 - 0:13

han smilede til hende og hjalp hende op og stå "du ved jeg elsker dig ikke. der for vil jeg som din partner her i den her rotte rede vi kalder livet" han hostede lidt før en lille klud hang ud af hans mund. han fik hende til at grine lidt da han trak i det og der blev ved med at komme nye farver op indtil den sluttede i en klump "det må du undskylde kære" han foldede klumpen ud så man kunne se en lille æske "jeg har aldrig været god til det med timing når det gælder sådan noget her så bær over med mig men Demitra vil du gøre mig den ære at blive fru white" han havde sat sig ned på et knæ og smilede over hendes reaktion. det mindede lidt om det chock efter folk lige havde set en bil ulykke. diamanten i ringen var en betydeligt stor sten, intet var for godt til hans baddie engel "jorden til Demitra hallo" han smilede indnu mere da hun sprang i hans arme med et højt vin *Jack din snu red du gør det igen* han gav hendes baller et klem "jeg tænkte det alligevel kun var et spørgsmål om tid før jeg gav dig en ring så jeg kom dig i forkøbet" han lod hende kysse ham over alt og kyssede hende igen inden han gik på toilettet for at se sig selv i spejlet, selv om hun ikke kunne ses i spejlet kunne han mærke hende lige bag sig og vendte sig rundt "nu har du fået din belønning hvor er min så" han smilede til hende og gav hende et kys.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 5 Empty Sv: Well... it dosn't sound bad... - Jack White

Indlæg af Gæst Tors 3 Okt 2013 - 7:08

Hun smilede nervøst til at ham af det han sagde, hun tiltede hovedet på skrå, og et grin kom fra hendes da han pludselig begyndte at hive klude ud af sin mund. Og han blev ved indtil det så stoppede. Hun smilede blidt og kiggede på dn lille æske han havde. Hendes øjne blev større i det han spurgte. Hun smilede stort i det hun fandt ud af at hun havde været lidt lang tid om at svare. Et hvin kom fra hende og hun spran i hans arme, "Ja, ja ja ja ja ja ja" svarede hun ham. Hun kiggede smilende på ham og grinte blidt før hun begyndte at give ham små kys på læberne.
Hun lod ham dog gå på toilettet, men hun gik stille efter ham.
Hun kiggede på ham i spejlet, der var bare ingen hende, men det var ik noget nyt.
Han havde dog lagt mærke til hende. Hun smilede stort af det han sagde og rystede på hovedet. "At jeg sagde ja, var det ik liiiige det du ønskede dig" spurgte hun kækt med et frækt smil og begynde at kysse ham ned af hans hals og bed ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 5 Empty Sv: Well... it dosn't sound bad... - Jack White

Indlæg af Gæst Tors 3 Okt 2013 - 18:27

han smilede da hun kyssede ham "tjo så se det som en chance for at straffe mig" han smilede til hende med et kælent blik i hans øjne. hun bed ham i halsen og lod en hånd hvile på hendes baghoved mens den anden strejfede hen over hendes krop og tog et fast greb i hendes røv og lod hende suge videre. han smilede da hun trak sig tilbage. han smilede til hende og aede hende gennem det blod røde hår med et smil og gav hende et kys "hvad siger du til at tage ud at fejre det" han smilede til hende og kyssede hende dybt og så på hende "måske en hurtig tur og så kan vi tage ud, så er vi sikre på at børnene sover" han gik hen i sengen og blev skubbet ned på sengen med et smil hvor hun kravlede op oven på ham. han lagde sine hænder på hendes røv og pressede sig op i hendes røvhul mens fik han hende til at læne sig ind over hans hoved med sine bryster som han masserede på hendes brystvorter og kørte op og ned i mens. han trak den ud for at køre sit lem drillende på hendes skamlæber og til sidst stødte op i hende og lod hende ride ham i et godt kvarter før han tog fat i hende og vendte hende så hun lå nederst "er du klar til slut spurten" han smilede og lænede sig helt hen over hends krop og mærkede hendes hænder på hans ryg. han begyndte langsomt men satte farten op i takt med hans stød også blev hårdere. han fik hende til at skrige hans navn flere gange i træk ind til han kom i hende. han var næsten færidg med at komme da han trak ud og sprøjtede ud over hendes krop. han rejste sig "tja det var underholdende ikke så lad os komme i tøj så vi kan tage en tur, med mindre du har lyst til mere" han smilede til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 5 Empty Sv: Well... it dosn't sound bad... - Jack White

Indlæg af Gæst Tors 3 Okt 2013 - 18:58

Hun smilede kækt, "straffe dig var... Mmm" hun spandt blidt i hans øre og gik ellers ned til hans hals igen og bed sig fast. Hun mærkede hans hånd på hendes baghoved og hans anden hånd, fast om hendes røv. Hun sugede til sig af hans dæmoniske blod, for hvert sug hun tog trak hun sig længere tilbage. Og til sidst var hun færdig med at suge fra ham og stod og betragtede ham og hans blodige hals.
Hun lukkede nydende øjne da han aede hende gemme hendes hår, og derefter gav hendes kys, hun sukkede blidt og åbnede stille øjne. "Det lyder godt" sagde hun med et stort smil og nød det dybe kys.
Hun stod med et frækt blik af hans foreslag og nikkede roligt. "Det lyder endnu bedre, hvor får du dog alle de gode ideer fra Jack" Hun gik lige efter ham til sengen og skubbede ham ned, et frækt smil var på hendes læber da hun kravlede op oven på ham. Hun mærkede hans hænder mod hendes røv og gav et højt støn fra sig da han stødte op i hendes røv. Hun lænede sig længere frem så hendes hoved ved hans blev erstattet med hendes bryster i stedet.
Hun stønnede højlydt af hans stød. Indtil han trak sig ud og begyndte at drille hende. Hun smilede af ham men hendes smil forsvandt med et højlydt støn fra hende da han stødte op i hende. Hun satte sig helt op, lagde sine hænder på hans brystkasse og begyndte at ride ham hårdt og vildt mens hun stønnede højt.
Efter hvad der ikke syntes af lang tid blev hun lagt ned på sin ryg så han lå over hende. Hun lagde sine arme om hans nakke og da han begyndte at støde hårdt i hende borede hun sine negle ned i hans ryg.
Hendes ellers meget høje støn blev erstattet med skrig der indeholde hans navn af og til. Hun mærkede ham komme i hende og hun stønnede af nydelse. Han trak sig ud og han sprøjtede lidt udover hendes krop. Hun kiggede op på da han rejste sig og et kækt smil kom på hendes læber. Hun rejste sig selv og strøg hans bryst med sine fingrenegle. "Du ville ike kunne holde til en omgang mere Sir." hun grinede stille og gik ellers ud til badeværelset for at tage sig et bad og få vasket sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 5 Empty Sv: Well... it dosn't sound bad... - Jack White

Indlæg af Gæst Tors 3 Okt 2013 - 22:55

han smilede mens han tog tøj på og fordømte at vampyre ikke havde et spejlbillede for ellers havde han nok haft det meget sjovt at se på hende bade. da hun kom ud igen smilede han til hende "jeg sagde ikke jeg lod dig gå endnu frøken men vi kan gøre forretningen færdig i vognen hvis det passer den kommende fru white" han smilede og kyssede hende dybt og lod hendes tunge lege med hans. de gik ud af døren og Jack låste efter dem, de gik ved siden af hende, demitra lænede sig kælent op af hans arm med den nye ring glimtende fra hendes finger han smilede og hjalp hende ind i vognen og gav hendes røv et lille smæk. han satte sig ved siden af hende og kyssede hende dybt mens hans anden hånd gled hen over hendes lår.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 5 Empty Sv: Well... it dosn't sound bad... - Jack White

Indlæg af Gæst Tors 3 Okt 2013 - 23:16

Da hun var færdig med at vaske sig kom hun gående ud af badeværelset. Med håndklædet oppe i håret for at få det tøret. Hun smilede smøret til Jack "vognen siger du..." Hun blinkede frækt og var med på kysset med det samme, legede med hans tunge som dansede sammen.
hun gik så hen til skabet som hun åbnede hvor der lå massevis a tøj. Hun tog undertøj ud og tog det på efterfulgt af en kort sort kjole der gik godt med hendes hår. Hun tog et par knæ høje platforme støvletter på. De var sorte som det meste af hendes tøj. Bagefter gik hun ud for at tage noget make up på, imens betragtede hun med kærlige øjne ringen pop hendes finger og tænkte på Jack. Hun smilede stort og blev så færdig og gik ud til Jack igen. Hun gik så med Jack ud af døren og ud til vognen.
Hun kiggede kærligt op på Jack som de gik der sammen, hun lænede sig blidt ind til ham med en kælen attitude.
Hun blev hjulpet op i vognen af Jack, hun grinte lidt af et smæk hun fik ham på røven, hun kiggede hurtigt tilbage ingen hun satte sig ind i vognen og han satte sig ved siden af hende.
Hun var straks med på kysset og så snart hun mærkede hans hånd op af hendes lår, kravlede hun op og side på hans skød, stadig mens hun kyssede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 5 Empty Sv: Well... it dosn't sound bad... - Jack White

Indlæg af Gæst Tors 3 Okt 2013 - 23:43

han konsentrede sig om kysset mens hans højre hånd krøb helt op omkring hendes trusser. han trak dem langsomt af med et smil "dem her behøves vi ikke" han smilede og satte hende ned ved siden af ham og satte sig på knæ foran hende og gravede sig ind under hendes kjole hvor han begyndte først bare at slikke skamlæberne og slubrede safterne i sig før han gravede tungen dybt ind i hendes underliv og lod tungen køre rundt på må og få. han fik hende til at komme bare ved hjælp af hans tunge og sendte en syndflod af væske ud af hendes underliv. han smilede da han trak sig ud derfra igen "det må jeg da gøre noget oftere" han satte sig tilbage og lod hende tage hans bukser af og viste hans stive lem. hun satte sig over skrevs på den og lod den forsvinde helt og red ham. han tog fat i hendes ene bryst og kyssede hende mens den anden var i fuldt gang med at rave på hendes røv. hun gled op og ned på han lem så meget at til sidst da der var et bump på vejen kom han så dybt i hende at hun ikke kunne lade være med at skrige hans navn "du er vidst ikke helt færdig endnu" han smilede til hende og så hende glide ned på sine knæ. han smilede da hun tog hans lem i munden og lagde hovedet tilbage og armene op på gelænderet bag ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 5 Empty Sv: Well... it dosn't sound bad... - Jack White

Indlæg af Gæst Fre 4 Okt 2013 - 3:58

Hendes mundviger gik op i et bredt smil da hun kunne mærke hans hænder tage fat om hendes trusser og tage dem af. Hun kiggede på Jack med et kækt smil. Hun blev sat ved siden af ham igen og hun kiggede på ham som han var på knæ foran hende og hans hoved væk inden under hendes kjole. Hun mærkede hans tunge og begyndte straks at stønne. Og da han så lod den bliv ført ind i hendes underliv, kunne hun simpelthen ikke holde det. Hun havde sine hænder begravet i hans hår som hun kom, og et nydelses støn fra hende. Hun smilede og nikkede roligt, "helt sikkert" hun var helt enig, det skulle han virkelig gøre noget oftere.
Hun begyndte at åbne hans bukser og tog dem af ham. Hun smilede stort til ham inden hun satte sig oven på den med et støn. Hun havde sine hænder omme bag ved hans nakke i det hun begyndte at køre hurtigt hurtigt og hårdt op og ned. Hun stønnede højlydt, ik kun pågrund af ham oppe i hende men osse fordi hans hænder var igang med at bringe fornøjelse til andre dele af hendes krop. Hun tog fat i hans nakke hår imens. Til sidst kom han hvilket fik hende til at skrige, ja og ikke bare skrige, men skrige hans navn. Hun tænkte ikke helt på folk der var ude fra vognen der sikkert havde kunnet høre hende.
Hun smilede af hans kommentar, han havde ret, hun var ik færdig med ham endnu, hun gik ned på knæ foran ham, tog roligt fat om hans lem og førte det ind i hendes mund før hun slap det igen og hun begyndte at lade munden glide op og ned af hans lem. Hendes øjne var engang imellem oppe på ham. Tjekkede om han kunne lide det for hver gang hun satte farten op og det så ud til at nød det. Så meget at han da kom til sidst. Hun slugte det og trak sig lidt tilbage før hun satte sig ved siden af ham, med hovedet liggende på hans skulder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 5 Empty Sv: Well... it dosn't sound bad... - Jack White

Indlæg af Gæst Fre 4 Okt 2013 - 18:32

han smilede til hende og kyssede hendes hoved "du er så nuttet nås du sidder sådan" han smielde og lod hende hvile hendes hoved på hans skød og aede hendes hår mens de kørte gennem gaderne. da vognen stoppede åbnede han døren for hende og hjalp hende ud til fronten af Firestep diskoteket "bringer det her da ikke minder tilbage" han smilede til hende og tog hendes hånd. han smilede til hende og gik ind med hende i håret, han smilede da de kom ind gennem dørene. han gav tegn til at Djen skulle spille den sang han altid hørte her og Djen nikkede og satte the touch hen over speakerne. han satte sig i baren med demitra ved hans side han smilede og bestilte to drinks.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 5 Empty Sv: Well... it dosn't sound bad... - Jack White

Indlæg af Gæst Fre 4 Okt 2013 - 19:26

Hun smilede blidt op til ham og lukkede blidt øjne da han kyssede hendes hoved. Hun grinte blidt. Kiggede lidt ned på ringen som han havde givet hende. "Jeg havde aldrig troet jeg ville blive gift... Men det kommer altså til at ske" hun kiggede roligt op på ham med et stort smil. "Og jeg er så glad for det" hun hvilede sit hoved i hans skød og lukkede afslappende øjne da hans aede hendes i håret. Hun nød at ligge der indtil vognen så stoppede og de begge gik ud af vognen og stod nu foran det diskotek de havde mødtes på. Hun smilede stort og nikkede. "Jov... Mange gode minder" svarede hun blidt. Hun kiggede roligt på ham da han tog hendes hånd og hun fulgte med ham ind på diskoteket.
De satte sig ved en bar og Jack bestilte drinks. Imens sad Demitra og kiggede lidt udover mængden af mennesker inden hun rettede sin opmærksomhed mod ham igen. Med et stort smil. Hun kyssede blidt hans kind og hviskede i hans øre "Jeg elsker dig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 5 Empty Sv: Well... it dosn't sound bad... - Jack White

Indlæg af Gæst Fre 4 Okt 2013 - 21:04

han lænede sig ind til hende og kyssede hende på munden "jeg går lige i fem sekunder men jeg komme tilbage" han gik mod toilettet og gik gennem døren, da han gik hen til pissoiaret hvor han stillede sig og tømte slangen så at sige. da han kom tilbage sad der en fyr i baren og forsøgte at tilnærme sig Demitra. han knækkede fingerne og gik hen til ham og tog ham i kraven "kom lige med mig min fine ven" han trak ham ud af side døren og ud i baggården "hvad er dit problem mand hun var ved at smide sig i armene på mig" jacks øjne var som en klapperslanges "det. er min forlovede. du taler om buddy boy" han lagde den gyldne arm om mandens hals " nej jeg beder dig skån mig og du ser mig aldrig igen, her jeg giver dig 50 sølv mønter" han holdt en pose op til Jack som bare smilede "du har ingen sans for forretning min ven" han trak en kniv frem og stak ham ned mens han lænede sig ind til hans øre og hviskede "jeg tager hvad der passer mig" han smilede bare da han faldt sammen på jorden. han slikkede kniven af og satte den fast igen og gik ind igen. han gik hen til hende med et smil "jeg kan da heller ikke lade dig være i fem minutter" han var ikke vred men han satte sig bare ned og kyssede hende mens han bundede sin drink.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 5 Empty Sv: Well... it dosn't sound bad... - Jack White

Indlæg af Gæst Fre 4 Okt 2013 - 23:36

Hun smilede skævt da han kyssede hende på munden og så gik ud på toilettet. Hun sad lidt og tænkte over det der var sket, elskede han hende virkelig så meget at han ville giftes. Det gjorde han vel, ellers ville han da ik gøre det... Hendes tanker blev afbrudt af en mand som hun troede var Jack men som var en hel tilfældig fremmed som talte til hende. "Hvad bringer sådan en smuk kvinde som dig hertil?" I starten vidste hun slet ikke hvad hun skulle sige, hun kiggede mærkeligt på manden overfor hende og der kom så Jack som hendes mand i skysovs og tog den nok lidt for desperate mand væk. Hun sukkede tungt. Hun kiggede ned i bordet og hendes tanker fortsattes, om han virkelig elskede hende... Men det måtte han jo næsten... Ik?
Endnu blev hun afbrudt i sine tanker, denne gang af Jack. Hun smilede svagt og kiggede ned i bordet hvor hun drejede sin negl rundt i en cirkel.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 5 Empty Sv: Well... it dosn't sound bad... - Jack White

Indlæg af Gæst Lør 5 Okt 2013 - 0:00

han kunne se noget var galt "hvad er der skat du ser ud til at have noget på hjertet" han smilede til hende og da hun forklarede det åndede han lettet op "pyh er det bare det jeg trode du havde ladet ovenen stå tændt eller noget" han smilede til hende men blev så lidt mere seriøs "hør her du er den sjoveste, mest sexede og som et stort plus er du den fødte mor. jeg elsker dig her fra og til pluto. jeg ville gladeligt tage en kugle for dig" han smilede til hende og kyssede hende hun lyste op igen "plus hvis jeg ikke elskede dig så højt trode du så jeg ville have gevet dig en sten på størrelse med en mindre drue" hun lyste helt op igen "se var det så slemt at smile og komme lidt ud" han rejste sig og det gjorde hun også. det kunne godt være han er en nymphoman men det gjorde ikke at han ikke elskede hende over alt på kloden. de kom ud til karreten "vi må nok komme hjem, der er en halv time til solopgang og du har ikke din faktor 50000 med dig" han hjalp hende op og satte sig ind efter hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 5 Empty Sv: Well... it dosn't sound bad... - Jack White

Indlæg af Gæst Lør 5 Okt 2013 - 0:29

Hun sukkede tungt da han åbenbart havde lagt mærke til at alt ikke lige var som det skulle være hos Demitra, hun var ikke særlig glad, mere nedtrykt og det havde han vidst fundet ud af. Hun vidste bare ikke helt om hun skulle fortælle hvad det var der holde hende sådan nede. Ville det ikke lyde mega ego centreret... Hun vidste det ikke, men i stedet for at leve med det på hjertet måtte hun af med det før det åd hende op inden fra. "J..Jeg tænkte bare.... Elsker du mig virkelig, jeg mener virkelig virkelig, ja vi har fået børn, vi skal giftes... Men elsker du mig... Virkelig" hun kiggede hurtigt ned, ikke klar til at se hans ansigtudtryk, for hun frygtede det værste. Men i stedet for han blev sur overraskede hans svar hende faktisk, først var han lidt sjov og jokede, men så blev han pludselig seriøs. Hun kiggede op på ham. Hørte efter hvad han sagde. Og for hvert ord lyste hendes ansigt mere op og hendes smil blev større og større. Hun rødmede da han kyssede hende og han så talte videre. Alt det han sagde fik hende til at indse, at han elskede hende faktisk, det var ikke bare noget han sagde, ikke noget han bare lod som om. Ikke noget han sagde for at please hende.
Hun rejste sig op da han gjorde og gik med ud til karreten. Ja det var nok en ide for dem at komme hjem af nu, inden det blev for lyst og hun ville blive til aske. Hun skynde sig ind i vognen med ham. Hun satte sig på hans skød, med fronten mod ham og smilede kærligt og kælent til ham og kyssede ham kærligt på munden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 5 Empty Sv: Well... it dosn't sound bad... - Jack White

Indlæg af Gæst Lør 5 Okt 2013 - 1:01

han tog et greb om hendes krop og kyssede hende mens hun kørte frem og tilbage hen over hans bukser, det var der han kom i tanke om at hun ikke havde nogle trusser på. han lod hende sætte sig på alle fire med et sultent blik i øjnene. uden videre omsvøb tog han fat om hendes hofter og kørte hårdt på hende. han bankede hende så hårdt bag i at han mærkede at han kom men han fortsatte videre og brugte det som smørelse han gjorde dette tre gange før han vendte hende rundt og så hende i øjnene. han kørte sin tunge rudnt om hendes ene bryst vorte og den anden masserede han med sin hånd "you like that" han tog sit lem og kørte på igen med hende der blev set i øjnene fra hvor han sad og suttede på den ene bryst vorte. han kørte mere på og kyssede hende og lod deres tunger flette sig sammen og flettes ud igen. han smilede da han kom igen. han smilede til hende og rejste sig op han var blevet lidt mere vild efter at have indtaget noget blod så han tog fat i hendes hoved og pumpede løs ind i hendes mund flere gange med at ramme det bagerste af hendes hals og kom i hendes mund men han fortsatte hvor efter han trak den ud og lod hende rive den af på ham indtil den kom ud over hendes spinkle krop med tre tykke striber. han satte sig åndeløs tilbage, alt den ekstra energi var væk men det var hendes vidst ikke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 5 Empty Sv: Well... it dosn't sound bad... - Jack White

Indlæg af Gæst Lør 5 Okt 2013 - 8:11

Hun smilede da han tog fat om hendes krop og kyssede hende, hun kyssede glædeligt med mens hun kørte frem og tilbage op på hans bukser.
Hun gik med et smil på alle fire og i det han stødte op i hende stønnede hun højt. For hver gang han stødte hårdt op i hende stønnede hun højt for hver gang. Hun mærkede han kom men han stoppede ikke hvilket fik hende til at smile stort. Det ville sige han nok ikke lige ville stoppe med det samme.
Hun blev vendt om og deres øjne låste sammen. Hun løftede rykken i nydelse da hans tunge bevægede sig mod hendes brystvorte. Hun bed sig i underlæben og stønnede. "Oh yes"
Hun stønnede højere da han begyndte at køre på hende igen, hun lagde sine arme rundt om hans nakke. Et nydende suk kom fra hende da han kyssede hende og deres tunger flettede sammen, men flettede så ud igen. Hun holde sig ind til ham imens han kørte i hende til han kom.
Hun kiggede op på ham da han rejste sig op. Hun gispede svagt da han tog fat om hendes hoved og stødte hans lem ind i hendes mund. Helt helt ind og så ud igen og så ind igen. Hvor han så kom men fortsatte efter det. Hun prøvede at sluge det imens han var i fuldt sving. Til han så trak den ud a hendes mund. Hun lagde sin på hans lem og lukkede den om den og begyndte at bevæge sin hånd op og ned af den. Hun kørte hurtigere for hver gang og til sidst sprøjtede han udover hende.
Hun kiggede op på ham og han så ret så træt ud. Hun smilede skævt og kravlede op på hans skød igen hvor hun satte sig på hans lem så det kørte op i hende. Hun stønnede højt og begyndte at bevæge dig hurtigt op og ned af hans lem, hårdt hurtigt og vildt. Indtil hun kom og gled af ham ned ved side. Af ham og støttede sig op af hans krop

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 5 Empty Sv: Well... it dosn't sound bad... - Jack White

Indlæg af Gæst Søn 6 Okt 2013 - 1:13

han smilede mens hans hale legede videre med hendes krop. han smilede til hende og satte hende på hans skød hen over hans lem. han lod karetens bumlen gøre det meste arbejdet før de nåede helt tilbage til huset. han smilede og hjalp hende ud af vognen og ind i huset. han smilede til hende og kyssede hende på munden. de gik mod sove værelset forbi den. han smilede til hende og åbnede døren og lagde sig på sengen. han lagde sig ned med hende ved sin side og sov lidt. han smilede træt for han havde ikke sovet i nogle dage nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 5 Empty Sv: Well... it dosn't sound bad... - Jack White

Indlæg af Gæst Søn 6 Okt 2013 - 22:43

Hun sukkede tungt da hun kunne mærke hans hale om hendes krop, hun kiggede op på Jack med et svagt smil imens hun lænede sig op af ham. I lavede nogle høje brokkende lyde da han satte hende oven på hans skød oven på hans lem. Hun stønnede stille og lænede sig ind til at hans brystkasse mens vognen ellers bumlede sig afsted som gjorde hende egenligt ret så tilfreds for så behøvede hun ikke at gøre noget. Da de nåede frem hjalp Jack hende ud af vognen, hvilket hun oss havde brug for. Hun krammede hans arm som de gik ind i huset og til soveværelset hvor de begge lagde sig trætte på sengen. Demitra puttede sig ind til Jack og lukkede sine trætte øjne og var hurtigt faldet i søvn.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 5 Empty Sv: Well... it dosn't sound bad... - Jack White

Indlæg af Gæst Ons 27 Nov 2013 - 9:50

han smilede lidt over hende da han vågnede. hun lagde helt op af hende, helt fredelig og ubekymret. hun var den smukkeste når hun sov. han rejste sig og tog en morgen kåbe på og gik ud i køkkenet hvor han spiste noget af det brød der lå på bordet hvor efter han gik ud i badet hvor han smed kåben og gik ind for at vaske sig. han hørte døren åbne sig bag ham han tog et snus ind men det var ikke den velkendte parfume som Demitra altid gik med. det her var lugten af sved og sod. lige som forhænget blev trukket for og Jack fat om mandens hals med den gyldne arm "dumt træk din orm" han klemte indtil han hørte et knæk fra hans nakke. han gik ud af badet og tog noget tøj på, Demitra rejste sig fra sengen men Jack lavede tegn til hun skulle være stille og sidde stille. han trak sin ene pistol frem og skød gennem døren, den trætte lyd af en mand der kollapsede lød uden for. han mimede orden "jeg skal nok fikse den senere" han gik ud af døren og gik ned af gangen hvor to mere stod "god morgen de herre" han affyrede to skud der ramte lige i deres pander. en mand stod i deres køkken og var rimelig overrasket da Jack pegede en pistol mod hans pande "lad det flyde med information fra din mund eller jeg lader det flyde med blod fra din pande" hans øjne lynede mens han sagde dette "der er tre mere af os, vi blev bare sendt for at true dig lidt" Jack smilede bare af ham "missionen er fejlet" han trykkede på aftrækkeren og kuglen borede lige gennem manden. han gik ud af køkkenet og så de to sidste stod hver med en af tvillingerne der stod med forvirrede ansigts udtryk. det sarkastiske smil forsvandt "dårligt træk mine herre" han trak den anden pistol frem og tømte begge magasiner ind i de to mænd. han satte sig ned på knæ foran sine børn og krammede dem ind til sig "ah i gjorde mig rigtig bange i to" han smilede og rejste sig op og så lidt rundt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 5 Empty Sv: Well... it dosn't sound bad... - Jack White

Indlæg af Gæst Ons 27 Nov 2013 - 10:25

Hun smaskede lidt mens hun sov ind til Jack. Hun følte sig altid tryg indtil ham, han var så stærk og han kunne beskytte hende meget bedre end hun ville kunne beskytte sig selv.
Hun kunne pludselig mærke der var en som forlod hendes side, eller Jack var det nu nok. Hun smilede i søvne og rullede sig ind i dynen.
Hun kunne mærke noget kom ind igen, hun kunne dufte det bare var Jack. Men noget fulgte ham, en lugt strejfede hendes næse. Det var ik Jack og det var heller ikke nogen af børnene. Hun slog øjne op og satte sig hurtigt op i sengen. Hun kunne høre vand løbe og så Jacks stemme.
Han så forskrækket op på ham da han kom ud fra badeværelset. Hun rejste sig op, men han ville hun skulle sidde og tie stille. Hun kiggede efter ham da han skød i døren og en mand faldt om på gulvet. Hun kravlede hen til enden af sengen og kiggede efter ham. Hun blev.
Hun hørte skud mange gange, mange gange for meget.
Da hun havde blevet lidt i sengen og ik flere skud kunne høres gik hun stille og forsigtigt ud af værelset. Hun gik forsigtigt ned af gangen til hun så børnene og Jack. Hun løb hen til børnene og krammede dem blidt ind til sig. "Jack... Hvad var det?" Spurgte hun med sammenbidte tænder. Hun var ik sur på ham, hun var forskrækket og overrasket. Hvad ville de mænd... Hvad skulle de her og vigtigst af alt, hvordan kom de ind.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 5 Empty Sv: Well... it dosn't sound bad... - Jack White

Indlæg af Gæst Ons 27 Nov 2013 - 22:05

han så på hende med et smil "jeg ved det ikke men bare for at være sikker får jeg mine mænd til at passe på udenfor, de kommer ikke tilbage nogensinde" han holdt hende ind til ham. inden i boblede hadet i ham, det var en af ulemperne ved at være crime boss. han kyssede hende på panden "du har mit ord på at det aldrig vil ske igen, jeg kontakter et oprydnings hold så bliv inde på værelserne mens de arbejder ok" han smilede til hende og klappede dem på hovederne. de smilede og gik ind på deres værelser "jeg ved hvem de tilhøre og de er væk så snart jeg får tid men lige nu er jeg kun til din tjenester" han smilede til hende og gik tilbage til sove værelset med hende. han smilede til hende da han kom i tanke om manden på badeværelset "giv mig lige to sekunder" han smilede mens han bar kroppen ud af værelset. han smilede til hende og satte sig i sengen ved siden af hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 5 Empty Sv: Well... it dosn't sound bad... - Jack White

Indlæg af Gæst Ons 27 Nov 2013 - 22:27

Hun kiggede op på ham, hendes blik var forvirret og skræmt, hun kiggede bekymret på børnene og så op på ham igen. Hun lagde armene stramt om ham og krammede sig ind til ham. Hun smilede svagt da han kyssede hende på panden, hun kyssede ham roligt på kinden. Hun nikkede roligt og smilede til børnene der gik ind på deres værelser så hans mænd kunne ryde dette rod op.
Hun rettede sin opmærksomhed mod ham igen med et blidt og forsigtigt smil. Hun lagde hovedet på skrå og gik med tilbage til soveværelset.
Hun satte sig på deres seng og nikkede da han bede om to sekunder. Hun kiggede lidt mærkeligt da han kom gående ud med et lig i sine arme. Hun sukkede tungt, der skræmte hende lidt, at sådan nogle folk bare kunne komme ind i deres hus og true dem på den måde.
Hun kiggede op på Jack da han kom tilbage og satte sig ved hendes side. Hun smilede op til ham og satte sig roligt og forsigtigt op på hans skød, hun lænede sig ind mod ham og puttede sig ind til ham. Lige nu måtte han bare stå til tjeneste for at hun skulle kunne putte sig ind til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 5 Empty Sv: Well... it dosn't sound bad... - Jack White

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum