Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
I'm happy to see you again. ~ Clary. EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
I'm happy to see you again. ~ Clary. EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
I'm happy to see you again. ~ Clary. EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
I'm happy to see you again. ~ Clary. EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
I'm happy to see you again. ~ Clary. EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
I'm happy to see you again. ~ Clary. EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
I'm happy to see you again. ~ Clary. EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
I'm happy to see you again. ~ Clary. EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
I'm happy to see you again. ~ Clary. EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
I'm happy to see you again. ~ Clary. Voteba13I'm happy to see you again. ~ Clary. Voteba14I'm happy to see you again. ~ Clary. Voteba15 
Abigail
I'm happy to see you again. ~ Clary. Voteba13I'm happy to see you again. ~ Clary. Voteba14I'm happy to see you again. ~ Clary. Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

I'm happy to see you again. ~ Clary.

Side 1 af 9 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. Empty I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Fre 3 Maj 2013 - 19:29

Sted ~ Doomsville Angerforge District ~ Firestep Diskotek.
Tid ~ Nat ~ 12:52.
Vejr ~ Halvmåne ~ Kulde ~ Skyer ~ Lidt vind.
Omgivelser ~ Fulde væsner og mennesker ~ Servitricer ~ Høj musik.
Påklædning ~ [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Dominic rettede på den sorte skjortes krave, og gik ind i diskoteket. Han savnede Triana og Clary... Triana vidste han godt hvor var, men han kunne ikke bare komme vadende over til hendes herres hus, og forlange at se Triana. Det ville ikke være så smart. Clary vidste han ikke hvor var.. Og det havde nok været en uge siden de sidst havde set hinanden. Han havde ikke været hjemme hele weekenden, så.. hvis hun havde været forbi havde han ikke været til at finde. Han var efterhånden ved at blive mere og mere forvirret. Han vidste snart ikke hvor han skulle gøre af sig selv.. det hele var så kompliceret. Det mest skræmmende var at han havde set en kvinde der lignede lidt hans mor. Men det havde nok bare været noget han havde bildt sig ind. Han havde åbenbart også mødt Clarys gudfar... Han vidste bare ikke om han skulle fortælle hende det.
Dominic gik hen til baren, og satte sig ved disken. Han vred sine hænder lidt, bestilte en vodka, og så rundt. Han tog en tår af vodkaen, og sukkede lavt. Han kiggede rundt, og fik øje på en bekendt skikkelse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Fre 3 Maj 2013 - 19:37

Påklædning: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]
Plus: De sorte stramme jeans og et par støvler

Hun gik igennem natten, skimtede få gange op mod himlen, men så ellers lige frem, som hun gik frem mod diskoteket. For en uge siden, havde hun mødt en speciel person, en der faktisk var i stand til at se igennem hende og se hvem hun i virkeligheden var. Nok havde hun i starten kun anset ham for en der flirtede med folk, men som hun mere og mere lærte ham at kende, så hun faktisk noget specielt i ham, noget hun kunne lide. Selvom hun ikke havde sagt det til ham, hvad hun rent faktisk følte for ham, ville hun vel en dag få det sagt og håbe ham følte det samme.
Hun trådte ind på diskotekets tæt befolkede gulv, ledte efter et godt sted at sidde, da en eller anden fuld, idiot slog hende på røven "uhh god røv skatter" lød det fra ham, før hun vendte sig og så vredt på ham "hvad helved skal det her forstille, du ikke så meget som rør mig" hvæsede hun og knyttede næverne, dog havde den halv fulde mand ikke tænkt sig at lade hende slippe så let, for han greb fat om hende, holdte hende fast, mens han lod sin klamme hånd glide ned over hendes krop "få dine fingre fra mig" hvislede hun og prøvede at nikke ham en skalle, samtidig med at hun prøvede på både at sparke ham og slippe ud af hans greb

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Fre 3 Maj 2013 - 20:12

Dominic kiggede lidt nærmere på den bekendte skikkelse der trådte ind i diskoteket. Han smilede skævt da han opdagede det var Clary. Han rejste sig op, og skulle til at gå hen til hende da han så en mand gå hen til hende. Han satte sig ned igen med en klump i halsen. Han bed sig i underlæben, og betragtede dem. Var det en anden hun havde mødt...? en hun måske var forelsket i... Han sukkede lavt. Han så stadig på. Han rynkede på panden, gik lidt tættere på, og hørte hvad Clary sagde. Okay, det var det så ikke. Det var en idiot der ragede på hende mod hendes vilje. Han mærkede vreden vokse i ham. Han havde taget sit glas med, i tilfælde af at han skulle ende i en slåsekamp. Han gik hen til dem, smadrede glasset i mandens hoved, og knyttede hænderne.¨
"Slip hende inden dette bliver rigtig grimt!" Sagde han truende, og blottede tænder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Fre 3 Maj 2013 - 20:19

Hun så overrasket mod Dominic, da han kom mod dem, hun havde virkelig ikke forventet at se ham, selvom hun var glad for at se ham, var situationene ikke den bedste i verden. Manden stønnede af smerte, gav straks slip på hende "hvad helved man" sagde han og så vredt på ham. Dog fik et spark mellem benene fra Clary ham til at falde sammen, hvorpå hun placerede et godt slag i hans ansigt med sit knæ. Hun vendte sig mod Dominic "wow tak" sagde hun og smilede blidt til ham. Han var hendes redning mand "det er godt at se dig igen" hun lagde armene over kors og betragtede ham med blide øjne. Selvom de sidste gang havde kysset op til flere gange, vidste hun ikke om hun kunne tillade sig at gøre det samme denne gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Fre 3 Maj 2013 - 20:35

Dominic kastede ikke et blik på Clary da han havde slået glasset ned i mandens hoved. Han så koldt på manden, og hævede et øjnebryn. "God dreng." Sagde han drillende da han slap hende. Han smilede lidt da Clary sparkede manden mellem benene og hendes knæ ramte mandens ansigt. Han kiggede på hende. "Det var så lidt." Han smilede skævt, og lagde også selv armene over kors. "I lige måde." Han så rundt.
Han bed sig i underlæben og så på hende. "Undskyld jeg bare skred sidst.." Han kløede sig i nakken.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Fre 3 Maj 2013 - 20:45

Hun lagde armene over kors, betragtede ham stillle "det gør ikke noget, du havde dine grunde, men jeg er stadig glad for at se dig igen" sagde hun og smilede blidt til ham. Hun var englelig ikke sur på ham, jo vidst havde hun været lidt trist da bare var gået, hun havde følt det var hendes skyld. Men aldrig så meget som et sekund så hun det som var det hans skyld, for det kunne det bare ikke være, ikke for hende "skal vi gå op og sætte os" spurte hun og skævede mod baren

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Fre 3 Maj 2013 - 20:57

Dominic smilede skævt, og lagde hovedet lidt på skrå. "Jeg tør bare ikke at vise det ar frem til nogen... Men jeg burde ikke bare være gået." Han trak på den ene skulder, og så ned. Han trippede lidt, og fandt det lidt akavet over at de havde kysset hinanden så mange gange sidst, han var gået, og nu mødtes de igen... Og det virkede lidt som om alt det der var sket sidst, al det kysseri, nussen, og så videre, aldrig var sket.
"Det kan vi godt." Han smilede skævt, og gik mod baren. "Hvad vil du have at drikke? Jeg byder.."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Fre 3 Maj 2013 - 21:02

Hun trak på skulderne "sådan er det, sket er sket og jeg dømmer dig ikke" sagde hun blidt "heller ikke dit ar, det er der, ligesom så mange andre ting, tro mig jeg har også ar" sagde hun stille, hun kyssede blidt hans kind "et ar betyder intet for mig, det er dig der gør" hviskede hun og fulgte med ham op i baren "mhh en god rødvin" sagde hun og satte sig på en af de mange barstoile, mens hun smilede kærligt til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Fre 3 Maj 2013 - 21:28

Dominic kiggede på hende med et svagt smil. Han smilede blot, han sagde intet til det første. "Men min egen mor gav mig det ar." Sagde han, som om han fortalte hende at han havde fået en bamse af sin mor dengang han var lille.Han smilede blidt da hun kyssede hans kind. Betød noget for hende. Han betød noget for hende.. "Clary, er der egentlig noget du gerne vil fortælle mig?" Han havde lidt følelsen af hun holdte noget skjult for ham. Han nikkede. "Okay." Han fik bestilt en rødvin til hende, intet til ham, han ville ikke have noget. Han gik hen til hende, gav hende sit glas med rødvin, og satte sig ved siden af hende. "Værsgo." Han smilede høfligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Fre 3 Maj 2013 - 21:34

Hun nikkede stille "mhh du behøver ikke snakke om det" sagde hun og strøg ham over kinden. Hvis dette var et emne han ikke var så glad for, så skulle han ikke tvinges ind i det, så omd var hun nu heller ikke. Hun satte sig godt til rette og tog imod sin rødvin med et smil "tak" sagde hun blidt. Hun rynkede brynet og tog en tår af sin vin "fortælle dig noget, jeg tror ikke helt jeg fortsår" sagde hun forvirret. Et sted i baghoved, et lille sted var der en klokke der ringede, men lige nu forstod hun ikke hvad han helt præcis mente, hun havde noget at fortælle ham?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Fre 3 Maj 2013 - 22:21

Dominic smilede taknemmeligt til hende "TAk." Han så kort ned, men kiggede så rundt. Han betragtede hende med et skævt smil, og kiggede ned i disken. "Så lidt." Han smilede skævt. Han trak på den ene skulder. "Jeg har det bare som om du holder noget skjult for mig." Forklarede han, og kiggede på hende. "Er der noget du holder skjult for mig?" Han spurgte blidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Lør 4 Maj 2013 - 7:44

hun nikkede "det var skam så lidt" sagde hun blidt, hun bed sig i lben som han blev ved med at være om det emne og nu mere han snakkede om det, nu mere vidste hun hvad det var han snakkede om. Hun tog en dyb indånding og så på ham "fint...jeg kan godt lide dig, som i li li dig....hvad jeg mener er...jeg har følelser for dig" hun bed sig hårderee i læben "men jeg forstår hvis du ikke har og slal nok lade hver med at sige det igen" hviskede hun og så væk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Lør 4 Maj 2013 - 10:57

Dominic fik igen ret. Der var noget hun havde holdt skjult for ham, det var bare ikke det han troede det var.. Han havde troet det var noget i retning med at hun havde fundet en at forelske sig i, eller at hun løjet overfor ham om et eller andet. Så det kom lidt bag på ham det ikke var noget i retning af det han havde troet.
"Lyttede du overhovedet til noget af det jeg sagde sidste gang?" HAn hævede et øjnebryn. "Jalousi over at se en med en anden, er ikke noget man har hvis man kun er venner." Sagde han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Lør 4 Maj 2013 - 11:19

Hun vendte igen sit ansigt mod ham, den svage rødme bredte sig på hendes kinder "jo...jeg tror bare at....ja min hjerne fik mig vel til at tro du ikke gjorde" hviskede hun og bed sig endnu engang i underlæben. Hun tog en tår af sin vin, mødte hans blik "hvis du så har følelser for mig....bevis det" hviskede hun og håbede på et han måske ville vise det i form af et kys, eller noget lignende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Lør 4 Maj 2013 - 11:56

Dominic kiggede på hende. Han lagde mærke til den svage rødmen brede sig på hendes kinder. Han sagde ingenting, til det første. Han havde intet at sige. Han så væk. Han sukkede lavt over at hun hviskede han skulle bevise det. Han vendte sit ansigt mod hende. "Er det ikke nok at jeg lod dig leve?" Han lagde hovedet lidt på skrå. "Normalt tager jeg piger med hjem, har sex med dem, og tømmer dem for blod. Bum, de er døde. MEn se, du lever. Vi har ikke haft sex. Er det bevis nok?" Ja, han var lidt irriteret nu. Sådan var det bare.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Lør 4 Maj 2013 - 12:05

Hun stivnede, holdte hårdt om glasset "undskyld mig, siger du at...." Hun spændte i musklerne og lukkede kort øjnene "at....wow jeg kan ikke engang gentage det" hvislede hun og mødte han blik. Hun var tydeligt såret, men prøvede at dække over det med sin vrede. Hun rejste sig op "at være jaloux og have følelser for en anden er tit to vidt forskellige ting" sagde hun og tog nogle penge op "men tusind tak fordi du lod mig leve...jeg sætter virkelig pris på at få smit den i hoved" sagde hun og smed penge på bordet, hun tømte sit glas vin, tørrede hurtigt den tårre væk fra øjenkrogen før hun trådte et skridt væk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Lør 4 Maj 2013 - 12:20

Selvom hun prøvede at dække at hun var såret med sin vrede ved sin facade, fornemmede han udmærket at hun var såret. Han var ikke typen der sagde undskyld. OVerhovedet. Det kunne man ikke få ham til, nogle gange sagde han undskyld, men det var sjældent. "Du misforstår det jeg siger - igen." Han sukkede lavt, og rystede på hovedet. "Jeg mente at du nåede ind til mig, jeg er ikke den romantiske type, overhovedet." HAns stemme var ikke varm og charmerende som den plejede. Den var nærmere død. "Jeg er blevet forladt mange gange, hvis du går nu, vil jeg nok aldrig snakke til dig igen. For så har du forladt mig. Og jeg gider ikke prøve, hvis resultatet er at jeg skal blive forladt igen." Sagde han, rejste sig og kiggede på hende. Han tog hendes pande, gik hen til hende, tog hendes hånd, og lagde pengene i hendes hånd. "Jeg sagde at jeg byder. Du skal ikke betale." Han slap hendes hånd. "Og jeg gætter på dette er et farvel." Han trådte væk fra hende. Hans følelser var lukket ned, så han ikke virkede såret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Lør 4 Maj 2013 - 12:33

Hun bed sig i læben "mhh så det gjorde jeg, men det føltes udmådeligt meget som var jeg intet, som skulle jeg bare være glad for at leve" sagde hun, hun kørte hånden igennem håret trak vejret dybt "om jeg forlader dig, hvem har sagt det, men lige nu føler jeg mig som er jeg en lort du har trådt på og bare gerne vil af med. Jeg ville have et fucking bevis så min hjerne ikke troede noget andet, ikke få at vide jeg skulle være glad for at vi ikke havsde sex og jeg lever, nej sig bare at jeg er pisse uatraktiv" sagde hun og lagde armene over kors. Hun var normalt en pige der elskede at diskutere og lige netop niu var hun kommet ekstra meget op i det helt store diskssions humør

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Lør 4 Maj 2013 - 12:56

Dominic trak vejret som om han var på nippet til at gå amok. "Du betyder noget for mig, jeg kan ikke gøre for at jeg er som jeg er." Han gjorde nærmest alt for ikke at lyde irriteret, eller råbe. Han kiggede på hende. "Det skal du ikke føle, for det er du ikke." Han sukkede lavt. "Det var sgu da forhelvede ikke det jeg mente!" Hans stemme var lidt hævet nu. "Jeg mente at jeg normalt går efter sex, men du nåede ind til mig, og jeg glemte alt om hvad jeg egentlig ville, fordi jeg har følelser for dig." Han rev i sit hår.
Nu skulle hun passe på. Han var på kanten til at råbe, og så snart han begyndte at råbe, ville han slå et eller andet i stykker, og så skride.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Lør 4 Maj 2013 - 13:04

Hun lyttede stille på hvad han sagde, bed sig i læben "hvorfor sagde du ikke bare det, i stedet for...." Hun rystede på hoved, lagde armene om sig selv, hendes øjne var dog på ham hele tiden. Det sårede i hende var ganske langsomt ved at forsvinde, men nu vidste hun ikke hvad der skulle ske, ville han gå? Eller ville hun. Alting gik hurtigt lige nu, hun bed sig i læben og sukkede stille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Lør 4 Maj 2013 - 13:29

Dominic fornemmede at det med hun var såret ganske langsomt var ved at forsvinde, men han var stadig på nippet til at gå fuldkommen amok.
"Fordi jeg er som jeg er." sagde han. "Og, hvis du ikke kan klare det, burde vi slet ikke mødes." Han vidste godt at det han sagde var hårdt, og ikke retfærdigt. "Jeg går ingen jeg sårer dig endnu mere." Han begyndte at gå mod udgangen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Lør 4 Maj 2013 - 13:34

Hun blev straks smidt op i det røde felt "fint så gå" sagde hun og vendte sig om, hun vendte sig mod baren "noget stærkt og tørt" brummede hun og smed nogle penge på bordet. Hun satte sig op på barstolen og tog sig til hoved, sukkede svagt og tog imod sin drink med et svagt smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Lør 4 Maj 2013 - 13:39

Dominic kiggede koldt på hende. "Du er også bedre tjent uden mig." Sagde han hurtigt.
Han stoppede op ved døren, og hans blik landte på en pige der dansede alene på dansegulvet. Hvem sagde at han skulle droppe sin rutine bare fordi at han og Clary var uvenner? Han smilede forførende og fik igen det charmerende glimt i øjenene. Han gik mod pigen, lagde sine hænder på hendes hofter og Hviskede ved hendes øre. Pigen grinede, og dansede op af ham. Han kørte sine hænder op langs hendes sider og nappede i hendes hals. Han skænkede ikke Clary et blik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Lør 4 Maj 2013 - 13:48

Hun stirrede på sin drink, før hun bestilte en ny. Hun var normalt ikke den der blev fuld og gad da slet ikke drikke sådan noget, men nu var hun englelig ligeglad. Hun kom sikkert til at fortryde det dagen efter, men nu skulle der bare hældes ned. Hun bestilte den ene drink efter den anden og kort efter var der godt ni tomme glas omkring hende. Hun var endda begyndt at have drikke konkurancer med foilk omkring sig, blev automatisk mere og mere fuld. Hendes grin var hæst, hun kunne få gange knap nok stå på benene

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Lør 4 Maj 2013 - 13:52

Dominic havde haft trukket pigen med ud, drukket hende tom for blod, og nu smed han det døde lig væk fra sig. Han smilede skævt, rettede på skjorte kraven, og begravede hænderne i bukselommerne. Han gik ind i diskoteket igen. Hans blik så rundt, søgte efter et nyt offer. Hans blik landte på Clary, og han sukkede lavt. Han kunne se hun var skide fuld. Han gik derhen, tog fat i hendes arme, og trak hende væk fra dem hun havde drikke konkurrence med. "Så er festen forbi." Sagde han, og trak hende udenfor. "Er du godt klog? Det er ikke en god ide at drikke når her er griske mænd. De kunne finde på at voldtage dig." Sagde han. Selvom han var sur, dog ikke direkte på hende, nok nærmere såret over det hun havde sagt, så var han stadig bekymret for hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 9 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum