Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 10 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 10 EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 10 EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 10 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 10 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 10 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 10 EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 10 EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 10 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 10 Voteba13Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 10 Voteba14Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 10 Voteba15 
Jake
Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 10 Voteba13Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 10 Voteba14Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 10 Voteba15 
Sasha
Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 10 Voteba13Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 10 Voteba14Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 10 Voteba15 
Renata
Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 10 Voteba13Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 10 Voteba14Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 10 Voteba15 
Celenia
Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 10 Voteba13Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 10 Voteba14Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 10 Voteba15 
Lenore
Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 10 Voteba13Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 10 Voteba14Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 10 Voteba15 
Genevira
Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 10 Voteba13Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 10 Voteba14Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 10 Voteba15 
Katrina
Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 10 Voteba13Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 10 Voteba14Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 10 Voteba15 
Lori
Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 10 Voteba13Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 10 Voteba14Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 10 Voteba15 
Edgar
Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 10 Voteba13Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 10 Voteba14Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 10 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Destiny? - Benjimin ((Del2))

Side 10 af 11 Forrige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Næste

Go down

Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 10 Empty Sv: Destiny? - Benjimin ((Del2))

Indlæg af Benjimin Tirs 15 Apr 2014 - 22:28

Han tog sig til armen hun havde slået til, og lod som om han ømmede sig. "Men... Der er sikkert en anden som ikke har en halvdel der vil slå dig ihjel, men de vil nok ikke kunne elske dig lige så højt som jeg gør." sagde han, og lo kort til hende. Han rystede på hovedet da hun sagde at hun elskede ham højere end højst. "Skat, jeg elsker dig højere end højere end højst." sagde han og lo igen, af sig selv. Hvis de forsatte dette på denne måde, ville det nok hurtigt blive forvitrende for dem begge to.

_________________
If I told you what I was,
Would you turn your back on me?
And if I seem dangerous,
Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Antal indlæg : 383
Reputation : 0
Bosted : Ja det siger jeg ikke lige xD
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 10 Empty Sv: Destiny? - Benjimin ((Del2))

Indlæg af Gæst Tirs 15 Apr 2014 - 22:36

Hun smilede blidt til ham, og rystede på hovedet af ham. "Jeg må bare undgå den halvdel, så godt som muligt" sagde hun og trak på skulderne. Hans dæmoniske side kunne bare komme an kunne den, eller... Nej, det havde de set hvordan det gik, men den ville ikke få hende til at elske ham mindre.
Hun skuelede lid til ham, og rystede så smilende på hovedet, "det umuligt, du kan ikke elske mig højere, end jeg elsker dig" sagde hun og smilede drillende til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 10 Empty Sv: Destiny? - Benjimin ((Del2))

Indlæg af Benjimin Tirs 15 Apr 2014 - 23:02

"Ja det må du jo." sagde han, og sukkede svagt. Han ville så vidt muligt ikke lade hans dæmon komme frem når hun var i nærheden, men det kunne blive en udfordring hvis der var blod.
Han grinede bredt af hende. "Når, så det er det? men hvordan kan du vide at jeg ikke elsker dig højest?" spurgte han, og så på hende med et løftet øjenbryn. Han kyssede hende kærligt på munden.

_________________
If I told you what I was,
Would you turn your back on me?
And if I seem dangerous,
Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Antal indlæg : 383
Reputation : 0
Bosted : Ja det siger jeg ikke lige xD
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 10 Empty Sv: Destiny? - Benjimin ((Del2))

Indlæg af Gæst Tirs 15 Apr 2014 - 23:06

Hun strøg blidt hans kind, og kyssede blidt hans læber. "Men lige meget hvad, skal du vide at jeg aldrig ville forlade dig, lige meget hvad han gjorde mod mig" sagde hun og smilede forsigtigt og opmuntrende til ham.
Hun grinede blidt. "Det ved jeg bare, for ingen kan elske højere end jeg, det er bare umuligt" sagde hun og kyssede ham kærligt tilbage, med et stort smil på læben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 10 Empty Sv: Destiny? - Benjimin ((Del2))

Indlæg af Benjimin Tirs 15 Apr 2014 - 23:25

Han smilede da hun blidt strøg hans kind. Han kyssede hende uden tøven tilbage, og smilede til hende. "Jeg vil heler aldrig forlade dig, lige meget hvad, og det har du mit ord på." sagde han, og smilede tilbage.
Han grinede kort af hende. "Okay skat, så sir vi det, så sir vi det." sagde han, og lo blidt. Han nussede stille hendes ryg, og tillod sig at få sin hånd ind under hendes trøje, og nusse hende kærligt på ryggen.

_________________
If I told you what I was,
Would you turn your back on me?
And if I seem dangerous,
Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Antal indlæg : 383
Reputation : 0
Bosted : Ja det siger jeg ikke lige xD
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 10 Empty Sv: Destiny? - Benjimin ((Del2))

Indlæg af Gæst Tirs 15 Apr 2014 - 23:31

Hun smilede stort og blidt til ham. "Dejligt" sagde hun. De skulle være sammen lige meget hvad, og det var hun så lykkelig over, for hun vidste at hun aldrig ville kunne finde en der var ligesom ham.
Hun grinede blidt og nikkede lidt. "Ja, det gør vi, fordi det er sandt." Sagde hun smilende.
Hun kiggede blidt på ham, og smilede ved han hånd som kom ind under hendes trøje, og nussede hendes ryg. Hun nussede sig ind til og smilede stort og bredt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 10 Empty Sv: Destiny? - Benjimin ((Del2))

Indlæg af Benjimin Tirs 15 Apr 2014 - 23:39

Han grinede blidt af hende da hun sagde at det var sandt. Han modsagde hende ikke, men hvordan kunne hun vide at ingen kunne elske højere end hun kunne?
Han så hendes smil da han nussede hende kærligt på ryggen, og smilede kærligt tilbage til hende. Hans ende hånd bevægede sig langsomt, men kærligt om på den anden side, så den nu var på hendes mave. Han lod den køre op af i små fjerkette bevægelser, til han nåde hendes bryst som han forsigtigt og kærligt nussede. Han så på hende mens han gjorde den, for at se hvad hun ville sige til det.

_________________
If I told you what I was,
Would you turn your back on me?
And if I seem dangerous,
Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Antal indlæg : 383
Reputation : 0
Bosted : Ja det siger jeg ikke lige xD
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 10 Empty Sv: Destiny? - Benjimin ((Del2))

Indlæg af Gæst Tirs 15 Apr 2014 - 23:48

Hun lænede sig bare trygt ind til ham, elskede at han nussede hende, det beroligede hende sådan, og hun forstod det virkelig ikke, men den effekt havde han bare på hende, og der var ingen andre der havde den effekt på hende.
Hun bed sig lidt i læben, da hans hånd smuttede til hendes mave, og nussede sig vej op til hendes bryst, som han også begyndte at nusse. Hun sukkede blidt og nydende, og kyssede ham kærligt og inderligt på munden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 10 Empty Sv: Destiny? - Benjimin ((Del2))

Indlæg af Benjimin Tirs 15 Apr 2014 - 23:58

Han smilede da hun lænede sig en smule ind mod ham. Hun var den bedste kvinde, nej ikke bare kvinde, men den bedste person i hele universet, det var han sikker på.
Han så på hende da hun bed sig i læben. Skulle han stoppe eller bare fortsætte? Han hørte et nydende suk komme fra hendes læber, og valgte at fortsætte. Han kyssede med det samme med, luge så kærligt og inderligt, og lod sin tunge strejfe hendes underlæben for at få hende til at åbne munden, så han kunne få lov til at komme ind og lege med hendes tunge.

_________________
If I told you what I was,
Would you turn your back on me?
And if I seem dangerous,
Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Antal indlæg : 383
Reputation : 0
Bosted : Ja det siger jeg ikke lige xD
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 10 Empty Sv: Destiny? - Benjimin ((Del2))

Indlæg af Gæst Ons 16 Apr 2014 - 0:02

Hun åbnede med det samme munden lidt, da hans tunge strejfede hendes underlæbe. Hun bød hans tunge velkommen med det samme, ved at begynde at lege med den, kærligt og inderligt, som hendes kys.
Hun kunne ikke få nok af det her, hun kunne godt bruge et par timer, på bare at sidde sammen med her, sådan her, som de gjorde lige nu, bare sidde sådan i nogle timer, det kunne hun sagtens, intet problem der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 10 Empty Sv: Destiny? - Benjimin ((Del2))

Indlæg af Benjimin Ons 16 Apr 2014 - 0:10

Han smilede stort indvendigt da hun åbnede munden, og han kunne få lov til at komme ind. Han lod roligt sin tunge lege ganske blidt med hendes, mens hans hånd stadig nussede hendes bryst kærligt. Han vil ikke miste hende for alt i verden, og hvis nogle noglesinde tog hende fra ham, vil han uden tøven hævne sig på dem, da hun var hans, og ingen andre end hans.

_________________
If I told you what I was,
Would you turn your back on me?
And if I seem dangerous,
Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Antal indlæg : 383
Reputation : 0
Bosted : Ja det siger jeg ikke lige xD
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 10 Empty Sv: Destiny? - Benjimin ((Del2))

Indlæg af Gæst Ons 16 Apr 2014 - 0:13

Hun sukkede blidt mod hans læber, blidt og nydende. Dette var super dejligt, så perfekt. Hun ville ikke give dette væk for noget i verden, hun ville ikke give ham væk for noget i verden, om så det var noget hun havde ønsket i millioner af år, det var ligemeget, hun beholde ham her for sig selv, hun ville ikke dele, nej tak.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 10 Empty Sv: Destiny? - Benjimin ((Del2))

Indlæg af Benjimin Ons 16 Apr 2014 - 0:21

Han smilede af hendes blide suk, og uden at slippe hende eller deres kys, tog han hurtigt og satte først sin egen tallerken ned på gulvet, og så bagefter hendes, inden han blidt lagde hende ned i sofaen, og lagde sig halvt oven på hende. Han lod sin frie hånd nusse hendes mave, og gik et lille stykke længere ned, hvor han standsede ved buksekandten, og så så spørgende på hende, for at høre om han måtte gå længere ned.

_________________
If I told you what I was,
Would you turn your back on me?
And if I seem dangerous,
Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Antal indlæg : 383
Reputation : 0
Bosted : Ja det siger jeg ikke lige xD
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 10 Empty Sv: Destiny? - Benjimin ((Del2))

Indlæg af Gæst Ons 16 Apr 2014 - 0:25

Hun smilede stort, da han efter at havde sat tallerknerne væk, lagde dem ned, så han lå halvt oven på hende. Hun smilede mod hans læber, og lukkede let øjne da hans hånd kørte ned af hendes krop, hun sukkede nydende, men slog øjne op da han stoppede ved hendes buksekant. Hun kiggede op i de spørgende øjne, og med et let nik, sagde hun ja til at han gerne måtte gå længere, det ville hun ikke have noget imod, ikke med ham, han måtte godt, men ingen andre, aldrig i livet, at der skulle være andre der rørte hende, andre end ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 10 Empty Sv: Destiny? - Benjimin ((Del2))

Indlæg af Benjimin Ons 16 Apr 2014 - 0:34

Han smilede da hun lukkede sine øjne i, og tydeligvis lod til at nyde det han gjorde. Han var meget glad for at hun nød det. Ham smilede bredt da hun nikkede let som svar på hans uudtalte spørgsmål. Han lod sin hånd glide ind under både hendes bukser og trusser, og begyndte at nusse hende kærlig på hendes klituris.

_________________
If I told you what I was,
Would you turn your back on me?
And if I seem dangerous,
Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Antal indlæg : 383
Reputation : 0
Bosted : Ja det siger jeg ikke lige xD
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 10 Empty Sv: Destiny? - Benjimin ((Del2))

Indlæg af Gæst Ons 16 Apr 2014 - 0:40

Hun lukkede øjne blidt i igen, da han fortsatte ned under hendes bukser, og hendes trusser. Hun sukkede nydende da han begyndte at nusse hende. Hun bevægede sig nydende under ham, og åbnede øjne og kiggede op på ham med et nydende blik i øjne, der virkelig fortalte at hun nød dette, han havde gang i. Hun nød virkelig det her, og det var kun ham der kunne få hende til det, ingen andre, virkelig.
Hun kunne ikke beskrive hvor glad hun var for at have mødt ham, hun ville ikke vide hvor hun havde været henne, hvis hun ikke havde mødt ham. Hun gav et nydende støn fra sig, mod hans læber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 10 Empty Sv: Destiny? - Benjimin ((Del2))

Indlæg af Benjimin Ons 16 Apr 2014 - 12:39

Han smilede af hendes nydende suk, og da hun bevægede sig nydende ved det han gjorde. Da hun sendte ham et nydende blik, sendte han hende et meget kærligt blik. Han elskede at nusse hende, og hun så også ud til at nyde det. Han smilede meget kærligt til hende, og lod sig selv nusse hende mellem skamlæberne, og meget tæt på hendes hul. Han blev ved med at nusse hende der i noget tid, og lod så en finger komme ind i hende, og roligt køre den frem og tilbage. Han betragtede hende stille imens, og kyssede hende så på munden. "Elsker dig" mumlede han mod hendes læber, med en meget kærlig stemme.

_________________
If I told you what I was,
Would you turn your back on me?
And if I seem dangerous,
Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Antal indlæg : 383
Reputation : 0
Bosted : Ja det siger jeg ikke lige xD
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 10 Empty Sv: Destiny? - Benjimin ((Del2))

Indlæg af Gæst Ons 16 Apr 2014 - 15:25

Efter han havde nusset hende lidt, begyndte hun at stønne lidt, da hans finger kom op i hende, og han, roligt, kørte den frem og tilbage i hende, hvilket fik hende til at stønne endnu mere.
Hendes stønnen blev dog afbrudt af hans dejlige læber, mod hendes, hun smilede stort, og kyssede med det samme med. "Elsker også dig" mumlede hun igen, mod hans læber.

((Sorry for krea svigt, er lige kommet hjem, og har det ikke får godt, så er ikke lige klar oven i hovedet))

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 10 Empty Sv: Destiny? - Benjimin ((Del2))

Indlæg af Benjimin Ons 16 Apr 2014 - 17:50

Han smilede da hun begyndte at stønne. Det var en god ting at han kunne få hende til at nyde det så meget, og han håbede at hun altid ville nyde hans berøringer og kærtegn. Han smilede mod hendes mund, og satte farten mere op, for at få hende til at nyde det mere hvis det var muligt for hende. "Bare sig hvis der er noget du har lyst til, ikk skat." sagde han blidt mod hendes læber, for at understrege at hun kunne be ham om alt, både angående det de lavede nu, men også alt andet. Han kærtegnede stadig hendes bryst meget blidt.

_________________
If I told you what I was,
Would you turn your back on me?
And if I seem dangerous,
Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Antal indlæg : 383
Reputation : 0
Bosted : Ja det siger jeg ikke lige xD
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 10 Empty Sv: Destiny? - Benjimin ((Del2))

Indlæg af Gæst Ons 16 Apr 2014 - 18:05

Hun stønnede nydende mod hans læber, da han satte farten op, hun bevægede sig nydende under ham, og kyssede ham ivrigere, af ren refleks.
Hun nikkede bare til det han sagde, hun kunne ikke sige meget, da hun var svøbt i nydelse lige nu.
Hun smilede mod hans læber, og pressede deres kroppe lidt tættere på hinanden, dog ikke så meget så han ikke kunne komme til med det han var i gang med.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 10 Empty Sv: Destiny? - Benjimin ((Del2))

Indlæg af Benjimin Ons 16 Apr 2014 - 19:04

Han smilede bredere da hun stønnede mod hans læber, og hun ivrigt kyssede ham. Han kyssede med, ikke så ivrigt, men den del som var taget fra ivrigheden var erstat med kærligt, selvom der også var meget af den.
Han mærkede at hun pressede sig en smule mere mod ham, dog ikke så meget at han ikke kunne fortsætte, så det gjorde han, da hun virkelig så ud til at nyde det her, og igen havde han firstyret hende i at spise, men vil ikke bringe det op, da det sidst endte med en slåskamp, bogstaveligtalt, og det skulle ikke ske igen, selvom hun havde lovet at hun ikke ville gøre det igen.

_________________
If I told you what I was,
Would you turn your back on me?
And if I seem dangerous,
Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Antal indlæg : 383
Reputation : 0
Bosted : Ja det siger jeg ikke lige xD
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 10 Empty Sv: Destiny? - Benjimin ((Del2))

Indlæg af Gæst Ons 16 Apr 2014 - 19:23

Hun havde fuldstædig glemt alt om maden, det var fuldstændig forsvundet fra hendes hukommelse, lige nu, mest fordi nydelsen bare tog hende, og han var der, der var ikke meget gang i tankerne lige nu, det de havde gang i, tog alt hendes opmærksomhed, og koncentrede sig bare om ham, fordi, hvorfor ikke? Hun elskede ham, af hele sit hjerte, han fortjente hendes fulde opmærksomhed, som ingen anden gjorde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 10 Empty Sv: Destiny? - Benjimin ((Del2))

Indlæg af Benjimin Ons 16 Apr 2014 - 19:40

Han smilede, og slap deres kys, men begyndte med det samme at kysse hende ned af halsen, og så langt ned hendes bluse tillod ham det. Han begyndte så bare at kysse op af hendes hals igen, og da han var ca halvt oppe, standsede og nappede hende meget blidt og kærligt i halsen, men slap så igen, og lavede så et sugemærke som gengæld på de to som hun havde lavet. Han så op på hende, og smilede flabet til hende.

_________________
If I told you what I was,
Would you turn your back on me?
And if I seem dangerous,
Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Antal indlæg : 383
Reputation : 0
Bosted : Ja det siger jeg ikke lige xD
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 10 Empty Sv: Destiny? - Benjimin ((Del2))

Indlæg af Gæst Ons 16 Apr 2014 - 20:26

Hun gav en klagende lyd fra sig da han slap hendes læber, men med det samme, begyndte at kysse hendes hals. Hun bed sig svagt og læben og lagde hovedet tilbage, samtidig med at hun strakte sin hals så han kunne komme til, som han ønskede.
Hun gav et blidt suk fra sig da han nappede hende i halsen, hun smilede stort, da han så begyndte at lave et sugemærke på hendes hals.
Hun smilede drillende til ham, da han smilede flabet til hende, hun kyssede ham blidt på munden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 10 Empty Sv: Destiny? - Benjimin ((Del2))

Indlæg af Benjimin Ons 16 Apr 2014 - 22:05

Han smilede da hun kom med en klagende lyd, som indikerede at han ikke måtte stoppe. Han smilede da hun lagde hovedet bagover, så han kunne komme bedre til. Han kyssede hende uden tøven tilbage. "Skat, du var sulten ikke, eller skal vi bare droppe maden?" Spurgte han blidt mod hendes læber, for hvis hun ikke skulle ha mere at spise, så havde han måske noget i tankerne som kunne blive bedre end det var nu.

_________________
If I told you what I was,
Would you turn your back on me?
And if I seem dangerous,
Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Antal indlæg : 383
Reputation : 0
Bosted : Ja det siger jeg ikke lige xD
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 10 Empty Sv: Destiny? - Benjimin ((Del2))

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 10 af 11 Forrige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum