Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 8 EmptyIgår kl. 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 8 EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 8 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 8 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 8 EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 8 EmptySøn 12 Maj 2024 - 17:26 af Natalie

» A most wonderful union - fællesemne
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 8 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

» It's been a long long time
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 8 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:18 af Valentine

» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 8 EmptyFre 10 Maj 2024 - 23:25 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 8 Voteba13I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 8 Voteba14I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 8 Voteba15 
Valentine
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 8 Voteba13I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 8 Voteba14I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 8 Voteba15 
Natalie
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 8 Voteba13I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 8 Voteba14I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 8 Voteba15 
Lori
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 8 Voteba13I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 8 Voteba14I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 8 Voteba15 
Sean
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 8 Voteba13I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 8 Voteba14I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 8 Voteba15 
Lenore
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 8 Voteba13I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 8 Voteba14I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 8 Voteba15 
Renata
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 8 Voteba13I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 8 Voteba14I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 8 Voteba15 
Jake
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 8 Voteba13I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 8 Voteba14I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 8 Voteba15 
Edgar
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 8 Voteba13I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 8 Voteba14I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 8 Voteba15 
Elizabeth
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 8 Voteba13I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 8 Voteba14I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 8 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164714 indlæg i 8728 emner

I'm happy to see you again. ~ Clary.

Side 8 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 8 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Fre 10 Maj 2013 - 23:50

Hun brummede, kyssede ham for at få ham til at tie stille "shy, det er ikke din skyld, jeg behøvede hellere ikke tire hende som jeg gjorde" sagde hun og strøg ham ned af kinden, mens hun smilede kærligt til ham, han gav hende virkelig en masse glæde, hvilket også var tydeligt, både i hendes smil, men også øjne. Hun grinede "hvorfor øv" spurte hun blidt og trykkede sig mod ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 8 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Lør 11 Maj 2013 - 0:37

Dominic gengældte inderligt kysset. Han vidste godt det var for at få ham til at holde kæft. Han sukkede lavt. "Men.. Jeg skulle have fået lucy til at sende hende væk." Hviskede han. Han smilede kærligt til hende og kyssede hendes pande.
"Fordi at jeg ikke må sige noget til det med jeg er dejlig." Hviskede han og smilede skævt. Han kyssede hende blidt ned af halsen

//Kreasvigt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 8 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Lør 11 Maj 2013 - 10:16

Hun nikkede "lyder som en god ide" med gjorde hun og strøg ham ned af kinden, ned af halsen og tilbage igen "fordi du sikkert ville modsige det, og det min kære må du ikke" hun sukkede svagt og nød hans kys ned af halsen, hun lagde armene om hans hals, blottede også halsen for ham med et suk, der blot gav udtryk for hvor meget hun kunne lide det

//helt okay

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 8 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Lør 11 Maj 2013 - 10:28

Dominic smilede skævt. "Godt du er enig i det... Skulle vi afsted?" Spurgte han med et hævet øjnebryn. Han knugede hende ind til sig og kyssede hendes pande.
"Mhm..." Han stak underlæben ud og lavede hunde øjne. "Bebe?" Han havde et lidt drillende glimt i øjnene.
Han nappede drillende hendes hals og kyssede den blidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 8 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Lør 11 Maj 2013 - 10:37

Hun nikkede "jep lad os det" hun smilede blidt til ham og kyssede hans bryst da ha kyssede hendes pande. Hun klukkede da han lavede hunde øjjne "pas på ellers kalder jeg dig måske andet, som f. Eks pup" sagde hun og kyssede hans kind, før hun satte sig op og lod de bare tær glide ned på det kolde gulv. Hun havde en typisk uniform på mann fik udleveret når man kom på hospitalet, dog havde hun trusser på. Hun vendte ryggen til ham "se væk" sagde hun og lod stille kjolen ned ned over hendes skulder, som hurtigt afslørede hun ingen bh havde på. Hun goldte den ene arm overe sin bryster, mens hun hurtigt fandt frem til sit tøj

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 8 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Lør 11 Maj 2013 - 10:49

Dominic smilede blidt. "Super." Han lukkede øjnene kort. Han kyssede hendes kind hurtigt.
Han spærrede for sjov øjnene op. "Nej please lad være." Han grinede lavmælt og rystede lidt på hovedet. Han rejste sig op og kiggede på hende.
"Jamen..." Han sukkede lavt og lukkede øjnene. "Er du bange for at vise din krop frem for mig?" Spurgte han nysgerrig. Han vendte ansigtet ned af så hun ikke skulle blive bange for han skulle åbne øjnene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 8 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Lør 11 Maj 2013 - 10:56

Hun grinede "jamen så har du intet at skulle sagt, vel sexy boy" hun klukkede og rystede på hoved af ham og de opsærrede øjnene.
Hun bed sig i læben, stadig med ryggen til ham, så man fik set godt af de mange rune tatoveringer der dækkede hendes ryg "jeg føler vel bare ikke min krop er smuk" hviskede hun og vendte sig mod ham, stadig med hånden dækkende over sig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 8 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Lør 11 Maj 2013 - 11:27

Dominic sukkede dramatisk og stak kort underlæben ud. "Nej, det har jeg desværre ikke." HAn grinede blidt og rystede kærligt på hovedet.
Han rynkede på panden over hendes svar. "Hvorfor dog ikke?" Spurgte han blidt og lagde armene over kors. Stadig med ansigtet vendt ned mod gulvet og lukket øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 8 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Lør 11 Maj 2013 - 11:33

Hun fik hurtigt sit tøj fundet frem, fik det på og gik hen til mig "jeg ved det ikke, det er bare en ting...nogle piger har" hun trak på skulderne, kyssede hans pande blidt "du må godt se nu" sagde hun og smilede blidt, hun lagde hoved på skrå

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 8 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Lør 11 Maj 2013 - 11:47

Dominic lagde hovedet lidt på skrå dog stadig med ansigtet vendt nedad og lukket øjne. "Hm.. Du er en Succubus, og du er bange for at vise din krop frem." Han rystede lidt på hovedet og smilede skævt. Da hun sagde han godt måtte se, åbnede han øjnene og så på hende. Han smilede blidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 8 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Lør 11 Maj 2013 - 11:59

Hun trak på skulderne "ja, jeg tror bare det har noget at gøre med hvad jeg føler og afslag fra en man føler for, gør måske mere ondt" hun lagde armene om ham, kyssede ham blidt da han så på hende, hun smilede blidt til ham, strøg ham ned af kinden

//ingen krea

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 8 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Lør 11 Maj 2013 - 12:14

//Samme her. o.o

Dominic rynkede lidt på panden. Han lagde armene om hende og gengældte kærligt kysset. "Du skal ikke være bange for et afslag, søde." Han smilede kærligt til hende. Hans liv var et helvede for tiden, men når han var sammen med clary gik det lige. Triana havde forladt ham. Hvis man så godt efter ville man se han havde skåret i hans arm, men der ville dog ingen ar komme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 8 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Lør 11 Maj 2013 - 12:29

hun nikkede stille "det skal jeg prøve på" hviskede hun og trykkede sig mod ham, med kinden mod hans bryst, nussede hun op og ned af ryggen. Hun kyssede ham kort og trak sig væk "så skal vi?" Spurte hun og gik hen til døren, hun åbnede døren og smilede til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 8 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Lør 11 Maj 2013 - 12:32

Dominic smilede kærligt til hende og nussede hendes lænd. Han kunne huske dengang han havde sagt til Triana at han elskede hende... Hvilket han bare ikke gjorde, da det havde været hans evnes skyld. Hun havde været så forvirret, at hans evne bildte ham ind at han elskede hende, og kun hende. Det gjorde han bare ikke. "Søde smukke dejlige Clary." Han kyssede hendes pande med et kærligt blidt smil. Han gengældte blidt det korte kys. Han kiggede på hende med et kærligt glimt i øjnene. Han grinede lavt, tog hendes hånd og trak hende med ud af hospitalet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 8 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Lør 11 Maj 2013 - 13:09

Hun klukkede "mhh sikke ord du kan komme med"hun rødmede og elskede de ord han kom med, de ord der fik hende til at føle sig smuk og måske endda vigtig. Hun gav hans hånd et klem, lagde kinden mod hans skulder og fulgte stille med ham "mhh så lad os smutte" hun lod ham trække hende ud af hospitalet og sukkede stille, nød det glimt i hans øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 8 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Lør 11 Maj 2013 - 13:33

Dominic grinede lavt over hun rødmede, ikke ondt ment, selvfølgelig. Det så bare så kært ud. "Mhm.. Ja, jeg kan komme med mange flere." Hviskede han en smule forførende. Han smilede skævt.
"Du viser vej." Han smilede kærligt til hende og holdte hende en del tæt ind til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 8 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Lør 11 Maj 2013 - 15:18

Hun klukkede "mhh det er jeg sikker på" sagde hun og puttede sig ind mod ham, hun gav hurtigt slip på hans hånd og lagde armene om ham "okay denne vej" hun ledte ham igennem de mange kvartere, til de nåede et stort hus. Hun fik åbnet døren og ledte ham op på et stort værelse som havde en stor seng, et panorama vindue, samt et klaver i hjørnet og violiner hængende på væggene. Hun havde også flere malerier, samt en dør til klædeskab også en til badeværelset. Værelset var meget lyst og måske endda smukt "jamen velkommen til mit værelse" sagde hun og smilede til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 8 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Lør 11 Maj 2013 - 15:32

Dominic grinede lavt og kyssede hendes pande kort. Han smilede kærligt til hende, og fulgte efter hende. Han så rundt og indprentede vejen hen til hendes hus. Så han kunne huske det, og finde hende hvis han havde brug for at snakke med hende eller noget. Han betragtede hendes værelse med et skævt smil.
"Det er pænt." Han smilede kærligt til hende og kyssede hendes kind.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 8 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Lør 11 Maj 2013 - 15:38

Hun smilede, gav ham et hurtigt et kys "tak, jeg finder lige noget andet tøj, som er lidt mere afslappet" sagde hun og gik mod klædeskabet. Efter lidt tid kom hun ud iført et par afslappet bukser og en top der vidste mave, dog også et fint ar efter den lille episode med Sofia. Hun gik hen og satte sig på sin seng "mhh hvad nu" spurte hun blidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 8 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Lør 11 Maj 2013 - 16:06

//Sorry tiden.

Dominic gengældte blidt det korte kys og betragtede hende kærligt. "Okay." Han så rundt mens hun klædte om. HAn rørte ikke ved noget, for at være høflig. Da hun kom ud igen smilede han skævt. Dog forsvandt hans smil ved synet af arret. Han lagde armene om hende og kyssede hendes pande. "Hvad vil du gerne lave?" Han så spørgende på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 8 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Lør 11 Maj 2013 - 16:14

Hun smilede blidt til ham "det var jo derfor jeg spurte" hun satte sig på hans skød, nussede ham ned af kinden. De tatoveringer hun normalt skjulte væk, var i dag i fuldt udsyn, da hun ikke var bange for at vise dem frem for ham længere, ikke sådan som hun følte for ham. Hun lagde armene om hans hals og kyssede ham blidt

//helt okay

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 8 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Lør 11 Maj 2013 - 16:16

Dominic satte sig på hendes seng. Han lagde armene om hende da hun satte sig på hans skød. Han kyssede hendes skulder med et smil og kiggede så på hende med et kærligt glimt i øjnene.
"Jeg ved ikke hvad vi skal lave." Han grinede lavt. HAn gengældte kærligt kysset og nussede forsigtigt hendes hofte som var hun en skrøbelig vase.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 8 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Lør 11 Maj 2013 - 16:24

Hun smilede blidt til ham, strøg ham ned over kinden "mhh...nu gør du det altså heller ikke let" brummede hun og sukkede mod hans læber. Hun rynkede brynet da han nussede hende på hoften, det gjorde hende ikke så meget, men han var så forsigtig "jeg går altså ikke i stykker" sagde hun og trykkede sig mod ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 8 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Lør 11 Maj 2013 - 16:32

Dominic grinede lavt og kyssede hendes hage. "Det ved jeg godt." Hviskede han drillende og kyssede kærligt hendes læber. Han betragtede hende blidt.
Han lagde hovedet lidt på skrå. "Nej, men du fik en kniv i maven." Han nappede blidt hendes hals.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 8 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Lør 11 Maj 2013 - 16:36

Hun kyssede ham blidt igen "mhh men det ved du jo godt..ja du gør...for du gør alt dette med vilje" sagde hun og lød drillende mistænksomt, ikke hun var det men dette var blot en af hendes små stunder hvor hun fandt en masse at lave sjov med.
Hun rullede med øjnene "ja det ved jeg og ting som dem sker...vi kan ikke altid ændre det" hun blottede halsen for ham og gispede svagt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 8 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 8 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum