Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» It's been a long long time
Mind the gap! I'm going away on easter EmptyIdag kl. 21:48 af Valentine

» I need you to hear the story - Genevira
Mind the gap! I'm going away on easter EmptyIdag kl. 17:03 af Genevira

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Mind the gap! I'm going away on easter EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Mind the gap! I'm going away on easter EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Mind the gap! I'm going away on easter EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Mind the gap! I'm going away on easter EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Mind the gap! I'm going away on easter EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Mind the gap! I'm going away on easter EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Mind the gap! I'm going away on easter EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Mind the gap! I'm going away on easter Voteba13Mind the gap! I'm going away on easter Voteba14Mind the gap! I'm going away on easter Voteba15 
Jake
Mind the gap! I'm going away on easter Voteba13Mind the gap! I'm going away on easter Voteba14Mind the gap! I'm going away on easter Voteba15 
Valentine
Mind the gap! I'm going away on easter Voteba13Mind the gap! I'm going away on easter Voteba14Mind the gap! I'm going away on easter Voteba15 
Abigail
Mind the gap! I'm going away on easter Voteba13Mind the gap! I'm going away on easter Voteba14Mind the gap! I'm going away on easter Voteba15 
Lori
Mind the gap! I'm going away on easter Voteba13Mind the gap! I'm going away on easter Voteba14Mind the gap! I'm going away on easter Voteba15 
Edgar
Mind the gap! I'm going away on easter Voteba13Mind the gap! I'm going away on easter Voteba14Mind the gap! I'm going away on easter Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164691 indlæg i 8727 emner

Mind the gap! I'm going away on easter

Go down

Mind the gap! I'm going away on easter Empty Mind the gap! I'm going away on easter

Indlæg af Gæst Tors 10 Apr 2014 - 21:21

Hejsa folkens!
I påskeferiern vil i nok desværre ikke få så meget at se til mig, da jeg lørdag morgen rejser afsted til London med mit engelsk hold. Godt nok har jeg internet der over, men vores program bliver så pakket at jeg tvivler på, om jeg for tid til at være på. Desuden har jeg ikke min computer med. Derudover tager jeg flusk afsted til Samsø når jeg kommer hjem fra London onsdag, hvor der heller ikke vil være noget internet. Det beklager jeg!

Dette betyder selvfølelig også, at mine emner kommer til at blive ret så stillestående. Jeg lover dog at skynde mig tilbage til dem, når jeg engang kommer tilbage til civilisationen.
Håber i alle må få jeg er forrygende påskeferie! Wink

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mind the gap! I'm going away on easter Empty Sv: Mind the gap! I'm going away on easter

Indlæg af Delilah Tors 10 Apr 2014 - 21:32

Godt nok er vi ikke emnepartnere, men jeg vil tillade mig at smide en lille hilsen alligevel. Held og lykke med engelskturen, og det lyder vildt hyggeligt! Og at du så runder det af med Samsø, lyder da ikke værst.

Hyg dig, og sørg nu for at have en god tur! Siden står stadig når du er tilbage, og alle dine emnepartnere er ikke afgået ved døden. Tænk ikke på dem eller os, vi klarer os alle sammen. Bare nyd det!

- Del

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum