Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 3 EmptyIgår kl. 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 3 EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 3 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 3 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 3 EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 3 EmptySøn 12 Maj 2024 - 17:26 af Natalie

» A most wonderful union - fællesemne
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 3 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

» It's been a long long time
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 3 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:18 af Valentine

» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 3 EmptyFre 10 Maj 2024 - 23:25 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 3 Voteba13I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 3 Voteba14I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 3 Voteba15 
Valentine
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 3 Voteba13I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 3 Voteba14I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 3 Voteba15 
Natalie
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 3 Voteba13I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 3 Voteba14I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 3 Voteba15 
Lori
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 3 Voteba13I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 3 Voteba14I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 3 Voteba15 
Lenore
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 3 Voteba13I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 3 Voteba14I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 3 Voteba15 
Renata
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 3 Voteba13I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 3 Voteba14I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 3 Voteba15 
Jake
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 3 Voteba13I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 3 Voteba14I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 3 Voteba15 
Sean
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 3 Voteba13I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 3 Voteba14I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 3 Voteba15 
Elizabeth
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 3 Voteba13I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 3 Voteba14I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 3 Voteba15 
Abigail
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 3 Voteba13I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 3 Voteba14I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164714 indlæg i 8728 emner

I'm happy to see you again. ~ Clary.

Side 3 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 3 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Søn 5 Maj 2013 - 20:46

Dominic smilede skævt, det var godt hovedpinen ikke blev stærkere... Han betragtede hende da hun snakkede. "Det skal jeg nok." Han grinede blidt, og så rundt.
Han drak en tår af sin kakao. Han foretrak blod, men det gik. Han smilede skævt og kiggede på hende. "Vil du følges hjem, eller tage med mig hjem?" Spurgte hun, og så ned i bordet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 3 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Søn 5 Maj 2013 - 20:48

Hun grinede "og hvis jeg bliver fuld....så skæld mig ud...mit hoved" sukkede hun og tog endnu en tår af sin kaffe, hvorpå hun sank ned i sædet og begyndte igen at massere sine tændinger "min far er ikke hjemme, så jo det kunne være huggeligt med endnu en overnatning ligesom sidst" grinede hun, før hun bed sig i læben og lukkede øjnene, som hun igen masserede sine tændinger

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 3 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Søn 5 Maj 2013 - 20:54

Dominic drak det sidste af sin kakao. "Mhm.. Skal jeg nok." Han smilede skævt. Han rynkede lidt på panden og rejste sig op. Han trak stolen hen ved siden af hendes, og satte sig ned. Han kyssede hendes skulder. "Okay." HAn smilede blidt.
Han så bekymret på hende.
"Gør det meget ondt?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 3 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Søn 5 Maj 2013 - 21:05

hun bed sig i læben, så hårdt at hun næsten bed igennem "det pumper så hårdt, næsten som om min hjerne er ved at hoppe ud af hoved på mig" hviskede hun svagt. hun åbnede øjnene og mødte hans blik, hendes blik var trist og fuld af smerte for den hovedpinde der hamrede igennem hendes hoved

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 3 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Søn 5 Maj 2013 - 21:15

Dominic bed sig i underlæben da hun svarede. Hans øjne var fyldt med bekymring... Hvad fanden skulle han gøre.. Han rejste sig op, og lagde igen sin ene arm under hendes ben og den anden ved hendes ryg. Han løftede hende igen. Han var ligeglad med hun ikke var færdig med sin kaffe, hun skulle hen til et roligt sted, nu. Han fik åbnet døren ud, og gik mod sin villa. Lucy åbnede døren for dem, og han gik straks op i sit soveværelse. Forsigtigt lagde han Clary på sengen. "Vil du have noget smertestillende?" Spurgte han, og strøg hende ned af kinden blidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 3 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Søn 5 Maj 2013 - 21:25

hun lagde armene om hans hals, trykkede sig mod ham, mens hun prøvede at lade hver med at bide igennem læbens hud. hun sukkede da han lagde hende ned, mødte hans blik "meget gerne" hviskede hun svagt, mens hun lovede sig selv aldreig at blive fuld. hun skulle ikke opleve denne smerte endnu engang. hun vendte sig om på siden og trak dynen om sig, mens hun trak skoene af. og lagde dem ned på gulvet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 3 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Søn 5 Maj 2013 - 21:28

Dominic smilede blidt til hende, men inden han gik ned efter noget smertestillende til hende, gik han hen til klædeskabet. Han trak en hvid t-shirt ud der ville nå hende til lidt ved knæene. Han gik over og rakte hende den. "Tag læderjakken, trøjen, og bukserne af, og tag denne på. Den er sikkert mere behagelig." Sagde han blidt. Han smilede skævt, rettede sig op, og gik ned i køkkenet hvor han fandt en hovedpinespille. Han tog et glas vand med op som hun kunne sluge pillen med. Han lagde glasset med vand på natbordet ved siden af hende, og lagde hovedpinespillen ved siden af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 3 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Søn 5 Maj 2013 - 21:34

hun satte sig op, stønnede svagt før hun tog sin jakke, samt alt hendes tøj af, bortset fra undertøjet. hun fik hurtigt den hvide t-shirt på. hun lagde sig ned og sukkede svagt, trak dynen op omkring skulderne. betragtede ham som han kom ind "mange tak" hviskede hun og tog pillen, hvorpå hun drak af vandet og slugte pillen

//ingen krea sorry

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 3 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Søn 5 Maj 2013 - 21:38

//Går nok. ^^

Dominic satte sig på sengekanten og bed sig i underlæben. Han sukkede svagt, og kørte hænderne igennem håret.
"Vil du gerne sove lidt?" Spurgte han nysgerrig, og virkede stadig en del bekymret. Han lagde dynen godt om hende, for at sikre sig hun lå godt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 3 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Søn 5 Maj 2013 - 21:46

//super

hun så op på ham, vendte sig mod ham og smilede svagt "meget gerne" hviskede hun, smilede som han lagde dynen om hende. hun lagde sin hånd på hans "vil du ligge hos mig" spurte hun og smilede svagt til ham. hun bed sig i læben og fik et bedende udtykke i de grøn, brune øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 3 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Søn 5 Maj 2013 - 21:51

Dominic strøg hende over håret, blidt. Han smilede skævt og så kærligt på hende. Han var lidt forsigtig omkring hende... Sådan her var han normalt ikke, men hun var en af de få der betød noget for ham. Overfor de få, var han anderledes.
"Selvfølgelig vil jeg det." Svarede han, og lagde hovedet lidt på skrå. Han rejste sig op, og knappede sin skjorte op. Han kastede den væk, tog skoene af, og trak bukserne af. Han tog nogle joggingbukser på. Han lagde sig under dynen ved siden af hende, og kyssede hendes skulder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 3 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Søn 5 Maj 2013 - 21:57

hun smilede, nød den måde han puslede om hende, hvilket næsten fik hende til at føle sig som en af de vigtiste i denne seng. det spredte en glæde i hende, specielt da han sagde ja til at ligge ved siden af hende. hun sukkede, vendte sig så hun havde kinden mod hans bryst "mange tak" hviskede hun og puttede sig mod ham. man kunne tydeligt fornemme at hun i dette sekund ikke søgte noget fra ham end trøsten han gav hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 3 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Søn 5 Maj 2013 - 22:25

Dominic fornemmede glæden ved hende da han sagde ja til at ville sove hos hende. Han smilede skævt. Han ville gerne sove hos hende, så længe han måtte, og hun ville have det. Hvis ikke, ville han nok bare sove i gæsteværelset.
Han lagde armene om hende og trak hende tæt ind til sig.
"Så lidt." Han nussede hendes ryg. "Vil du høre en hemmelighed?"


Sidst rettet af Dominic Man 6 Maj 2013 - 1:26, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 3 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Søn 5 Maj 2013 - 22:30

hun smilede, puttede sig mod hans varme bryst og nød sig af varmen og den tryghed der kom ved det hele. han gav hende en slags tryghed også selvom han mente han ikke var god for hende, men alligevel ville hun ikke give slip på denne tryghed "mhh meget gerne" hviskede hun og lukkede øjnene. hun smilede på grund af hans nussen der også fik hende til at slappe af også selvom hun havde lukket øjne, lyttede hun skarpt på hvad han sagde. hans nussen var bare så beroligende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 3 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Søn 5 Maj 2013 - 22:45

Dominic fornemmede den tryghed hun havde. Han kunne hurtigt regne ud hvor den kom fra. Hun blev tryg på grund af ham.. Det overraskede ham lidt, men.. Ja, livet overraskede ham i det hele taget.
"Jeg har en evne der gør at jeg ved hvad folk føler." Hviskede han. "Foreksempel kan jeg mærke at du er tryg og afslappet. Hvorfor du er tryg og afslappet, fortæller min evne mig ikke, så jeg regner det selv ud, det er ikke så svært. Han kyssede hendes kæbe.
"Mhm.." Brummede han og smilede skævt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 3 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Søn 5 Maj 2013 - 22:52

hun nikkede "mhh det er en sej evne....bedre end min, jeg kan sende en solstråle ud fra min håndflade, det giver alle andre end vampyrer en 4. eller 5. gradsforbrænding, men kan være direkte dødlig for vampyrer" hviskede hun og puttede sig mod ham "mhh jeg føler mig meget tryg sammen med dig, ligegyldig hvad du mener, så ændre det ikke hvad jeg føler" hviskede hun og smilede over hans kys mod hendes kæbe, hvilket fik hende til blidt at kyse ham på brystet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 3 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Søn 5 Maj 2013 - 23:58

Dominic lyttede roligt til det hun sagde. Han kærtegnede hendes mave med den ene hånd. Den anden nussede stadig hendes ryg.
" det er da en sej evne, sludder med den er sejere end min." Hviskede han og grinede lavt.
Han smilede skævt. "Mhm.. Så okay da." Han Krammede hende ind til sig. Han nussede hendes hofter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 3 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Man 6 Maj 2013 - 0:03

hun sukkede svagt, var svagt ved at døse hen, det var som om hans nussen sendte hende længere og længere ind i drømme verden, før hun til sidst gav et suk fra sig og faldt i søvn. hendes åndedrag blev langsommere og hun sukkede, som hun lå puttende ind mod ham og sov. hendes svage suk passerede hendes læber inden hun for alvor sov

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 3 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Man 6 Maj 2013 - 0:11

Dominic fornemmede hun var ved at døse hen. Det var godt, for den bedste kur mod hovedpine, var søvn. Han smilede skævt, blev ved med at nusse hendes ryg og hofter.
Han lukkede øjnene. Han var egentlig også træt... Han faldt langsomt i søvn.

Næste morgen, slog han lidt forvirret øjnene op. Han lå på ryggen. "Clary?" Han så rundt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 3 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Man 6 Maj 2013 - 0:15

hun vågnede op næste morgen, betragtede ham som han lå fredfuld og sov. bare synet af ham, fik smilet frem på hendes låbe og blidt uden at vægge ham kyssede hun hans pande og viklede sig ud af ham.
hun vandrede lydløst ned i køkkenet hvor hun lavede sig noget at drikke. lyden af hans stemme, da han kaldte på hende fik hende til at tage sin kop og gå ind til ham "godmorgen...jeg lavede mig bare en kop kaffe...håber ikke det gør noget" spurte hun og gik hen til ham, hun stillede koppen på bordet og satte sig ved siden af ham "sovet godt" spurte hun blidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 3 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Man 6 Maj 2013 - 0:23

Hvor dælen var hun? Han støttede sig lidt op med albuerne. Dynen lå halvt over ham, derved maven. Lidt under brystkassen. Han overvejede kort om at tjekke huset efter eventuelle indbrud. Måske var Clary blevet.. Nej, nu var han latterlig. Han havde haft mareridt, så han troede det værste om alting. Han åndede lettet op da hun kom frem.
"Det er okay, helt i orden." Han havde intet imod det. Han lagde armene om hende og lagde sig ned. Han kyssede hendes kind.
"Nej, jeg har haft mareridt." Svarede han, og bed sig i underlæben.


Sidst rettet af Dominic Man 6 Maj 2013 - 2:56, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 3 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Man 6 Maj 2013 - 0:27

hun smilede, strøg ham ned af kinden "jamen okay" hun bed sig bekymret i læben "mareridt" hviskede hun og bøjede sig ned for at kysse ham blidt "har du lyst til at snakke om det" spurte hun blidt, mens hun fortsatte sin nussen ned af hans kind. at høre han havde haft mareridt, gjorde hende blot bekymret, hvad mon det var om?, hvad skete der?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 3 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Man 6 Maj 2013 - 0:34

Dominic gengældte blidt kysset da hun bøjede sig ned og kyssede ham. Han smilede blidt over hende og tog hendes hånd. Han kyssede hendes håndflade, og masserede hendes hånd blidt. Han kiggede på hende.
"Vær ikke så bekymret. Det er normalt at have mareridt. Alle får det engang imellem. "Jeg drømte om at Triana døde, Lailah forsvandt og blev tortureret... Og du blev forelsket i en ung dreng, og mine forældre levede for at ødelægge mit liv. Alle dem der betød noget, døde, forsvandt, eller forlod mig, i drømmen." Han så ned, og bed sig i underlæben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 3 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Man 6 Maj 2013 - 0:40

hun smilede blidt til ham, som han gav hendes hånd et kys og masserede den "det ved jeg, men nogle gange har drømme en større betydning end man skulle tro" hviskede hun og lyttede til hans fortælling om sin drøm.
hun flettede sine fingre ind i hans hånd "uagtet hvor meget du må sige det er dumt...og alt det du ellers siger, så....er jeg allerede forelsket" hviskede hun og betragtede ham stille. hun bed sig i læben og så ned på deres hænder, da hun kort ikke vidste hvad han ville sige til hvad hun netop havde sagt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 3 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Man 6 Maj 2013 - 0:46

Dominic trak på den ene skulder. "Jah, men for nogen er det bare et mareridt der kommer af og til. Mareridtene er ikke ens, de er anderledes. Alt noget nyt. Hvis man drømmer om det samme, er det ikke nødvendigvis et mareridt. Det er tit et minde man har glemt, men som ens underbevidsthed ikke har, så man drømmer om det." Forklarede han. Han kyssede hendes fingre, og gav hendes hånd et klem. Han kiggede på hende og hans ansigt blev koldt. Han rømmede sig.
"I hvem?" Han så spørgende på ham med døde øjne nærmest. "Hvornår mødte du ham?" Han troede ikke det var ham, men en anden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 3 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum