Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Thanks, I think - Bellamy (XXX) - Page 2 EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Thanks, I think - Bellamy (XXX) - Page 2 EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Thanks, I think - Bellamy (XXX) - Page 2 EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Thanks, I think - Bellamy (XXX) - Page 2 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Thanks, I think - Bellamy (XXX) - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Thanks, I think - Bellamy (XXX) - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Thanks, I think - Bellamy (XXX) - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Thanks, I think - Bellamy (XXX) - Page 2 EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Thanks, I think - Bellamy (XXX) - Page 2 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Thanks, I think - Bellamy (XXX) - Page 2 Voteba13Thanks, I think - Bellamy (XXX) - Page 2 Voteba14Thanks, I think - Bellamy (XXX) - Page 2 Voteba15 
Jake
Thanks, I think - Bellamy (XXX) - Page 2 Voteba13Thanks, I think - Bellamy (XXX) - Page 2 Voteba14Thanks, I think - Bellamy (XXX) - Page 2 Voteba15 
Sasha
Thanks, I think - Bellamy (XXX) - Page 2 Voteba13Thanks, I think - Bellamy (XXX) - Page 2 Voteba14Thanks, I think - Bellamy (XXX) - Page 2 Voteba15 
Renata
Thanks, I think - Bellamy (XXX) - Page 2 Voteba13Thanks, I think - Bellamy (XXX) - Page 2 Voteba14Thanks, I think - Bellamy (XXX) - Page 2 Voteba15 
Lenore
Thanks, I think - Bellamy (XXX) - Page 2 Voteba13Thanks, I think - Bellamy (XXX) - Page 2 Voteba14Thanks, I think - Bellamy (XXX) - Page 2 Voteba15 
Genevira
Thanks, I think - Bellamy (XXX) - Page 2 Voteba13Thanks, I think - Bellamy (XXX) - Page 2 Voteba14Thanks, I think - Bellamy (XXX) - Page 2 Voteba15 
Celenia
Thanks, I think - Bellamy (XXX) - Page 2 Voteba13Thanks, I think - Bellamy (XXX) - Page 2 Voteba14Thanks, I think - Bellamy (XXX) - Page 2 Voteba15 
Taliia
Thanks, I think - Bellamy (XXX) - Page 2 Voteba13Thanks, I think - Bellamy (XXX) - Page 2 Voteba14Thanks, I think - Bellamy (XXX) - Page 2 Voteba15 
Madelena Gray
Thanks, I think - Bellamy (XXX) - Page 2 Voteba13Thanks, I think - Bellamy (XXX) - Page 2 Voteba14Thanks, I think - Bellamy (XXX) - Page 2 Voteba15 
Katrina
Thanks, I think - Bellamy (XXX) - Page 2 Voteba13Thanks, I think - Bellamy (XXX) - Page 2 Voteba14Thanks, I think - Bellamy (XXX) - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164678 indlæg i 8725 emner

Thanks, I think - Bellamy (XXX)

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Thanks, I think - Bellamy (XXX) - Page 2 Empty Sv: Thanks, I think - Bellamy (XXX)

Indlæg af Gæst Man 18 Maj 2015 - 14:54

Han grinede "jamen det glæder mig da at du mener det" kluklo han. Han havde faktisk ingen ide om hvor gammel hans rigtige alder var, ganske vidst lignede han vel en på de 18-20 år, men hvor gammel hans rigtige alder var...det kunne han på ingen måde svarer på. Han skar en grimasse "jeg tegner som regel smukke ting, min mor er bare ikke så glad for det...hun vil have jeg skal være vild og ja som alle andre dæmoner" han trak på skulderne og kunne ikke lade hver med at smile, da han følte hvordan Aaron vendte sin hånd, for at holde fast i hans egen. Han skilte sine fingre fra hinanden, således han kunne flette dem ind i Aarons.
Han rykkede sig tættere hen imod den anden mand, hvorpå han blidt kyssede ham "bliv natten over...jeg har virkelig ikke lyst til at give slip på dig allerede" han bed sig i læben og nussede sin næse imod Aarons. Han kunne virkelig ikke forklarer hvorfor, men lysten til ikke at give slip på denne smukke engel, var der og den var ufattelig stor. Han ville langt hellere tilbringe tiden med ham end alene

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Thanks, I think - Bellamy (XXX) - Page 2 Empty Sv: Thanks, I think - Bellamy (XXX)

Indlæg af Gæst Man 18 Maj 2015 - 15:16

Han smilede da han hørte Bellamy grine, han kunne godt lide når han grinede, der var noget ved hans stemme, Aaron var helt forelsket i den.
Han nikkede lidt til det han sagde, hans mor lød til at være lidt mere som de dæmoner han havde hørt om, han var glad for at Bellamy ikke rigtig var som hans mor, ellers havde der nok ikke lige været mulighed for at ligge her sammen med ham. "Jeg ved ikke om dette er upassende at sige, men jeg er glad for at du ikke er som din mor synes du skal være" sagde han.
Han smilede da Bellamy flettede sine fingre ind i Aarons, det var behageligt, at holde ham i hånden på den måde, det virkede mere fast.
Aaron kunne mærke at Bellamy rykkede lidt tættere på ham og efter lidt kunne han mærke hans læber mod hans, han kyssede kærligt tilbage med et stort smil på læben. Han kunne godt lide tanken om at blive natten over hos Bellamy, sove i hans arme, være... puttet ind til ham. "Der er ikke noget jeg hellere vil end at blive hos dig hele natten" sagde han smilende og grinede blidt da Bellamy's næse nussede mod hans. "Jeg kunne godt bruge mange timer, ja dage sammen med dig hvis det skulle være" sagde han og tog blidt Bellamy's hånd op til hans læber og kyssede hans håndryg blidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Thanks, I think - Bellamy (XXX) - Page 2 Empty Sv: Thanks, I think - Bellamy (XXX)

Indlæg af Gæst Man 18 Maj 2015 - 15:26

Han nikkede "det er skam ikke upassende, for det er jo sandt" han forstod aldrig hvorfor hans mor ønskede han skulle være vild. Sandheden var jo også at han var søn af en temperamentsfuld dæmon og en smuk, samt temperamentsfuld engel. Så man kunne da sige, at det gode kom vel fra moren, dette vidste han dog ikke og han ville næppe få det af vide. Han sukkede af lettelse, nok havde han ikke forventet Aaron ville sige nej, men man vidste jo aldrig. Dog blev han overrasket over den glæde der med et opstod i ham, som ordene forlod Aarons mund "fantastisk, for der er intet jeg hellere vil end at have dig natten over" han ville hellere end gerne ligge og putte med denne smukke engel, følte hans krop imod sin egen som de delte deres fælles kropsvarme.
Han rødmede de de næste ord og specielt ved Aarons næste handling "jeg har det på præcis samme måde" han fik trukket sin hånd ud af den anden mands, hvorpå han rejste sig fra sengen "vi må hellere gøre os klar til at sove...eller i hvert fald putte under dynen" han fik trukket sin trøje af, samt bukser. Hvorpå han med et drillende grin greb fat om Aaroms ankler, han trak ham hen til sig og fik skoende af ham og derpå hans bukser. Han trak op i hans bluse og kyssede blidt hans hofte "jeg føler mig helt beæret over at være i stand til dette" sagde han næsten åndeløst

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Thanks, I think - Bellamy (XXX) - Page 2 Empty Sv: Thanks, I think - Bellamy (XXX)

Indlæg af Gæst Man 18 Maj 2015 - 15:57

Aaron var glad for at Bellamy ikke syntes det var upassende, det kunne jo godt være han havde et ømt punkt overfor sin mor.
Han smilede stort til Bellamy, eller det var i hvertfald ment for ham, men han havde ikke rigtig vendt hovedet mod ham, så han så egentlig bare op i loftet.
Aaron var glad for det han sagde, selvom de kun lige havde mødt hinanden følte han bare at der var sådan et stærkt bånd imellem dem, en stor kærlighed til hinanden, til trods for deres meget forskellige racer og måden at se verden på, fysisk set...
Det var sjovt, for Aaron havde aldrig følt sådan en stærk kemi til nogen før, Bellamy var den første som han virkelig var tiltrukket af.
Han bevægede sit hoved lidt forvirret rundt da Bellamy tog sin hånd til sig og derefter rejste sig. Aaron smilede og nikkede lidt. "Det ville nok være en god ide" sagde han, han kunne rigtig godt lide ideen om at putte under dynen med ham, det ville han ikke have noget problem med overhovedet.
Han grinede blidt da han blev trukket hen til Bellamy, hvorpå Bellamy begyndte at tage hans tøj af, først sko, bukser og så kom han til trøjen. Aaron var helt rød i hovedet, men havde det største smil, han var dog lidt nervøs fordi på hans ryg sad to klumper, det var fra hans vinger, han havde stadig ikke fået taget dem ind endnu, de gjorde stadig for ondt, efter så mange år, han håbede ikke Bellamy havde noget imod dem, han kom dog væk fra tanken da Bellamy kyssede hans hofte og Aaron blev hel varm i kroppen. Aaron bed sig blidt i læben. "Det kys var så meget ikke fair" sagde han sagde han i en let hvisken.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Thanks, I think - Bellamy (XXX) - Page 2 Empty Sv: Thanks, I think - Bellamy (XXX)

Indlæg af Gæst Man 18 Maj 2015 - 16:05

Han smilede bredt "jeg er ikke altid fair" pointerede han smilende "men jeg hørte dig dog ikke brokke dig over det" han klukkede blidt, hvorpå han skulle til at rejse sig op, da han fik øje på resterne af hans vinger. Uden rigtig at spørge, fik han vendt ham om, blot for at se på dem. Han sukkede, men med de blideste kys han kunne præstere bøjede han sig ned og kyssede ham rundt omkring der hvor hans vinger før havde været "du behøver ikke skamme dig, du vil altid være lige smuk for mig" han lod sine fingerspidser glide hen over den bløde hud, før han trak sig væk og satte sig ned på sengen. Han løftede op i dynen og gjorde an for at kunne ligge sig ind under den. Selvfølgelig ville han ikke se på Aaron med andre øjne, vinger eller ej, syn eller intet syn...den engel ville stadigvæk være lige smuk for ham og i hans øjne afgjorde det ikke noget om han havde vinger...for han ville altid være ligeså meget en engel for ham
Han lagde sig ned i den bløde seng, og klappede ved pladsen ved siden af sig, alt i mens han smilende ventede på Aaron ville ligge sig ved hans side

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Thanks, I think - Bellamy (XXX) - Page 2 Empty Sv: Thanks, I think - Bellamy (XXX)

Indlæg af Gæst Man 18 Maj 2015 - 16:24

Han grinede blidt, ikke altid fair, det kunne han godt leve med, han rømmede sig lidt da han sagde at han dog ikke brokkede sig, han smilede stort. "Der var intet at brokke sig over, det var dejligt" sagde han og rødmede.
Han stivnede lidt da Bellamy startede med at vende ham om, Aaron havde på fornemmelsen hvorfor han gjorde det, han havde sikkert fået øje på de to små kødklumper på hans ryg.
Han sukkede tungt da han kunne mærke Bellamys læber rundt om det der var tilbage af hans vinger. Han rødmede af det han sagde, det var så sødt sagt, det betød meget for Aaron at få sådan noget af vide, for det var det han altid gik og havde tankerne fulde af.
Han kunne godt lide følelsen af Bellamys fingre mod hans hud, dejlig beroligende.
Han vende hoved forgæves rundt igen da Bellamy satte sig på sengen. Nu skulle de sove, eller i hvertfald putte og Aaron kunne ikke vente til det.
Han kunne høre Bellamy klappede på sengen, så det måtte være der Aaron skulle ligge, han følte sig vej hen til ham og da han var ved ham, lagde han sig ned ved siden af ham og puttede sig godt ind til ham, han lagde sit hoved ved hans skulder "Du betyder så meget for mig allerede" sagde han og kyssede blidt Bellamy's hals med et stort smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Thanks, I think - Bellamy (XXX) - Page 2 Empty Sv: Thanks, I think - Bellamy (XXX)

Indlæg af Gæst Man 18 Maj 2015 - 16:33

Han smilede ved synet, af Aaron som følte sig vej op til der hvor han var. Han ville ikke sige det så sjovt ud, mere sødt. Han ville sammenligne hvad han så med, en forvirret kat der ikke helt vidste hvor den var henne. Han sukkede dog, ved følelsen af hans varme krop ind imod sin egen. Han lagde sin arm rundt om ham og trykkede ham ind imod sig. Hans ord kom som et chok, men han gjorde intet andet end at sukke svagt af nydelse, ved kysset på hans hals "jeg kan kun sige, jeg føler præcis det samme. På denne korte tid vi har kendt hinanden, der er du blevet en af de vigtigste personer i mit liv, jeg har virkelig ikke lyst til at give slip på dig" han bed sig i læben og sukkede "ja jeg kan endda gå så langt som at sige, jeg allerede har utrolig stærke følelser for dig, med andre ord jeg tror jeg er...nej slet det, jeg ved jeg er forelsket i dig" sagde han og strøg Aaron rundt omkring hans hofte, læn og mave. Han nød den tæthed der var mellem dem, følelsen af hud imod hud og den måde deres hjerte næsten bankede synkront

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Thanks, I think - Bellamy (XXX) - Page 2 Empty Sv: Thanks, I think - Bellamy (XXX)

Indlæg af Gæst Man 18 Maj 2015 - 16:47

Han smilede stort da han hørte Bellamy sukke af nydelse efter Aaron havde kysset hans hals, det gjorde ham tilfreds at høre at Bellamy nød det Aaron gjorde, det var ikke lige hver dag han gjorde dette jo.
Han rødmede af det han sagde, at han var blevet en af de vigtigste personer i hans liv, på så kort tid, det gjorde ham så varm inden i, men ordene skulle komme fra Bellamy, han ville ikke høre det fra nogen andre, for der var ingen andre der betød lige så meget for ham, som Bellamy gjorde.
Han var forelsket i ham, hvor lød det godt! Aaron bed sig i læben og sukkede blidt, han var for en kort stund stille, men så kravlede han op på Bellamy og sad på ham. "Hmmm... må jeg sige noget skørt?" spurgte han med et stort smil og hans hænder på Bellamy's bryst som nussede rundt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Thanks, I think - Bellamy (XXX) - Page 2 Empty Sv: Thanks, I think - Bellamy (XXX)

Indlæg af Gæst Man 18 Maj 2015 - 16:54

Han hævede øjenbrynet, da Aaron uden videre satte sig på ham. Han havde skam intet imod det, men han havde ikke set dette komme. Han lagde sine hænder på hans hofter og strøg ham rundt på benene og hofterne med sine fingerspidser. Dog var det Aarons nussen imod hans bryst, der fik ham til at sukke og bide sig i læben. Han blev med et nysgerrig, specielt fordi han ikke mente at man nu skulle spørge om tilladelse til at gøre ting. Mest så også fordi hvad var denne skøre ting han ville sige? "selvfølgelig må du da det, du må altid sige hvad du har lyst i mit selvskab" han satte sig op og kyssede blidt Aaron på kinden. Han lagde sig ned igen og så smilende op på den smukke engel. Nysgerrigheden boblede i ham, og han ville virkelig gerne vide hvad pokker det var han ville sige...hvad det var for en skør ting han ville komme ud med

//ikke så langt...sorry Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Thanks, I think - Bellamy (XXX) - Page 2 Empty Sv: Thanks, I think - Bellamy (XXX)

Indlæg af Gæst Man 18 Maj 2015 - 17:04

Han vidste ikke lige om det havde været en god ide at sætte sig på ham, det var derfor han havde været lidt stille i starten, han havde tænkt om han virkelig skulle gøre det, eller ikke, det kunne jo godt være at det var noget Bellamy ikke syntes om, men han lød ikke til at sige noget til det, han lød dog til at nyde han blev nusset på brystet.
Aaron fik kuldegysninger da Bellamy's fingre strøg rundt omkring hans ben og hofte, det var utrolig behageligt.
Han tog en dyb indånding da Bellamy sagde at han godt måtte, han kunne mærke at Bellamy var spændt på hvad det var, så han ville ikke vente, men han var dog meget nervøs for hans reaktion.
Han smilede blidt da Bellamy kyssede hans kind og lige efter han havde lagt sig ned igen, bukkede Aaron sig ned, ned til hans øre, følte sig lidt frem uden at gøre for meget skade, og hviskede så. "Jeg elsker dig" hviskede han tøvende, bange for Bellamys reaktion.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Thanks, I think - Bellamy (XXX) - Page 2 Empty Sv: Thanks, I think - Bellamy (XXX)

Indlæg af Gæst Man 18 Maj 2015 - 17:14

Han sukkede da Aaron med et bukkede sig ned imod hans øre, følelsen af hans varme ånde imod hans hud, fik ham helt til at gyse. Han sukkede og kom ubevidst til at blotte sin hals for ham, dog stivnede han fuldkommen ved de næste ord. Han havde aldrig i sit liv forventet at høre de smukke tre ord. Han var stille i adskillige sekunder, hvorpå han med et greb fat om Aaron. Han trykkede sine læber hårdt og alligevel kærligt imod hans "gud du har ingen ide om hvor glad de ord gør mig...at høre dig sige dem, jeg var vel selv bange for at sige dem, du ved fordi du ville tro det var for hurtigt" han stoppede sin hurtige snak og satte sig op, kun for at slå armene rundt om englen på sit skød "jeg elsker også dig...så utrolig meget, ja så meget at jeg direkte i dette øjeblik tør spørge dig om en vigtig ting" han kyssede hans kind og sukkede, før han fik samlet mod til sig "vil du være min kæreste? Jeg ved godt vi ikke har kendt hinanden længe, men jeg har aldrig følt sådan her for nogen i mit liv, du har gjort noget ved mig...vist mig noget jeg aldrig har følt før...og jeg vil ikke give slip på dig igen" han lagde begge sine hænder på hans kinder, en på hver side alt i mens han ventede på Aarons svar

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Thanks, I think - Bellamy (XXX) - Page 2 Empty Sv: Thanks, I think - Bellamy (XXX)

Indlæg af Gæst Man 18 Maj 2015 - 17:24

Aaron blev halv nervøs efter han havde sagt det, fordi Bellamy sagde ikke særlig meget, han var helt stille for noget tid og det gjorde Aaron rigtig nervøs og usikker på om det var for tidligt at sige det, om han ikke var klar til at høre de ord.
Han blev dog meget overrasket da der med et var et par dejlige bløde læber trykket mod hans, Aaron åndede lettet op ved dette kys, det fortalte ham bare at det ikke havde været for tidligt at sige det han følte.
Han smilede stort af det Bellamy sagde, hvordan han også havde tvivlet på om det var for tidligt at sige det, det var en fantastisk følelse at vide at de følte det helt samme for hinanden.
Han lagde med det samme sine arme om Bellamy, da han lagde sine arme Aaron, han krammede sig tæt ind til Bellamy, lyttede til hans dejlige stemme, lyttede til at han sagde at han også elskede ham.
Han smilede da Bellamy sagde han skulle spørger ham om en vigtig ting, han ville rigtig gerne høre hvad den vigtige ting var.
Et støre smil kunne ikke komme på Aarons læber da han hørte spørgsmålet efterlade Bellamys læber, om de skulle være kærester. Så snart Aaron kunne mærke Bellamys hænder mod hans kinder, lagde Aaron sine hænder oven på og med et stort smil, nikkede og sagde. "jeg vil med glæde være din kæreste Bellamy, der er ikke noget jeg hellere vil." sagde han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Thanks, I think - Bellamy (XXX) - Page 2 Empty Sv: Thanks, I think - Bellamy (XXX)

Indlæg af Gæst Man 18 Maj 2015 - 17:36

Han nød de varme arme rundt om sig, han nød den tryghed og kærlighed han følte ved Aarons nærvær. Han nød det faktum han for første gang i lang tid følte sig...elsket. Han nød den måde deres hjerte bankede ens og den måde de ud af ingenting tænkte de samme ting, følte de samme ting for hinanden. Det var helt underligt, de var to personer, to forskellige racer og alligevel var det som var der en kraft inden i dem, som trak dem tættere og tættere på hinanden. Som Bellamy kunne fornemme, så havde hverken Aaron eller ham selv lyst til at give slip på disse følelser! Så dette ville nok være noget der gik til i meget...meget lang tid.
Han var spændt, nysgerrig og underligt nok bange for svaret. Han frygtede Aaron ville sige nej, at han ville udtale sig om at det var for tidligt, at der skulle gå mere tid. Så da svaret endelig kom, var det som om hans hjerne ikke helt kunne opfange hvad pokker der skete. Hans hjerte føltes som stoppede det og han kunne i et kort sekund næsten ikke få vejret. Han gispede og trykkede Aaron ind til sig "du har ingen ide om hvor lykkelig du lige har gjort mig, og for den sags skyld hvor meget jeg elsker dig...min smukke engel" han kyssede hans kind, næse og derefter hans læber "nu er du min og jeg har ikke nogle planer om at give slip på dig" hviskede han imod hans læber

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Thanks, I think - Bellamy (XXX) - Page 2 Empty Sv: Thanks, I think - Bellamy (XXX)

Indlæg af Gæst Man 18 Maj 2015 - 17:58

Han kunne ikke rigtig tro at de var kærester nu, det var helt uvirkeligt, det var så fantastisk at det næsten ikke kunne være sandt, men det var det altså, han var kærester med Bellamy, en dæmon, han være kærester med en dæmon, han havde fået så meget ballade hvis han stadig havde været engel og så sine forældre, han havde aldrig fået lov til at gå ud foran en dør, men dette var hans liv og han var så lykkelig over at han var Bellamy's.
Han grinede blidt da han kunne høre at Bellamy havde svært ved at trække vejret. "Nu skal du ikke dø fra mig, vi er først lige kommet sammen" sagde han smilende og drillende.
Han kunne umuligt blive fyldt med mere glæde. "Jeg vil altid være din, min perfekte dæmon" sagde han og nød hans læber mod sin hud.
Han kunne godt lide ordene at han aldrig ville give slip på ham, det gjorde ham ovenud lykkelig. "Jeg vil være hos dig så længe du vil ha, og længere efter det" sagde han smilende og bed ham drillende i læben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Thanks, I think - Bellamy (XXX) - Page 2 Empty Sv: Thanks, I think - Bellamy (XXX)

Indlæg af Gæst Man 18 Maj 2015 - 18:51

Han klukkede og rystede på hovedet "det er bare ikke til at fatte, jeg...du...du er jo den perfekte mand, jeg tror aldrig jeg har været så lykkelig før" han ville nok have et permanent smil på sine læber resten af natten også hele dagen i morgen. Tanken om at han nu var sammen med en så perfekt skabning som Aaron, var nok det bedste. For ham gjorde blindheden og de manglende vinger ham ingenting, i hans øjne ville han altid være perfekt. Han sukkede og kyssede ham ned af halsen "ligesom jeg er din min smukke og ufattelige perfekte engel" han strøg sine fingerspidser op langs hans ryg, dog påpasselig med ikke at røre hvad der var tilbage af hans vinger.
Han smilede kærligt og lagde sig ned igen, denne gang fik han skubbet Aaron med sig og blidt lagde han dynen over dem, alt i mens han strøg ham ned af ryggen "så slipper du aldrig for mig, for jeg tvivler stærkt på at der nogensinde vil være et sekund hvor jeg ikke ønsker at være sammen med dig" han lukkede øjnene og sukkede, han havde skam ingen planer om at lade sig skilles fra denne perfekte skabning

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Thanks, I think - Bellamy (XXX) - Page 2 Empty Sv: Thanks, I think - Bellamy (XXX)

Indlæg af Gæst Man 18 Maj 2015 - 19:07

Han grinede blidt, det var ikke meget han grinede til hverdag, men Bellamy fik ham til at grine og det var en herlig følelse.
"Jeg er glad for du er så lykkelig, så jeg ikke er den eneste" sagde han smilende, det havde været sådan en perfekt dag, han ville ønske den aldrig sluttede, men så igen, så kunne han ikke få lov til at sove med Bellamy, så et eller andet sted måtte den godt slutte, men så heller ikke for det var denne dag Aaron's rigtige lykke begyndte.
Han sukkede blidt da Bellamy's læber gik ned af hans hals, han kunne godt lide følelsen af Bellamys læber mod sig, det var lige meget hvilket sted på kroppen, bare mod hans hud...
Han smilede stort af det Bellamy sagde til ham, det var så meget ikke fair at sige de ting om ham, han rødmede jo hver gang.
"Jeg elsker når du kalder mig smuk" sagde han grinende, han følte sig nemlig smuk når han kaldte ham det.
Han slappede af imens Bellamy strøg sine fingre op af hans ryg, dejlig afslappende og samtidig var Aaron også ved at blive træt, så han blev meget mere søvnig når Bellamy gjorde det.
Da han fik lagt sig ned igen, puttede han sig godt ind til Bellamy, det var ikke så meget dynen han ville have varmen fra, det var fra Bellamy han ville have den, og han fik den også.
"Godt, for jeg ville blive meget ked af det, hvis den dag nogensinde skulle komme" hviskede han, han lå og indåndende lidt af Bellamys duft, inden han faldt rigtigt i søvn.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Thanks, I think - Bellamy (XXX) - Page 2 Empty Sv: Thanks, I think - Bellamy (XXX)

Indlæg af Gæst Man 18 Maj 2015 - 20:45

Han smilede bredt "det er godt...for jeg har tænkt mig at kalde dig det fra nu af...hver evig eneste dag vil jeg minde dig om hvor smuk du er, hvor meget jeg elsker dig og hvor heldig jeg er over at være din" selvom han havde sagt Aaron var hans, så gik det jo begge veje og ligeså meget som Aaron var hans, var han også Aarons. Ganske vidst gjorde han det ikke engang i forvejen, men han havde heller ikke tænkt sig at kigge på andre...Aaron ville være den eneste som havde hans opmærksomhed...på denne måde. Han smilede kærligt "selvfølgelig ikke...skal sandheden frem så gifter jeg mig nok med dig en eller anden dag" han havde en dyb sandhed i sine ord, selvom han nok ikke ville sige det lige nu...så var han ret sikker på at som tingene så ud, var Aaron hans eneste ene. Han faldt stille i søvn til Aarons blide vejrtrækning og før han vidste af det var han i en dyb søvn

næste morgen

Han vågnede ligeså stille op, som sollyset kom ind. Han sukkede og bevægede sig en smule, hvor han opdagede en sovende mand oven på sig. Han smilede helt ved synes af den sovende Aaron. Han sukkede og fik lagt Aaron ned viden siden af sig, hvorpå han gav hans kind et kys

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Thanks, I think - Bellamy (XXX) - Page 2 Empty Sv: Thanks, I think - Bellamy (XXX)

Indlæg af Gæst Man 18 Maj 2015 - 21:38

Han smilede og glædet sig til at høre de ord komme fra ham hver dag, for det var noget der fyldte, det var noget som betød noget for Aaron.
"Du aner ikke hvor meget det betyder når det kommer fra dig af" sagde han blidt.
Han var overrasket da han sagde at han nok ville gifte sig med Aaron i fremtiden, et stort smil plantede sig på Aaron's fjæs. "Jeg vil blive den lykkeligste mand hvis vi skulle giftes" sagde han glad, han kunne rigtig godt lide tanken om at skulle giftes med Bellamy, starte en familie med ham på den måde.
Han faldt i søvn med tankerne i ro den nat.

Næste morgen

Han vågnede langsomt da han blev lagt ned ved siden af Bellamy. Han åbnede øjne men som altid var det stadig mørkt for ham, han kunne ikke se morgenlyset og han kunne heller ikke se hans elskede kæreste Bellamy. Han sukkede tungt og lukkede bare øjne igen. "Godmorgen du perfekte dæmon" sagde han med et svagt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Thanks, I think - Bellamy (XXX) - Page 2 Empty Sv: Thanks, I think - Bellamy (XXX)

Indlæg af Gæst Tors 21 Maj 2015 - 19:04

Han rejste sig op fra sengen, blot for at gå hen for at vaske sit ansigt, samt sin mund. Han tvivlede stærkt på at Aaron ville kysse med ham, specielt hvis han havde en ånde så dårlig som den han havde nu. Da den endelig var ren, gik han straks tilbage til Aaron. Han lagde sig ned ved siden af ham og kyssede hans kind, samt hele vejen ned til hans hals ”jeg tænkte om du kunne have lyst til at prøve noget?” spurgte han og kyssede ham videre ned af brystet og ned til hans mave ”bare rolig jeg mener ikke sex…men det er fordi jeg har en ganske speciel evne og jeg tror jeg kan hjælpe dig lidt med dit problem…ikke permanent men i kort tid” forslog han og kyssede ham op af maven og hele vejen op til hans mund "jeg ville havde forslået det tidligere, men jeg ville ikke få det til at se ud som om det faktum du er blind er en dårlig ting…for det er det på ingen måder! Men jeg vil også gerne hjælpe dig” sagde han og strøg ham ned over kinden ”der er intet jeg hellere vil end at hjælpe dig…også selvfølgelig elske dig, skabe en familie med dig også leve lykkeligt til…ja forevigt” han trak på skulderne og lod sig falde ned på ryggen ved siden af Aarons liggende skikkelse

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Thanks, I think - Bellamy (XXX) - Page 2 Empty Sv: Thanks, I think - Bellamy (XXX)

Indlæg af Gæst Tors 21 Maj 2015 - 19:41

Aaron var lidt forvirret da Bellamy rejste sig fra sengen, han ville ønske han kunne se hvad han lavede, så han ikke altid blev så nervøs når han gik. Han ville helst have Bellamy ved sin side, helst hele tiden, han vidste godt det ikke var muligt, men han følte sig meget mere tryg når det var sådan.
Men da han kom tilbage kort tid efter gav Aaron et stort smil fra sig, han bed sig blidt i læben da Bellamy's læber var på hans hud, fra hans kind til hans hals.
Om han ville prøve noget? Han kunne virkelig ikke koncentrer sig lige nu, Bellamy som kyssede ham, ned af brystet til maven, det var slet ikke fair.
Han hævede brynet lidt da han sagde 'bare rolig jeg mener ikke sex', Aaron havde dog intet mod sex... han sukkede stille men lyttede nu bare til det Bellamy nu engang havde at sige.
Han havde en evne der kunne hjælpe ham, med hans problem, hans syn problem? Var det virkelig muligt. Han smilede blidt da Bellamy's læber kom op til hans og han bed blidt i Bellamys underlæbe, med et drillende smil.
Det var en dårlig ting for Aaron at være blind, det kunne godt være Bellamy ikke så det sådan, men Aaron gjorde, fordi han kunne ikke se Bellamy og det irriterede ham gevaldigt.
Han nød Bellamy's hånd mod hans kind og nussede sin kind ind mod hans hånd.
Aaron smilede stort, at vide at han faktisk ville skabe en familie med ham, det var en fantastisk følelse, det var den bedste følelse.
Da Bellamy lagde sig ned ved hans side, valgte han at svare ham nu.
"Well... Jeg ville nu ikke have noget imod sex..." sagde han grinende, for ligesom at pointere at han ikke var bange for det.
Men han blev dog lidt mere seriøs. "Hvordan virker denne evne, og hvor lang tid vare den? Hvordan vil jeg komme til at se dig, vil jeg også komme til at se noget andet, eller bare dig?" spurgte han, han havde mange spørgsmål, det vidste han godt, men han var ret nysgerrig.
"Bellamy... Jeg elsker dig virkelig højt" sagde han og vendte sig mod Bellamy og trykkede sig ind mod ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Thanks, I think - Bellamy (XXX) - Page 2 Empty Sv: Thanks, I think - Bellamy (XXX)

Indlæg af Gæst Tors 21 Maj 2015 - 19:54

Han klukkede og rystede på hovedet ”lad os lige komme på en date først…også kan vi altid agere som to kaniner bagefter” sagde han med et drillende smil. Han ville skam ikke have noget imod at være intim med Aaron, dog var han alligevel bange…for han havde aldrig haft sex før. Han havde aldrig prøvet det at være så intim med nogen. Han var ikke engang sikker på at han havde prøvet at kysse nogen før i går. Så han var nu alligevel også bange for ikke at være god nok, at han var så dårlig til det at Aaron ikke had ham længere. Han rystede tankerne væk og valgte i stedet at fokusere på hans næste spørgsmål ”der er et specielt stof i mit blod, der gør det i stand til midlertidigt at hele handikapper. F. Eks hvis der var en mand der manglede sit ben, så kunne han få det igen ved at drikke mit blod. Dog virker det kun i en dag eller to, så skal man så drikke mit blod igen. Ja du vil kunne se mig og andre ting” han lagde armene om ham, strøg ham blidt ned af ryggen. Han ville gerne gøre dette for Aaron, selv hvis det betød hans elskede skulle drikke hans blod…så ville han med glæde ofre det, hvis det betød at Aaron ville blive glad. Så vidt han vidste og det var ud fra de gange han havde prøvet, så ville det virke som havde handikappet aldrig været der. Så i Aarons tilfælde ville det være som om han aldrig havde været blind, han ville kunne se på samme måde som alle andre kunne. Han smilede kærligt ”jeg elsker også dig, så utrolig meget…der findes ikke ord der kan beskrive hvor meget jeg elsker dig” sagde han blidt, hvorpå han kyssede hans pande

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Thanks, I think - Bellamy (XXX) - Page 2 Empty Sv: Thanks, I think - Bellamy (XXX)

Indlæg af Gæst Tors 21 Maj 2015 - 20:03

Han grinede blidt og nikkede. "Okay så, hvis du siger det" sagde han lidt utilfreds, men med en drillende undertone, ikke fordi at sex hastede, han ville bare sige at han faktisk gerne ville have det fra Bellamy, men det kunne de altid tale om på et andet tidspunkt.
Han vidste ikke hvad han skulle sige, han var mundlam, han ville være i stand til at kunne se i en hel dag eller to, hvor fantastisk var det lige, han følte sig hurtigt frem og fik hevet sig oven på Bellamy og satte sig så på ham som igår aftes. "Det vil jeg rigtig gerne prøve... Lige nu" sagde han med et stort smil og var helt oppe og køre som et lille barn, han ville være i stand til at kunne se Bellamy, han kunne ikke vente.
Efter så mange år uden at kunne se, så ikke nok med at han mødte denne fantastiske og perfekte mand, så havde han også evnen til at kunne få Aarons syn tilbage for en dag... Det var helt uvirkeligt, han var så glad.
Han rødmede blidt af det Bellamy sagde og krammede sig blidt ind til ham. "Jeg slipper dig aldrig" sagde han drillende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Thanks, I think - Bellamy (XXX) - Page 2 Empty Sv: Thanks, I think - Bellamy (XXX)

Indlæg af Gæst Tors 21 Maj 2015 - 20:08

Han klukkede over den entusiasme Aaron med et havde. Han havde frygtet hans smukke lille engel ville blive sur, men at se ham så glad gav ham endnu mere lysten til at donere sit blod hver evig eneste dag således Aaron ville blive ved med at kunne se igen. At han aldrig ville holde op med at kunne se. Han nikkede og satte sig op "det kan godt være der går et par sekunder før det virker, dit syn vil måske også virke sløret i de første par sekunder" forklarede han, hvorpå han bed ned i sit håndled. Han førte det blodige håndled op til Aarons mund, hvorpå han opfordrede sin elskede til at drikke så meget han nu end ville. Efter noget tid trak han dog sin arm tilbage og lod håndledet hele igen
Han smilede kærligt til ham "det er jeg glad for at høre, for jeg slipper dig heller aldrig...du er min ligeså meget som jeg er din" han sagde disse ord, alt i mens han så spændt på Aaron. Han glæde sig til at se hans reaktion, hvordan han ville reagere på at få synet igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Thanks, I think - Bellamy (XXX) - Page 2 Empty Sv: Thanks, I think - Bellamy (XXX)

Indlæg af Gæst Tors 21 Maj 2015 - 20:18

Han var så spændt, han havde det som et barn på juleaften, som bare ventede på at få lov til at pakke sine gaver op, han nikkede til det Bellamy sagde, at der nok ville gå lidt før han kunne se. Han glæde sig meget, til at se hvad der var omkring ham, til at se lyset, men allermest glædet han sig til at kunne se Bellamy for første gang.
Han kunne pludselig mærke Bellamy's håndled mod sine læber og en væske løbe ud, uden tvivl det var hans blod. Uden at tænke videre om at han faktisk skulle drikke blod lod han sine læber møde Bellamy's håndled og begyndte at drikke lidt fra hans håndled, han var ikke glad for smagen, han var ikke glad for ideen om at drikke blod, han var ingen vampyr eller dæmon, men tanken om at det var hans kærestes blod, gjorde det lidt bedre.
Da Bellamy tog sit håndled til sig, sad Aaron blot og ventede, han begyndte at blinke lidt da lyset begyndte at irritere hans øjne... lyset! Et stort smil voksede og efter et par blink mere blev hans syns bedre og bedre, og til sidst... kunne han se.
Han spærrede øjne op da han fik øje på Bellamy, og gud hvor var han smuk.. lækker... dejlig. Han aede blidt Bellamys kind. "Hvor er du smuk" sagde han som det første inden han krammede sig ind til ham og takkede flere tusinde gange. Han kunne endelig se igen... det var så mærkeligt, men så alligevel så vidunderligt!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Thanks, I think - Bellamy (XXX) - Page 2 Empty Sv: Thanks, I think - Bellamy (XXX)

Indlæg af Gæst Tors 21 Maj 2015 - 20:24

Han sad spændt og betragtede sin smukke kæreste. Dog da han med et spærrede øjnene op, kunne han sagtens gætte at virkningen havde taget ind. Han klukkede og kyssede ham, alt i mens han krammede ham "narh jeg synes nu du er langt smukkere!" pointerede han og fik dem lagt rundt, således Aaron lå under ham. Han trykkede sine læber imod hans igen, alt i mens han greb fat om hans ene ben og fik det op omkring sin hofte "for mig vil du altid være den smukkeste!" hviskede han og kyssede ham ned af halsen
Han sukkede imod hans hals og bare duften af hans fantastiske hud, fik hans hals til at snørre sig sammen. Han kyssede hans bryst, bed drillende i hans brystvorter, alt i mens hans kyssede videre ned og stoppede ved hans navle "du er min smukke og perfekte engel" han fortsatte med at hviske søde ord, alt i mens han kyssede ham rundt på hans bryst

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum