Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» My Only, My Own (Edgar)
Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 3 EmptyIgår kl. 21:48 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 3 EmptyIgår kl. 10:10 af Lori

» It's been a long long time
Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 3 EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 3 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 3 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 3 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 3 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 3 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 3 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 3 Voteba13Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 3 Voteba14Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 3 Voteba15 
Lori
Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 3 Voteba13Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 3 Voteba14Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 3 Voteba15 
Valentine
Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 3 Voteba13Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 3 Voteba14Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 3 Voteba15 
Jake
Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 3 Voteba13Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 3 Voteba14Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 3 Voteba15 
Edgar
Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 3 Voteba13Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 3 Voteba14Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 3 Voteba15 
Lenore
Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 3 Voteba13Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 3 Voteba14Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 3 Voteba15 
Abigail
Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 3 Voteba13Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 3 Voteba14Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164695 indlæg i 8727 emner

Destiny? - Benjimin ((Del2))

Side 3 af 11 Forrige  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Næste

Go down

Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 3 Empty Sv: Destiny? - Benjimin ((Del2))

Indlæg af Gæst Man 7 Apr 2014 - 9:21

Hun havde hurtigt besvaret hans kys, inden hun havde kigget rundt. Det så ikke ud til at være langt væk fra hendes lejlighed.
Hun kiggede op på ham og smilede kærligt til ham og kyssede kærligt igen, inden hun tog hans hånd og kom op på benene igen.
Hun krammede sig ind til og nussede sig ind til ham.
"Jeg elsker dig virkelig højt" hviskede hun blidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 3 Empty Sv: Destiny? - Benjimin ((Del2))

Indlæg af Benjimin Man 7 Apr 2014 - 10:05

Han smilede kærligt til hende, da hun tog hans hånd, og kom op at stå. "Jeg elsker også dig skat, mere end hvad jeg kan sætte ord på" sagde han, og smilede da hun kramede og nussede sig ind til ham. "Lad os tage hjem skat, du træt" sagde han, og smilede stort af hende.

_________________
If I told you what I was,
Would you turn your back on me?
And if I seem dangerous,
Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Antal indlæg : 383
Reputation : 0
Bosted : Ja det siger jeg ikke lige xD
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 3 Empty Sv: Destiny? - Benjimin ((Del2))

Indlæg af Gæst Man 7 Apr 2014 - 11:03

Hun smilede glad og tilfredst, aldrig, aldrig, aldrig ville hun forlade ham, ikke for noget i verden, ingen ville kunne få hende overtalt til bare at tænke over at gå fra ham. Hvorfor skulle hun dog ville det?
Han var det bedste der var sket for hende, hvorfor vil man efterlade det?
Hun gabte i det samme han sagde at hun var træt, hun nikkede svagt og smilede blidt til ham.
Hun tog blidt hans hånd og gik hjem.

Det tog ikke lang tid, før de stod i gangen igen, og tog skoene af. Hun kyssede ham blidt på munden, og smilede til ham, "jeg er glad for at du vil sove her igen." sagde hun. Hun havde på fornemmelsen at hun ikke kunne sove uden ham nu, det føltes i hvert fald sådan, når hun tænkte over at sove uden ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 3 Empty Sv: Destiny? - Benjimin ((Del2))

Indlæg af Benjimin Man 7 Apr 2014 - 12:05

Han smilede bredt da hun gabte. Det var også blevet ret sent efter hånden, så de måtte også komme hjem af nu. Han fulgte efter hende da hun begyndte at gå hjem af.

Da de kom indenfor, smed han skoene, og satte dem der hvor de skulle stå. Han smilede til hende. "Selvfølgelig vil jeg da det, jeg vil ikke gå fra dig på noget tidspunkt." Sagde han, og smilede til hende, og gav hende et kærligt kys på munden. Han elskede hende, og han følte sig meget mere hjemme her, end han noglesinde havde gjort det i sin egen lejlighed, på trods af alt hendes rod, men det gjorde intet.

_________________
If I told you what I was,
Would you turn your back on me?
And if I seem dangerous,
Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Antal indlæg : 383
Reputation : 0
Bosted : Ja det siger jeg ikke lige xD
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 3 Empty Sv: Destiny? - Benjimin ((Del2))

Indlæg af Gæst Man 7 Apr 2014 - 13:29

Hun smilede kærligt til ham, "det er jeg glad for" sagde hun med et kærligt, og glad blik.
Hun tog ham roligt i hånden og gik ind på værelset med ham. Hun slukkede lyset på vejen, men der var stadig en lampe tændt ved sengen.
Hun kældte sig hurtigt af, og tog en pyjamas på, inden hun hoppede hen i sengen, bogstaveligt talt.
Hun tog hurtigt dynen over sig, og smilede kærligt til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 3 Empty Sv: Destiny? - Benjimin ((Del2))

Indlæg af Benjimin Man 7 Apr 2014 - 15:48

Benjimin fulgte med hende ind på hendes værelse. Han så på hende da hun klædte om til en pyjamas. Han smilede af hende da hun bogstaveligtalt hoppede over i sengen, og tog dynen om sig han kunne ikke lade være med at grine halvt af hende. Han stod lidt og bare så på hende, men hoppede så selv ud af sine bukser, og gik over til hende, og smed så også trøjen så han ikke havde andet på end underbukserne. Han smilede til hende, og lagde sig forsigtigt ned ved siden af hende, og kyssede hende kærligt og inderligt på munden.

_________________
If I told you what I was,
Would you turn your back on me?
And if I seem dangerous,
Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Antal indlæg : 383
Reputation : 0
Bosted : Ja det siger jeg ikke lige xD
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 3 Empty Sv: Destiny? - Benjimin ((Del2))

Indlæg af Gæst Man 7 Apr 2014 - 16:18

Hun kiggede lidt på ham da han klædte sig af, hvem kunne bebrejde hende altså, og hvor pokker skulle hun ellers kigge hen, det ville da være mærkeligt hvis hun bare sådan kiggede væk, i det samme han tog noget tøj af.
Hun smilede da han lagde sig ned ved siden af hende, hun rykkede automatisk, ind til ham og smilede.
Hun kyssede kærligt med, i det samme hans læber rørte hendes.
Hun puttede sig ind til ham imens, og lagde noget af hendes dyne over ham, så han ikke skulle fryse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 3 Empty Sv: Destiny? - Benjimin ((Del2))

Indlæg af Benjimin Man 7 Apr 2014 - 16:49

Han smilede af hende, og blev ved med at kysse hende. Han skilte let sine læber, og fik hende til at åbne munden en smule, så han kunne lege forsigtigt med hendes tunge. Han sukkede nydende, og ville ikke give slip lige foreløbig, men alligevel slap han selv kysset efter noget tid, og kysede hende kærligt med så kys ned af hendes kæbe, og ned over hendes hals. Han nappede hende blidt og en smule drillende i halsen, men kyssede så op til han igen nåde hendes mund, og gav hende et let kys. "Jeg elsker dig" hviskede han mod hendes læber, meget kærligt.

_________________
If I told you what I was,
Would you turn your back on me?
And if I seem dangerous,
Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Antal indlæg : 383
Reputation : 0
Bosted : Ja det siger jeg ikke lige xD
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 3 Empty Sv: Destiny? - Benjimin ((Del2))

Indlæg af Gæst Man 7 Apr 2014 - 16:56

Hun smilede da han skilte sin læber lidt ad. Hun gjorde det samme, og sukkede med det samme, som hans tunge begyndte at lege med hendes. Hun nød det meget, hvorfor skulle hun dog ikke det, det her var jo... Fantastisk!
Hun gav nogle tydelige, brokkende lyde fra sig da han slap kysset, men da han kyssede hende ned af hendes kæbe, sagde hun ikke særlig meget, andet end at bide sig lidt i læben, og give en nydende summen fra sig da han nappede lidt til hendes hals. Hun smilede da han kyssede sin vej op til hendes læber igen, og hun kysssede dybt og kærligt med.
"Elsker også dig" svarede hun tilbage med kærlighed i stemmen, og snoede sine arme om hans hals, så de lukkede ved hans nakke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 3 Empty Sv: Destiny? - Benjimin ((Del2))

Indlæg af Benjimin Man 7 Apr 2014 - 20:33

Han grinede af hende, da hun kom med en let brokkende lyd da han slap kysset, men smilede bare da det lød til at hun nød det han gjorde ved hende. Hun tændte ham lige nu, hele hendes krop. Han lagde sig halv oven på hende, så han ikke behøvede at dreje hovedet så akavet, men også fordi han lå bedre nu. han var ikke sikker på om han ville blive alt for tung for hende hvis han lagde sig helt på hende, så han lod være. Han lod sin ene hånd kravle forsigtigt op under hendes pyjamas, og nusse hende kærligt på hendes mave. "Fuck du er dejlig skat." smilede han til hende, og kyssede hende stadig. Den hånd han brugte til at kærtegne hendes mave med, kørte i små cirkler, og kom langsomt længere og længere op af hendes krop. Hvis hun ikke ville havde han kom alt for langt op, måtte hun jo bare stoppe ham, for han ville ikke gøre noget mod hendes vilje. Slet ikke.

_________________
If I told you what I was,
Would you turn your back on me?
And if I seem dangerous,
Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Antal indlæg : 383
Reputation : 0
Bosted : Ja det siger jeg ikke lige xD
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 3 Empty Sv: Destiny? - Benjimin ((Del2))

Indlæg af Gæst Man 7 Apr 2014 - 21:05

Hun bed sig lidt i læben da han halvt lagde sig oven på hende, ikke fordi hun ikke kunne lide det, det var ikke det, men det var mere fordi, hun var slet ikke van til sådan noget.
Et let rødmen steg til hendes kinder da han hånd fandt vej under hendes pyjamas og nussede hendes mave, det var en dejlig og beroligende følelse der gik igennem hende, som han nussede hende.
Hun smilede kærligt til ham, "Hmm... Men du er dejligere" sagde hun smilende og kyssede kærligt med.
Hun kunne mærke hans hånd gå længere og længere op, men hun gjorde ikke noget ved det, for det var rart... Hun bed ham bare lidt i læben, drillende og sukkede nydende mod hans læber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 3 Empty Sv: Destiny? - Benjimin ((Del2))

Indlæg af Benjimin Man 7 Apr 2014 - 21:24

Han så på hende, betragtede hende stille, og så godt at hun rødmede da hans hånd fandt vej ind under hendes pyjamas. Hans hånd var nu nået over halvvejs op af hendes mave, og næsten helt op til hendes kavalergang. Han lod sin hånd dreje en smule så han nu kom til at nusse hendes ene bryst kærligt. Han betragtede hende stille, for at vide hvordan hun ville reagere, så han kunne flytte sin hånd hvis det endelig var.
Han grinede da hun sagde at han var dejligere. "Det passe ikke skat. Man kan ikke være lige så dejlig som du." lo han kærligt, og mærkede hende nappe ham i hans læbe, drillende. Han smilede af hende, og sukkede et lavt nydende suk, og smilede kærligt til hende. Hvordan kunne nogle være så dejlig som hende, og han så heldig at få hende? det gav ikke helt mening, men han var ogs pisse ligeglad med det, så længe han havde hende hos sig i favnen.

_________________
If I told you what I was,
Would you turn your back on me?
And if I seem dangerous,
Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Antal indlæg : 383
Reputation : 0
Bosted : Ja det siger jeg ikke lige xD
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 3 Empty Sv: Destiny? - Benjimin ((Del2))

Indlæg af Gæst Man 7 Apr 2014 - 21:31

Hun bed sig hårdt i læben, men lod et nydende suk undslippe, da hans hånd begyndte at nusse hendes ene bryst. Det føltes mærkeligt, men på en rigtig god måde, hvillet også kunne ses på hende, da hun nød det.
Hun smilede kærligt til ham, "det er da løgn, du er jo dejligere..." sagde hun og grinede lidt.
Hun begyndte blidt at nusse ham i nakken, da hun stadig havde sine arme låst fast, omme ved hans nakke.
Hun kyssede ham kærligt og inderligt, sukkede nydende, det her kunne ikke blive meget bedre, kunne det? Hun smilede mod hans læber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 3 Empty Sv: Destiny? - Benjimin ((Del2))

Indlæg af Benjimin Man 7 Apr 2014 - 21:58

Han smilede da hun lod til at nyde det her, så han lod sin hånd blive ved med at nusse hendes bryst meget kærligt. Han lo kort af det hun sagde. "Det umuligt skat" grinede han af hende, og lukkede øjnene nydende i, da hun begyndte at nusse ham i nakken. Han sukkede tung da hendes fantastiske bløde læber ramte hans. Han lod sig åbne munden en smule, og lod sin tunge køre hen over hendes læber. så snart hun ville åbne munden, vil han lade sin tunge lege blidt med hendes.

_________________
If I told you what I was,
Would you turn your back on me?
And if I seem dangerous,
Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Antal indlæg : 383
Reputation : 0
Bosted : Ja det siger jeg ikke lige xD
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 3 Empty Sv: Destiny? - Benjimin ((Del2))

Indlæg af Gæst Man 7 Apr 2014 - 22:19

Hun smilede og rystede på hovedet af ham med et let fnis. "Det er det da ik... Så ville du jo ikke være her" sagde hun smilende og grinede.
Det kunne ikke diskuteres hvem der var dejligst, det var Ben, der var det, pasta bum!
Hun sukkede nydende da hun kunne mærke han stige mod hendes læber og i det samme hun skilte sine læber ad, mødte deres tunger, og begyndte at lege.
Hun lukkede øjne nydende i, hun brændte dette minde så dybt i hende, for det var noget hun ikke havde lyst til at glemme, overhovedet.
Hun lod sin ene hånd køre op i hans hånd, og tog en håndfuld af det, og holdt blidt i det, imens de kyssede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 3 Empty Sv: Destiny? - Benjimin ((Del2))

Indlæg af Benjimin Man 7 Apr 2014 - 22:34

"Hm" brummede han bare, og havde intet at komme tilbage med. "Men i mine øjne er du mest" lo han så af hende. Hun skulle ikke havde lov at vinde i det her, for det var ham der havde ret, lige meget hvad hun sagde til ham, vil han altid ha ret. "Kan du bevise det skat?" spurgte han let drillende til hende.
Da deres tunger mødtes var bare et helt fantastisk øjeblik, som han vidste, at han aldrig ville bive træt af på noget tidspunkt. Han smilede da hun lod en hånd tag fat i hans let halvlange hår.
Han lod stille sin anden hånd, den som ikke nussede hendes bryst, stille nusse hende ved hendes buksekant, og vil hun tillade ham det, vil han lade sin hånd komme ind under hendes trusser, og nusse hendes underliv ganske blidt, ellers ville han bare blive hvor han var nu.

_________________
If I told you what I was,
Would you turn your back on me?
And if I seem dangerous,
Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Antal indlæg : 383
Reputation : 0
Bosted : Ja det siger jeg ikke lige xD
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 3 Empty Sv: Destiny? - Benjimin ((Del2))

Indlæg af Gæst Man 7 Apr 2014 - 23:13

Hun grinede lidt, "din synsvinkel vil jeg aldrig kunne lave om på, men jeg synes nu du er dejligst" sagde hun og smilede kærligt til ham.
Hun nikkede tænkende, da han spurgte om hun kunne bevise det, "mit bevis er faktisk lige over mig" sagde hun og bed ham drillende i læben.

Hun rødmede en smule da hans anden hånd bevægede sig ned og nussede hende ved hendes buskekant.
Hun gav et lavt gisp fra sig da han begyndte at gå længere ned, og hun lod ham, hun havde ikke lysten til at stoppe ham i noget af det han gjorde, for hun vidste, at lige meget hvad, ville hun nyde det.
Et nydende støn kom fra hende da han begyndte at nusse hendes underliv, så blidt.
Hun kom til at stramme sit tag i hans hår, en lille smule, pågrund af alt den fremmede nydelse hun blev udsat for. Hun sukkede nydende mod hans læber, hun havde ikke adskilt deres læber, et eneste sekund.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 3 Empty Sv: Destiny? - Benjimin ((Del2))

Indlæg af Benjimin Man 7 Apr 2014 - 23:38

Han så på hende med et let drillende smil. "Hvor? Jeg kan da ikk se noget" han grinede fjoget til hende. "Så du har ikk bevist noget" han smilede af hende da hun bed ham i læben.

Han tøvede kort da hun gispede, men det var måske kun fordi hun blev overrasket over det han gjorde. Han tog forsigtigt sin hånd helt ned, og kærtegnede blidt hendes klituris. Han elskede at høre når hun stønnede på den måde, for så vidste han at hun virkelig nød hans kærtegn.

_________________
If I told you what I was,
Would you turn your back on me?
And if I seem dangerous,
Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Antal indlæg : 383
Reputation : 0
Bosted : Ja det siger jeg ikke lige xD
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 3 Empty Sv: Destiny? - Benjimin ((Del2))

Indlæg af Gæst Man 7 Apr 2014 - 23:55

Hun rullede sine øjne og smilede kærligt, "det er dig!" Grinede hun og rystede drillende på hovedet af ham.
"Du er mit dejlige, dejlige, bevis, den dejligste person i verden, det er dig" sagde hun kærligt og kyssede ham.

Hun kunne simpelthen ikke lade vær med at komme med et par enkelte nydende støn, som han nussede, det var virkelig så behagelig en følelse der gik igennem hendes krop, fremmed, men god følelse.
Lige nu... Følte hun sig som den heldigste og mest lykkeligste pige i hele verden, når hun var sammen med ham.
Det var som om intet kunne gøre dem fortræd, intet kunne komme imellem dem, end ikke hans dæmon, hvis den valgte at den ville dræbe hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 3 Empty Sv: Destiny? - Benjimin ((Del2))

Indlæg af Benjimin Tirs 8 Apr 2014 - 11:58

Han så på hende med et undrende blik, som om han først nu hørte hvad hun sagde, men han havde godt hørt det for længe siden. "Ah tror jeg ikk på" sagde han drillende. "Du kan ikke bruge mig som et bevis" lo han af hende. Han kyssede straks med på hendes kys. *Så dejligt, så skønt.* sagde han til sig selv i tankerne, og smilede bredt.

Han smilede kærligt til hende, og nussede stadig hendes bryst, og hendes klituris kærligt. Hun lød virkelig til at nyde det. "Dejligt?" Spurgte han, og blinkede til hende, og kyssede hende så kærligt på munde.

_________________
If I told you what I was,
Would you turn your back on me?
And if I seem dangerous,
Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Antal indlæg : 383
Reputation : 0
Bosted : Ja det siger jeg ikke lige xD
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 3 Empty Sv: Destiny? - Benjimin ((Del2))

Indlæg af Gæst Tirs 8 Apr 2014 - 13:17

Hun kiggede bestemt, men ironisk på ham, "en engel lyver ikke, så du bliver nød til at tro på mig" sagde hun og lo lidt.
Hun nikkede "Jov jeg kan så, du er da et glimrende bevis, på den dejligste person i verden" sagde hun og smilede, inden de røg ind i et dejligt kys.

Hun rødmede lidt da han spurgte om det var dejligt, eller ikke direkte, men... Hun nikkede, "ja" sukkede hun nydende under hans berøring.
Hun sukkede blidt mod hans læber, og holde sig ind til ham. Hun var lige pludselig ikke så træt mere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 3 Empty Sv: Destiny? - Benjimin ((Del2))

Indlæg af Benjimin Tirs 8 Apr 2014 - 13:57

Han lo kort. "Okay så, så sir vi det" han sukkede tungt af hende, men smilede kærligt, men han var dog stadig ikke enig i det.

Han smilede da hun rødmede. Det klædte hende faktisk, men alt vil klæde hende, selv ar være skaldet, så vil hun stadig være den mest smukke og kønne som han kendte. Han lod sin pande hvile blidt mod hendes, og smilede kærligt. Det var godt at hun kunne lide det. Han fortsatte med det han gjorde ved hende.

_________________
If I told you what I was,
Would you turn your back on me?
And if I seem dangerous,
Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Antal indlæg : 383
Reputation : 0
Bosted : Ja det siger jeg ikke lige xD
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 3 Empty Sv: Destiny? - Benjimin ((Del2))

Indlæg af Gæst Tirs 8 Apr 2014 - 14:28

Hun smilede tilfredst da han overgav sig, "jeg vandt, du overgav dig" drillede hun og rakte tunge af ham.
Hun syntes nu hun havde ret, han var den dejligste person i hendes øjne, hun kunne ikke få en der var dejligere, se det ville være umuligt.

Hun smilede kærligt til ham da han lagde sin pande mod hendes.
Hun lod stønnende komme ud, da hun ikke rigtig kunne holde dem inde mere.
Hun bed sig hårdt i læben og lukkede nydende øjne i.
Tænk at en fyr, kunne give hende denne enorme nydelse. Hun elskede virkelig Ben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 3 Empty Sv: Destiny? - Benjimin ((Del2))

Indlæg af Benjimin Tirs 8 Apr 2014 - 17:55

"Heh så sir vi det" Han rakte selv tunge af hende for at drille hende lidt. Han var ved at komme i et lettere drillehumør nu. Han lod sin ene finger let finde hendes hul, og lod den komme ind i det. Han betragtede hende imens for at kunne se hvis det gjorde ondt på hende eller noget. Han lod forsigtigt sin finger køre frem og tilbage i hende. Ikke for hurtig, hvis hun nu ikke var så vant til det, og det måske ville gøre ondt eller noget. Han vil starte langsomt ud, og så måske gøre det en smule hurtigere hvis hun ville havde det. Han smilede kærligt til hende.

_________________
If I told you what I was,
Would you turn your back on me?
And if I seem dangerous,
Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Antal indlæg : 383
Reputation : 0
Bosted : Ja det siger jeg ikke lige xD
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 3 Empty Sv: Destiny? - Benjimin ((Del2))

Indlæg af Gæst Tirs 8 Apr 2014 - 18:11

Hun grinede lidt da han selv rakte tunge, at drille var noget de begge to kunne, og det var hun glad for, for hun var ikke helt sikker på at hun kunne leve et helt liv, bare hvor hun var seriøs hele tiden.
Hun pev svagt da hans finder gik op i hende. Det gjorde lidt ondt, hun havde aldrig prøvet det før, der var aldrig nogen, der nogensinde havde rørt hendes krop, undtagen hende selv, når hun skulle i bad.
Men... Det gjorde ike ondt særlig længe, det gjorde lidt ondt i starten da han bevægede sin finger, men ellers vendede hun sig til det.
Hun stønnede nydende og kyssede ham kærligt på munden, efter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Destiny? - Benjimin ((Del2)) - Page 3 Empty Sv: Destiny? - Benjimin ((Del2))

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 11 Forrige  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum