Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 3 EmptyIgår kl. 23:25 af Valentine

» Lena beware of the city - (Sean)
Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 3 EmptyIgår kl. 17:41 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 3 EmptyIgår kl. 17:25 af Sean

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 3 EmptyIgår kl. 15:58 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 3 EmptyIgår kl. 11:50 af Genevira

» A sneaky human, and a metal vampire
Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 3 EmptyTors 9 Maj 2024 - 17:15 af Celenia

» It's been a long long time
Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 3 EmptyTors 9 Maj 2024 - 15:51 af Genevira

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 3 EmptyTors 9 Maj 2024 - 11:24 af Genevira

» My Only, My Own (Edgar)
Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 3 EmptyOns 8 Maj 2024 - 21:48 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 3 Voteba13Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 3 Voteba14Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 3 Voteba15 
Lori
Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 3 Voteba13Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 3 Voteba14Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 3 Voteba15 
Valentine
Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 3 Voteba13Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 3 Voteba14Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 3 Voteba15 
Jake
Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 3 Voteba13Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 3 Voteba14Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 3 Voteba15 
Sean
Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 3 Voteba13Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 3 Voteba14Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 3 Voteba15 
Lenore
Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 3 Voteba13Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 3 Voteba14Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 3 Voteba15 
Abigail
Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 3 Voteba13Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 3 Voteba14Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 3 Voteba15 
Celenia
Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 3 Voteba13Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 3 Voteba14Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 3 Voteba15 
Edgar
Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 3 Voteba13Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 3 Voteba14Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164705 indlæg i 8728 emner

Well... it dosn't sound bad... - Jack White

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 3 Empty Sv: Well... it dosn't sound bad... - Jack White

Indlæg af Gæst Man 25 Mar 2013 - 10:23

Demitra slap lidt i taget om ham da de blev færdige, hun smilede blidt til ham og lagde hovedet på skrå da han fortalte at han ikke var helt så vild med hospitaler da de sagde han var sindsyg... Han var nu ellers meget rolig over for hende, men det kunne måske være det var noget som tog over af og til... Hun vidste det ikke... Men han havde ikke gjort hende noget og der var jo egentlig det vigtigste selvom det lød en anelse egoistisk. Hun blev sat ned på jorden igen og hun slap alle sine tag om ham, hun kiggede op på ham med et smil da han sagde han ville kontakte en god ven som kunne kigge på det, han gjorde det for hendes skyld som gjorde hendes ret smigret.
Demitra kiggede efter ham da han gik over og skrev et eller andet på et papir som var lidt for umuligt for hende at læse på den afstand. Hun smilede da han kom hen til hende igen og gav hende et kys, hun kyssede blidt igen. Hvem skulle de egentlig vente på, ja en af hans venner men hvem var hans ven... Hun blev sat ned på hans skød og sad og smilede til ham. Nogen musikinstrumenter... Hun havde et gammelt stort klaver og så en violin... Noget hun mesterligt kunne spille. Hun var lige ved at svare ham da han sprang op af stolen så hun måtte hurtigt flytte sig og landede på rumpen da det gik så hurtigt. Hun rejste sig dog hurtigt op igen og fandt et tæppe med lynetshastighed og viklede det om sig, hvem end den ven var... Skulle han ikke se hende nøgen.
Jack kom ind med vennen som var halv stor eller ret stor efter hendes mening og han var også rund så det var nok ikke helt musklerne som spillede den rolle med at være stor. De snakkede og grinede og Demitra stod bare helt mussestille fuld af bekymring over hvad der mon skulle ske med Jack og pludselig til hendes overraskelse skulle hun gå, hun stod lidt og så tøvende på manden og så på Jack som nikkede og gav hendes hånd et klem... Skulle hun virkelig gå... Gå fra Jack. Hun sukkede og nikkede og gik ud af køkkenet med blikket rettet mod jorden. Men hun gik ikke helt. Køkknet var åbent det ville sige at der var ingen væge eller døre som blokerede udsynet til det. Hun gik om ved en væg som lige stoppede ved køkkenet og derstod hun og kunne kigge ind på Jack og hans ven som ordnede ham. Hun stod og krummede tær, hun kunne lige skimte træpælen som blev sat i og kluden der blev lagt for øjet og så bed Jack ellers godt til. Hun vidste ikke om det virkelig havde været nødvendigt at hun skulle gå, men ellers vis det var.. Ja så måtte hun bare tage den skideballe vis der overhovedet kom en hvilket hun ikke helt troede på.. For det var da ikke så slet syntes hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 3 Empty Sv: Well... it dosn't sound bad... - Jack White

Indlæg af Gæst Man 25 Mar 2013 - 12:19

Jack rejste sig langsomt op "hellige flyvende ko det gjorde nas" han grinede lidt lavt "så doktor klæder det mig eller skal jeg finde en anden stil" han smilede lidt og doktoren rystede bare på hovedet "du ser fin ud, du skal bare holde dig fra skarpe knive der kan lande i dit andet øje" Jack så skuffet ud "der røg så mit jonglere nummer ud af vinduet" han grinede lidt og doktoren gik mod døren "mange tak min ven jeg skylder dig en" han smilede og det samme gjorde doktoren "jeg lægger den sammen med de andre 57 tjenester" de grinede lidt før doktoren forsvandt ud af døren. han vendte sig rundt til Demitra "hvad siger du. klæder den mig eller klæder den mig" han smilede til hende og lagde en hånd på hendes røv og gav den et lille klem. han hørte et lille gisp fra hende "jeg håber ikke det ser for grimt ud" han kyssede og lænede hende bag over. han satte hende op igen "mine kontakter har fortalt mig at min kære bror har fløjet op i bjergene for at træne. det var noget med hans kæreste eller et eller andet i den stil" han smilede til hende "men hans søn er nu det sødeste lille kræ. det for mig næsten læst til at blive far. men så kommer jeg til at tænke på alt det arbejde der er i det" han smilede til hende og fjernede langsomt det klæde hun havde om sig og kyssede hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 3 Empty Sv: Well... it dosn't sound bad... - Jack White

Indlæg af Gæst Man 25 Mar 2013 - 12:42

Demitra kiggede på ham da han rejste sig fra stolen og han havde fået en klap fra øjet, hun lagde hovedet på skrå og betragtede hans klap for øjet, det så nu ikke for skidt ud, det klædte ham nu ret så godt. Hun kiggede lidt på de to men som stod sammen og talte og grinede, selvom der jo ikke var meget at grine over, Jack var blevet skåret i øjet og han ville aldrig få sit syn igen, det var ikke at grine over, syntes Demitra ikke, men på den anden side så måtte nogen få humøret op i stedet for at humøret forblev helt nede.
Hun kiggede efter dem da de gik mod døren og sukkede da vennen gik ud af døren og forsvandt. Hun kiggede mod Jack som var vendt mod hende, hun gik over til ham og betragtede klappen fra hans øje lidt nærmere, hun smilede blidt til ham, "hvad skal jeg dog sige til det.. Det klæder dig.. du er lige så lækker som før" og det var ikke engang løgn, hun mente det skam, han så lige så lækker ud som da hun mødte ham og før den mand dukkede op.
Hun gav et gisp fra sig da Jack gav hendes røv et klem, hun gik lidt tættere på ham og rystede på hovedet af ham, "det ser ikke grimt ud.. det.. klæder dig faktisk ret godt" hun smilede blidt til ham og lagde i ren refleks armene om ham da han kyssede hende og lænede hende bagover, og hun sad op igen hos ham. Hun lagde hovedet på skrå da han talte om hans bror, hun vidste ikke han havde en bror. Hun forstod ikke rigtig det han fortalte om, noget om et barn der gav ham lyst til at være far... men så alligevel ikke fordi der lå så meget arbejde i det... Hun smilede til ham da han tog det klæde hun havde om sig for at dække sig af og kyssede hende igen, "så... jeg forstår ikke... vil du være far... eller vil du ikke?" hun kiggede spørgende på ham men stadig med et kærligt og blidt smil på læben

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 3 Empty Sv: Well... it dosn't sound bad... - Jack White

Indlæg af Gæst Man 25 Mar 2013 - 19:45

"jeg ved det ikke helt. måske en dag. når jeg har fyldt 2000 måske" han smilede til hende og kyssede hende "hvorfor da vil du gerne have nogen" han kyssede hende og lod sin ene hånd vikle sig rundt om hendes ryg og ned på hendes røv. han smilede til hende og løftede hende og snurrede hende rundt i luften " tja et øje eller to så ser du stadig smuk ud." han smilede til hende og satte sig ned ved boret og lod hende glide ned i hans skød. han så på hende og rettede der efter lidt tid sit blik ned af sig selv. han havde ikke set hvor bleg han var blevet. han havde ikke fået noget sol mens han lå indlægget ud over det der kom fra det lille vindue i hans celle. han smilede igen på hende og så på hendes nøgne krop. han smilede til hende og kyssede hende på halsen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 3 Empty Sv: Well... it dosn't sound bad... - Jack White

Indlæg af Gæst Man 25 Mar 2013 - 19:59

2000 år? men hvor gammel var han egentlig... "hvor gammel er du nu.. i sind" hun lagde hovedet på skrå og smilede til ham. Hun kyssede ham igen efter han havde kysset hende og tænkte lidt over hendes svar, om hun ville have et barn... det vidste hun egentlig ikke... måske, hun ville gerne have en familie... siden hendes var død... hun trak på skulderne "Um... Jaa" hun kiggede ned og rødmede af det, hun vidste ikke rigtigt hvordan han ville regere.. hun sukkede da han kyssede hende igen og hun kunne mærke hans hånd på hendes røv. Hun begyndte at grine da han snurrede hende rundt efter at havde løftet hende, "det var da heldigt..." Hun smilede til ham da han satte hende ned i hans skød, hun lagde sig ind til ham og gemte sig lige som ind til ham, hun skælvede af hans kys på hendes hals og sukkede blidt, hun puttede sig mere ind til ham og gemte sit ansigt i hans bryst og lå nærmest hos ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 3 Empty Sv: Well... it dosn't sound bad... - Jack White

Indlæg af Gæst Man 25 Mar 2013 - 23:35

han smilede "årh jeg er i mine sene 600 er" han smilede til hende med et glimt i øjet "jeg har lidt erfaring" han lagde sin hånd på hendes ryg og sænkede hans stemme til en hvisken "hvis du gerne vil have et barn vil jeg gerne give lidt hjælp" han smilede til hende da hun rejste sig op fra hans skulder "men nok ikke lige nu" han smilede til hende og kørte en hånd om hendes nakke "skal vi hoppe ind i sove værelset indtil solnedgang"
han tog hende op i hans arme og kyssede hende før han bar hende ind i hendes sove værelse. han smilede til hende da han lagde hende i sengen og lagde sig ved siden af hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 3 Empty Sv: Well... it dosn't sound bad... - Jack White

Indlæg af Gæst Tirs 26 Mar 2013 - 0:25

600? Men der gik jo lang tid til endnu, hun var jo stensikkert død på det tidspunkt fordi hun havde dræbt sig selv af tristhed over hendes liv, over ingen familie af have. "men jeg er nok død til den tid når du bliver 2000 år" sagde hun og kiggede trist op på ham. Hun kiggede hurtigt op på ham med et håb i øjne da han sagde han kunne hjælpe hende med at få et barn, men det forsvand hurtigt igen da han sagde det ikke blev endnu, han ville sikkert vente til han blev 2000 år. hun sukkede.
Hun bemærkede slet ikke hans hånd om hendes nakke, hun bemærkede slet ikke noget af ham kun hans øjne som hun kiggede meget trist ind i. Hun nikkede dog til svar af det han sagde og sukkede da han løftede hende op i hans arme og kyssede hende før han bar hende ind i sengen og lagde sig ved siden af hende... Hun kiggede på ham og sukkede, hun lå kun og kiggede tavst på ham i et stykke tid og vende så ryggen til ham med et dybt suk... Det med at tale om at få et barn... Det gjorde hende alvorlig for det var noget hun ville, at skabe en familie hun kunne tage sig godt af og gør det meget bedre end hendes mor, det betød meget for hende, Jack betød meget for hende, og at få ham med i familien... Ville være fantastisk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 3 Empty Sv: Well... it dosn't sound bad... - Jack White

Indlæg af Gæst Tirs 26 Mar 2013 - 0:48

han så på hende og mærkede det rørte hende dybt med emnet. måske var det ikke så slemt med en lille purk løbende efter sig en gang i mellem. han så på hende tog en dyb indånding "jeg kan se det betyder meget for dig. så hvad siger du til om nogle dage. jeg skal lige have nogle gamle forretninger i hus inden" han smilede til hende og lod sig overvælde af hendes kys "rolig rolig. vi skal prøve på det men vi ved jo ikke noget endnu" han lod hende lægge sig oven på ham og hun faldt i søvn på hans bryst. han var ikke sikker på det var en god ide det her. men så igen så kunne han bare forfalske sin egen død.
han smilede for sig selv og lagde hans arme rundt om hendes krop og lod hans hænder glide ned på hendes nedre ryg del lige over hendes røv. han lukkede øjnene og vågnede først lige ved solnedgang. han fik Demitra vækket og kom i tøjet "kom lad os tage ud og have det lidt sjovt" han smilede til hende og så hende tage en kjole på. den klædte hende godt. han smilede lidt hvor efter han tog hendes hånd og flettede fingre med hende og gav hende et langt kys.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 3 Empty Sv: Well... it dosn't sound bad... - Jack White

Indlæg af Gæst Tirs 26 Mar 2013 - 1:14

Hun kiggede på ham med store øjne af det han sagde, mente han virkelig det, hun smilede stort til ham og hun sprang nærmest hen til han og kyssede ham på munden kærligt, ivrigt, et kys indblandet med mange følelser. Hun blev pludselig meget tavs af det han sagde... De vidste jo ikke noget endnu... Åh... Hun kom pludselig i tanke om noget.. Vampyre kunne ikke få børn.. Hun kunne ikke få et barn.. Hun lod sig dumpe ned på hans brystkasse med støn af tristhed... "Jack... Jeg er vampyr jeg kan ikke få et barn" hun sukkede trist... "Jack du er det eneste jeg har..." Men... Det kunne adoptere en.. Velvidne at det nok ikke var en særlig god ide... "Men vi kan jo adoptere en" sagde hun det. Hun sukkede og lagde sit hoved mod hans bryst og lukkede øjne i mens hun begyndte at sove.
Hun vågnede op ved at Jack vækkede hende fra en forfærdelig søvn.. Hun havde tænkt så meget over det med at hun ikke kunne få et barn... Det gjorde frygtelig ondt... Hvad sjov skulle de lave imens hun var i det humør... Hun havde det ikke spor godt men hun tog alligevel en folt sort silke kjole på som sad stramt om hende og viste hver og en af hendes former. Hun kiggede op på Jack da han flettede fingre med hende og kyssede hende i lang tid hvilket fik hende til at føle sig endnu mere trist end hun allerede var, en tåre gled ned af hendes kind og gemte sig ind til Jack

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 3 Empty Sv: Well... it dosn't sound bad... - Jack White

Indlæg af Gæst Tors 28 Mar 2013 - 3:09

han hørte hende hulke ind til sig. han var ikke helt sikker på hvad han skulle gøre af sig selv. han strøg forsigtigt hendes baghoved "det her genere dig virkeligt hva'" han så hende i øjnene som var glinsende af tåre "ok hør her vi har en reservation i aften på en restaurant. men hvad siger du til jeg trækker i nogle tråde og ser om ikke jeg kan arrangere et møde med nogle forældreløse der kunne bruge et godt hjem. måske en dæmon som mig. eller en anden form for udødeligt væsen som vi kan holde af forevigt ud over hinanden" han løftede hendes hoved og tørrede tårerne væk fra hendes kinder "nå lad os så se et smil" han prøvede sig frem med at sætte sine fingre i hendes mundvige og vende dem op af "vi kan ikke have at du sidder og hulker ned i suppen så bliver den så saltet" han holdt hende ind til sig "men vi kan også godt aflyse hvis du hellere vil være hjemme" han så undersøgende på hende og hans hjerne begyndte at vandre. hvordan ville det se ud hvis vi byggede en kælder til mine forretninger og ikke lader ham komme ned i en anden stemme råbte nærmester du vanvittig du skal ikke have børn, havde alexander den store børn, nej, havde jade kongen det, nej, havde hunnerkongen Attila, ja, men det er ikke pointen han så bare på hende og hørte ikke efter før hans tanker blev afbrudt "åh undskyld kære jeg spacede lige der" han smilede til hende. hendes humør så ud til at være ændret. om det var til det værre vidste han ikke. han var ikke god til det med følelser.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 3 Empty Sv: Well... it dosn't sound bad... - Jack White

Indlæg af Gæst Tors 28 Mar 2013 - 9:16

Hun begyndte at hulke ind til ham, hun kunne ikke klare at hun ikke kunne få børn, det var så uretfærdigt... Hun blev dog lidt stille da han strøg hendes baghoved, det beroligede hende at han var der. Hun kiggede op på ham da han talte til hende, men hendes blik var lidt sløret af tårene som blev ved med at strømme. Hun nikkede til det han sagde, ja det generede hende, mere end noget andet, hun kunne ikke få børn...
Hun hørte efter til det andet han sagde. Hun vidste ikke hvad hun skulle sige, han ville adoptere et barn med hende, hun stod helt paf da han løftede hendes hoved lidt op og tørrede tårene af hendes kinder, der var holdt med at kunne nye tåre.
Hun sukkede dybt da han bede om et smil og selv prøvede at lave det med at trække hendes mundviger op i et smil med sine fingre. Det hjalp lidt.. Et smil brede sig på hendes læber da han sagde det med suppen og holde hende ind til sig. Hun lagde armene godt om ham.
Hun kiggede op på ham og rystede på hovedet, nej han havde reseverat et bord til denne aften og selvom hun var i lidt dårligt humør ville hun gerne derhen, det hjalp sikkert på humøret at komme ud og side og snakke lidt med ham. "Nej lad os nu tage afsted" sagde hun blidt og holde sig ind til ham.
Hun var blevet noget gladere nu, hendes tåre var væk, hendes øjne var en anelse røde efter hun havde grædt men det var ikke galdt. Nu skulle hun bare have en hyggelig aften med ham, hygge og spise sammen med ham, det ville blive rigtig hyggeligt det vidste hun.
Efter der var gået lidt sagde han noget igen, hun smilede da han fortalt at han lige havde været lidt væk. Hun gav ham et kys på kinden og smilede blidt til ham "Lad os tage afsted, det blir sjovt" sagde hun smilende til ham og trak ham ud til døren.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 3 Empty Sv: Well... it dosn't sound bad... - Jack White

Indlæg af Gæst Fre 29 Mar 2013 - 3:37

han smilede til hende. det var nemmere end han havde troet at få hendes humør op. da de gik gennem døren stod der ingen hvid karret som dagen før. han havde ellers sørget for at der skulle stå en til rådighed til deres aften. et sted dybt nede mærkede han en spirende vrede over for kusken men på overfladen smilede han klart. han eskortede hende med ned til gaden hvor der stadig ikke var nogle tegn på at der var nogle former karret på vej "det ser ud til vi må gå derhen til fods min kære" han smilede til hende. han trak en kort stav med et ørnehoved som et ende stykke den ene vej. han gav hovedet et lille vrid og staven blev så lang den ramte jorden. det var Jacks personlige vandre stav. han ville ikke bytte den for noget i verdenen heller ikke hans nye elskede. den havde til hørt hans far og betød meget for ham for det var det sidste han havde fra sin far efter som resten blev brændt. han begyndte at gå med Demitra ved sin side og brugte den anden til at styre sin stok med. det elegante klonk mod brostenene var en beroligende lyd og var ganske melodisk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 3 Empty Sv: Well... it dosn't sound bad... - Jack White

Indlæg af Gæst Fre 29 Mar 2013 - 5:30

Personligheds og hendes humør var det der skiftede hurtigst hos Demitra, hun kunne lynhurtig blive sur vis der irriterede hende, og sur var hun godt nok når hun var sur, hun turde ikke engang selv opleve sig selv som sur, Men så kunne hun selvfølgelig også være glad som hun var lige nu, som hun var for det meste af tiden.
Hun gik med ved siden af ud af døren uden at sige et ord til ham, og da de kom ud af døren, hun kunne mærke der var noget glat, for Jack han var ikke helt glad, hun kunne mærke det, han ville ikke kunne skjule noget som helst.
Hun gik dog med ned til gaden uden at spørger en eneste gang til hvad der egentlig var galt. Til hans selv kom med svaret. Han havde åbenbart ventet noget som kunne havde kørt dem der ned, men vis han havde sagt noget til hende, kunne de altså bare havde taget hestene, "Altså.... Du kunne havde sagt noget... Jeg har altså heste vi kunne havde haft riddet på derhen" Hun kiggede op på ham med et blidt smil som forsvandt lidt efter og så ned i jorden.
Ud af øjenkrogen kunne hun lige se den lille stok som pludselig blev til en noget større udgave af hvad det var, den var flot, meget flot... Men hun spurgte ikke ind til den, hele vejen kiggede hun ned i jorden, hun vidste ikke helt hvorfor...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 3 Empty Sv: Well... it dosn't sound bad... - Jack White

Indlæg af Gæst Fre 29 Mar 2013 - 23:32

han smilede til hende hele vejen ned til restauranten. han nød faktisk at gå, da han fik mere frisk luft. han så på tjeneren "et bord til to reserveret til White" han så fast på manden lige ind i hans ene øje med sit raske. Tjeneren så bare ned uden at trække en mine "denne vej herre" han viste dem ned til den mest isolerede af deres båse. det var faktisk bag to store gardiner og havde deres egen lille klokke ud til køkkenet. jack satte sig på den ene side af bordet og lod Demitra tage plads ved siden af ham. han lagde sin arm om hende og sneg et kys på hendes mund "husets vin til mig og hende den smukke her" han smilede til hende og viftede med sin hånd til at tjeneren skulle gå "nå hvad syntes du" han smilede til hende og lod sin hånd glide ned på hendes lår. han smilede til hende og gav hende et lille blink "føler du for at leve lidt farligt" han smilede til hende og ventede på et svar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 3 Empty Sv: Well... it dosn't sound bad... - Jack White

Indlæg af Gæst Fre 29 Mar 2013 - 23:58

Hun kunne godt mærke at han hele tiden kiggede på hende og smilede til hende, men det eneste hun gjorde var at kigge ned i jorden og en gang imellem kigge op og give ham et meget lille smil... Hun var stadig ked af det over det med barnet... Det blev jo ikke hendes eget barn...
De nåede til restauranten og Jack gik hen til tjeneren og fik bordet der stod under hans navn. De blev fuldt hen til et sted fuldstændig væk fra alle andre, kæmpe to store gardiner for og de havde deres egen klokke til køkkenet, hun var meget imponeret, dette var sikkert en stikende dyr restaurant... Hun blev pludselig meget overvældet, men heldigvis var hun ikke sådan en der græd over alt.
Hun så på Jack sætte sig på den ene side af bordet, hun kiggede lidt, hvor skulle hun dog sidde, hun tog til sidst plads ved siden af Jack.
Hun kiggede på armen som blev lagt om hende og smilede lige inddn han fangede hendes læber og kyssede dem. Hun kunne ikke få sine øjne fra Jack lige nu, de var som limet fast til hans ansigt, et stort smil kom på hendes læber da han bestilte hustets vin til dem begge og bagefter viftede tjeneren væk.
Hun kiggede rundt omkring da han spurgte om hvad hun syntes, hendes blik lande hurtigt på hans hånd som lå på hendes lår, hun kiggede op på ham og fangede hans blik. "Det er smukt.. Jeg er meget imponeret.. Det må være en dyr restaurant" hun smilede til ham.
Hun lagde hovedet på skrå da han spurgte om hun ville leve livet farligt.. Men det gjorde hun vidst allerede... "Jaa" hun smilede til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 3 Empty Sv: Well... it dosn't sound bad... - Jack White

Indlæg af Gæst Lør 30 Mar 2013 - 0:56

han smilede til hende over hendes svar. han lod sin hånd glide op under hendes kjole og gled ind mellem hendes skam læber "så lad os leve på kanten. jeg har heller aldrig brudt mig om det her sted" han smilede i forhold til den forekommende fare. hvis de blev fanget ville de blive forvist fra en restaurant han hadede meget. deres suppe var smagsløs, deres kylling var tør, og deres vin var fortyndet med vand. han smilede og kyssede hende inderligt, han smilede til hende og mærkede hun var med på legen. bogstaveligt talt efter som han mærkede hendes hånd på hans skridt. han smilede lidt og kyssede hende på halsen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 3 Empty Sv: Well... it dosn't sound bad... - Jack White

Indlæg af Gæst Søn 31 Mar 2013 - 0:35

Hun smilede blidt til ham da hun kunne mærke hans hånd køre op af hendes lår op under hendes kjole og ind mellem hendes skamslæber, hun gav et suk fra sig, men prøvede at holde det lavt så de forhåbentlig ikke hørte noget. "Mhmm... Så... Jeg må godt larme" hun smilede drillende til ham inden han kyssede hendes inderligt på munden og hun kyssede inderligt med, hun ville også gøre noget... selvom hun ikke kende meget til denne restaurant ville hun stadig gerne være med på legen, hun var egentlig ret ligeglad med om de blev forvist... Der var så mange af dem.. Hun lagde sin hånd ned på hans skridt og tog lidt om det og smilede frækt til ham, inden hun sukkede blidt da han kyssede hende på halsen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 3 Empty Sv: Well... it dosn't sound bad... - Jack White

Indlæg af Gæst Søn 31 Mar 2013 - 3:20

han smilede bare til hende da hun spurgte "tja lad os prøve at være lidt stille. men jo lidt" han løftede op i hendes kjole og fik hende placeret oven på hans lem. han smilede mens han stønnede lavmældt "læn. dig. ind. over. bordet" han lod hende læne sig langt ind over det fine bord. han tog førte sit lem op i hendes trænge røvhul. han lavede et mindtrik der omringede deres bord så ingen hørte hendes stønnen. det var ekstra højt men han blev ved indtil han til sidst trak sig ud hvorefter han vendte hende rundt på bordet og kom ud over hendes ansigt og bryster. han opløste illusionen igen "kom ned under bordet" han smilede da hun gjorde hvad han sagde. der var en lang dug der gik ned til gulvet og bordet var højt nok til hun ikke ville kunne blive opdaget. han mærkede hendes tunge der gled langs hans lem og der efter hendes bløde læber om den. han kunne ikke lade være med at blæse en ladning af i hendes mund, et lille halvkvalt host efterfulgt af en umiskendelig gulpende lyd. han var rimelig tilfreds med deres middags aftale.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 3 Empty Sv: Well... it dosn't sound bad... - Jack White

Indlæg af Gæst Søn 31 Mar 2013 - 23:27

Hun smilede og nikkede, hun skulle nok prøve at være lidt stille og holde igen med sin sukken og stønnen, "Okay" sagde hun stille inden han løftede op i hendes kjole og fik hende løftet op på hans lem. Hun lænede sig lang ind over bordet de sad ved, eftersom han havde bedt hende om det. Hun gav et højt støn fra sig selvom hun vidste at hun nok ikke burde, men hun kunne simpelt hent ikke lade vær da han trængte op i hende bag fra. Hun stønnede da han begyndte at bevæge sig frem og tilbage. Hun sukkede da han trak sig ud af hende og vende hende om så han kom udover hendes ansigt og bryster... Kunne han ikke havde sparet hende for det... Hendes flotte kjole... Hun sukkede da han bede hende om at gå under bordet. Hun gjorde det selvfølgelig, adlød ham, hun gik ned under bordet som var dækket af en lang dug så ingen ville kunne se hende. Hun tog blidt om hans lem og slikkede op af det inden hun kørte sine læber ned over hans lem og lod hendes læber lukke om hans lem. Hun begyndte at bevæge sine læber frem og tilbage.
Hun blev grebet i let panik da han kom i hendes mund da det røg langt ned af hendes hals og små kvalte hende, hun gav et host fra sig og tog så hans lem ud af hendes mund inden hun gav en gylpende lyd fra sig. Hun kravlede op fra bordet og satte sig stille ved siden af ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 3 Empty Sv: Well... it dosn't sound bad... - Jack White

Indlæg af Gæst Tirs 2 Apr 2013 - 0:07

han smilede til hende da hun satte sig ved siden af ham. han hørte en rømmen ude fra. overtjeneren fra før trak det til siden og kastede et blik over dem begge to. først på hende og så på ham. jack havde kun lige nået at få sine bukser på plads "jeg må bede jer om at gå" han så forarget på dem. Jack så på Demitra og løftede skuldrene "tja så må vi jo hellere gå" han rejste sig med demitra ved sin side "hav en god aften hr." Jacks kolde facade bed på overtjeneren "og kom aldrig tilbage med den skøge" Jack stoppede på stedet og vendte rundt. han mærkede Demitra trække i hans arm "skat vent uden for" han mærkede hun gav slip. et had som han kendte alt for godt boblede inden i ham "du har den frækhed at kalde min kæreste for en skøge. jeg tolerere ikke den slags sprog over for folk jeg holder af" hans ene gode øjes propil blev helt lille og Jack tog fat i overtjenerens strube og tvang ham i knæ "værd bamhjertig jeg har kone og børn" fik han hvisket til Jack. med et nådesløs bevægelse rev han strubehovedet lige ud af mandens hals. efter det var sket skreg nogle. Jack foldede sin stok ud og begyndte at gå. utroligt nok havde han kun fået en lille smule blod på tøjet. han gik hen til Demitra "det var da meget sjovt at prøve hva" han smilede til hende og fik fløjtet en heste vogn hen til dem "hvor vil du hen nu" han så bare lidt smilende på hende .

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 3 Empty Sv: Well... it dosn't sound bad... - Jack White

Indlæg af Gæst Tirs 2 Apr 2013 - 19:48

Demitra smilede tilbage til ham da hun havde sat sig til rette, klar til at få noget mad... Selvom hun allerede havde fået lidt.. Hun kiggede undrende på Jack da hun hørte en rømmen ude fra det 'rum' hvor de sad, hun drejede hovedet mod der hvor rømmen kom fra, hendes blik mødte tjeneren fra før og hun krummede sig sammen og rødmede voldsomt. Hun kiggede på Jack da tjeneren bede dem om at gå ud af restauranten, hun sukkede og nikkede til ham, hun sagde ikke noget, det var hun for pinligberørt til, det var alligevel ret så pinligt at blive afsløret af en tjener, men på en måde også ret så sjovt at prøve egentlig.
Men hun rejste sig op da Jack rejste sig og lige som de skulle til at gå som tjeneren havde fortalt at de skulle, sagde tjeneren noget som han sikkert god vidste fik konsekvenser... Og det gjorde det skam ogs... Jack stoppede og Demitra kunne mærke på ham at han var begyndt at blive små rasende, det gjorde skam også hende rasende, hun ville ikke finde sig i at blive kaldt skøge... Men... Hun kunne ikke lade vær med at føle sig lidt som en når nu han sagde det om hende.
Men trak let i Jacks arm da han vende sig mod tjeneren, "Jack... Lad vær.." Bad hun ham blidt, men hun gav slip da han bad hende om at gå ud og vente på ham, hun kiggede på tjeneren inden hun gik hurtigt ud af restauranten.
Hun ventede uden foran på ham, der gik ikke lang tid før hun hørte dørene gå op og hun så Jack komme ud, med kun en smule blod på sit tøj... Hun sukkede og smilede så til ham da han gik hen til hende, "Ja det var det..." Hun nikkede blidt til ham med et smil. Hun kiggede hen på en hestevogn som han havde fløjtet hen til dem, hun kiggede lidt på den for at tænke lidt over sit svar... Hun vidste ikke helt hvor de skulle tage hen.. Hun var ret så sulten men hun havde ikke lige lysten til blod... Hun kiggede på ham med et smil på læben "Hvad med at vi bare tager hjem... Medmindre du vil på diskotek eller noget andet sjov?" hun kiggede spørgende på ham, hun ville godt gå med til at tage på diskotek eller noget andet der kunne underholde dem vis han altså ville... Ellers ville hun bare gerne hjem...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 3 Empty Sv: Well... it dosn't sound bad... - Jack White

Indlæg af Gæst Ons 3 Apr 2013 - 23:10

han smilede til hende over hun også syntes det var sjovt "tja måske skal vi begynde at hoppe hjemad jeg er lidt smadret" han smilede til hende og viftede med hånden mod kusken og kusken gjorde et smæld med pisken og red af sted mod hendes slot. Jack smilede og lod hende lægge sig ind til sig. han elskede lugten af hende, hendes specielle duft, lugten af hende var sød i hans næse. hans grå øje skindede i det svage månelys. han øjnede dog et tårn som han ikke havde set før nu på Demitra's smukke slot "hvad er der i tårnet min kære" han pegede op på det med sin stok "og må jeg få det for mig selv" han smilede til hende "nogle små ting fra min gamle lejlighed" han havde lidt skrammel han havde samlet gennem sin lange levetid. de fik ham til at føle sig, glad gik han ud fra.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 3 Empty Sv: Well... it dosn't sound bad... - Jack White

Indlæg af Gæst Tors 4 Apr 2013 - 8:00

Hun nikkede da han forslog at de bare skulle tage hjem, det havde hun det egentlig ogs meget bedre med, hun var ret så træt og havde bare lyst til at komme hjem... Og sove måske.
Hun smilede til ham da han satte kusen igang på vej hjem mor hende, hun lægnede sig ind til ham og lagde armene blidt om ham og lå lidt og bare kiggede rundt.
Indtil han talte til hende og hun blev nød til at svare ham, hun kiggede op på tårnet som han pegede på med sin stok... Hun smilede blidt til ham "Der er ikke noget i det... Det var vidst et fængsel af en art før jeg lavede om... Men ja du må godt få det" hun nikkefe og smilefe til ham, hun vidste ikke hvad hun skulle bruge det til, hun havde bare sat det i stand da det havde en mærkelig lugt efter at havde holdt mennesker fanget deroppe for at tappe dem fra blod... Hun lagde sig ind til ham igen og kiggede roligt rundt igen og var næsten ved at falde i søvn nogle gange.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 3 Empty Sv: Well... it dosn't sound bad... - Jack White

Indlæg af Gæst Fre 5 Apr 2013 - 23:26

han smilede da hun sagde han kunne få det tårn or sig selv "storslået" han smilede og kyssede hende "jeg har forresten min kat du skal møde, men hun er ikke den typsike huskat som du kender" han smilede da Demitra lagde sit hoved ind til ham. da de nåede til slottet bar Jack hende i hans arme "du er vidst lidt træt" han smilede til hende da han lagde hende i deres seng "sov nu lidt vi for besøg i morgen jo" han smilede til hende men han vidste godt at hun havde lidt problemer med at de skulle adoptere et barn og ikke selv havde et. men det mindste hun kunne gøre var at give dem en chance inden. Jack hoppede af sit jakkesæt og lagde sig ved siden af hende. han lagde sin arm rundt om hende og trak hende ind til sig og faldt i søvn

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 3 Empty Sv: Well... it dosn't sound bad... - Jack White

Indlæg af Gæst Lør 6 Apr 2013 - 1:09

Hun smilede op til ham og nikkede, "Der er godt nok ikke så meget plads.. Det er lidt trængt" Det var et ret så trængt tårn... Der kunne ikke presses mange personer derind.. Måske tre eller færre.. Hun sukkede blidt da han kyssede hende og kiggede op på ham igen med et smil. "En kat... Jamen... Dejligt.." Hun vidste ikke særlig meget om katte, hun syntes da de var ret så søde, men hun havde aldrig nogensinde haft nogen katte. Men det ville da kun blive hyggeligt at få en kat ind i huset... Så blev der da lidt mere fyldt..
Hun havde næsten lukkede øjne da de nåede slottet og han tog hende op i hans arme og bar hende ind, hun gav et suk fra sig og smilede med halv lukket øjne til ham, "Jaer..." hun nikkede og sukkede endnu engang da han lagde hende i sengen, hun vende sig lidt rundt og så, så mod ham igen, nåh ja... besøg.. Hun nikkede og kløede sig selv lidt i håret, hun vidste ikke rigtig.... Det var den eneste måde de kunne få børn på.. at adoptere... Så hun måtte på en eller anden måde acceptere det...
Hun lagde sig direkte ind til Jack da hun kunne mærke han lagde sig ved siden af hende, hun puttede sig ind til ham og sukkede blidt, hun faldt i søvn ret hurtigt, og igen var hun rullet op på hans bryst efter hun var faldet i søvn.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 3 Empty Sv: Well... it dosn't sound bad... - Jack White

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum