Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Well hallo to you [Assorian] - Page 2 EmptyIdag kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Well hallo to you [Assorian] - Page 2 EmptyIgår kl. 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Well hallo to you [Assorian] - Page 2 EmptyIgår kl. 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Well hallo to you [Assorian] - Page 2 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Well hallo to you [Assorian] - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Well hallo to you [Assorian] - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Well hallo to you [Assorian] - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Well hallo to you [Assorian] - Page 2 EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Well hallo to you [Assorian] - Page 2 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Well hallo to you [Assorian] - Page 2 Voteba13Well hallo to you [Assorian] - Page 2 Voteba14Well hallo to you [Assorian] - Page 2 Voteba15 
Jake
Well hallo to you [Assorian] - Page 2 Voteba13Well hallo to you [Assorian] - Page 2 Voteba14Well hallo to you [Assorian] - Page 2 Voteba15 
Sasha
Well hallo to you [Assorian] - Page 2 Voteba13Well hallo to you [Assorian] - Page 2 Voteba14Well hallo to you [Assorian] - Page 2 Voteba15 
Renata
Well hallo to you [Assorian] - Page 2 Voteba13Well hallo to you [Assorian] - Page 2 Voteba14Well hallo to you [Assorian] - Page 2 Voteba15 
Lenore
Well hallo to you [Assorian] - Page 2 Voteba13Well hallo to you [Assorian] - Page 2 Voteba14Well hallo to you [Assorian] - Page 2 Voteba15 
Genevira
Well hallo to you [Assorian] - Page 2 Voteba13Well hallo to you [Assorian] - Page 2 Voteba14Well hallo to you [Assorian] - Page 2 Voteba15 
Celenia
Well hallo to you [Assorian] - Page 2 Voteba13Well hallo to you [Assorian] - Page 2 Voteba14Well hallo to you [Assorian] - Page 2 Voteba15 
Taliia
Well hallo to you [Assorian] - Page 2 Voteba13Well hallo to you [Assorian] - Page 2 Voteba14Well hallo to you [Assorian] - Page 2 Voteba15 
Madelena Gray
Well hallo to you [Assorian] - Page 2 Voteba13Well hallo to you [Assorian] - Page 2 Voteba14Well hallo to you [Assorian] - Page 2 Voteba15 
Katrina
Well hallo to you [Assorian] - Page 2 Voteba13Well hallo to you [Assorian] - Page 2 Voteba14Well hallo to you [Assorian] - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164678 indlæg i 8725 emner

Well hallo to you [Assorian]

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Well hallo to you [Assorian] - Page 2 Empty Sv: Well hallo to you [Assorian]

Indlæg af Assorian Tors 4 Jun 2015 - 19:39

Assorian så lidt skræmt ud, men grinede lidt "du er nu ret sød min kære, hvis det er så vil jeg da gerne hjælpe dig med at få din sult væk, jeg kan foreksempel lave et røgslør og så er dit byttet svækket af røgen også kan du få din sult, hvad siger du til det? vi ville være de perfekte dræbere min kære!" sagde han mens han smilede et stort bredt smil til hende han kunne allerede forstille sig hvordan de kan slå de irriterende folk i byen ihjel, det kunne være så fedt tænkte han. Hun er tryg i hans selskab det kunne han mærke på hende, men han er ikke selv helt tryg i hendes selskab, men han stoler på hende sagde han, han håber bare hun vil sige ja til hans tilbud.. "kæreste Cate jeg ved måske godt det her kommer lidt pudsig men hvis du vil så kan jeg give dig min ekstra nøgle til huset, nøglen er blevet forhekset så når den åbner døren så bliver røgen usynlig og ugiftig for den person der har nøglen, så kan du altid komme herind og slappe af hvis der er noget" han ville have at hun kunne have et sted hvor hun var sikker, sikker fra alt.. og hvor hun kunne putte med Assorian selvfølgelig, efter noget tid blev der stille og de faldt begge to i en dyb og dejlig søvn.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

Well hallo to you [Assorian] - Page 2 Empty Sv: Well hallo to you [Assorian]

Indlæg af Gæst Tors 4 Jun 2015 - 19:49

Hun nikkede, men kunne ikke holde grinet tilbage "jamen dog, det lyder jo ligefrem tiltalende" hun kunne godt lide ideen om, at de kunne jage sammen. Det faktum han faktisk ikke havde noget imod at dræbe sammen med hende, gjorde ham bare det bedre i hendes øjne. Hun kyssede ham blidt "du er ret fantastisk...ved du godt det" spurgte hun retorisk, og med et smil på sine læber. Hun var faktisk alt andet end hvad hun nogensinde havde set i en mand. Han var køn, kærlig, ondskabsfuld, derudover havde han åbenbart også en smag for at slå ihjel.
Hun hævede øjenbrynet, da han med et kom med et mere seriøst spørgsmål. hun så overrasket på ham og et sekund vidste hun ikke hvad hun skulle sige eller gøre. Dog nikkede hun og smilede stort "det vil jeg meget gerne, mange tak" hun strøg ham hen over kinden og sendte ham et kærligt smil. Selvom det ikke just lå i Gorgonernes natur at være kærlige, så kunne de nu godt være det. Som de faldt i søvn, puttede hun sig ind imod hans varme favn, og hun faldt overraskende hurtigt i søvn.

Næste morgen

Hun sukkede og nød sin søvn. Normalt var det ikke fordi hun direkte nød sin søvn, men hun måtte indrømme denne nats søvn var dejlig. Hun åbnede øjnene og blev mødt af skikkelsen fra en smuk ung mand. Hun smilede og strøg ham blidt igenne håret. Hun skulle netop til at give et kys på kinden, da hun lagde mærke til hvad tiden var. Det var morgen, hvilket betød solen ville stå op...hvilket betød hvis der var nogle åbne vinduer så skulle hun ikke i nærheden af dem, medmindre man kunne slå et gardin for. Hun nappede ham i øreflippen og kyssede ham ned af halsen "min kære, kan du hjælpe mig med noget" spurgte hun og kyssede ham hen over kinden og hen til hans mund

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hallo to you [Assorian] - Page 2 Empty Sv: Well hallo to you [Assorian]

Indlæg af Assorian Tors 4 Jun 2015 - 20:12

Assorian rødmede at hun sagde de ord til ham, specielt når det kom fra hende, hun sagde også ja til at de kunne hjælpe hinanden med og slå ihjel og få hendes sult til at blive opfyldt "det kan godt være jeg er fantastisk, men du er ubeskrivelig dejlig" sagde han mens han lige så stille agede hende på kinden inden de faldt i søvn.

Morgenen efter mærkede Assorian at hun var stået op, men han kunne ikke få ham selv op, han har sovet så godt sidste nat fordi i hans arme lå der en kvinde, en meget speciel og smuk kvinde. Han mærkede så at han bliver nevet i øret og hun kyssede ham ned af halsen, han tænkte det var en dejlig måde til at vågne på, hun spurgte ham så om han kunne hjælpe med hende med noget og efter hun spurgte kyssede hun ham fra kinden og til hans mund, han valgte så og tage hende og lagde hende så om på sengen og kyssede hende, han har aldrig været så god til det romantik men han prøvede, bare fordi det er hende.. "vil altid hjælpe dig søde, hvad kan jeg gør for dig?" sagde han mens han kiggede dybt i hendes "uskyldige" blå øjne.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

Well hallo to you [Assorian] - Page 2 Empty Sv: Well hallo to you [Assorian]

Indlæg af Gæst Tors 4 Jun 2015 - 20:53

Hun grinede og kyssede ham igen. Han overraskede hende hele tiden, dog selvom dette kys ikke kom som en direkte overraskelse, så var det nu alligevel behageligt. Hun nussede sin næse imod hans og gengældte kysset "ser du min race er ikke superglad for direkte sollys...du kunne vel ikke være en skat og trække gardinerne for" spurgte hun og kyssede ham ned af halsen. Hun måtte sige at dette "uskyldige" blik han sendte hende blot fik hende til at grine. Ad hvad hun vidste indtil videre, så var han alt andet end uskyldig. Den mand var så uskyldig som en vampyr var vegetar. Ergo var han på ingen måde specielt uskyldig.
Hun lagde sig godt til rette på sengen og sukkede. Den var faktisk overraskende blød, men dette kom vel af at hun aldrig rigtig havde ligget på sådan en blød seng...eller jo det havde hun. men det var lang tid siden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hallo to you [Assorian] - Page 2 Empty Sv: Well hallo to you [Assorian]

Indlæg af Assorian Fre 5 Jun 2015 - 10:54

Assorian kiggede på hende da hun sagde at hun ikke kunne tåle direkte sollys faktisk så fortrækker han selv at der er mørke i hele han hus, og så måske have et eller to stearinlys tændt, han mor hadede nemlig da hans far altid ville have mørke men hun gik med til og have stearinlys tændt, det husker han nemlig og fordi han savnede sin mor.. så har nogen gange trukket det fra for at minde sin mor. Assorian gik med glæde over og trak gardinerne for så lyset ikke kom ind, iført kun sine underbukser gik han hen til sengebordet og tændte nogen stearinlys, også for at få det til og blive lidt mere hyggeligt. Han kiggede hen på sin seng hvor den smukkeste kvinde han har set lå og rigtig nød og lægge på sengen, som om hun aldrig har ligget på en seng før? tænkte han. Han gik hen til hende, satte sig på sengen og agede hendes hår, han kærtegnet hende ved at tage hende lidt på hendes røv, måske også for at lige og mærke den.. "nå min kære, var der noget med en sult vi skulle have ordnet?" sagde han mens han udgav sin røde røg til hende, han har jo lært og styre den men kun når hun var i nærheden.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

Well hallo to you [Assorian] - Page 2 Empty Sv: Well hallo to you [Assorian]

Indlæg af Gæst Fre 5 Jun 2015 - 11:26

Hun smilede til ham, og betragtede ham som han gik hen for at trække gardinet for. med dette nu gjort, så kunne hun bevæge sig frit rundt uden at frygte for tingene. Hun fulgte ham fortsat med øjnene, og da han satte sig på sengen sendte hun ham blot endnu et smil. Hun sukkede og lukkede øjnene, da hans hånd ramte imod hendes hår. Hun elskede at få sit hår nusset, den blidhed der blev udvist ved det...det var helt fantastisk. Dog da hun mærkede en hånd ved sin numse, gispede hun og grinede. Hun så op på ham med blide øjne "mhh en smule mad vil da være dejligt"
Hun satte sig op og strøg ham hen over kinden "jeg kan ikke helt forstå dig, du er som den perfekte mand" hun rødmede svagt og gav hans kind et kys, før hun rejste sig op fra sengen og lod sine fødder ramme ned på den kolde gulv. Hun strakte sig og kørte en hånd igennem det lange brune hår

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hallo to you [Assorian] - Page 2 Empty Sv: Well hallo to you [Assorian]

Indlæg af Assorian Fre 5 Jun 2015 - 11:40

Hun var sulten efter noget mad, det samme var Assorian, han rejste sig fra sengen, men inden han gjorde det, så gav han hende lige et kys på munden, "tak for de søde ord min kære, men jeg tror næppe jeg er den perfekte mand.." sagde han mens han vendte hovedet til og prøvede og snakke udenom "hvad vil min smukke Cate have og spise? jeg har vidst noget æg, noget skinke, noget oksekød - er det noget du vil have min kære?" sagde han mens tog lidt og drikke. Assorian kiggede på hende mens han tænkede på de ord hun sagde: "den perfekte mand?" det tror han næppe, han har aldrig synes han var den.. "bedste til forhold" men han kunne virkelig godt lide Hecate og han tog ordene som et kompliment. Han var fastslået på, at den her kvinde.. hun er den han har ledt efter, og hende han skulle have mødt før.. før Josette.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

Well hallo to you [Assorian] - Page 2 Empty Sv: Well hallo to you [Assorian]

Indlæg af Gæst Tirs 16 Jun 2015 - 19:32

Hun klukkede "sig nu bare tak og accepter ordende min kære" hun prikkede ham på næsen og rystede på hovedet af ham. Dette var virkelig underligt for hende, hun var slet ikke vant til dette. Det at der var en der ville tage sig af hende. Sammen med hendes andre søstre, så var det som regel altid egen mand for sig selv. Selvfølgelig hvis en af søstrene blev truet, så holde de alle sammen og slagtede så vedkommende til ære for den søster der var kommet i farer. Hun lagde hovedet på skrå, da han forslog noget mad. Alle de ting han forslog var ting hun ikke kende til, så alt i alt så hun meget meget forvirret ud "min elskede, jeg spiser ikke den slags. Jeg indtager levende væsner, som mennesker" forklarede hun med et lille smil
Hun rejste sig op lidt efter, og gik hen imod ham "så det er ikke så meget æg jeg ønsker kære, det er noget langt større og med en puls" hun kyssede ham op langs halsen, dog ikke som tegn på hun ville spise ham...mere blot for at pirre ham og se hvordan han ville reagere

//jeg undskylder for det sene svar!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hallo to you [Assorian] - Page 2 Empty Sv: Well hallo to you [Assorian]

Indlæg af Assorian Tirs 16 Jun 2015 - 21:50

//det gør skam intet, er da glad for du er tilbage! Razz
Så hun ville have menneske blod, og menneskekød.. han ville da med glæde hjælpe hans dejlige Hecate med at få noget mad, han skulle jo nødig blive det.. "jeg kan med mit røgsky bestemme hvem der skal blive ramt af det og hvem der skal forgiftes af det, vi kan jo finde en eller anden som du lige synes ser skøn ud, jeg bruger mit røg på personen, personen bliver forgiftet og begynder og hoste helt vildt, og du kan bevæge dig trygt ind i det, og spise din "morgenmad" hvad siger du til det min kære?" sagde han imens han så gik over til hende, tog hende på røven, holde om hende efter og så kyssede hende og lagde hende over i sengen mens han kyssede hende endnu. "Nå men aller først skal jeg have et bad min kære.. jeg skal nok skynde mig, føl dig hjemme min kære jeg skal nok skynde mig!" sagde han mens han gik ovenpå og tog så sine underbukser af, fordi det var det eneste han havde på..

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

Well hallo to you [Assorian] - Page 2 Empty Sv: Well hallo to you [Assorian]

Indlæg af Gæst Tirs 16 Jun 2015 - 22:06

Hun lagde hovedet på skrå og lyttede på hvad han sagde. Hun kunne ikke holde sit smil væk fra sine læber, sådan som han sagde det. Det faktum han ville gå ud, og endda bruge sine evner for hende, således hun kunne få noget at spise. Hun lagde hovedet på skrå, men lagde dog armene om ham og gengældte hans kys da han kom imod hende "mhh lyder fantastisk...men du behøver blot at få en ind i huset også er jeg ganske tilfreds min elskede" sagde hun med et drillende smil. Hun bed ham pirrende i læben, og strøg ham igennem håret.
Hun hævede øjenbrynet, da han med et meddelte at han ville tage i bad, og hun blot kunne føle sig hjemme. Hun fulgte ham med øjnene, som han forlod værelset. Hun rejste sig op og listede op efter ham. Som hun vandrede derop, trak hun skjorten af, smed sine trusser, hvorpå hun smuttede ind i badet efter ham "Har du noget imod jeg gør dig med selvskab" spurgte hun drillende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hallo to you [Assorian] - Page 2 Empty Sv: Well hallo to you [Assorian]

Indlæg af Assorian Ons 17 Jun 2015 - 13:10

Da Assorian kommer op til badeværelset og får tændt bruseren, stod han og tænkte, tænkte på Hecate han tænkte at han skulle passe på, hun er en jo en gorgon.. imens han stod og skulle lige til at vaske sig, kom Hecate ind og spurgte om han ville have selskab? han stod og kiggede først på hende til det så gik op for ham at hun faktisk var nøgen, hvilket tændte ham helt vildt "søde når det er dig så vil jeg altid have selskab" da hun kom ind i badet, tog han om hende, og snavede hende og kyssede hende - alt imens han tog på hendes ene bryst "efter vores bad kære, så skal du ud og have mad!" sagde han mens han så kørte sin anden hånd om på hendes røv og tog fat i den ene balle og kyssede hende videre.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

Well hallo to you [Assorian] - Page 2 Empty Sv: Well hallo to you [Assorian]

Indlæg af Gæst Ons 17 Jun 2015 - 18:12

Hun lagde armene om hans hals, og sukkede imod hans læber. Han var åbenbart ganske selskabelig og inde for ideen om at skulle delle badet med hende. Så da han begyndte at tage på hende, lagde hun blot hovedet tilbage og stønnede svagt. Hun greb fat om hans skuldre og rev ham drillende ned af ryggen. Hun hørte halvt om halvt med i hvad han sagde, dog nikkede hun blot og trykkede sig imod ham "mhh okay" hun greb fat i hans hår, hvorpå hun på en eller anden måde fik låst sine ben fast om hans liv.
Hun lagde sine hænder på hans skulder, og kyssede ham derefter ned af halsen. Hun nappede ham drillende i huden omkring kravebenet, samt længere oppe ved øret "mhh sikke en smuk mand jeg har mine øjne på" hviskede hun i hans øre, hvorpå hun rettede sig op, således hendes ansigt var lige ude for hans. Stadig med benene om hans liv, således hun ikke stod på gulvet, men var holdt oppe af både hans styrke og sin egen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hallo to you [Assorian] - Page 2 Empty Sv: Well hallo to you [Assorian]

Indlæg af Assorian Ons 17 Jun 2015 - 18:30

Det varme vand løb ned af deres nøgne kroppe, for en gang skyld i rigtig langt tid var Assorian.. glad? hvad skete der for det? - fuck det tænkte Assorian nu ville han have lov til at være glad. Hun gav ham et kompliment - "søde skat, jeg ved det er mig du snakker til men jeg er ikke smuk - men jeg kan godt være din mand" sagde han mens han så kyssede hende på halsen og holdte hende så helt tæt ind til sig - så begyndte det som de begge havde ventet på, at have sex noget Assorian ikke har haft i rigtig langt tid, han havde heller ikke lige regnet med at det skulle være med en gorgon, ikke fordi han havde noget imod det fordi de var vidst rigtig vilde.. hvilket han kunne lide!. Assorian førte sin ene hånd op på hendes bryst imens han holdte hende med den anden, han vidste allerede nu at han ville tilbringe resten af sin tid med hende og for at vise Hecate det, overvejede han at.. give hende hans ejendel nemlig hans diamant formet hjerte som Jo gav ham dengang.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

Well hallo to you [Assorian] - Page 2 Empty Sv: Well hallo to you [Assorian]

Indlæg af Gæst Ons 17 Jun 2015 - 18:45

Hun gav ham et klap over hovedet "stop så det der! Jeg ved ikke hvem der har bildt dig ind du ikke er smuk, men fuck dem! Jeg synes du er smuk" sagde hun og kyssede ham blidt på læberne. Hun havde altid anset alle levende væsner for smukke, ganske vidst var hun en koldblodig morder, men dette afholde hende da ikke fra at se skønheden i de små ting. Det havde været længe siden hun sidst så meget som havde bevæget sig ind under sex, mest af alt fordi det ikke altid endte specielt kønt. Dog havde denne omgang en overraskende mangel på blod og død. Så det betød da kun en ting...at det lykkedes.
Da de var færdige, gav hun ham et sidste kys, før hun hoppede ned fra det sted hun havde holdt fast for få sekunder siden. Hun havde et blidt smil på læberne, som hun gik ud af badet, tog et håndklæde og begyndte at tørre sig "men er du så min mand" spurgte hun og fik et drillende smil på læberne. Hun smed et håndklæde hen til ham, og låste selv sit rundt om sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hallo to you [Assorian] - Page 2 Empty Sv: Well hallo to you [Assorian]

Indlæg af Assorian Ons 17 Jun 2015 - 18:57

Hun blev lidt sur over at han ikke synes selv han er smuk, så han smilede bare til hende. Efter badet fik han et håndklæde af hende og begyndte så at tørre sig "jeg vil da gerne være mand til sådan en fantastisk og vidunderlig kvinde som dig min kære" ordene fløj ud af munden af ham.. han vidste ikke hvad der skete for ham? - kærligheden og følelserne i ham overtog hans krop og han kunne ikke modstå det, det var en dejlig følelse han havde, en han rent faktisk nød at have men kun fordi at det var hende, hun er den anden person der har fået dem frem i ham men han må indrømme hun har fået flere følelser frem i ham end Jo. Efter at have tørret sig "skal vi se og få noget tøj på kære? og komme ud og finde noget "mad" til dig? jeg er helt klar på det!" sagde han imens han så kyssede hende på halsen og op til hendes mund.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

Well hallo to you [Assorian] - Page 2 Empty Sv: Well hallo to you [Assorian]

Indlæg af Gæst Ons 17 Jun 2015 - 19:06

Hun lagde armene om hans hals og kyssede ham "så er du min, som jeg er din" sagde hun imod hans læber. Hun havde aldrig prøvet at være i et forhold, mest fordi det aldrig rigtig endte godt mellem Gorgoner og deres elskere. Dog vidste hun hvordan man kunne undgå slemme situationer, hun skulle blot sørge for at spise godt med kød og blod, så ville det nok gå. Hun blottede sin hals, da han kyssede hende op langs hendes huls "mhh hvor dejligt" dog blev hun også opmærksom på at han havde sagt noget "hvis der er sollys udenfor...så kan jeg ikke gå ud min elskede" hun forklarede hurtigt hvordan sollyset havde en dårlig virkning på Gorgonerne, det kunne i værste tilfælde gøre hende ufattelig syg og det havde hun virkelig ikke lyst til lige nu.
Dog valgte hun derefter at smutte ned i soveværelset, hvor hun fik taget sit undertøj på og derefter den lange kjole hun havde haft på fra aften før. Hun vendte sig om imod Assorian og smilede kærligt til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hallo to you [Assorian] - Page 2 Empty Sv: Well hallo to you [Assorian]

Indlæg af Assorian Ons 17 Jun 2015 - 19:22

Han havde ikke været i et forhold siden Jo men han var rigtig glad for at det var Hecate at han skulle finde sammen med, glad det var han i hvert fald. Hun kunne ikke tåle solens stråler hvilket han ikke havde noget imod fordi der kunne han kun svæve og ikke flyve men om natten kan han begge ting. "Okay kære vi venter til i aften, så lover jeg så finder vi et fest måltid, min elskede skat skal jo ikke gå sulten i seng!" sagde han med et lille drillende smil på læben, han skulle jo nødig blive det festmåltid. Hun var gået ind i soveværelset og havde taget sin kjole på - "hmm kæreste.. hvor meget tøj har du egentlig? hvis det er så lad os gå ned og få købt en masse tøj som du vælger, som jeg nok skal give min kære, og i aften.. når du har fået dit måltid.. så har jeg et ret.. seriøs spørgsmål til dig.." sagde han imens han røde røg kom ud af hænderne.. det her var et seriøs spørgsmål og så kunne han ikke styre sin røg fra hænderne.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

Well hallo to you [Assorian] - Page 2 Empty Sv: Well hallo to you [Assorian]

Indlæg af Gæst Ons 17 Jun 2015 - 19:32

Hun nikkede og smilede kærligt til ham "lad os da gøre det elskede" hun ville sagtens kunne vente til senere, for at spise. Så ville hun selvfølgelig være nød til at spise mere end et menneske. Det ville måske være svært op til hvor de skulle ud, men hun ville sagtens kunne holde det ud, hun havde prøvet værre end det. Hun rynkede brynet over hans spørgsmål "ikke så meget, men det behøver du ikke gøre min kære" det var virkelig sødt af ham, ganske vidst elskede alle søstrene hinanden og de ville hellere end gerne beskytte hinanden, men tøj fandt man selv. Hun rynkede dog brynet over hans sidste kommentar. Hun gik stille hen til ham og tog hans røgfyldte hænder i sine "hvad er der galt elskede, hvorfor så nervøs" hun havde mere eller mindre fundet frem til at, dette røg kom frem når han blev nervøs og selvfølgelig også ved andre lejligheder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hallo to you [Assorian] - Page 2 Empty Sv: Well hallo to you [Assorian]

Indlæg af Assorian Ons 17 Jun 2015 - 19:46

*Mere end et menneske, det her skal nok blive en rigtig fed aften!* tænkte han!. Han gik over til hende og sagde med bestemte ord imens han sendte hende et lille flirtende blik "hør her min dejlige Hecate i aften når du har fået mad.. så finder vi nogle butikker og finder noget tøj du kan lide! find så meget som du nu skal bruge også køber vi det, om du vil have det eller jeg!, og sådan er det bare". Han gav hende så et kys på munden og så på panden efter - hun havde vidst fundet ud af at han får også sin røg når han er nervøs eller når det er noget.. seriøst.. "det finder du ud af i aften kære.. efter vi har fundet mad og tøj til dig!, nå kære skal vi putte til det bliver aften? og så.. skal vi have det sjovt!".

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

Well hallo to you [Assorian] - Page 2 Empty Sv: Well hallo to you [Assorian]

Indlæg af Gæst Ons 17 Jun 2015 - 20:02

Hun klukkede blidt af hans ord. Den måde han mere eller mindre blot fastlåste hun skulle have noget tøj "hvor sødt af dig" hun gav hans kind et blidt kys. Hun ville ikke sige ham imod, mest fordi denne side af ham var ganske sexet. Hun lagde hovedet på skrå, da han ikke rigtig gav et svar på hvad der var galt, dog nikkede hun blot og trak ham hen imod sengen, hvor hun selv lagde sig ned og trak ham med sig ned. Hun puttede sig ind imod og sukkede stille.

Aften

Da de havde ligget stort set hele dagen i sengen sammen, blev det endelig aften og med dette fremme, kom sulten også frem. Hun blev tør i halsen, kunne mærke hvordan lysten til at dræbe og spise kom frem. Hun bed sig hårdt i læben, rejste sig op og trak Assorian med nedenunder, hvor hun selv gik udenfor "nu skal jeg finde noget at spise" sagde hun med en hæs stemme. Dette var ofte et tegn på, at hun var sulten, når hendes stemme blev hæs...så var hun virkelig sulten. Hun fandt hurtigt en ung kvinde der gik alene på gaden. Hun fik et smil på læberne, og gik imod hende "hej" hun vinkede til kvinden, som uviden stoppede op for at se forvirret på Hecate. Dog var kvindens skæbne lagt, for hurtigt efter kvinden stoppede op, forvandlede hendes ansigt og hele krop sig. Hendes hår blev til slanger og hurtigt som en slange, bed hun direkte i kvindens hals. Hun pumpede nergiften direkte ind i kvindens hals og derved hendes blodåre. Hendes øjne ville nu være som slangers, hendes hud ville være skællet. Efter kvindens krop blev slap, gik hun i gang med at spise. Grundet hendes slange egenskaber og derved egenskaben til at kunne frakoble sin kæbe, kunne hun mere eller mindre spise hele kvinden. Dog blev der efterladt nogle delle tilbage.
Med blod rundt om munden, vendte hun sig om, for at smile til Assorian. Hun havde blod på tænderne og var egentlig stadigvæk i sin Gorgon form, dog ligeså stille lod hun den forsvinde og fik sin menneskelige form frem igen "skal vi se på det tøj?" spurgte hun og slikkede sine tænder rene, hvorpå læberne fik samme tur.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hallo to you [Assorian] - Page 2 Empty Sv: Well hallo to you [Assorian]

Indlæg af Assorian Ons 17 Jun 2015 - 20:15

Assorian vågnede op efter en dejlig lur med en skøn kvinde i hans arme, men da hun stod op kunne han nærmest ikke nå og give hende et "morgen kys" da hun allerede var rigtig sulten, hvilket han også forstod hvorfor hun var men han fik ikke engang lov at distrahere kvinden, men det var også ligemeget man kunne jo se at hun var et nemt offer. Da han så hendes anden form stod han bare og kiggede med munden åben på hende selvom hun havde blod rundt om munden - "det der.. var det FEDESTE jeg nogensinde havde set kære! når du er i din anden form.. så kom lige her over og få et kys" sagde han til hende imens han tog noget papir og tørret stille og roligt resten af blodet på hendes mund væk, "nå kære vi skulle have fundet noget tøj til dig, er der en bestemt tøj butik du har set nogen gange eller en du kender? bare sig til, og hvis det er at du stadig er sulten og vi er midt inde i byen så skal jeg nok lave en distraktion så du kan få mad helt uden nogen ser det" sagde han imens han gav hende et kæmpe kys!.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

Well hallo to you [Assorian] - Page 2 Empty Sv: Well hallo to you [Assorian]

Indlæg af Gæst Ons 17 Jun 2015 - 20:27

Hun for næsten sammen over hans ord, dog klukkede hun blidt over dem på samme tid. Det var så sødt, den måde han nærmest agerede som et lille barn, der så noget helt fantastisk. Hun gik hen til ham, og lod ham tørre hende rundt om munden "hvor er du nuttet, det er helt sødt den måde du reagerede" hun gav ham et hurtigt kys, hun rystede på hovedet over hans spørgsmål. Hun gik ikke så meget op i tøj, men de kunne vel finde noget. Hun tog hans hånd og flettede sine fingre i hans, hvorpå de sammen gik igennem en masse tøjbutikker. Efter en halv time, havde de fundet en masse og havde samtidig også brugt tid på at slå endnu en kvinde ihjel.
Hun puttede sig ind til ham, som de sammen gik tilbage til hans hjem "mhh det her var en virkelig hyggelig aften! Kan vi være mere ude eller skal du gøre den alvorlige ting nu" spurgte hun og gav hans hånd et klem. Hun havde aldrig været typen der agerede kærlig, men med ham kom der nye ting og hun havde pludselig lysten til at gøre en helt masse nye ting. Hun gav hans kind et kys og så spørgende op på ham. Hun ville egentlig ikke have noget imod, at gå en tur på denne smukke nat, medmindre han selvfølgelig havde andre planer

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hallo to you [Assorian] - Page 2 Empty Sv: Well hallo to you [Assorian]

Indlæg af Assorian Ons 17 Jun 2015 - 20:44

Nuttet.. det var første gang at han havde hørt at han var nuttet, hviiiilket fik ham til at rødme men han kunne styre det, "som jeg har sagt jeg har synes at din race er vildt awesome! og så bare det at jeg får lov til at se en ægte gorgon i sin rigtige form! som en drøm der bliver til virkelighed! haha! det var altså ret sejt min kære!".
Efter at have gået rundt i forskellige tøjbutikker og de fik købt det tøj de nu skulle til Hecate og at hun fik et måltid mere mad, gik de sammen som et forelsket par igennem gaderne og var på vej hjem til hans hus, "vi kan godt være mere ude, der er ikke noget jeg hellere vil! den alvorlige ting tager vi derhjemme min kære" imens de stod sammen, skinnede målen sine lyse hvide stråler henover dem, det er første gang at Assorian har følt at han er i et romantisk moment.. og han var glad for at det er sammen med sin skønne Hecate. Imens de stod der kyssede han hende nogen gange indtil de så gik en tur mere i den dejlige nat, Assorian kom i tanke om, at han faktisk kan flyve mens han har en med men det betyder at personen der er med skal blive indfanget i hans skygge og føle det han har følt.. had, sorg m.m, og det ville han ikke udsætte hende for.. så han tænkte at han ville spørge hende om det en anden dag. Da de gik følte han at han var.. lykkelig? hvad er det for noget?.. lykkelig? det var noget han ikke liiiige havde set komme.. men han nød følelsen. De kom så hjem til hans hus "okay min kære, gå op i soveværelset så kommer jeg der op om 1 minut" - han var sikker på at han ville give hende hans ejendel men det vil kunne sige at hun stod med hans liv i hendes hænder for hvis hun vælger at ødelægge den.. dør han.. men han vil vise hende at han kun vil hende godt, og ikke ondt og det vil han gøre ved at spørge hende om hun vil beholde han ejendel hvilket vil sige at hun kan bestemme over ham hvis hun vil, men også kalde på ham igennem hans diamant hvis hun er i problemer, han er lidt nervøs..

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

Well hallo to you [Assorian] - Page 2 Empty Sv: Well hallo to you [Assorian]

Indlæg af Gæst Ons 17 Jun 2015 - 20:54

Hun smilede kærligt til ham "nu har du jo mig, så du kan altid se den side af mig når du har lyst" hun rystede på hovedet af ham. Hun havde aldrig forestillet sig at skulle være i et forhold, men ligefrem i et forhold med en der rent faktisk ikke var bange for hende, en hun kunne være sammen med og en der rent faktisk så ud til at respektere. Hun kunne faktisk virkelig godt lide det, hun elskede den følelse der kom i hende, når hun var sammen med ham. Selvom det kunne være farligt, så var hun ligeglad med det. Som de gik der i den smukke nat, kunne hun ikke lade hver med at smile, det var som om der var et permanent smil på hendes læber og hun kunne ikke stoppe det.
Da de kom tilbage til hans hus, så hun nysgerrigt hen imod ham, dog nikkede hun blot og gik stille ovenpå hvor hun lagde tøjet på gulvet. Hun satte sig på sengen og sukkede stille. Hun var en smule nervøs over hvad denne alvorlige ting var, dog ville hun lade ham køre tingene i hans tempo.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hallo to you [Assorian] - Page 2 Empty Sv: Well hallo to you [Assorian]

Indlæg af Assorian Ons 17 Jun 2015 - 21:11

Imens hun var gået op, gik han hen til et billede, ikke bare et hvilket som helst billede men et speciel billede han fik fra sin far som havde fået det fra sin kone, i det sammenhæng med at han havde et minde om sin mor, hun er nemlig en rigtig god kunster.. og havde malet det her billede til Assorian lige inden de flygtede væk, hans far skrev bag på det at han skulle have givet det til ham da han blev ældre men da hans far døde kunne han ikke give det jo, men nåede og skrive det på billedet fordi han vidste at hans tid var kommet, han savnede lidt sin mor og far men kom hurtigt væk fra de tanker da han tænkte over at de havde efterladt ham. Han åbnede billede og derinde i væggen var et pengeskab, han indtastede koden, tog diamant hjertet ud, og lagde det i lommen hvor han gik op til Hecate.
Han kom ind på værelset og så rigtig nervøs ud, "okay min skat.. jeg vil spørge dig om noget.. du ved nok godt at jeg er et skyggevæsen og vi skyggevæsner har en ejendel.. hvis man får den ejendel får man faktisk magten over det skyggevæsen der ejer den, jeg vil spørge dig om du vil have den, jeg ved jeg sætter mit liv på spil, men jeg gør det her fordi du skal vide at jeg elsker dig og at jeg ikke bare er en nar der udnytter dig eller noget.. jeg kan rigtig godt lide dig, og derfor vil jeg vise det ved at du tager den her og beholder den, du kan kontakte mig igennem den hvis du har problemer, hvis det er så kan vi få den lavet om til en hals kæde hvis du vil have det, du skal bare vide jeg holder virkelig af dig min kære" sagde han til hende med et alvorligt og nervøst ansigt.. hvad nu hvis hun tager den og ødelægger den? sælger den? han var nervøs og håbet bare at hun ville beholde den og ikke kontrollere ham, bare have den som et minde og så hun altid kan kontakte ham "jeg elsker dig Hecate.."..

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

Well hallo to you [Assorian] - Page 2 Empty Sv: Well hallo to you [Assorian]

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum