Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ Voteba13Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ Voteba14Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ Voteba15 
Abigail
Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ Voteba13Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ Voteba14Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ Empty Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Man 25 Mar 2013 - 21:36

Det var nat, midt om natten. Skoven så noget så tom ud, den så virkelig stor ud. Træerne var mørke, næsten askegrå bark. Jorden var hård, og det var næsten ikke til at mærke at det var jorden. Caroline gik ude i skoven, med stille bevægelser hun skulle samle tankerne efter alt der var sket. Denne varulv havde torturet hende og voldtaget det som var hun et stykkelegetøj, heldigvis kom Nicolas.. Men bare lidt forsent.. Caroline rystede på hovedet af den tanke, hun måtte lærer at styre sin frygt, så den ikke skulle overmande hende. Hun hørte et skrig inde fra skoven, og lokaliseret stemmen, det var Eliza. Hvorfor skreg hun!? Caroline kunne lugte ild, og satte i løb imod lyden af Eliza's skrig. Caroline kom derhen og kiggede foran sig. Disse 12 mennesker sad omkring Eliza 5 meter fra hende, men i en cirkel formation. Carline så på den jæger som havde bundet Eliza på tænder og fødder til jorden i midten af cirklen. En jæger sad bagved Elizas hovede med en kniv strukket frem over Elizas hjerte. Man kunne se de havde stukket hende med kniven flere steder på kroppen. Og at de havde haft hældt vievand udover hende. Caroline så det og løb ind lige inden jægen satte kniven ned i Eliza.
"Rør hende ikke!" Snerrede Caroline og hviste tænder.
Jægeren kiggede på på hende.
"Deres sjæle er forbandede, i er forheksede børn. Med evner til at styre andre folks hoveder. I skal begge dø." Sagde jægeren, og pludselig var Carolines hovede i volsomt hovedepine. Som blodpropper som healede og kom igen osv. Caroline skreg og tog sig til hovedet. Hun faldt på knæ, men ville ikke give op...


Sidst rettet af Caroline Tirs 26 Mar 2013 - 23:04, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Man 25 Mar 2013 - 22:02

Eliza var svag hun var meget sårede og havde mistet meget blod, hun så på sin søster ''nej Caroline'' sagde hun svagt og så på manden og brugte sin evne på manden og fremkaldte billeder i hovede på ham, men de virkede ikke ret længe hendes evne var svækket på grund af al den smerte hun var i.. hun så på kniven og ville ha den væk men det hjalp ikke rigtig, hun så på sin storesøster som var i smerter og hun kunne ikke hjælpe sin søster selv om hun gerne ville, hun følte sig svag og ødelagt, hun var skyld i sin søster var i fare og det gjorder mere ondt end det de andre havde gjort ved hende...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Man 25 Mar 2013 - 22:09

Da Eliza fremkaldte billeder i hans hovede, hædte han mere vievand udover hende. Han var klar til at sætte kniven i hende, men nåede det ikke før Caroline var på benene og fik fat i kniven og stak den i jægerns hjerte. Caroline rejste sig op og kiggede omkrnig sig. Alle jægerne faldt en efter en til jorden, Caroline fulgte alle de faldne en efter en. Hun slog hånden for munden og satte sig ved Eliza.
"Eliza?" Spurgte hun forsigtigt og bandt hende fri.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Man 25 Mar 2013 - 22:29

da vievandet blev heldt på hende skreg hun højt igen, det brandt mod hends krop hun ville ikke ha det mere, hun så sin søster som havde stukkede manden ned, hun så rundt på de faldene mænd, hun hostede og så på sin storesøster da hun bandt hende fri, forsøgte hun at komme op og sidde, ''tak caroline'' sagde hun holdte om sin søster, hun forsøgte at komme op og stå det var svære end hun havde regnede med fordi hun ikke havde meget energi..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Man 25 Mar 2013 - 22:36

Caroline støttede hendes søster så Eliza kom op og stå på benene. Caroline holdte en arm over hende så hun ikke væltede. Caroline måtte få Eliza væk herfra, Eliza måtte have blod. Hun kiggede lidt på Eliza engang imellem.
*Leah kom og hjælp.* Sagde hun og lidt efter var der en smuk ung kvinde, høj og brunt går, samt havdeh hun de støreste blå øjne. Hun smilte til Caroline og støttede Eliza på den side Caroline ikke gjorde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Man 25 Mar 2013 - 22:46

Eliza besvimede så lidt energi havde hun tilbage, hun var meget træt og meget svagt, der løb blod ned af hends hage, hun var så træt g hun havde sådan lyst til bare at sov e alle sårne og problemerne væk, hun blev svag og hang faktisk kun op af dem, hun var langt væk nu...

//sorry det er så kort men an ikke skrive så meget når hun er bevistløs//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Man 25 Mar 2013 - 22:51

//Kender det XD//

LEah og CAroline løftede Eliza med sig ud af skoven. Solen ville måske snart stå op de måtte være hurtige. Det varrede alligevel ikke andet end 20 minitter før de var hjemme i det store hus i Firewood village. Caroline lagde Eliza ind på hendes værelse. Caroline havde fået lavet om derinde, så det var et værelse som passede perfekt til Elizas smag og stil. En stor flot dobbelt seng med rødt sengebtræk, af det blødeste silke. Caroline lagde Eliza i sengen, og lagde dynen over hende.
*Hent to blodposer i fryseren* Kommenderede hun til Leah som var Carolines slave. Caroline sad ved Elizas senge kant og ventede på hun ville vågne op.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Man 25 Mar 2013 - 23:02

efter et par timer vågnede den unge skønhed som lå i sengen, hun så bange rundt men slappede mere af da hun så det velkendte smukke ansigtig af sin storesøster, caroline, hun tog sin søsters hånd hun var stadig lidt svag, hun så på sin smukke søster, ''tak fordi du kom og reddet mig'' sagde hun glad og hostede en smule men ikke for meget, hun så på kvinden, ''hvem er hun?'' spurgte hun blidt og roligt.. hun så rundt på sit værelse, der var musik indstrumenter, og en masse bøger, hendes seng var dejlig blød, hendes søster havde inrettet hendes værelse perfekt ligesom hun ville ha det...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Man 25 Mar 2013 - 23:08

Caroline smilede til Eliza.
"Jeg vil altid redde dig og være der når du har brug for det." Svarede hun med et skævt smil. Leah kom op med to blodposer og stillede sig i døråbningen, hun kastede poserne til Caroline. Caroline gav den ene til Eliza.
"Det er Leah, jeg ville redde hende.. Men hun endte med at blive min slave. Det svært at forklare, men hun er blevet min tjener uden jeg vidste det. Jeg kan ikke bare sætte hende fri." Svarede Caroline og så på Leah som stod og smilte stort.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Man 25 Mar 2013 - 23:18

Eliza undrede sig men spurgte ikke mere ind til det, hun tog blod posen og tog en kæmpe tår og smilede det smagte så godt hun slikkede sig om munden, og satte sig op med besværd, hun så på sin søster, ''har du seriøst ordnede hele huset alene?'' spurte hun sin søster og så hen på sit vindu som også var puset hun krammede sin søster glad hun havde savnet at s sin søster selv om det ikke var mere end en uge siden d havde set hinanden...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Man 25 Mar 2013 - 23:28

"Ja sammen med Leah, det vil sige hun har lavet det meste. Jeg har haft en ret hård uge." Svarede hun og det sidste kunne man se hun gemte på noget.. Noget voldsomt, hun havde brug for at snakke ud.. Caroline rystede det ud af hovedet og tog en voldsomt slurk af blodet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Man 25 Mar 2013 - 23:33

''Caroline hvad er der sket, jeg kan se der er noget der piner dig fortæl mig om det'' sagde hun kærligt og hev sin søster hen ved siden af sig og var kalr til at lytte på hvad hun havde at sige, hun elskede sin søster og ville hjælpe hvis hun kunne huntog sin søsters hånd og smilede glad til hende, hun betød alt for hende hun smilede bare hendes søster var der for hende så nu var det hendes tur til at være der for hende..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Man 25 Mar 2013 - 23:43

Caroline vidste hendes søster ville lytte til hende, men hun ville ikke ødelægge Eliza's dag mere end den muligvis allerede var.
"Det virkelig ikke det bedste at tale om lige nu." Svarede Caroline og smilte lidt svagt og kiggede Eliza ind i øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Man 25 Mar 2013 - 23:52

Eliza så på hnd, ''smukke heller kun ødelægge en dag end flere'' sagde hun og tog hendes hånd blidt og roligt, hun nussede hendes hånd blidt, hun ville hjælpe sin søster hun havde brug for at tale og hun ville være der for hende nu da hun havde brug for hende,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Tirs 26 Mar 2013 - 0:10

"Okay.." Sagde hun stille.. Og så lidt ned og væk fra Eliza.
"Jeg var ude og gå.. Da denne mand kommer og springer på mig.. Torturer mig.. Mere end jeg nogensinde har prøvet før.. Det var for to dage siden, han voldtog mig også.." Caroline fik det sagt, og klemte øjne sammen.
"I starten af ugen har en eller anden snog til Julianne, manipoleret med Nicolas's hovede. Og givet ham kærligheds følelser for hende, og had til mig.. Men det er ovre nu. Jeg er virkelig forelsket i ham.." Det sidste var for at få noget positivt ind i samtalen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Tirs 26 Mar 2013 - 12:38

Eliza knyttede sine hænder vrdt, og tog om sin søster og knugede hende ind i sine spinkl men stærke arme, hun ville så gerne ha hjulpet sin søster hun så trist ned ''undskyld jeg ik var der for dig'' sagde hun trist og krammede sin søster, da hun hørte det med nicolas blev hun vred, ''hun skal bare holde sniterne fra ham, haner din fyr'' sagde hun kærligt til sin søster...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Tirs 26 Mar 2013 - 12:53

Caroline trak lidt på skuldrene og smilte svagt, det var ikke Elizas skyld overhovedet.
"Eliza det er ikke din skyld overhovedet. Du er her nu og det er det vigtigste." svarede hun og krammede Eliza.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Tirs 26 Mar 2013 - 13:05

''hvis jeg møder den tøs skaber jeg en forfærdelig billede i hovede på hende'' sagd hun alvorligt og smilede til sin søster, hun elskede sin søster meget højt, men hun var så glad fyren hun havde fortalt sin søster om, de... de havde endelig kysset hun var så glad.. hu ville gernne fortælle sin søster det men vidste ikke om hun ville fortæll det..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Tirs 26 Mar 2013 - 13:11

"TAk man jeg ved det var hævn over noget jeg har gjort. Så jeg tager mig en snak med hende, jeg vil ikke udsætte dig for hendes evne.." svarede Caroline med et skævt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Tirs 26 Mar 2013 - 13:19

hun krammede sin søster, ''caroline jeg vil gøre alt for dig'' sagde hun blidt og krammede sin søster hun betød alt for hende, hvilken kraft kunne denne kvinde dog ha... hun sad og tænkt og smilede for sig selv og slapper af, og kom til at rødm n ille smuke og bed sig i læben...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Tirs 26 Mar 2013 - 13:24

"I lige måde. MEN denne menneske pige er hersker over følelser. Og hun er mester i det hun laver. Men du ville sikkert kunne ordne hende, men jeg vil gerne undgå dig skadet." sagde Caroline blidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Tirs 26 Mar 2013 - 13:33

hun krammede sin søster, ''det okay Caroline men jeg vil ikke ha hun såre dig'' sagde hun kærligt og nusser sin søsters kind blidt og smielde.. hun så ned og legede med sin dyne hun var forelsket det var så tydeligt.. ''Caroline... du kan godt huse ham fyren jeg fortalte dig om ik?'' spurte hun nervøst..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Tirs 26 Mar 2013 - 13:38

Caroline ville tage en snak med julianne, det skulle ikke gå udover Nicolas. DEt var så forkert. Caroline opfangede Elizas opførsel.
"Ja? FOrtæl!" udbrød hun ivrigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Tirs 26 Mar 2013 - 13:44

''jov.. vi var ude og lagde her for nogle dage siden, og jeg så hans ulve form den var flot. da jeg skulle op igen rakte han mig en hånd og da han hev mig op og stå hev ham mig tæt, og han lagde armene om mig og sin pande mod min og efter lidt tid.... KYSSEDE han mig'' sagde hun glad og smielde hun var så vild med ham..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Tirs 26 Mar 2013 - 13:50

Caroline lyttede og blev meget opmærksom på det ved ulveform.
"Ulv som i shapeshifter eller varulv?" Spurgte hun og tænkte på hvilken race ham Kukiu var. Og hvordan Han så ud.
"Men det glæder mig at du lykkelig."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum