Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Stop it!!! //Alexandria// - Page 2 EmptyIgår kl. 22:42 af Lori

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Stop it!!! //Alexandria// - Page 2 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Stop it!!! //Alexandria// - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Stop it!!! //Alexandria// - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Stop it!!! //Alexandria// - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Stop it!!! //Alexandria// - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Stop it!!! //Alexandria// - Page 2 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Stop it!!! //Alexandria// - Page 2 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Lena beware of the city - (Sean)
Stop it!!! //Alexandria// - Page 2 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

Mest aktive brugere denne måned
Jake
Stop it!!! //Alexandria// - Page 2 Voteba13Stop it!!! //Alexandria// - Page 2 Voteba14Stop it!!! //Alexandria// - Page 2 Voteba15 
Lori
Stop it!!! //Alexandria// - Page 2 Voteba13Stop it!!! //Alexandria// - Page 2 Voteba14Stop it!!! //Alexandria// - Page 2 Voteba15 
Edgar
Stop it!!! //Alexandria// - Page 2 Voteba13Stop it!!! //Alexandria// - Page 2 Voteba14Stop it!!! //Alexandria// - Page 2 Voteba15 
Valentine
Stop it!!! //Alexandria// - Page 2 Voteba13Stop it!!! //Alexandria// - Page 2 Voteba14Stop it!!! //Alexandria// - Page 2 Voteba15 
Abigail
Stop it!!! //Alexandria// - Page 2 Voteba13Stop it!!! //Alexandria// - Page 2 Voteba14Stop it!!! //Alexandria// - Page 2 Voteba15 
Genevira
Stop it!!! //Alexandria// - Page 2 Voteba13Stop it!!! //Alexandria// - Page 2 Voteba14Stop it!!! //Alexandria// - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164689 indlæg i 8727 emner

Stop it!!! //Alexandria//

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Stop it!!! //Alexandria// - Page 2 Empty Sv: Stop it!!! //Alexandria//

Indlæg af Gæst Man 1 Apr 2013 - 3:35

Hun gengaeldte det lidenskabelige kys og sukkede mod hans laeber "mhh nu kysser jeg ikke ligefrem folk hver dag, men du er nu meget god med dem her" hun bed ham drillende i underlaeben og kyssede ham. Hun sukkede og gispede og blottede hans for ham. Hans spoorgsmaal fik hende kort til at rynke brynet " det kommer an paa hvad det er kaere" hviskede hun tilbage og bed ham i ooreflippen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stop it!!! //Alexandria// - Page 2 Empty Sv: Stop it!!! //Alexandria//

Indlæg af Gæst Man 1 Apr 2013 - 3:57

''Jamen tak og i lige måde.''

Han smilede bare stille og roligt til hende, før han rullede sig rundt med hende han lagde så kun halvt på tæppet og han ahvde så hende over sig. han smilede op til hende han vidste ikke om hun kunne finde ud af at ride men han var klar på at lade hende.

''Du kan jo prøve at ride... Det er ret nemt.''

Han smilede drillende til hende. Han kyssede hendes ene brystvorte der hvor han kunne komme til. Han så op på hende med et stille og roligt smil, og stødte selv op i hende lige en enkelt gang...

''Er det som du forventede?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stop it!!! //Alexandria// - Page 2 Empty Sv: Stop it!!! //Alexandria//

Indlæg af Gæst Man 1 Apr 2013 - 9:20

Hun smilede da han vendte dem rundt "jamen mange tak kaere" hun boojede sig mod ham og trykkede sine laeber mod hans "det er sikkerr let for dig, men mine ben fungere ikke som normale" hun trak paa skulderne, lagde sine haener paa hans skuldre og begyndte at stoode. Hun sukkede og lagde hoved paaa skraa "du er mig nu anderledes....men anderledes er godt" klukkede hun og sukkede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stop it!!! //Alexandria// - Page 2 Empty Sv: Stop it!!! //Alexandria//

Indlæg af Gæst Man 1 Apr 2013 - 15:10

''Du kan nok stadig.''

Han blinkede til hende legende og smilede bare da hun gik igang hvor et stille suk slap hans læber. han kunne godt forestille sig det var underligt for hende når hun ikke kunne bruge hendes ben helt så godt som han kunne... han smilede bare og sukkede nydene...

''Hvordan anderledes?''

Han smilede roligt til hende, og slappede bare af mens han nu lod hende gøre arbejdet. Det havde han absolut ikke noget imod. Han kunne jo lide det.. Han kunne faktisk rigtigt godt lide det...

''mmmhhh...''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stop it!!! //Alexandria// - Page 2 Empty Sv: Stop it!!! //Alexandria//

Indlæg af Gæst Man 1 Apr 2013 - 15:15

Hun smilede og sukkede bevagede sig i haardere stood "mhh det er i det mindste godt at hoore" hun boojede sig ned og kyssede ham, nappede ham i underlaeben, foor hun kyssede ham ned af halsen. Hun sukkede og lagde hoved til siden, lukkede oojnene og bed sig i laeben "du er bare ikke som andre" hun trak paa skulderne og sukkede, aabnede oojnene og betragtede ham, mens hun oogede tempoet hurtigere og hurtigere

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stop it!!! //Alexandria// - Page 2 Empty Sv: Stop it!!! //Alexandria//

Indlæg af Gæst Man 1 Apr 2013 - 15:18

''Okay...''

Han sukkede bare. han nød det virkeligt, og han kunne ikke lade være med langsomt at sætte sig op så han sad tæt op af hende, men uden at stoppe hende i at bevæge sig. Han smilede bare frækt til hende, mens han greb om hendes baller med blide hænder...

''Du er virkelig god af en jomfru...''

Han smilede flabet til hende, og lagde hende ned igen, denne gang satte han sig dog på knæ og løftede hendes underliv op til der, og stødte i hende sådan at han ramte bedre i hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stop it!!! //Alexandria// - Page 2 Empty Sv: Stop it!!! //Alexandria//

Indlæg af Gæst Man 1 Apr 2013 - 15:24

Hun lagde armene om hans hals, sukkede og trykkede sig mod ham, hun sukkede, hvilede panden mod hans skulder. Hun gispede da han vendte dem rundt og grinede op til ham "hvad skal jeg sige...jeg har da laert" grinede hun og koorte fingrene ned af hans ryg, hun kyssede ham og grev fat om hans baler, stoonnede svagt og lagde hoved tilbage. Hun sukkede og trykkede sig mod ham, kradsede ham ned af ryggen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stop it!!! //Alexandria// - Page 2 Empty Sv: Stop it!!! //Alexandria//

Indlæg af Gæst Man 1 Apr 2013 - 15:30

''hmmm, hvordan?''

Han smilede bare roligt og legende til hende, inden han baree bevægede sig frem og tilbage i hende rimeligt hårdt og hurtigt. Han kunne lide at mærke hende omkring ham det føltes godt, og hends kradsen trods smerten var det noget han virkeligt nød... Han smilede ned til hende...

''Læg dig og slap af...''

Han skubbede hendes skuldre ned at lægge sådan at det kun var hendes underliv han løftede op, for at gøre bedst brug af stillingen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stop it!!! //Alexandria// - Page 2 Empty Sv: Stop it!!! //Alexandria//

Indlæg af Gæst Man 1 Apr 2013 - 15:37

Hun grinede "mhh det er min lille hemmelighed kaere" hun blinkede og sukkede. Hans haarde stood fik hende til at gispe og stoonner. Nok kunne hun virke som en fin pige, men hun kunne skam godt lide det haarde og det han gjorde nu var skam meget dejligt. Hun brummede da han skubbede hende ned, men lod ham og lagde hoved til siden, saa ud paa havet, mens hun gispede, laaste benene rundt om hans liv lagde armene ud til siden, foor hun moodte hans blik

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stop it!!! //Alexandria// - Page 2 Empty Sv: Stop it!!! //Alexandria//

Indlæg af Gæst Man 1 Apr 2013 - 15:43

''Hmmm okay.''

Han grinede bare til hende, mens han fortsatte hans stød, mens han slap hende roligt med den ene hånd og flyttede den til hendes bryst hvor han begyndte at kærtegne hendes ene bryst med en blid hånd. Han så ned på hende.

''Noget du ønsker?''

Han bøjede sig ned og nappede hende i brystet og kyssede hende blidt henover det inden han bare fortsatte med hans stød i hende. Han kunne ikke stoppe og han vidste det ikke sluttede før han var udmattet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stop it!!! //Alexandria// - Page 2 Empty Sv: Stop it!!! //Alexandria//

Indlæg af Gæst Man 1 Apr 2013 - 15:49

Hun stoonnede og gispede, menns hun rev ham ned af ryggen. Hun skood brystet op mod hans berooring, oonskede mere, men hun sukkede og lagde hoved tilbage. Hans spoorgsmaal kom saa pludselig, fik hende til at haeve oojenbrynet og se op paa ham "om jeg oonsker mig noget...hvorfor ville du give mig det" spurte hun og sukkede, kyssede ham igen. Hun stroog ham ned af kinden "men nu vil jeg hellere spoorge er der noget du oonsker dig" spurte hun og lagde hoved paa skraa. Hun bed sig i laeben og sukkede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stop it!!! //Alexandria// - Page 2 Empty Sv: Stop it!!! //Alexandria//

Indlæg af Gæst Man 1 Apr 2013 - 15:56

''Ja noget af mig seksuelt.''

HAn smilede bare roligt til hende mens han stadig bevægede sig frem og tilbage i hende, han masserede og kærtegnede hendes bryst med en blid hånd. Han kunne ikke andet end virkeligt nyde det...

''Nej kommer an på hvor du vil have jeg kommer...''

Han smilede bare flabet til hende. Han vidste jo ikke om hun var en af dem der var bange for at blive gravid, det kunne jo godt være. HAn burde måske være mere nervøs for at gøre nogen gravid end han var.

''For det gør jeg snart...''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stop it!!! //Alexandria// - Page 2 Empty Sv: Stop it!!! //Alexandria//

Indlæg af Gæst Man 1 Apr 2013 - 16:01

Hun lagde hoved paa skraa, saa et sekund taenksom ud, foor hun laenede sig op mod ham "ja jeg kunne da godt oonske mig noget" hviskede hun i hans oore og nappede ham i ooreflippen. Hun sukkede, bed sig i laeben og smilede til ham "du skal komme inden i mig" hun kradsede ham ned af brystet og sukkede. Hun var skam ikke bange for at vaere gravid, kom det til stykket, ville hun gerne. Hun ville gerne faa et barn, men hun tvivlede paa at der var mange der ville give hende det hun nu oonskede sig "saa kom" hviskede hun forfoorende med et fraekt glimt i oojnene

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stop it!!! //Alexandria// - Page 2 Empty Sv: Stop it!!! //Alexandria//

Indlæg af Gæst Man 1 Apr 2013 - 16:07

''Jamen så vil jeg give dig det.''

Han smilede roligt til hende men det overraskede ham faktisk meget at hun direkte ønskede at han skulle komme i hende. det havde han ikke forventede normalt havde folk bare sagt at han måtte ikke at han skulle.

''mmmmhhh.... åååhhh...''

Han sukkede nydende og dybt da han så endeligt kom i hende. Han sukkede lidt og slappede så af i kroppen. Han vidste ikke om hun ønskede mere end det her. Han smilede roligt og nydende til hende...

''Mere?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stop it!!! //Alexandria// - Page 2 Empty Sv: Stop it!!! //Alexandria//

Indlæg af Gæst Man 1 Apr 2013 - 16:13

Hun sukkede smilende, at han ville give hende det. Hvis han forlod hende bagefter ville hun nok ikke proove at stoppe ham, han kunne goore som han ville, selvfoolgelig oonskede han at blive ved hende, ville hun ikke stoppe ham. Han kunne goore som han nui end oonskede sig. Hun stoonnede og trykkede sig mod ham da han kom oppe i hende, sukkede og lagde sig afslappet ned "nej nu vil jeg hoore, du gav mig hvad jeg oonskede mig, er der noget jeg kan give dig" hun rullede dem rundt, trak ham ud af sig, satte sig paa hans mave og saa spoorgende ned paa ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stop it!!! //Alexandria// - Page 2 Empty Sv: Stop it!!! //Alexandria//

Indlæg af Gæst Man 1 Apr 2013 - 16:20

Han smilede bare roligt til hende, og han blev meget overrasket da hun trak ham ud af hende, og da han så havde hende siddende på ham så han bare op på hende, go han sendte hende et stille smil...

''hmmm, kommer an på om du mener seksuelt eller?''

Han så på hende roligt. Han smilede bare som hun sad der nøgen på hans mave, og stortset gjorde sig til for ham. Han havde det virkeligt skønt og den her dag var blevet meget udnerlig...

''Fordi i så fald må du godt give mig et blowjob.''

han smilede bare flabet til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stop it!!! //Alexandria// - Page 2 Empty Sv: Stop it!!! //Alexandria//

Indlæg af Gæst Man 1 Apr 2013 - 16:30

Hun smilede og lagde haenderne mod hans bryst, boojede sig ned mod ham "nej ikke kun seksuelt, jeg mener af alting" hun nappede ham paa skulderen og kort efter rettede hun sig op, saa ned paa ham med et nysgerrigt udtrykke "et hvad" spurte hun og haevede oojenbrynet. Hun tilbragte ikke meget tid paa land og kendte derfor ikke til alle de fine smaa udtryk. F. Eks en mobil ville hun aldrig viude hvad var og fik hun en i haanden ville hun nok blive bange eller smide den fra sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stop it!!! //Alexandria// - Page 2 Empty Sv: Stop it!!! //Alexandria//

Indlæg af Gæst Man 1 Apr 2013 - 16:37

Han smilede bare roligt til hende, han så på hende ganske stille og roligt, lige nu havde han ikke noget han kunne bede hende om som ikke var noget seksuelt. Han smilede bare da hun spurgte hvad det var. Han smilede roligt til hende og kyssede hende blidt op af halsen...

''Det er hvor du giver mig nydelse med dine læber og tunge... Bruger dem til at kærtegne mit lem.''

Han smilede roligt til hende og så ned af hende han skulle nok gengælde det. Han smilede bare og da han nu lagde ned kunne han ikke lade være med at komme med et lille forslag...

''Sæt dig med dit underliv over min mund, og mens du sidder der kan du kærtegne mit lem med dine læber.''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stop it!!! //Alexandria// - Page 2 Empty Sv: Stop it!!! //Alexandria//

Indlæg af Gæst Man 1 Apr 2013 - 16:44

Hun lagde hoved paa skraa og klukkede "i to bennede er nu ogsaa saa underlige" hun rystede paa hoved og greb fat om hans lem med haanden. Hun koorte fingrene op og ned af hans skaft, mens hendes oojne var paa ham "jeg tror nu mere jeg goor dette" hun smilede og bevaegede haanden hurtigtere. Hendes oojne laa kun paa ham, hvad var der med de to bennede og deres smaa underlige ting. Hun havde set det foor og ja hun ekndte til lidt om hvad de gjorde, dansede og gik, men aldrig direkte dette

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stop it!!! //Alexandria// - Page 2 Empty Sv: Stop it!!! //Alexandria//

Indlæg af Gæst Man 1 Apr 2013 - 16:52

''Det er bare ikke lige så rart.''

Han smilede bare drillende til hende, det var meget rarere med hendes læber end med hendes hånd selvom den også var meget blød da. Han kunne ikke lade være med at ville have det, men han ville ikke tvinge hende eller presse hende så han så bare på hende roligt, mens han lod hende fortsætte...

''Men du må stadig godt sætte dig som jeg bad... Så skal jeg vise dig nydelse.''

Han smilede flabet til ehende. Han grinede legende til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stop it!!! //Alexandria// - Page 2 Empty Sv: Stop it!!! //Alexandria//

Indlæg af Gæst Man 1 Apr 2013 - 16:59

Hun grinede "det er heller ikke rart at se sine artsfaeller blive trukket op af vandet for at doo...det er saa meget der ikke er rart" hun trak paa skulderne og smilede drillende "men hvis du er en god dreng, faar du maaske hvad du oonsker" hviskede hun og smaaklukkede for sig selv. Hun rynkede brynet "luk oojnene" sagde hun og saa stille ned paa ham, hun lagde armene over kors og hoved paa skraa

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stop it!!! //Alexandria// - Page 2 Empty Sv: Stop it!!! //Alexandria//

Indlæg af Gæst Man 1 Apr 2013 - 17:05

''Okay så...''

Han smilede bare roligt og flabet til hende men gjorde som hun sagde og lukkede øjnene, dog var han meget opmærksom stadig for at se om hun måske forsøgte at skride ikke fordi han ikke ville lade hende, men han ville bare gerne vide det istedet. Han smilede roligt til hende...

''Du er nu en skøn sirene...''

Han smilede roligt og lagde bare med lukkede øjnene han ventede ganske tålmodigt på det hele.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stop it!!! //Alexandria// - Page 2 Empty Sv: Stop it!!! //Alexandria//

Indlæg af Gæst Man 1 Apr 2013 - 17:11

Hun smilede da han lukkede oojnene, hurtigt kyssede hun ham, foor hun kyssede ham videre ned af halsen, brystet, maven. Hun nappede ham drillende i hoften, foor hun pirrende lod tungen glide op af hans lem "og hvorfor er jeg en skood sirene" spurte hun og tog spidsen af hans lem i munden, hun snooede tungen rundt om skaftet. Hvorfor kalde hende skoon...det var da en underlig ting...ikke eller var hu bare forkert paa den, men okay det kunne ogsaa betyde gode ting

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stop it!!! //Alexandria// - Page 2 Empty Sv: Stop it!!! //Alexandria//

Indlæg af Gæst Man 1 Apr 2013 - 17:14

''Du har en skøn krop...''

Han smilede bare og sukkede da hun lod tungen glide over hans lem. Han mærkede så hendes læber om spidsen af hans lem og derefter mærkede han hendes tunge sno sig om hans lem, og han sukkede bare nydende over det...

''Mmmhh...''

Han sukkede dybt og nydende over det. Han kunne ikke lade være med at give et lavt støn fra sig da det virkeligt føltes helt vildt fantastisk... Han lagde en hånd på hendes baghoved og rodede hende lidt i håret...

''Og detter er skønt... dine læber... de føles fantastisk..''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stop it!!! //Alexandria// - Page 2 Empty Sv: Stop it!!! //Alexandria//

Indlæg af Gæst Man 1 Apr 2013 - 17:20

Hun smilede "mhh det tror jeg vil har slaaet fast" klukkede hun og rystede paa hoved af ham. Hun lagde haenderne mod hans mave, mens hun tog mere i munden. Hun snooede fortsat tungen rundt om hans skaft. Hun lukkede oojnene da han lagde haanden i hendes haar, sukkede og smilede svagt. Okay maend fandt aabenbart dette bahageligt...men okay hvem vidste hvad der helt praecis var i vegen med saadan nogle maend. Hun tog endu mere i munden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stop it!!! //Alexandria// - Page 2 Empty Sv: Stop it!!! //Alexandria//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum