Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 4 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 4 EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 4 EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 4 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 4 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 4 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 4 EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 4 EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 4 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 4 Voteba13Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 4 Voteba14Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 4 Voteba15 
Jake
Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 4 Voteba13Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 4 Voteba14Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 4 Voteba15 
Sasha
Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 4 Voteba13Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 4 Voteba14Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 4 Voteba15 
Renata
Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 4 Voteba13Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 4 Voteba14Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 4 Voteba15 
Lenore
Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 4 Voteba13Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 4 Voteba14Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 4 Voteba15 
Genevira
Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 4 Voteba13Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 4 Voteba14Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 4 Voteba15 
Celenia
Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 4 Voteba13Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 4 Voteba14Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 4 Voteba15 
Emery
Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 4 Voteba13Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 4 Voteba14Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 4 Voteba15 
Taliia
Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 4 Voteba13Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 4 Voteba14Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 4 Voteba15 
Madelena Gray
Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 4 Voteba13Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 4 Voteba14Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 4 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Well... it dosn't sound bad... - Jack White

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 4 Empty Sv: Well... it dosn't sound bad... - Jack White

Indlæg af Gæst Man 8 Apr 2013 - 1:33

jack smilede gennem hele natten. det var så sødt når Demitra lagde sig op af ham. hun var så uskyldig når hun sov. da solen stod op havde Jack lavet morgen mad til Demitra og var taget afsted til hans gamle lejlighed for at hente sine ting og sin "kat". sandt at sige var Shela en bengalsk tiger som jack havde købt da hun var unge. han havde trænet Shela lige siden og hun var nu helt tam og gjorde alt hvad Jack sagde. Jack fik skubbet døren op. hans bror lå på sofaen, Jack elskede at se ham sådan her. for en gangs skyld var Jack bedre kørende end sin bror. han fik samlet sine ting og gik ud i baggården og lukke Shela "kom så tøsen" han lagde sin hånd på ryggen af Shela og gik med hende ved siden af hende hele vejen tilbage. han åbnede døren til slottet "hej skat" han satte sine ting ved døren. Shela smøg sig ind og lagde sig ned og gabte. han så overraskelsen i hendes ansigt da hun så tigeren "Demitra det her er Shela" han smilede og gik hen til hende "hun gør ikke noget" han kyssede hende og smilede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 4 Empty Sv: Well... it dosn't sound bad... - Jack White

Indlæg af Gæst Man 8 Apr 2013 - 8:09

Demitra vågnede med et sæt med hovedet på en pude og ikke Jacks bryst, hun kiggede sig søvnigt omkring, men han var der ikke, hun kiggede lidt undrende for sig selv, men kom så i tanke om at han skulle hente sin kat og et par andre sager fra sig gamle lejlighed. Hun rejste sig fra sengen og strakte sig inden hun tog en undertrøje og et par shorts på. Hun gik derefter ud i køkkenet. Hun kunne dufte maden, morgen maden Jack åbenbart havde lavet til hende inden han gik. Hun smilede og satte sig ned og kiggede lidt på maden inden hun tog en bid, hun havde ikke fået sådan noget morgen mad i ret så lang tid, og hun måtte indrømme, det smagte ikke spor godt fordi hendes smagsløg havde skiftet til kun at kunne lide smagen af blod. Så hun lod maden være så måtte hun forklare til Jack hvorfor hun ikke havde spist hans mad, som han havde været så sød at lave til hende.
Døren gik op og Demitra vende sin opmærksomhed mod døren og så Jack komme ind med ting og sager som han satte ved døren og bagefter ham kom en tiger? Hun kiggede noget overrasket på tigeren der kom ind og lagde sig... Var det katten? Men det var jo slet ingen kat, det var en tiger...Ikke at hun havde noget imod tigre, men hun havde da regnet med bare en hel almindelig kat... Han havde dog sagt at det ikke bare var en hel almindelig huskat.. Men hun havde da ikke lige regnet med en tiger.
Hun kiggede hen på Jack da han præsenterede hende for tigeren, Shela, *pænt navn* tænkte hun og lagde hovedet på skrå da han kom hen til hende. Hun gjorde ikke noget, kunne hun nu være sikker på det...? Hun kyssede ham tilbage da han kyssede hende og vende blikket tilbage mod tigeren. "Er du sikker på hun ikke gør noget...?" hun kiggede med hovedet liggende på skrå og betragtede Shela som den nu hed.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 4 Empty Sv: Well... it dosn't sound bad... - Jack White

Indlæg af Gæst Tirs 16 Apr 2013 - 23:43

Jack gik hen og kyssede hende "Jeg sværger på min fars grav at hun ikke har skadet nogen... som jeg ikke ville have hende til at skade" han smilede til hende og gik forbi hende ind i køkkenet og fandt en rå bøf og gav den til Demitra "her giv hende den her og i bliver perle venner" han smilede til hende og lod hende kaste den hen til Shela "nå smukke børnene kommer først meget senere hvad skal vi lave indtil da" han smilede til hende og løftede hendes ene ben om hans eget og kyssede hende. han smilede til hende og lagde deres hoveder sammen så de så ind i hinandens øjne "smukke øjne" han smilede bare og lod hende sætte sit ben ned igen "jeg må vidst hellere få det her flyttet inden" han tog fat i en af kasserne og en Bowie kniv på størrelse med Jacks underarm faldt ud af kassen "uh min brev åbner" han tog den op i hånden "jeg har ledt efter den" han smilede og lagde den tilbage i kassen. han bar det op i slottets tårn. den vidunderlige lugt af blod ramte hans næse bor og han smilede lidt. i starten flyttede han bare tingene der op men så begyndte han at sætte ting på hylder og ryddede lidt op. Jack gik ned til Demitra igen og der var stadig en time til at børnene fra børnehjemmet kom "skal vi gå ind i soveværelset" han trak hende der ind og lagde hende på sengen "dit valg nu" han smilede til hende for han vidste at hun forstod hvad han mente.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 4 Empty Sv: Well... it dosn't sound bad... - Jack White

Indlæg af Gæst Man 29 Apr 2013 - 22:22

Demitra smilede til Jack da han kom og kyssede hende, men hun vende hurtigt blikket mod tigeren igen, mod Shela, selvom Jack forsikrede hende om at Shela ikke gjorde hende noget, var hun stadig meget usikker på denne tiger.. Men.... Hvorfor var hun ikke det... Hun ville jo sagtens kunne slå denne tiger ihjel hvis den angreb hende... men hun var stadig usikker selvom hun ingen grund havde til det.
Demitra kiggede på bøffen hun fik i sin hånd fra Jack, hun kiggede op på Jack og så på Shela som hun skulle give den til. Hun kastede den rå bøf til Shela og hun begyndte straks at spise den, hun gav et smil fra sig og kiggede så op på Jack igen. Hun trak på skulderne, ja hvad mon de skulle lave i den tid til børnene kom. Et stort smil plantede sig på hendes læber da han tog hendes ben om hans og kyssede hende, hun gengælde blidt hans kys og lænede sig ind til ham, hun kiggede ham dybt i øjne og han kiggede hende dybt i øjne, hendes smil var der stadig, lige så stort som først. En rosa farve blussede op i hendes kinder da han kommenterede hendes øjne som smukke... Hun vende blikket lidt ned af men kiggede i det samme op igen da han sagde at han nok hellere måtte pakke ud... Hun satte sit ben langsomt ned igen og nikkede så lidt, "ja det må du nok hellere" hendes stemme var en smule svag og de rosafarvet kinder blev langsomt hvide igen.
Hun kiggede på den store kniv som var faldet ud af kassen han havde med og som Jack kaldte en brevåbner, det var da godt nok en stor brevåbner måtte hun indrømme. det lignede ikke ligefrem sådan en brevåbner hun rende rundt med, men sådan var folk så forskellige.
Hun kiggede efter ham som han bar den op... Hun begyndte at gå lidt uroligt rundt i huset, som en hvileløs sjæl. Sagen var at hun var meget nervøs over at de børn kom, ikke at hun var usikker, men... Hvad skulle der ske, hvor mange børn kom der... Skulle hun vælge mellem en flok børn og så skuffe alle de andre.. ville det ikke være synd for dem...
Hun gik rundt i hele huset flere gange indtil Jack kom ned igen. Hun krammede sig blidt indtil ham og kiggede så op på ham "Jah" hun nikkede og blev så trukket ind på soveværelset af Jack som lagde hende i sengen oss. Hun smilede lidt tvunget op til ham og hev ham så ned til sig og satte sig oven på ham, inden hun lagde sig oven på ham og hvilede sin hage mod hans bryst og kiggede på ham. Hun vidste godt hvad han ville, men egentlig havde hun bare mest lyst til at tale... "Jack.. Hvor mange børn kommer der?" sagde hun let tøvende og kiggede spørgende på ham. "Jeg mener.. Skal vi vælge mellem flere børn?" hun kiggede bekymret på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 4 Empty Sv: Well... it dosn't sound bad... - Jack White

Indlæg af Gæst Lør 8 Jun 2013 - 13:46

Jack smilede bare til hende "hvad mener du. der kommer bare et par tvillinger senere" han kyssede hende og lagde hans hænder rundt om hende. han lod sin hale lege med hendes ben " jeg er ikke så ond at jeg får dig til at vælge mellem flere børn" han begyndte at tage hendes tøj af hende mens hans hale legede med hendes ben.
han lavede et rul så hun lå nederst "har du fået besvaret alle dine spørgsmål" han smilede til hende mens han lod hans lem glide nemt ind. han lagde sig ned over hende og kyssede hende inderligt mens hans hænder holdt om hende. han fortsatte med hurtige dybe stød i en halv time.
de lagde bare i sengen indtil en halv time før børnene kom "jeg tror vi skal komme op og i gang " han smilede til hende og rejste sig fra sengen og gik hen til skabet for at tage et nyt jakke sæt på og hans stok. han gik ud til døren og ventede på at Demitra fik en ny kjole på. da hun kom ud gav han hende et kort kys og stillede sig klar til at børnene kom han smilede til hende "er du klar til at blive mor" han åbnede døren lige efter der blev ringet på. der stod en pige og en dreng på fodtrinet "hej med jer to er i sendt fra børnehjemmet" de nikkede til Jack og smilede til ham "kom ind så kan i få lidt at spise" han smilede til dem og førte dem ind i køkkenet "bare sæt jer så kommer vi lige om lidt" han smilede lidt og gik så hen til demitra "hvad siger du så. tvillinger" han smilede til hende "kom lad os lave lidt mad til dem" han smilede til hende og tog hendes hånd.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 4 Empty Sv: Well... it dosn't sound bad... - Jack White

Indlæg af Gæst Søn 9 Jun 2013 - 16:26

Demitra betragtede det smil Jack havde og slappede roligt af da han sagde at det bare var et par tvillinger, så de skulle altså have to børn, ikke at Demitra havde noget imod det, hun havde massere af tid til at passe dem, og det havde Jack sikkert ogs, da der nok ike var så meget andet at lave end at... Ja æde, dyrke sex, ja hvad var der egentlig mere? Gå i byen? Ja det var sådan det, Demitra havde intet arbejde og når nu hun tænkte sig om så det heller ikke ud til at Jack havde et heller. Hun kunne mærke hans hale om sine ben mens hun lå oven på ham, hun smilede lidt af det. Hun kiggede roligt på ham og grinte lavmælt, "godt, for det kan jeg ikke, og vi vil ikke have et hus fyldt med små børn, vil vi" hun smilede blidt mens hun lod ham tage hendes tøj af, hun hjalp ham på vej, mens hun små kyssede hans læber engang imellem, stadig med hans hale legende med hendes ben. Hun nikkede let da han spurgte om hun havde fået besvaret sine spørgsmål, "Ja" sagde hun lige inden hans lem gik ind og hun udstødte et nydende støn som blev holdt tilbage da han kyssede hende. Hun kyssede kærligt tilbage og holdte sig ind til ham mens han bevægede sig. Hun gav støn fra sig for hvert hårde stød han kom med til de var færdige efter en halv times tid.
Hun kiggede efter ham da han rejste sig fra sengen, børnene ville snart komme det vidste hun godt, det var nok ogs det han ligesom havde hentydet til.
Hun rejste sig op fra sengen da han var på vej ned, hun tog noget undertøj på og så en sort kjole udeover mens hun lige havde tid til at rede sit hår. Hun gik ned til Jack og fik et kort kys som hun gengældte med kærlighed og nikkede til hans spørgsmål. Hun var klar til at få nogle små børn, nogle som hun kunne pusle lidt om.
Hun kiggede ud da han åbnede døren hvor en pige og en dreng stod foran, to små tvillinger, det var nu ret søde, de smilte da til Jack, det var et godt tegn. De fulgte ham med ud til køkkenet, og Demitra stod lidt og kiggede efter dem, prøvede at finde ud af hvad for en race de mon var. Men Jack kom så lidt efter hen til hende. Hun gav ham et tyndt smil. "De er søde" sagde hun stille og kiggede ned på Jack's hånd som holde om hendes. "Jack, hvad for en race er det? Jeg... Kan ikke helt fokusere" Hun holde sig lidt tilbage mens hun kiggede op på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 4 Empty Sv: Well... it dosn't sound bad... - Jack White

Indlæg af Gæst Man 17 Jun 2013 - 23:10

han smilede til hende "de er dæmoner, så vi har godt halvtreds år før de rammer mit udseende" han smilede til hende og gav hende et langt kys "de er cirka 10 år nu" han smilede til hende og lod hans hale køre op bag på hendes ryg "jeg er sikker på at de har små bitte anspor af horn hvis man ser efter" hans grå øjne glimtede lidt "kom lad os få lavet noget mad til de små børn" han gav hendes røv et klap og rakte tunge af hende og blinkede mens han hoppede ind i køkkenet "nå børn er i sultne" de nikkede til ham og han smilede "ok en hel masse pandekager er på vej" han smilede og gik i gang med at lave mad. han brugte hans hale til at hente ingredienser og vendte pandekagerne i luften "sådan i to" han satte tallerkenen i mellem dem "vær så artig at spise" han satte to tallerkener ned på bordet. han gik hen for at hente honning, sirup og marmelade til dem og stillede det på bordet "ok jeg tænkte at i kan vælge jeres værelser og så komme i seng og så i morgen kan i komme med ud og vælge nyt tøj oog legetøj" de smilede som to sole "tak for det hr. white" pigen smilede op til ham og han satte sig ned på et knæ "hey bare kald mig far nu os dig makker" han smilede og aede hendes kind "ok få spist op og så finder vi jer et værelse lets go" han smilede til dem og de grinede tilbage til ham. de spiste færdig og løb ned i gangen "jeg tror det bliver nogle gode år" han smilede til hende og kyssede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 4 Empty Sv: Well... it dosn't sound bad... - Jack White

Indlæg af Gæst Ons 19 Jun 2013 - 19:34

Demitra ånede lettet ud da han sagde at det var to dæmoner, så var der jo intet problem i det, hun kunne sagtens omgås dem uden at skulle være blodtørstig efter deres blod. Hun smilede til Jack da han kyssede hende og hun gengælde det blidt tilbage. "Godt... Så behøver jeg ikke at være blodtørstig efter dem" hun små grinede men sukkede let da hun kunne mærke hans hale mod hendes ryg, køre op. "Ja.. Lad os det" sagde hun roligt. Hun tog sig til røven da han havde givet hende et klap, hun smilede blidt til ham og gik efter ham og inden de kom ud i køkkenet kyssede hun ham på kinden. 
Hun gik ud i køkkenet sammen med Jack og satte sig ved siden af de to børn og begyndte at pjatte og grine med dem imens Jack lavede mad til dem. "Så... hvad synes i om at være her" spurgte hun de tog og pigen svarede, "det er et stort hus, men flot" Demitra nikkede roligt og smilede, ja det var et rigtig stort hus, "ja, det er godt nok stort, massere af plads til jer så i kan rende rundt og lege" sagde hun blidt inden der kom mad på tallerknerne. Hun så på dem spise deres mad. 
Hun smilede af Jack som talte til børnene, han var rigtig god til det faktisk, han var slet ikke dårlig som far, ikke at hun havde troet det, overhovedet ikke, men det var som om han havde haft børn før. Men han havde godt nok ogs levet i mange år som hende selv. 
Hun kiggede efter børnene da de løb ned af gangen, hun rejste sig roligt op og kiggede på Jack og nikkede, hun kyssede blidt tilbage inden hun svarede. "Ja, det tror jeg ogs" sagde hun blidt og smilede til ham. Hun tog hans hånd og gik ned af gangen efter børnene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 4 Empty Sv: Well... it dosn't sound bad... - Jack White

Indlæg af Gæst Søn 23 Jun 2013 - 2:35

han smilede da hun tog hans hånd og hans hale lagde sig rundt om hendes hofte. de gik ned til børnenes værelser der lå lige ved siden af hinanden og to værelser væk fra deres soveværelse, Jack gik ind til "jeg fik ikke fadt i dit navn lille fyr du var så hurtig" han smilede til ham "jeg har ikke noget navn og de andre kaldte mig bare mini horn" Jack smilede til ham "det kan vi ikke kalde dig jo hvad med Wade" han smilede til ham og rodede ham i håret "eller speedy" han grinede lidt med drengen "jeg kan godt lide Wade, far" Wade hoppede op af sin seng og krammede ham "ok mini mand nu er det sove tid" han puttede Wade i sin seng og kyssede ham på panden "godnat og hvis der er noget så lader vi lyset stå tændt i gangen så du kan finde vej hen til os vi er lige to døre ved siden af dig han smilede og lukkede døren nok til at han lige kunne se Wades ansigt i lyset. han mødtes med Demitra på gangen igen og kyssede hende før de gik ind i deres soveværelse og smed tøjet "nå hvad hedder pigen så" han kyssede hende lidt over det hele inden han gled ind mellem hendes ben og med hårde stød ramte hendes bagvæg han fortsatte sådan indtil han fyldte hende helt og vendte sig om på sin mave med hænderne under sit hoved. han mærkede Demitra's hånd på hans lem der hurtigt blev klart igen, lige til at han kunne mærke hendes bløde læber omslutte det. den lette sluprende lyd var lavmælt og han kom i hendes mund, der var stille i mens efterfulgt af et højt gulp.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 4 Empty Sv: Well... it dosn't sound bad... - Jack White

Indlæg af Gæst Søn 23 Jun 2013 - 14:31

Hun smilede da hun kunne mærke hans hale om sig, rundt om hendes hofte mens de gik sammen til de to værelser der var til de to tvillinge børn, de fik selvfølgelig hver deres værelse. Hun så efter Jack der gik ind til drengens værelse. Hun smilede blidt og gik så ind til pigen for at sige godnat. Hun sad i sengen. "Kan du lide dit værelse søde?" spurgte Demitra blidt. Pigen smilede stort til Demitra "Ja jeg elsker det, tak mor" svarede pigen blidt tilbage. "Hvad hedder du søde?" spurgte Demitra så, "jeg hedder Leda" svarede pigen tilbage. Et bredt smil formede sig på Demitras læber, "sikke et flot navn søde" Leda grinte og nikkede. "Når men sov nu godt søde" Leda nikkede og lagde sig ned "God nat mor" Demitra gik ud af værelset og lod døren stå halv åben. Hun fandt det lidt mærkeligt ikke at have huset for sig selv, at have børn... At have en kæreste. men det var rart.
Hun smilede til Jack da han kyssede hende og hun gik med ind i soveværelset hvor hun tog sit tøj af og lagde sig i sengen. Hun smilede da Jack begyndte at kysse hende lidt over det hele. "Hun hedder Leda, hvad hedder drengen?" spurgte hun tilbage inden han trængt ind i hende, hun stønnede højt af det hårde stød, hun holde sig fast i ham og nød det til han fyldte hende. Hun sukkede tungt da han lagde sig ned i sengen. Hun smilede og lagde sin hånd snigende hen på hans lem og kørte roligt op og ned til hun bukkede sig ned og puttede den ind i sin mund og begyndte at sutte og slikke rundt om. Til han kom igen i hendes mund, hun slugte det og kiggede så op på ham og lagde sig ned over ham. "Jeg elsker dig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 4 Empty Sv: Well... it dosn't sound bad... - Jack White

Indlæg af Gæst Man 24 Jun 2013 - 22:53

Jack smilede til hende "jeg elsker også dig" han smilede til hende og kyssede hende kort. han kiggede på hendes nøgne krop "du er virkelig den smukkeste skabning på den her jord er du ikke?" han smilede til hende og placerede hende oven på hans lem og glide helt ned over det og lod hende glide op og ned på det. han stønnede lidt inden han kom inden i hende igen. han trak ud og der lød et lille pop, han vendte hende rundt så hun stod på alle fire og spredte hendes baller og lod sit lem glide ind i hendes røvhul og måske lidt brutalt begyndte han med stød at lege med hendes bryster inden han kom igen. han var ved at blive træt men hun så tiggende på ham "hvad går der af dig i dag" han smilede til hende og lod hende lege med hans lem inden han selv tog over "sæt dig ned og åben din mund" han lod hende gøre det hvor efter han sprøjtede ud over hendes ansigt, tre sprøjt to af dem ramte hendes hår eller også var det ved hendes hals eller lige i hendes mund "smager det godt " han lagde sig tilbage i sengen og lukkede sine øjne. han var virkelig smadret nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 4 Empty Sv: Well... it dosn't sound bad... - Jack White

Indlæg af Gæst Tirs 25 Jun 2013 - 17:37

Hun smilede blidt til ham og kiggede roligt på ham, "dejligt" sagde hun lavmælt og gengælde det korte kys hun fik. Hun lagde hovedet lidt på skrå og rødmede lidt. "Måske... Synes du jeg er?" spurgte hun inden han placerede hende over hans lem. Hun stønnede nydende og begyndte at bevæge sig op og ned af hans lem. Hun stønnede højt da han kom i hende. Hun smilede til ham og sukkede lidt da han trak sig ud af hende og placerede hende nu på alle fire. Hun stønnede endnu engang højt da han pressede hans lem op i hendes røv og begyndte med hårde stød og at lege med hendes bryster, hun stønnede næsten uafbrudt og måtte støtte sig så hun blev lagt mod sengen. Hun sukkede tungt da han kom i hende igen. Hun kiggede op på ham, kunne se at han var træt, men som de altid havde haft sex hver evige eneste minut af deres dage indtil børnene kom var det da klart at hun troede der kom mere. "Vi plejer at have noget mere sex om dagen." sagde hun bare roligt og smilede til ham. Hun lagde sin hånd mod hans lem og begyndte at bevæge sin hånd op og ned af det til han bede hende om at sætte sig og åbne munden. Hun satte sig ned på sengen og åbnede stille munden og lukkede øjne lidt hårdt i da han sprøjtede på hende. noget i munden, og noget i håret. Hun åbnede øjne igen og kiggede på ham som han lagde sig ned med lukkede øjne. Hun nikkede tavst mens hun kiggede på ham. Hun kiggede hen mod badeværelset og tænkte på at tage et bad. Hun rejste sig fra sengen stille og roligt, hurtigt som en ninja havde hun noget undertøj og et håndklæde i hånden og gik ud på badeværelset og trådte ind i bruseren og tændte for vandet som fik lov til at løbe ned af hendes slanke krop.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 4 Empty Sv: Well... it dosn't sound bad... - Jack White

Indlæg af Gæst Tors 4 Jul 2013 - 7:58

Jack vågnede ved lyden af vand der plaskede mod gulvet af bruseren. Han rejste sig fra sengen og gik ud til hende, han trak stille forhænget fra før han trådte ind i kabinen til hende, hans hænder kørte om hendes hofter og mod hendes bryster. Han lænede sig frem og nippede til hendes øre ”slemme Demitra, sådan at have det sjovt uden mig” han smilede til hende da hun vendte sig rundt ”slemme piger skal straffes ” han kyssede hende mens han lagde hendes ben om hans og pressede hende op af muren. Med et langt stød fyldte han hende helt op med hans lem, han hvilede hans hoved på halsen af hende mens han stødte mod hendes bagvæg, han mærkede hendes negle kradse mod hans ryg. Det var det her han kunne lide, han fortsatte med hendes gispen der hele tiden blev højere indtil det blev til halve skrig ”who is your daddy” var det sidste han nåede at sige før han fyldte hver en sprække med hans sæd. Hans ryg var kradset til blods og smilede til hende ”måske lidt blødere næste gang min kære” han smilede til hende og kyssede hende mens hans hænder hvilede på hendes baller . han lukkede øjnene og mærkede hendes læber mod hans brystkasse som bevægede sig længere ned af hans krop før hendes læber om hans lem hun sad og bevægede sit hoved frem og tilbage over hans skaft og til sidst kom han i hendes mund og trak sit lem ud af hendes mund kun for at give hende et sidste sprøjt i ansigtet ”ups” han grinede lidt med hende, eller han grinede hun gurglede mere lidt inden hun slugte det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 4 Empty Sv: Well... it dosn't sound bad... - Jack White

Indlæg af Gæst Man 8 Jul 2013 - 2:10

Hun gav et gisp fra sig da Jacks hænder pludselig var placeret på hendes hofter og kørte op af hendes mave, op til hendes bryster. Hun sukkede nydende af hans stemme mod hendes øre og stønnede lavt da han nippede til hendes øre. Hun vende sig om mod ham og smilede blidt. "Du vil da ik straffe sådan en som mig" hun smilede og sukkede nydende da han kyssede hende og imens fik hendes ben lagt sig om hans, og hans om hendes. Hun gav et højt støn fra sig da hun kunne mærke hans lem oppe i sig.
Hun lagde sine hænder om til hans ryg, hun rev ham u nakkehårende som han begyndte at støde op i hende, hårdt. Hun borede sig negle ned i hans ryg og kradsede sig vej ned af den. Hun kunne sagtens lugte blodet der kom fra ham, men hun var for optaget af alt muligt andet til bare at kunne tænke over at drikke lidt blod fra ham.
Det hårde stød fik hende til både at stønne af smerte, men osse nydelse. Begge ting, noget som hun elskede. Men som stødende blev gjort hårdere blev hendes støn sat over til en hel anden kategori, de blev nærmest til skrig, halve skrig. Hendes negle blev ved med at kradse ned af hans ryg. Og da han kom i hende, kunne hun simpelthen ikke holde det inde mere. "Jack!" Skreg hun som han kom i hende. Hun blev nærmest helt slap, hun trak vejret dybt, ind og ud. Hun sukkede nydende da han kyssede hende. Hun kunne mærke blodet på sine negle og hænder, Hans blod, fra hans ryg. Hun smilede undskyldne til ham og kyssede hans kind, "Undskyld" hviskede hun blidt i hans øre.
Mens hans hænder hvilede på hende balder, gik hun længere og længere ned på hug. Og for hver gang hun gik ned plantede hun et kys på han bryst, ned af hans mave til hun kom til hans lem. Hun lagde sin ene hånd om hans lem og begyndte straks at køre hånden frem og tilbage af hans lem til hun proppede den i munden og begyndte at sutte. Hun smilede da han kom i hendes mund og han så tog sit lem ud, men han var vist ikke lige færdig med at sprøjte. Ikke før at der var plantet noget i ansigtet på hende. Hun smilede op til ham, og prøvede at grine lidt med men det blev ikke særlig godt med alt det i munden. Hun slugte det til sidst og hurtig som hun var forsvandt hun bagved ham.
Hun kunne lugte blodet nu, og hun var sulten, meget sulten. Hun lod sin tunge glide op af hans blodige ryg, og selvom hans blod ikke ligefrem var det bedste blod hun havde smagt, da han jo var dæmon, så var det egentlig okay. Hendes mund kom op til hans hals hvor hun bed sig fast og begyndte roligt at suge fra ham. Imens lod hun sine bløde hænder nusse ham, op og ned af hans overkrop.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 4 Empty Sv: Well... it dosn't sound bad... - Jack White

Indlæg af Gæst Man 8 Jul 2013 - 21:27

han smilede bare da hun hagede sig fast "det er godt skat bare drik jeg har rigeligt" han aede hendes hoved mens hun sugede fra hans hals, han lod hende drikke færdig og da det var sket vendte han sig rundt "du var en sulten lille satan hva" han smilede til hende og nussede hendes kind "jeg tager lige ud nogle timer her inden solen står op og henter lidt til mig selv og nogle andre ting ok, oh og hold børnene fra Sheila hun kan godt være morgen gnaven men det er kun til hun får morgen mad" han smilede og gik ud af badet men hun hev ham ind igen "er du ikke træt du har lige suget mig tør, jeg har ikke energien til det lige nu men jeg er tilbage hurtigst muligt" han smilede til hende og kyssede hende "årh så lad gå" de grinede og hun hoppede om hans ben og han kørte helt op i hende og meget hurtigt kom han med en serie af hurtige hug der fik hende til at skrige hans navn og han kom i hende igen "ah forfriskende men nu må jeg afsted" hans grå øjne var begyndt at skifte farve men det var svært at sige hvilken farve det var. han gik ud og fik tøj på. han tog sin stok og en lang sort trench coat og gemte et pistol bælte ind under den. han gik ud af døren og var væk i nogle timer. han gik ind af døren igen med blød dryppende fra hagen som han strøg væk med ærmet og hang jakken på en krog. han gik hen til Sheela der lå og slumrede "jeg smukke har du savnet mig" den åbnede sine øjne og hoppede om med sine poter op på hans skuldre og han krammede den igen "ja ja tøsen jeg har også savnet dig" han grinte lidt og satte den ned igen. han mærkede en svag smerte i hans knoer og ryg. men det var ikke fra det ar som Demitra havde givet ham som var helet næsten helt. han mødte Demitra på vej til sit nye 'kontor' han smilede til hende og kyssede hende "var jeg meget savnet til morgen mad" han smilede til hende men blev afbrudt af et hiv i sin jakke "hvor var du henne farmand" det var lille Leda der stod ved siden af ham "ah ser du, som du har bemærket er vi ikke helt normale, jeg er hvad man kalder en blod dæmon, det betyder jeg skal drikke blod for at overleve" hun grinte "det ved jeg da godt det er mig og Wade også" han smilede tilbage "ok her er så del to jeg har et sted hvor mennesker kommer hen og så får jeg deres blod" hun grinte lidt og kyssede ham på kinden og løb så afsted "det ser ud til at du har fået en konkurent" han blinkede til hende og kyssede hende "jeg kommer tilbage om et par timer jeg har nogle forsøg i mit kontor jeg skal prøve" han kyssede hende igen og gik hen af gangen og uden for Wades værelse og greb en bold der kom flyvende "WOW det var sejt gør det igen" han kastede endnu en ting og Jack greb den "der er et par ting du kunne lære der speedy hva" han smilede til knægten og kastede tingene ind til ham igen. han gemte det godt men han var i massiv smerte, hans krop var ved at mutere, da han kom ind på sit kontor så han sig selv i spejlet og kiggede ned på sine hænder. små knogler var ved at gro ud mellem sine knoer. han vendte sig rundt og mærkede et jag af smerte gennem hans skulderblade da der skød fuldt beklædte ben ud af hans ryg. han gav et brøl af smerte "nu skal jeg til at købe nye jakkesæt" men han måtte indrømme det klædte virkelig og kløerne kunne trækkes tilbage ind mellem hans knoer. han mærkede hvordan at nerver blev trukket ud i de nye fire knoglede ben på hans ryg. det sved som helvedes ild da hanmærkede muskler og hud blev trukket ud over bortset fra det yderste af hans nye arme ser var blevet formet til små knive. hans skjorte var blevet synder revet. han vendte sig rundt og så Demitra han smilede til hende "hvad syntes du" han gik hen til hende og lagde hans hånd på hendes arm og koncentrerede på at hoppe ind i hendes hoved men han kunne ikke komme ind. et acceptabelt tab i forhold til dette nye look og våben "det kommer til at tage noget til vending men jeg tror vi kan slippe gennem det her uden for mange problemer" han foldede dem sammen på hans ryg "se det er lige som vinger, med knive, ok det er ikke lige som vinger men det er ikke så slemt vel" han skulle virkelig bruge hendes støtte til at komme gennem det her i live. tja på en måde, måske ville han ende med at gå bersærk gennem hovedgaden men det er ikke så vigtigt så længe hun støttede ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 4 Empty Sv: Well... it dosn't sound bad... - Jack White

Indlæg af Gæst Tirs 9 Jul 2013 - 18:14

Hun smilede roligt imens hun sugede da han bare gav hende lov, hun sugede godt til sig af hans blod. Hun slap da hun var ved at være mæt og smilede til Jack da han vende sig om. Hun spandt blidt da han nussede hendes kind. Ja hun havde været rigtig sulten, hun havde ikke fået blod i nogle dage nu.
Hun lagde hovedet på skrå da han sagde han skulle ud og have nogle ting, hun nikkede roligt selvom det måske ikke passede hende helt... Hun ville da gerne have han blev hjemme hos hende, men ting var der, der skulle gøres nogle gange, og han havde så nogle i dag.
Hun kiggede efter ham da han trådte ud af badet, men hun hev ham tilbage.
"Bliv bare lidt længere" hun kiggede bedende på ham og smilede så da han kyssede hende og gav sig til sidst. Hun grinede med ham i kort tid og hoppede så op på ham og gav et støn fra sig som han allerede fyldte hende. Hun blev ved med at stønne til han i sidste ende kom i hende igen, "Jack!" skreg hun i det han kom. Hun hoppede ned fra ham og smilede roligt mens hun så til som han gik.
Hun tørrede sig og tog noget tøj på før hun gik ud til børnene og lavede dem noget morgenmad. To skiver brød med smør til. Hun huskede hurtigt på det med Sheila, hun skulle have sin morgenmad før børnene kom i nærheden af hende. Hun tog en bøf fra køleskabet og kastede den til hende inden hun gik hen til børnene og sad. "Hvor far?" Demitra smilede til Wade som havde spurgt. "Han er lige ude og finde nogle ting, han er snart tilbage" Wade nikkede og spiste så mens han snakkede med Leda overfor.
De løb ud og legede i den store have efter de var færdige med at spise og Demitra ryttede det sidste op i køkkenet.
Der gik lidt tid før hun kunne høre døren gå op igen og hun var sikker på det var Jack. Hun gik roligt ned af gangen med noget vasketøj i favnen i det hun mødte Jack på vejen. Hun smilede roligt og gengælde kysset " Wade spurgte efter dig" hun smilede da Leda kom hen og spurgte Jack hvor han havde været.
Hun smilede roligt da Leda løb væk igen. "En konkurent... Tror jeg nu ikke" hun smilede drillende og kyssede ham igen. "Okay, vi ses om lidt så" hun gengælde kysset en enkel gang og lod ham gå igen.
Hun gik ud med vasketøjet.
Der var ikke gået særlig lang tid før hun hørte et brøl af smerte inden fra Jack. Forsigtigt gik hun hen mod hans værelse og åbnede roligt døren. Hun fik sig noget af et chok da hun så ham. Hun smilede svagt da han vende sig mod hende og lagde sin hånd mod hendes arm. Hun betragtede ham noget. Hun havde ikke lige set han sådan der før.
Betragtede ham som han tog 'vingerne' som han kaldte dem ind igen, hun smilede roligt og sukkede noget dybt. Hun kyssede hans kind blidt. "Nej det er ik slemt... Men hvad... Hvad er det for noget, hvordan er det sket?" hun kiggede spørgende på ham.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 4 Empty Sv: Well... it dosn't sound bad... - Jack White

Indlæg af Gæst Ons 10 Jul 2013 - 22:47

han smilede til hende "jeg er glad for du syntes det" han kyssede hende og smilede til hende "det er meget simpelt enlig" han smilede og strakte dem igen så de var slået helt ud "der er nogle specielle gener i et hvert individ, efter din lille snacktur fik jeg suget det meste af mit eget blod ind i din mund" han aede blidt hendes kind "der efter fik jeg noget fra mit eget lager muteret så den ændrede det gen der gør dæmoner får vinger til at mutere disse kønne arme der klæder mig lidt bedre syntes du ikke" han smilede mens de foldede sig ind igen. han smilede til hende men kunne godt se det kunne tage lidt tid at vende sig til at se dem "hvad siger du til en hurtig en inden vi går ned til børnene" han lagde en arm om hendes liv og trak hende ind i kontoret og kyssede hende blidt på krave benet og smilede til hende, den en af armene lukkede døren bag hende og han smilede til hende "det kommer nok til at tage lidt til vending inden men vi overlever nok" de kyssede lidt og han lod sin tunge glide ind i hendes mund.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 4 Empty Sv: Well... it dosn't sound bad... - Jack White

Indlæg af Gæst Ons 10 Jul 2013 - 23:22

Hun smilede kærligt til ham, hun syntes godt nok det så en del vildt ud, og lidt mærkeligt, men han var jo stadig Jack, hendes Jack, han havde jo ikke ændret sig. Ikke så hvidt hun kunne høre, han opførte sig som helt normalt. Så, så længe han stadig var sit rigtig jeg, personlighed, var der ingen tvivl om at hun selvfølgelig blive ved ham, og støtte ham når han havde brug for det. Hun gengælde blidt hans kys. Hun lyttede efter til hvad han sagde, tænkte lidt over det og spurgte så, "så det ville sige, at du ikke havde planlagt det, eller var det bare en heldig dag for dig?" spurgte hun og kiggede forsigtigt på ham.
Kiggede på armene som var istedet for hans sædvanlige vinger. Hun trak lidt på skulderne, "Mhm... De er lidt creepy, men det er vel dig" hun grinede halvt, vidste ikke om han ville grine med eller tage det som en fornærmelse, men hun mente det skam godt, for hun kunne godt lide ham som han var, han var jo lidt creepy, han var en dæmon jo. Det var jo en ud af mange ting hun elskede ved ham.
Hun smilede roligt af hans forslag og nikkede så, "jov, hurtigt så" sagde hun drillende og lod ham trakke hende til sig ind på kontoret. Hun sukkede nydende som han kyssede hendes kraveben. Hun kiggede hen på døren som blev lukket og smilede så kærligt til Jack. "Ja, vi skal nok overleve." sagde hun blidt og gengælde kærligt kysset og bød glædeligt hans tunge velkommen med hendes egen. Hun lagde sine arme omkring hans hals mens de kyssede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 4 Empty Sv: Well... it dosn't sound bad... - Jack White

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 9:50

han smilede til hende og satte hende på sit bord og stillede sig ind mellem hendes ben. han tog meget langsomt hendes trusser af og smed dem i et hjørne, han smilede og lod en finger glide ind mellem hendes skamlæber, bare for at teste vandet, han tog den ud igen og smed så sine bukser, han kyssede hende på krave benet. han gled sit lem mod hendes skamlæber lige før han pressede sig langt ind i hendes underliv, han stødte hårdt først og der efter begyndte han at køre hurtigere og hurtigere indtil han kom i hende. der var lidt over at have en vampyr kæreste som ikke kunne blive gravid på en måde. han vendte hende så hun havde hendes røv mod ham og holdt fast i bordet, han pressede hans lem ind i hendes røvhul og lænede sig ind over hende "du kommer nok ikke lige til at gå normalt de næste par dage" han kørte frem og tilbage som en gal, da han kom i hende lagde han sig ind over hendes ryg og gik igang igen, han lod hans fingre presse lidt på hendes brystvorter og kyssede hendes hals. han kom i hende igen og denne gang trak han ud og vendte hende rundt og kyssede hende længe og lod hende glide ned af hans krop for at putte hans lem i hendes mund "ah ja lige der" han smilede og lagde en hånd på hendes baghoved og tog fat i hendes hår før han fik hende til at køre frem og tilbage kun for at komme i hendes mund så meget at han blev presset ud af hendes mund "jeg ville lige prøve noget nyt" han smilede ned til hende der prøvede at synke alt hans sæd i en mundfuld.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 4 Empty Sv: Well... it dosn't sound bad... - Jack White

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 11:16

Hun smilede blidt og spredte let benene da han satte hende på hans bord. Hun knurrede kært af ham da han begyndte at tage hendes trusser af hende, hun kiggede efter dem da han smed dem væk. Hun stønnede blidt af hans finger. Hun sukkede nydende da han tog sin finger ud igen og tog sine bukser af. Hun gav et højt støn fra sig da han fik presset sig op i hende og han begyndte at støde ind i hende, hurtigere og hurtigere så hendes støn kom højere og højere ud af hendes mund indtil han kom i hende og hendes støn gik lidt ned.
Hun kiggede over sin skulder da han vende hende om. Hun gav et støn fra sig, blandet med smerte og nydelse da han pressede sig ind i hendes røv. Små piv kom fra hende da han lænede sig ind over hende og begyndte at køre frem og tilbage. Han havde ret, hun kom nok ikke til at gå alt for godt.
Og da han kom var han ikke engang færdig, han tog en tur til. Og igen pev hun da han lænede sig indover hende og gik igang igen.
Hun stønnede svagt da han pressede lidt på hendes brystvorter og kyssede hende på halsen, og igen kom han. Denne gang trak han sig så ud og hun var næsten sunket sammen hvis han ikke havde vendt hende om og kysset hende. Hun gengælde blidt kysset og lod sig glide ned til hans lem som hun tog i sin mund. Hun gispede svagt da hans hånd lande på hendes baghoved og han tog fat i hendes hår og begyndte at bevæge hendes hoved frem og tilbage. Hun kiggede op på ham som han kom i hende. Hun slugte det i to mundfulde. ellers ville hun blive kvalt. Hun rejste sig op, langsomt og ømmede sig svagt. Hun kiggede op på ham med et svagt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 4 Empty Sv: Well... it dosn't sound bad... - Jack White

Indlæg af Gæst Ons 31 Jul 2013 - 3:43

Jack smilede lidt til hende og løftede hende op i hans arme "du har klaret det fint i dag, jeg tror du har brug for at hvile dig lidt indtil du kan mærke dine ben igen" han smilede til hende og bar hende ned til deres værelse og lagde hende i sengen "få sovet lidt snut så laver jeg lidt mad til os alle sammen" han gik mod døren "jeg tror jeg lige skal hente nogle ingredienser inden så der går nok noget tid" han gik hen til døren "det kommer nok ikke til at tage længe. han gik ud gennem døren og kiggede ind på Wades værelse, ham og Leda sov på sengen. Jack smilede og lukkede døren. han havde en lille hoved pine der hurtigt udviklede sig og så forsvandt den, men den lod nogle gæster blive. To identiske spejlinger af Jack en i rødt og en i blåt "hvad så Jackie laver vi noget spændende nu" Jacks læber vred sig i et smil da han gik ud af døren "jeg er ikke den store fan af de her arme så jeg tænkte vi skulle tage en lille mixe pose fra fyrene i laboratoriet og hjælpe af med de her groteske arme men kløerne syntes jeg at jeg vil beholde på en måde." han gik ned af gaden mod Rotten Root, ingen karret i dag han ville nyde den friske luft og frygten i folks øjne og enkelte vrede. han gik ind af et par døre i et gammelt varehus og to den rustne elevator til anden etage og gik ind i et hvidt rum. han gik hen af en lang gang og gik ind af et par døre "hvad så nørder sig i har noget mod den her bivirkning, de begynder at irritere mig meget og i ved hvad der sker når jeg er irriteret" en mand i en kittel gik hen til ham og gav ham en kuffert "tag dem i række følge ellers kan der ske groteske mutationer der er værre end de der tingester på di ryg" Jack lagde en hånd på mandens skulder "du er en god mand fortsæt det gode arbejde og du kommer måske til at styre det her sted" Jack gav slip og gik ud af døren igen "mr. white vi har den hånd du bad os om at lave men hvad er den til" han gav ham en kuffert i den anden hånd "nu er det ikke bare en hanske vel " manden i kittelen rystede på hovedet "det er elver magi eller noget i den stil jægerne samlede dem op efter et togt gennem en by. vi har undersøgt den og det ser ud til den binder sig til ejeren og giver en evnen til at forme hånden til hvad som helst" i samme øjeblik lød en alarm over højtalerne "det er g blokken igen de har haft problemer med de udøde du kom med vi skulle undersøge" Jacks øjne stivnede lidt da han så hvad der var på vej ned af gangen. tre zombier i dobbelt størrelse kom løbende mod ham. han trak sine revolvere og nåede at skyde to af de tre inden de nåede hen til ham desværre nåede den sideste hen og bed Jack i skulderen og rev den rent af. et brøl af smerte fløj ud af hans mund og han hoppede op på ansigtet af den og med sin ene hånd bankede han ansigtet ind på zombien "JEG. BRUGTE. DEN. ARM. TIL. AT.SKYDE MED" da zombien fald om gik Jack hurtigt hen til kufferten med hånden i og håodte den i den ene hånd. den begyndte at lyse et gyldent lys og hånden blev til en væske der smøg sig op af hasn arm over til der hvor hans anden arm var blevet revet af. en hvidglødende smerte pulserede gennem hans arm da væsken nåede til såret "bare rolig det er handsken der kobler sig på dit nerve netværk det vil gøre ondt lidt end..." Jack havde grebet fat omkring struben på forskeren med den nye gyldne hånd "Jeg kan lide farven" Jack klemte til og man kunne høre et højt smæld gennem gangene da forskeren hals brækkede. Jack tog den anden kuffert og gik uden at sige et ord mere, han tog sin anden revolver ud af den afrevne arm og gik hjem til Demitra og børnene. Jack kom ind af døren og blev i møde kommet af Demitra, det var blevet sent "jeg er ked af det men der var nogle ting jeg lige skulle ordne med drengene i laboratoriet, jeg vil gerne af med de her afskygeligheder han kyssede hende og kiggede ned på hans guldhånd han kunne mærke alr i den som om det bare var en bedre version af hans gamle hånd men noget var anderledes. han mærkede en stærk kvindelig stemme i hans hoved *jeg ønsker ingen skade stil dig for du er min nye herre jeg er ånden der vogter over denne kamp handske * Jack så op på Demitra "undskyld mig mens jeg besvimer af chok" alt blev sort for hans øjne og han smadrede lige ned i gulvet og mere huskede han ikke fra før han vågnede op i hans seng og det lidt brændte arvæv der sad omkring der hvor den gyldne arm havde sat sig fast.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 4 Empty Sv: Well... it dosn't sound bad... - Jack White

Indlæg af Gæst Tirs 13 Aug 2013 - 0:38

Hun tog en dyb vejrtrækning og lænede sig ind mod Jack da han bar hende i hans arme ind til deres soveværelse. Hun kiggede op på ham da han skulle til at ligge hende ned. Først slap hun ik, men efter et par ti sekunder slap hun og lod sig dumpe ned på sengen. Hun kiggede op mod ham som sagde at han ville lave mad, så kunne hun sove. Hun havde nu ogs godt af at hvile sig lidt. Hun nikkede kort da han sagde han skulle ud og hente nogen ingredienser til maden. Ville hun da tro. Hun vidste ik helt hvad hun skulle tro. Hun havde egentlig bare lyst til at sove nu. Da han var gået ud af værelset lagde Demitra sig til at slappe af.
Men efter hvad der syntes som to timer var han stadig ik kommet tilbage og det var ved at blive sent. Hun havde hørt døren smække men ik hørt den gå op endnu.
Hun stop op fra sengen og bevægede sig stille hen mod køkkenet og så til døren som blev åbnet i det samme. Der kom Jack ind. Hvor havde han dog været. Han havde sgu da været lang tid "Er du klar over hvor bekymret jeg har været!?" Hun kiggede surt men oss lidt bekymret på ham. "Jamen fik du så det du kom efter der?" Spurgte hun, med hænderne in siderne.
Hun gengælde blidt hans kys.
Hendes blik blev endnu mere bekymret da han pludselig besvimede. "Jack?!" Hun gav et dybt suk fra sig og fik ham så op i deres seng ved hjælp af hendes vampyr kræfter.
Hun blev lige ved han side til han vågnede op.
"Hey... Har du det bedre?" Spurgte hun da han vågnede, med en bekymret mine.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 4 Empty Sv: Well... it dosn't sound bad... - Jack White

Indlæg af Gæst Man 19 Aug 2013 - 20:30

Jacks hoved føltes som om en havde slået ham flere gange i hovedet med en forhammer "så godt som man kan have det efter at blive ramt af en zombie på størrelse med en mindre elefant" Jack strakte sin ene arm og mærkede den var lidt stiv og da han så ned skinnede den gyldne arm ind i hans øjne. et lille symbol lyste på hans hånd og en kvinde stemme rungede i hans bag hoved han kunne ikke helt fokusere på hvad hun sagde "hvor længe har jeg været væk" han smilede til hende og rejste sig op i sengen. han kom på fødderne kun for at vakle ud til toilettet og kaste en rødlig masse op der var lidt for tyk til at være blod "arh ikke lige det jeg ville se" han vendte sig rundt og så Demitra "jeg har det meget bedre helt ærligt prøv at se" han hoppede op på sin nye gyldne hånd og begyndte at lave armbøjninger mens han stod på hovedet "se intet at bekymre dig om" en lille hoved pine formede sig i hans pande men han ignorerede det "jeg tror det er på tide jeg fortæller dig lidt om hvad jeg laver" han satte sig ned i sengen og så på hende "jeg gør mig i smuling, lejemord og våbenforskning til privat hære" han så på hende med lidt forventning på hvordan hun ville reagere "men for at være helt konkret så ville jeg alrdig gøre noget der kunne skade vores familie her" han lagde en hånd på hendes kind og kyssede hende det så ud som om hun havde nogle kvaler med det men hun var ikke i gang med at pakke hans ting og smide ham på porten.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 4 Empty Sv: Well... it dosn't sound bad... - Jack White

Indlæg af Gæst Ons 21 Aug 2013 - 17:10

Hun kiggede bekymret på ham da han begyndte at tale til hende. Hun smilede letter anstrengt. "En zombie siger du" det var ik lige hende som havde været mest ude så hun vidste ingenting og omverdenen, andet end huset de boede i. Men hva pokker. Han var dæmon, hun var vampyr, selvfølgelig fandtes der oss zombier som det fandtes mennesker.
Hun kiggede lidt ned på hans gyldne arm... Undrede sig lidt over hvad der var sket. Men var ik overrasket efter hvad hun så på kontoret. Hun kiggede tænkende op på ham, "Um... Et par minutter vel.. En halv time" hun trak bare på skulderne.
Hun kiggede efter ham da han pludselig rejste sig fra sengen og hen til toilettet, dog ik særlig balancerende. Hun valgte dog ik at følge efter ham. Han var en mand, han kunne sagtens klare sig selv.. Eller hvert fald lidt endnu. Hun rystede på hovedet da han straks begyndte at lave armbøjninger mens han stod på hovedet. Hun grinede let af ham. "Kom nu ik til skade, du er skadet nok" hun smilede roligt til ham da han kom hen til hende.
Hun kiggede lidt forvirret på ham da han sagde at han måtte fortælle hende hvad han gik og lavede. Hun kiggede bekymret da han satte sig ned i sengen ved siden af hende. Hun spærrede let øjne op af det han sagde. Hun forholder sig tavst lidt. Vidste ikke rigtig hvad hun skulle sige til det. Hun ville ik rigtig smide ham ud, men alligevel var han lidt af en farlig fyr at have i huset. "Lov mig... Bare lov mig at det her ik for slået dig ihjel, eller værre at det går udover vores familie." Han blev nød til at holde sit job væk fra familien. Beskytte den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 4 Empty Sv: Well... it dosn't sound bad... - Jack White

Indlæg af Gæst Søn 25 Aug 2013 - 1:44

Jack smilede til hende "jeg kan ikke love noget men jeg skal prøve mit bedste" han lagde hans arme om hende og så på hende "og hvis nogen på noget tidspunkt kommer her banker jeg dem tilbage til stenalderen" han så på hende og kyssede hende "jeg er bare glad for du ikke er begyndt at pakke mine ting og smide mig på porten" han smilede til hende og andede et lille fnis "ha du grinede jeg er tilgevet ses" han smilede og gik hen til døren "bliv du der og så kommer jeg tilbage om lidt" han gik ind på sin søns værelse og stillede sig i dørkarmen "nå speedy hvad sker der for dig og din søster lige nu" Wade så op "vi vil gerne prøve at komme i skole bare for at prøve det" jag kløede sin hage og lagde mærke til han var ved at få skæg "jeg må nok hellere snakke med jeres mor om det" Wade gav Jack et kram "det ville være så fedt" Wade tog sig til ryggen i et lille smerte jag "er du ved at få vinger lille mand. han gik hen til døren "hvis du er hældig kan de måske bære om en måned" Jack gik tilbage til deres sove værelse hvor Demitra stadig væk stod måske lidt forvirret over alt den information der var blevet dumpet på hendes skuldre. Jack gik ind af døren og lukkede den bag sig, den legende hale låste døren "i dag kan du bestemme" han smilede og lagde sig i sengen og trak hende med ned til sig og kyssede hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well... it dosn't sound bad... - Jack White - Page 4 Empty Sv: Well... it dosn't sound bad... - Jack White

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum