Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~ EmptyIdag kl. 14:02 af Jake

» A sneaky human, and a metal vampire
Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~ EmptyIgår kl. 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~ EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~ EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~ EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~ EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~ EmptySøn 12 Maj 2024 - 17:26 af Natalie

» A most wonderful union - fællesemne
Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~ EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

» It's been a long long time
Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~ EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:18 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~ Voteba13Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~ Voteba14Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~ Voteba15 
Valentine
Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~ Voteba13Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~ Voteba14Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~ Voteba15 
Natalie
Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~ Voteba13Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~ Voteba14Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~ Voteba15 
Lori
Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~ Voteba13Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~ Voteba14Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~ Voteba15 
Jake
Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~ Voteba13Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~ Voteba14Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~ Voteba15 
Lenore
Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~ Voteba13Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~ Voteba14Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~ Voteba15 
Renata
Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~ Voteba13Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~ Voteba14Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~ Voteba15 
Sean
Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~ Voteba13Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~ Voteba14Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~ Voteba15 
Elizabeth
Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~ Voteba13Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~ Voteba14Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~ Voteba15 
Abigail
Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~ Voteba13Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~ Voteba14Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~ Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164715 indlæg i 8728 emner

Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~ Empty Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~

Indlæg af Gæst Ons 24 Apr 2013 - 17:15

Sted: Mit hjem
Omgivelser: det som er inde er i huset
Tid: 20:30
Vejr: solen er gået ned og månen er på vej op, det er blive lidt koldt, og skyerne har taget til

Sådan ser huset ud: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]
Stuen: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]
køkkenet: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]
soveværelset: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]
Gæsteværelset nummer 1: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]
Gæsteværelset nummer 2: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]
Gæsteværelset nummer 3: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]


Himlen var grå og kedeligt, og luften var blivet halv koldt, på i himeln kunne man svagt se en person med to store vinger som bar på noget som lingede en anden person, de her to personen var Kani og hans nye veninde til Callie, de var taget til hans hjem fordi Callie var kommet til skade og hun havde brug for et sted at bo, så Kani havde spurgt hend om hun ville bo hos ham, Kani stoppede med at flyve og slå mindere og mindere med sine kæmpe store vinger til sidst stod han nogen meter fra hans hus med den unge pige i hænderne, han så ned på hende og sagde med en stille stemme, for tænk nu hvis hun sov, "Callie sover du?" han ventede i noget tid for tænk hvis hun sov så villehan helst ikke vække hende, han gik lidt tætter på husten og man kunne høre noget på af hovededøren, det lyd som en hund som hoppede op og ned af døren fordi ejer var hjemme, men dette var ikke en hund det var en unge, en tiger unger som Kani havde taget til sig, for eller var den død, han smilede da han kunne hører lyden han gik hen til døren og åbnede den og ungen løb ud og overfaldt Kanis ende ben, men da den opdagede pigen i Kanis hænder knurrede den stille, den var ikke vandt til at der kom andre ind i huset end den ejer, Kani så ned på den og sagde med en fast stemme "hun må godt være har" Tiger stoppede med det samme at knurrer den gik stille hen til Kani og snussede til denne piger, kort tid efter forsvandt den igen, Kani viste være den gik ind i sturen hvor den altid lå når, Kani gik ind af døren og ind i sturen for at ligge Callie på sofaen, hvor efter han gik ud køkkenet for at lave aftens mad til den og til tigeren.

//Gør lige hurtig jer opmærksom på at Kukiu, Eliza og Lu Xin kommer sender i emnet, og skal nok skrive rækkefølgen//


Sidst rettet af Kani Lør 27 Apr 2013 - 19:20, rettet i alt 3 gange

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~ Empty Sv: Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~

Indlæg af Gæst Ons 24 Apr 2013 - 18:06

Callie var faldet i søvn på vejen hen til kanis hjem, efter hun mærkede noget under sig. lå hun på noget blødt hun vågnede og så på rundt.. ''kani?'' surte hun g så rundt i huset.. ''wow'' sagde hun blidt og roligt g slapper af og ser tigernen og bliver overraskede over den..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~ Empty Sv: Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~

Indlæg af Gæst Ons 24 Apr 2013 - 22:13

Kani kunne hører at Callie langsom var begyndt at vågen, han gik ind i stuen med mad i begge hænder han stillede det på sofa boret og så hen på hende, og sagde med en venlig stemme, "Når hvad synes du om det" han smilede glad til hende og tog den lille tiger op så den ikke kunne bide hende i fodden, han smilede til hende og sagde igen med en lidt venliger stemme, Der er mad hvis du er sulten" han tog en skuld som var til den lille tiger unge, han gik hen til en dør som førte ind til hans værelse, og satte skulden ned så tigeren kunne spise sin mad, han så tilbage på Callie og gik hen til hende og satte sig ned på sofaen og klappede ved siden af sig for at vise hun skulle sætte sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~ Empty Sv: Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~

Indlæg af Gæst Tors 25 Apr 2013 - 10:04

Callie lod sig dumpe ned ved siden af ham og spiste lidt af maden hun var sulten "tak" dagde hun blidt og roligt og lod sin blik så på kani "dit hus er mega fedt... Kani jeg tænkte på kænder du andre varulve?" Spurte hun blidt og nysgærrig og smiler for sig selv og rødmer meget og slapper af...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~ Empty Sv: Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~

Indlæg af Gæst Tors 25 Apr 2013 - 11:29

Kani så på hende da hun spørger om han kendte andre varulve, han så med for denne varulv var han ikke så stold af ikke efter det han havde gjordt imod sim kærests søster "Ja Callie jeg kender en anden varulv han så op på hende og smilede glad og sagde så igen "Jeg tror godt du kender ham" han sagde ham for at hjælpe hende lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~ Empty Sv: Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~

Indlæg af Gæst Tors 25 Apr 2013 - 11:37

Callie så undrene på ham "hvad mener du kani?" Spurte hun undrene "vent kender du min bror kukiu?" Spurte hun blidt og roligt hun havde ikke hørt så meget om sin bror nemmelig de havde jo lige mødt hinanden efter15hvor han ikke havde været der. Hun var glad for han var der for hende nu men hvorfor var kani lidt trist da hun Spurte ham...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~ Empty Sv: Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~

Indlæg af Gæst Tors 25 Apr 2013 - 14:36

Kani så på hende og smilede glad, "Om jeg gør, vi er bedste venner" han tog en bid af sin mad og så over op Callie igen og opdagede at hun ikke havde spist noget, "Spis nu enden maden bliver kold, efter maden skal vi havde fundet et værelse til dig" tigeren kom løbende hen til Kani og lade sig på hans lår og faldt i søvn

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~ Empty Sv: Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~

Indlæg af Gæst Tors 25 Apr 2013 - 20:45

Callie blev overraskede ''hadet du ham?'' spurte hun nervøst da hun var bange for hendes ven og bror var uvenner
hun tog noget at spise hun var sulten med et smil på sine læber og slapper af med et smil på sine læber og slapper af...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~ Empty Sv: Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~

Indlæg af Gæst Tors 25 Apr 2013 - 23:52

Kani med store øjne på Callie og sagde med en venlig og sjov stemme, "Hadet ham, hvorfor skulle jeg dov det?" han så meget spørgerne på hende og spiste rasten af sin mad og nussede den lille tiger unge som lå på ham, han, han sad og tænkte på hvilke gæsteværelse hun ville tage.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~ Empty Sv: Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~

Indlæg af Gæst Fre 26 Apr 2013 - 15:51

hun så på ham ''det ved jeg ikke men er bar bange for at min han var blevet uvenner med noget'' sagde hun blidt og roligt og så på kani og smiler for sig selv.. ''din tiger han hvist ikke lide mig'' sagde hun blidt og roligt og slapper af..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~ Empty Sv: Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~

Indlæg af Gæst Fre 26 Apr 2013 - 18:46

Kani så på hende og smilede hvor efter han så ned på sin tiger, "Det skal den nok komme til, han er ikke vandt til andre her i huset" han smilede til hende og så rundt, "Når er du klar til at finde et værelse?" han så lidt spørgerne på hende for at stillede sig op og havde tiger ungen i sine hænder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~ Empty Sv: Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~

Indlæg af Gæst Lør 27 Apr 2013 - 23:51

Calli lod et smil dukke op på sine læber og smielr for sig selv og ser på ham ''ja kani'' sagde hun blidt og rtoligt og var gad for kani var der..

//hvem skal svare efter mig?//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~ Empty Sv: Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~

Indlæg af Gæst Søn 28 Apr 2013 - 1:03

//De kommer sender, Kukiu er og Eliza skal lige skrive lidt sammen i et emne også hopper de på vores, og når Lu Xin kommer går kani og svare så svare jeg ikke i noget tid, og det skal så forstille at jeg er ude og møder Lu Xin, du/i må gerne skrive hvis i ikke helt har fandet det:-D//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~ Empty Sv: Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~

Indlæg af Gæst Søn 28 Apr 2013 - 23:12

KAni tog sin hånd ud så hun kunne tage den, han smilede til hende og gik stille hen til tarppen som viste dem oven på, "Okay der er fire gæsteværelser på gangen du må selv vælge hvilken en ad dem du ville havde"

//værelserne er lavet om du kan se dem på min profil//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~ Empty Sv: Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~

Indlæg af Gæst Man 29 Apr 2013 - 13:32

Callie gik ovr til ham og humpede hen til ham og slapper af og ser på hende og smielr for sig selv.. ''du må hjælpe mig der op'' sagde hun bedende og følte sig svag...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~ Empty Sv: Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 22:47

Kani tog sig til hovedet, han havde glemt at hunne ikke så godt kunne gå, han tog den ende arm under hendes ben og luftede hende op så hun lå med bene over den enden arm og hendes ryg lå imod den anden, han gik stille op af trappen, da han var kommet op gik han hen til den første dør og åbnede den og gik ind, "Øhm ja det her værelse ligger tættes trappen." han så lidt på hende og ventede på at hun skulle sige noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~ Empty Sv: Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~

Indlæg af Gæst Ons 1 Maj 2013 - 12:38

Callie så på værelset og syns ikke rigtig om det ''nah det er ikke rigtig mig kani'' sagde hun sødt g kyssede hendes kind og smiler for sig selv og slapper af og holder om ham og smiler for sig selv...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~ Empty Sv: Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~

Indlæg af Gæst Tors 2 Maj 2013 - 7:46

Kani nikkede med hovedet og sagde med en venlig stemme, "Så det godt der er tre værelser endnu" han smilede stort til hende og bar hende ud af det værelse hun ikke kunne lide, og gik vider til næste, som havde en brun dør, han åbnede den og gik stille ind med Callie i armne, han smilede til hende da de var kommet ind og sagde med en kærlig stemme, "hvad så med det her?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~ Empty Sv: Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~

Indlæg af Gæst Tors 2 Maj 2013 - 21:10

callie lod et smil brede sig ''det er heller ikke lige mig undskyld jeg r lidt underlig hvad angår mine værelser''s agde hun og så ned og tog hans hånd blidt og kærligt hun havde en underlig følse i maven en hun ikke rigtig havde følt før det var mærkligt...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~ Empty Sv: Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~

Indlæg af Gæst Man 6 Maj 2013 - 15:58

Kani nikkede da hun sagde at dette værelse heller ikke var noget for hende, han gik ud af døren og lukkede den efter sig, hvorefter de gik i noget tid og stoppede op foran en hvid dør han så ned på hende og sagde med en svag stemme, "Detter er det næstsidste værelse" han åbnede døren og gik ind.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~ Empty Sv: Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~

Indlæg af Gæst Man 13 Maj 2013 - 17:38

Callie så på ham, hun humpede sig ind og smilede ''det er meget hyggeligt det vil jg gerne ha'' sagde hun blidt og roligt og humpede hen og gav kani et kram og så på ham, og var bange for han var sur på hende eller sådan noget..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~ Empty Sv: Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~

Indlæg af Gæst Man 13 Maj 2013 - 20:41

Kani smilede da hun var glad for dette værelse han så på hende og sagde så med en venlig stemme, "Det jeg glad for at høre Callie, men jeg bliver nød til at gå der ernogen som venter på mig" han smilede til hende og bar hende hen til sengen da hun havde karmmet hende, han så hende ind i øjne og sagde med en kærlig stemme, "Lig sig til at sove, jeg er tilbage om meget kort tid, de kan nok høre mig når jeg er har" han smilede og nussede hendes svagt på kinden og gik ud fra væreles men lad døren stå åben så en lille tinger unge kan komme ind og ligge sig i sengen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~ Empty Sv: Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~

Indlæg af Gæst Man 13 Maj 2013 - 21:01

Callie så op på ham og lod et smil brede sig på sine læber, hun kunne ikke lade være han var hendes rigtig gode venner g det ville hun slet ikke ændre på, han smielde for sig slv og tænker på en masse og så på loftet og tænkte på om hendes bror var okay.. ''kani hvem skal du mødes med?'' surte hun blidt..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~ Empty Sv: Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~

Indlæg af Gæst Tirs 14 Maj 2013 - 22:40

Kani vente sig imod Callie og smilede sødt til hende "Det finder duud af når jeg kommet tilbage Callie, lig dig nu til at sove det sagde lægen du skulle, og jeg lovede at tage mig af dig" han smilede og gik før hun kunne sige noget til ham, kort tid efter hørte man hoved døren lukke og Kani var fløjt væk.

en lille lyd kom ude fra hendes nye værelse, den lille tiger som stille og roligt ind, den kiggede på en ny ankommende person som skulle bo hos Kani til hun kunne klare dig selv igen, den hoppede op i sengen i fod enden og lade sig til ar sove.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~ Empty Sv: Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~

Indlæg af Gæst Man 20 Maj 2013 - 0:09

Callie så på den lille tiger den var sød hun smiler for sig slv og slapper af og tænker på hende og slapper af og tænker på ham og på sin bror om hvordan han har det....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~ Empty Sv: Velkommen til mit hjem ~Callie, Kukiu, Eliza og Lu Xin~

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum