Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Stop it!!! //Alexandria// - Page 3 EmptyIdag kl. 17:03 af Genevira

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Stop it!!! //Alexandria// - Page 3 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Stop it!!! //Alexandria// - Page 3 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Stop it!!! //Alexandria// - Page 3 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Stop it!!! //Alexandria// - Page 3 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Stop it!!! //Alexandria// - Page 3 EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Stop it!!! //Alexandria// - Page 3 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Stop it!!! //Alexandria// - Page 3 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Lena beware of the city - (Sean)
Stop it!!! //Alexandria// - Page 3 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

Mest aktive brugere denne måned
Jake
Stop it!!! //Alexandria// - Page 3 Voteba13Stop it!!! //Alexandria// - Page 3 Voteba14Stop it!!! //Alexandria// - Page 3 Voteba15 
Genevira
Stop it!!! //Alexandria// - Page 3 Voteba13Stop it!!! //Alexandria// - Page 3 Voteba14Stop it!!! //Alexandria// - Page 3 Voteba15 
Lori
Stop it!!! //Alexandria// - Page 3 Voteba13Stop it!!! //Alexandria// - Page 3 Voteba14Stop it!!! //Alexandria// - Page 3 Voteba15 
Edgar
Stop it!!! //Alexandria// - Page 3 Voteba13Stop it!!! //Alexandria// - Page 3 Voteba14Stop it!!! //Alexandria// - Page 3 Voteba15 
Valentine
Stop it!!! //Alexandria// - Page 3 Voteba13Stop it!!! //Alexandria// - Page 3 Voteba14Stop it!!! //Alexandria// - Page 3 Voteba15 
Abigail
Stop it!!! //Alexandria// - Page 3 Voteba13Stop it!!! //Alexandria// - Page 3 Voteba14Stop it!!! //Alexandria// - Page 3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164690 indlæg i 8727 emner

Stop it!!! //Alexandria//

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Stop it!!! //Alexandria// - Page 3 Empty Sv: Stop it!!! //Alexandria//

Indlæg af Gæst Man 1 Apr 2013 - 17:26

''Jaaa...''

Han sukkede nydende over hende, og han kunne ikke lade være med at stønne lavt. Han kunne virkeligt godt lide det, og han smilede roligt, mens han endnu engang gerne ville have hende sådan at han kunne gengælde hendes kærtegn... Han ville så gerne gengælde det...

''Hvorfor ikke sætte dig her så jeg kan gengælde?''

Han smilede roligt igen, og sukkede nydende. Han nussede hende stadig i håret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stop it!!! //Alexandria// - Page 3 Empty Sv: Stop it!!! //Alexandria//

Indlæg af Gæst Man 1 Apr 2013 - 17:32

Hun smilede og gled tungen rundt om hans skaft, mens hun kradsede ham ned af brystet og maven. Han rynkede brynet og saa paa ham "nej nej kaere...nu giver jeg dig nydelse" hviskede hun og kyssede ham, foor hun igen lod sig laeber vandre ned over hans bryst og ned til hans lem. Hun tog hans lem i munden og snoede tungen rundt oom skaftet. Hun lukkede oojnene paa grund af hans nussen af hendes haar

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stop it!!! //Alexandria// - Page 3 Empty Sv: Stop it!!! //Alexandria//

Indlæg af Gæst Man 1 Apr 2013 - 17:38

''Okaayy så....''

Han sukkede nydende over det hele han havde det virkeligt godt, og han vidste godt at det ikke ville vare længe før han ville komme igen. han smilede roligt til hende, og gengældte kort hendes kys...

''Mmmhh...''

Han sukkede og nussede hende stadig i håret. Han ville virkeligt gerne have mere men han vidste at efter dette så ville han ikke kunne holde til meget mere, han smilede bare roligt til hende, og kunne mærke han snart kom...

''Jeg kommer snart...''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stop it!!! //Alexandria// - Page 3 Empty Sv: Stop it!!! //Alexandria//

Indlæg af Gæst Man 1 Apr 2013 - 17:43

Hun nikkede og stroog ham hen over brystet, mens hun slikkede om hans lem. Hun sukkede og nood hans nussen, mens hendes tunge snoede sig om hans skaft "saa kom min kaere" hviskede hun og tog endnu mere ind i munden. Hun kradsede ham ned af brystet og smilede. Hvad mon der ville ske efter dette, hvad ville hun selv goore...hvad ville han goore og hvad skulle hun goore. Mon hun overhoved ville blive gravid eller....hun skubbede tankerne fra sig og suttede videre paa hans lem

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stop it!!! //Alexandria// - Page 3 Empty Sv: Stop it!!! //Alexandria//

Indlæg af Gæst Man 1 Apr 2013 - 17:54

Han nikkede bare til hende og han lod det ske. Han kom bare i munden på hende og slappede af i hele kroppen. Han smilede bare roligt til hende og han havde det stadig ret. Han smilede roligt til hende, og aede hende blidt igennem håret...

''Tak... Du var vidunderlig...''

Han smilede roligt. Han satte sig roligt op og så på hende roligt. Han smilede bare varmt og venligt til hende, han lagde stille armene om hende og kyssede hende blidt på kinden

''Hvad laver du til hverdag?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stop it!!! //Alexandria// - Page 3 Empty Sv: Stop it!!! //Alexandria//

Indlæg af Gæst Man 1 Apr 2013 - 18:03

Hun slugte og toorede sig om munden da hun rettede sig op. Hun satte sig med ryggen mod hans bryst, smilede og saa tilbage paa ham "mhh det var saa lidt" hun lagde hoved op mod hans skulder og sukkede stille. Hun rynkede brynet og saa taenksom ud "jeg laver nu ikke det store, jeg er for det meste i vandet, svoommer rundt og faa gange kommer jeg op paa overfladen" hun saa paa ham "hvorfor" hun hvilede panden mod hans kabe og puttede sig ind mod ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stop it!!! //Alexandria// - Page 3 Empty Sv: Stop it!!! //Alexandria//

Indlæg af Gæst Man 1 Apr 2013 - 18:09

Han sad bare roligt med hende og nussede hende ganske blidt på maven. Han havde det faktisk rart med at sidde sådan her med hende. Han smilede roligt mens han havde hende trukket godt og tæt ind til sig. Han smilede roligt til hende...

''bare fordi jeg var nysgerrig...''

Han kyssede hende blidt på kinden, mens han roligt nussede hendes mave stadig. Han smilede bare lidt glad og kyssede hende ned af halsen.

''Hvad laver du når du er på land?''

Han smilede roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stop it!!! //Alexandria// - Page 3 Empty Sv: Stop it!!! //Alexandria//

Indlæg af Gæst Man 1 Apr 2013 - 18:16

Hun lagde sin haand paa hans og saa kort ned paa sin mave, hendes smil voskede kort foor hun igen saa paa ham og kyssede hans kind "mhh nysgerrighed kan vaere farligt...jeg kender til det" sagde hun kort og blottede halsen for ham. Hun kendte meget til at nysgerrigheden var farlig, hun havde mistet begge sine foraeldre til nysgerrigheden. Hun havde set noget, dengang vidste hun ikke at det var en bad, men nysgerrighed drog hebde taettere paa og hun kom op paa overfladen. Manden havde troet hun var i fare og ville hjaelpe hende ind, men hendes fader og moder misforstod ham og de endte begge doode. Hun lukkede oojnene og sukkede "mhh jeg observere mest hvad i to bennede laver,ser hvordan i gaar rundt, danser og elsker hinanden. Jeg ser sorgen, kaerligheden og dooden" svarede hun kort og smilede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stop it!!! //Alexandria// - Page 3 Empty Sv: Stop it!!! //Alexandria//

Indlæg af Gæst Tirs 2 Apr 2013 - 0:28

''Jaaa men jeg synes bare livet også kan være utroligt kedeligt hvis man ikke er nysgerrig...''

Han smilede roligt til hende og så på hende når hun sagde at hun så dem elske mente hun så at hun så dem havde sex, og det var derfor hun havde en rimelig god ide om hvad det var hun skulle gøre med ham? Han smilede roligt.

''Så det er derfor du er så god i 'sengen'?''

Han smilede roligt til hende, og bare for at drille hende gled hans hånd ned mellem hendes bene og rørte hende kort og pirrende før den gled op til hendes mave igen...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stop it!!! //Alexandria// - Page 3 Empty Sv: Stop it!!! //Alexandria//

Indlæg af Gæst Tirs 2 Apr 2013 - 0:39

Hun nikkede "det har du nu ret i....det her var heller ikke sket med mindre jeg var blevet nysgerrig" hun smilede, vendte kroppen mod hans, kinden mod hans bryst. Hun stroog ham ned af brystet og klukkede "i to bennede laver de underligeste ting paa strande og tror ingen kan se det" klukkede hun og rystede paa hoved, hun lagde sinn haand mod sin mave "maaske...hvem ved jeg er vel bare et natur talent" hun gispede over hans korte berooring, men lagde sin haand oven paa hans "mhh mange tak" hviskede hun og smilede svagt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stop it!!! //Alexandria// - Page 3 Empty Sv: Stop it!!! //Alexandria//

Indlæg af Gæst Ons 3 Apr 2013 - 8:54

''Det er jeg så glad for at du blev så...''

Han smilede legnede til hende mens han betragtede hende lægge sin hånd på hans. Det morede ham hun havde været et blodtørstigt ondt væsen tidligere men nu virkede hun så blid og som en der ikke engang kunne gøre en enkelt lille fisk fortræd. Han smilede roligt

''Det kunne du nemt være.''

Han kyssede hendes hals og hendes kind, og nappede hende blidt i halsen som han gjorde det roligt.

''Hvad takker du for?''

Han smilede bare legende til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stop it!!! //Alexandria// - Page 3 Empty Sv: Stop it!!! //Alexandria//

Indlæg af Gæst Ons 3 Apr 2013 - 17:45

Hun smilede og trak paa skulderne "saa det er du" klukkede hun og rystede paa hoved og, hun saa tilbage paa ham og haevede oojenbrynet "mhh saa siger vi det" klukkede hun, hendes oojne soogte mod vandet, hun lagde hoved paa skraa og sukkede. Hans spoorgsmaal fik hende til at traekker paa skulderne "mhh det er min lille hemmelighed" grinede hun og saa op paa ham med drillende oojne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stop it!!! //Alexandria// - Page 3 Empty Sv: Stop it!!! //Alexandria//

Indlæg af Gæst Ons 3 Apr 2013 - 17:48

''Ja sjovt nok...''

Han smilede drillende til hende, og da hun havde sagt tak dengang han rørte hende mellem benene smilede han bare drillende til hende, og han tog stille fast i hende og drejede hende rundt så hendes ryg var mod hans bryst... hans hånd lagde sig mellem hendes ben og han kærtegnede blidt hendes klitoris...

''Er det det her?''

Han kyssede hende legende ned af halsen mens han holdt hende ind mod sig med den fri arm

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stop it!!! //Alexandria// - Page 3 Empty Sv: Stop it!!! //Alexandria//

Indlæg af Gæst Ons 3 Apr 2013 - 17:57

Hun grinede, rynkede brynet da han greb fat i hende, hun fulgte hans haand med oojnene og stoonnede "nej ikke det" stoonnede hun og blottede halsen for ham. Hun saa ud mod havet, gispede og rystede paa hoved "ikke det" sukkede hun og bed sig i laeben

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stop it!!! //Alexandria// - Page 3 Empty Sv: Stop it!!! //Alexandria//

Indlæg af Gæst Ons 3 Apr 2013 - 18:05

''Jeg stopper ikke min udforskning af din krop før jeg ved det.''

Han sagde det drillende i hendes øre ja han hviskede det kun, som han lod et par fingre glide op i hende og hans anden hånd gled op og begyndte blidt at kærtegne hendes bryst. Han kyssede og nappede hende stadig i halsen...

''Skal jeg fortsætte?''

Han smilede legende og kyssede hendes hals.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stop it!!! //Alexandria// - Page 3 Empty Sv: Stop it!!! //Alexandria//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum