Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 7 EmptyIgår kl. 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 7 EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 7 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 7 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 7 EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 7 EmptySøn 12 Maj 2024 - 17:26 af Natalie

» A most wonderful union - fællesemne
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 7 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

» It's been a long long time
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 7 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:18 af Valentine

» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 7 EmptyFre 10 Maj 2024 - 23:25 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 7 Voteba13I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 7 Voteba14I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 7 Voteba15 
Lori
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 7 Voteba13I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 7 Voteba14I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 7 Voteba15 
Valentine
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 7 Voteba13I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 7 Voteba14I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 7 Voteba15 
Natalie
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 7 Voteba13I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 7 Voteba14I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 7 Voteba15 
Jake
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 7 Voteba13I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 7 Voteba14I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 7 Voteba15 
Sean
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 7 Voteba13I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 7 Voteba14I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 7 Voteba15 
Lenore
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 7 Voteba13I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 7 Voteba14I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 7 Voteba15 
Renata
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 7 Voteba13I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 7 Voteba14I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 7 Voteba15 
Taliia
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 7 Voteba13I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 7 Voteba14I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 7 Voteba15 
Edgar
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 7 Voteba13I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 7 Voteba14I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 7 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164714 indlæg i 8728 emner

I'm happy to see you again. ~ Clary.

Side 7 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 7 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Fre 10 Maj 2013 - 18:30

Lucy nikkede, bukkede og gik indenfor. Da Lucy vidste at Dominic ikke brød sig om Sofia, smækkede lucy døren lige i hovedet på Sofia da Sofia ville gå ind. Sofia var en succubus ligesom Clary. Hun havde en kniv gemt i en af hendes designer støvler.
Dominic kiggede på Clary. "Du behøver ikke slå hende ihjel hvis du ikke vil." Sagde han og smilede skævt. Han grinede lavt da hun knækkede fingre. Han gengældte inderligt kysset og nussede hendes hofter. Han så mod Sofia som var på vej mod dem... Og hun så specielt ikke glad ud. Hun havde en kniv i højre hånd. "Lad os improvisere." Sagde han med et smil og rejste sig op. Han slog armene ud som til et kram og smilede skævt. "Sofia! Længe siden!" Sagde han charmerende
"Spar mig for dine charmerende ord." Snerrede hun og hendes kolde blå øjne landede på Clary. "Hvem er det?" Spurgte hun koldt.

//Lyder som en fin ide ^^ måske en kniv i maven?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 7 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Fre 10 Maj 2013 - 18:36

Hun grinede "uhh, synes du ikke det er hot...at jeg sådan skal klare dine små sex ofre" spurte hun og klukkede blidt, hun krammede sig mod ham, men da han så tilbage gjorde hun også. Hun rejste sig op med ham, knyttede hænderne og stirrede direkte på hende med kolde øjne "lad os det" hun nikkede og hævede øjenbrynet da Sofia så på hende. Hun trådte frem og hen mod hende "uhh hvem er jeg, jeg er pigen hvis røv er mere værd end hele dig til sammen" svarede hun og slog ud med hænderne. Hun frygtede ikke denne Sofia, hvilket også var tydeligt ved hendes pludselig skift af karakter. Man kunne sige at hun mindede lidt om Alec i hans måde næsten at ligne en kat, parat til at springe på sit bytte

// kan vi godt sige ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 7 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Fre 10 Maj 2013 - 19:29

Lucy så ud af sit vindue til plænen. Hun brød sig ikke om at hendes herre og hans veninde stod alene med en bevæbnet kvinde. Hun gik ned i stuen og fik fat i en bue med en pil. Hun gik udenfor ved plænen, satte pilen på strengen og sigtede på sofias ryg.
Dominic så Sofia. Han smilede skævt og viste tegn til hun skulle vente.
Sofia hævede et øjnebryn og gik mod Clary. "Siger pigen med verdens dårligste attitude." Sagde Sofia hånende. Dominic så advarende på hende. "Har i overhovedet haft sex endnu?" Hun så skiftevis på dem. Dominic der så ned fik Sofia til at grine. "Du betyder åbenbart intet for ham siden i ikke har haft sex endnu..." Med en let håndbevægelse kastede Sofia kniven ind i clarys mave.
Dominic spærrede øjnene op. "Clary!"
Lucy sendte pilen afsted og ramte sofias ryg.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 7 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Fre 10 Maj 2013 - 19:39

Hun grinede koldt "åh, bare fordi i ikke har haft sex betyder det ikke jeg er mere værd end dig, tænk på han dumpede dig og mig dumpede han ikke" hun klukkede, men gispede overrasket da kniven brød igennem huden på hende. Hun så ned mod sin mave og ligesom Sofia, faldt hun ned og landede på græsset. Blodet dannede sig rundt om hende og hun bed sig i læben for at holde skriget tilbage "av" gispede hun og prøvede at lette stemningen bare en smule selvom det ikke så ud til at hjælpe

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 7 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Fre 10 Maj 2013 - 19:46

Lucy smed buen fra sig og løb over til Clary og Dominic. Dominic faldt på hug ved siden af Clary. Han strøg hende over håret. "Se på mig!" Han greb om hendes hage og vendte hendes ansigt mod ham. "Uanset hvad, hold dine øjne åbne! Du må ikke dø!" Han så på lucy. "Træk kniven ud." Han flænsede noget af sin trøje af så han kunne forbinde det om Clarys mave. Lucy trak hurtigt kniven ud. Dominic bandt stoffet om hendes mave. "Hun skal på hospitalet." Hviskede lucy. Dominic nikkede og løftede forsigtigt Clary op i sine arme. Han begyndte at gå mod hospitalet.

//kan du springe til hospitalet? ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 7 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Fre 10 Maj 2013 - 19:53

Hun rettede sine øjne mod ham og en lille tåre gled ned af hendes kind. Hun lagde sin hånd mod hans kind, bed sig i læben og så udelukkende på ham, men da Lucy trak kniven ud, skreg hun op og flere tåre kom ned af hendes kinder. Dog som tiden gik blev hun mere og mere træt og som træthed gled over hende, blev hun også mere slap i musklerne, så selvom hun havde holdt om hans hals, lagde hun hoved tilbage, armene faldt slap ned langs siden. Hun kæmpede imod søvnen, men den overmandede hende til sidst

Hun vågnede op ved en bib lyd, det første hun gjorde var stille at åbne øjnene for så at se sig selv ligge på en hospitals seng, hun så hen mod et spejl der stod ved siden af sengen hvor hun fik øje på sit blege ansigt.

//som hun ser ud i ansigtet [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 7 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Fre 10 Maj 2013 - 19:59

Dominic brød sig virkelig ikke om at hun skreg. Han bed sig hårdt i underlæben for ikke at græde. Han blev så bange for at miste hende.. Og rædslen blev værre da han fornemmede hun blev mere træt. "Se på mig, hold dine øjne åbne." Blev han ved med at sige.

Dominic åbnede døren til værelset hvor hun var. Han havde en bakke med noget saftevand og en sandwich hvis hun nu var sulten. Han gik over til et bord og satte Bakken på et bord. Han tog en stol og løftede over ved siden af sengen. Han satte sig og tog hendes hånd som han blidt aede. Han så bekymret på hende. "Hvordan har du det?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 7 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Fre 10 Maj 2013 - 20:05

Hun sukkkede, men smilede da hun fik øje på ham. Hun gav hans hånd et blidt klem "jeg har det som om der er en eller anden der har hamret mig virkelig hårdt i maven" hun sukkede og smilede svagt til ham, hun var virkelig bleg. Hun bed sig i læben, fik lagt sin pude op, så hun kunne støtte mod den bløde pude

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 7 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Fre 10 Maj 2013 - 20:11

Dominic kyssede hendes knoer blidt og smilede svagt. Det var tydeligt at se han var træt. Han lignede også en der havde grædt. Han strøg hende over håret.
"Du fik en kniv i maven.." Han smilede svagt og betragtede hende. " er du sulten eller tørstig?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 7 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Fre 10 Maj 2013 - 20:18

Hun så med et bekymret på ham "du har grædt" hviskede hun og tog hans hånd mod hendes læber, blidt kyssede hun hans fingre en efter en, mens hun smilede blidt til ham "jeg kunne godt bruge noget at drikke" sagde hun og gavs hans hånd et klem før hun gav slip på den "var det rigtigt det hun sagde, det med sex" spurte hun og bed sig i læben, selvfølgelig troede hun ikke på det, men hun ville bare gerne have det sagt fra ham, kun for at berolige hende efter dette møde med denne kvinde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 7 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Fre 10 Maj 2013 - 20:53

//Sorry tiden, var ude og spise, men er på vej hjem nu. ^^

Dominic smilede svagt. "Selvfølgelig har jeg det. Jeg var bange for at du ville dø." Sagde han lavt. Han smilede over hende, bøjede sit ansigt hen til hendes, og pressede blidt sine læber mod hendes. Han trak sit ansigt væk fra hendes igen da hun slap hans hånd. Han lagde hovedet lidt på skrå. "Hvad mener du?" Han kunne ikke helt huske hvad det var Sofia havde sagt. Han nikkede og rejste sig op. Han gik hen til bordet og tog glasset med saftevandet. Han satte sig ned igen. "Kan du selv holde det?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 7 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Fre 10 Maj 2013 - 21:26

//helt okay

hun nikkede stille, kyssede ham igen, et kys fuld af kærlighed for ham "jeg sagde jo du ikke slap så let af med mig" hviskede hun og kyssede ham kort da han trak sig væk. Hun lagde sig igen ned mod puden "hun sagde at fordi vi ikke havde haft sex at jeg var intet for dig....skal jeg være bekymret for at du ikke har spurt om vi skal være sammen på den måde....finder du mig ikke attraktiv på de planer" spurte hun forsigtigt.
Hun rakte ud efter glasset, men rystede allerede på vejen mod dem "ikke medmindre du gerne vil have det ud over dig" sagde hun og knyttede hænderne, en smule irritation over at ryste så meget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 7 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Fre 10 Maj 2013 - 21:34

Dominic nød kysset. Han nappede kort hendes underlæbe. "Dejligt." Han strøg hende ned af kinden og smilede mod hendes læber. Han smilede til hende da hun lagde sig ned mod puden igen.
Han grinede lavt. "Selvfølgelig finder jeg dig attraktiv på alle de planer.. Men søde, det skal være spontant." Han blinkede drillende til hende.
Han rakte hende glasset, men så hun rystede. Han smilede svagt. Han lagde en hånd på hendes baghoved og fik det lidt op. Han satte glasset ved hendes mund. "Åben munden." Han smilede skævt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 7 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Fre 10 Maj 2013 - 21:44

Hun rødmede svagt "mhh jeg troede bare ikke du gad med mig" hviskede hun og grinede over hans blinken. Hun bed sig i læben han fandt hende virkelig attraktiv, hvilket blot fik smilet større end før hende.
Da han tog glaasen og lagde en hånd mod hendes nakke, smilede hun og gjorde sig klar, ved blot at åbne munden, det var virkelig venligt at ham, at hjælpe hende på denne måde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 7 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Fre 10 Maj 2013 - 22:00

Dominic smilede over hendes rødmen. "Du ser sød ud når du rødmer." Sagde han og lagde hovedet lidt på skrå. Han kyssede hurtigt hendes kind og strøg hende over håret med et kærligt smil.
"Stor pige." Hviskede han drillende og grinede lavt. Han løftede glasset lidt, forsigtigt, så saftevandet gled ned i hendes mund. Han sænkede det igen så hun ikke blev kvalt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 7 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Fre 10 Maj 2013 - 22:08

Hun rødmede blot mere af hans ord, men hun fik også smilet frem for hans ord gjorde hende på en og samme tid genert, men også glad for at hun mødte ham, selvom der havde været smerte havde der også været en masse gode tider.
Hun trak sig væk fra glasset og fik slugt væsken, før hun lagde sig ned, det stads smagte værre end noget andet. Hun bed sig i læben og tegnede cirkler mod lagnet med sin finger "vil du ikke hoppe her op, du er....god og putte med" hun rødmede endnu en gang og mødte forsigtigt hans blik

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 7 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Fre 10 Maj 2013 - 22:22

Dominic grinede lavt da hun rødmede mere. Ikke ondt ment, selvfølgelig. Han fornemmede hun blev genert. Det var rart at vide han havde den påvirkning på hende. Det betød bare hun virkelig holdte af ham. Han smilede skævt.
Han smilede over hende, rejste sig op, gik over til bordet, og stillede glasset på bakken igen. Han kiggede på hende.
"Jeg ved ikke om der er plads." Han lagde hovedet lidt på skrå og smilede blidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 7 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Fre 10 Maj 2013 - 22:30

Hun så ham, så det var på grund af plads mangel, vidste han ikke dette var svært for hende at sige, det ikke var noget hun bare spyttede ud til alle og en hver og for den sags skyld var det svære omkring ham, fordi hun følte for ham som hun gjorde.
På grund af disse følelser gjorde et afslag der for mere ondt af ham, dog nikkede hun blot og lagde sig ned på siden, hun trak dynen op omkring hagen og lukkede øjnene stille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 7 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Fre 10 Maj 2013 - 22:34

Dominic sukkede lavt. Hun så det som et afslag.. Det havde ikke været ment som et afslag. Han gik hen til stolen og satte sig. Han tog hendes hånd og kyssede håndfladen. "Det var ikke ment som et afslag, søde." hviskede han. Han gav slip på hendes hånd og rejste sig. Han gik hen til den side hvor der var mest plads og lagde sig ved siden af hende med fronten mod hende. Han lagde armene om hende og kyssede hendes nakke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 7 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Fre 10 Maj 2013 - 22:40

Hun åbnede svagt øjnene, men smilede over hans ord og handlinger, dog lukkede hun igen øjnene, smilet blev blot større da hun følte hans krop mod hendes, hvilket fik hende stille til at vende sig om og putte sig ind mod ham. Med kinden mod hans bryst, trykkede sig mod hans varme favn "mhh tak" hviskede hun og kyssede kort hans bryst, før hun igen lukkede øjnene

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 7 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Fre 10 Maj 2013 - 22:49

Dominic smilede til hende da hun vendte sig om mod ham. Han knugede hende ind til sig, dog meget forsigtigt. Han kyssede hendes hovedbund og nussede hendes ryg.
"Sagde lægen noget om hvornår du måtte tage hjem?" Spurgte han kærligt og hviskende.
Han smilede skævt. "Så lidt søde." Han smilede kærligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 7 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Fre 10 Maj 2013 - 22:53

Hun sukkede, men rystede på hoved over hans spørgsmål, hun kunne faktisk intet huske mellem hun besvimede i hans arme til her for et øjeblik siden hvor hun vågnede op, så hun havde ikke snakket med nogen læge "men jeg vil gerne snarr hjem" hviskede hun og strøg ham rundt på brystet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 7 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Fre 10 Maj 2013 - 23:02

Dominic nikkede til hendes svar. Han grinede lavt.
"Men jeg ved ikke hvor du bor." Hviskede han og kyssede hendes pande. Det havde han jo aldrig fået at vide. Han lukkede øjnene. "Du er så dejlig..." Hviskede han kærligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 7 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Fre 10 Maj 2013 - 23:07

Hun smilede og nikkede "det har du jo ret i, hvis du har lyst kunne vi tage hjem til mig" spurte hun og hævede øjenbrynet spørgende, det gjorde hende ikke så meget at de skulle hjem til hende, hendes far var jo ikke hjemme, så de ville være alene. Hun så op mod ham, nød hans ord og blidt trykkede hun sine læber mod hans "uagtet hvor lidt du synes det, så synes jeg også du er dejlig" hviskede hun blidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 7 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Fre 10 Maj 2013 - 23:45

Dominic så blidt på hende. "Det kan vi godt." Han smilede kærligt til hende og kørte en hårlok væk fra hendes ansigt blidt. "Du skal også have et bad... Du ser så bleg ud... Det er min skyld at du er såret." Han bed sig i underlæben.
Han kyssede hende blidt tilbage. "Mhm... Øv." Han smilede kærligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 7 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 7 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum