Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Hey you want to? (Isobel Graf) - Page 2 EmptyIdag kl. 17:15 af Celenia

» I need you to hear the story - Genevira
Hey you want to? (Isobel Graf) - Page 2 EmptyIdag kl. 17:06 af Genevira

» It's been a long long time
Hey you want to? (Isobel Graf) - Page 2 EmptyIdag kl. 15:51 af Genevira

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Hey you want to? (Isobel Graf) - Page 2 EmptyIdag kl. 11:24 af Genevira

» My Only, My Own (Edgar)
Hey you want to? (Isobel Graf) - Page 2 EmptyIgår kl. 21:48 af Lenore

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Hey you want to? (Isobel Graf) - Page 2 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Hey you want to? (Isobel Graf) - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Hey you want to? (Isobel Graf) - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Hey you want to? (Isobel Graf) - Page 2 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Hey you want to? (Isobel Graf) - Page 2 Voteba13Hey you want to? (Isobel Graf) - Page 2 Voteba14Hey you want to? (Isobel Graf) - Page 2 Voteba15 
Lori
Hey you want to? (Isobel Graf) - Page 2 Voteba13Hey you want to? (Isobel Graf) - Page 2 Voteba14Hey you want to? (Isobel Graf) - Page 2 Voteba15 
Jake
Hey you want to? (Isobel Graf) - Page 2 Voteba13Hey you want to? (Isobel Graf) - Page 2 Voteba14Hey you want to? (Isobel Graf) - Page 2 Voteba15 
Valentine
Hey you want to? (Isobel Graf) - Page 2 Voteba13Hey you want to? (Isobel Graf) - Page 2 Voteba14Hey you want to? (Isobel Graf) - Page 2 Voteba15 
Lenore
Hey you want to? (Isobel Graf) - Page 2 Voteba13Hey you want to? (Isobel Graf) - Page 2 Voteba14Hey you want to? (Isobel Graf) - Page 2 Voteba15 
Abigail
Hey you want to? (Isobel Graf) - Page 2 Voteba13Hey you want to? (Isobel Graf) - Page 2 Voteba14Hey you want to? (Isobel Graf) - Page 2 Voteba15 
Celenia
Hey you want to? (Isobel Graf) - Page 2 Voteba13Hey you want to? (Isobel Graf) - Page 2 Voteba14Hey you want to? (Isobel Graf) - Page 2 Voteba15 
Edgar
Hey you want to? (Isobel Graf) - Page 2 Voteba13Hey you want to? (Isobel Graf) - Page 2 Voteba14Hey you want to? (Isobel Graf) - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164699 indlæg i 8727 emner

Hey you want to? (Isobel Graf)

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Hey you want to? (Isobel Graf) - Page 2 Empty Sv: Hey you want to? (Isobel Graf)

Indlæg af Gæst Fre 20 Jul 2012 - 1:16

*Et fast sted at bo...* '' Det skal jeg tænke nøje over... Jeg vandre meget... Jeg bliver ikke det samme sted, i særlig langtid, så jeg ved ikke om det vil være godt''
Hun smilede, og drak igen af ham... Isobel kunne godt vende sig til det blod. Men det skulle ikke blive en vane, at drikke når hun havde lyst..

Hun små grinte af hans kommentar. Da hun var færdig med at drikke, kom han med Endnu en sjov kommentar.. Hun lagde sig ned, kiggede op i luften, og grinte.. Det var ret som om, hun faldt om af grin..

'' Du er ikke helt værst, af en Nightcan at være '' Hun smilte drilsk til ham..

Hun satte sig op, og så ind i bålet, som var ved at gå ud, på grund af regnen.. Alle siderne var brændte, så det gjorde ikke noget.. ''Det var så det bål'' Sagde hun med et, underligt suk...

Hun kiggede på der hvor såret, fra pinden var før.. Det var hellet igen. Isobel havde aldrig tænkt over det, men blod... Det havde en stor virkning på vampyre..

''Jeg tror jeg vil begynde med at, læse noget om racer og sådan noget...''
Hun prøvede at starte en samtale op..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hey you want to? (Isobel Graf) - Page 2 Empty Sv: Hey you want to? (Isobel Graf)

Indlæg af Sajro Fre 20 Jul 2012 - 1:23

Han sukkede igen nydende da hun bed ham, det føltes stort set altid lige godt når han blev bidt, og det var næsten lige meget om det var en vampyr eller hvad det var, men de skulle nu helst have nogle skarpe eller spidse tænder så han virkelig kunne mærke bidet, og ikke bare mærke en trykken...

Han grinede lidt af hende... Hun virkede ikke til at være meget gammel... Eller også var hun bare meget livsglad og nem at gøre i godt humør, det kunne han jo ikke sige noget om, da han jo ikke kendte hende særligt godt...

''Men jeg mener det faktisk... Hvis du har lyst eller brug for blod, er du mere end velkommen til bare at tage fra mig uden at spørge først... Det ville jeg næsten foretrække...''

Han smilede venligt, og talte alvorligt da han mente det... Han ville ikke have noget imod at mærke den dominans og brutalitet der ville være i at hun bare tog det uden at spørge ham...

''Lyder også som noget der er spændende... Har selv læst lidt, og ellers lært noget af erfaring.''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Hey you want to? (Isobel Graf) - Page 2 Empty Sv: Hey you want to? (Isobel Graf)

Indlæg af Gæst Fre 20 Jul 2012 - 2:01

Isobel opførte sig meget som et barn i det øjeblik... Isobel havde bare ikke været glad i langtid.. Han gjorde hende let glad, med hans sære, sjove kommentare..
*Mener han det...* Hun smilte lidt skævt... ''Tjoo.... Det ville jeg faktis også.. Hvis det er det denne Herre ønsker'' Hun smilte igen, på en mere drilsk måde..

''Nogle bøger du kan anbefale?'' ''Jeg er faktis ret nysgerrig, jeg ved næsten ingenting.. Hvis jeg har dræbt noget, fra en anden race, så var det ren held, at den måde jeg gjorde det på, var den rigtige... Så jaah, jeg har vel kun af erfaring''

Isobel smilte hurtigt, og kiggede på ham, inden hun kastede sig over ham, og bed hårdere til, end før, Hun tog nok os, mere blod end før.. Da hun var færdig, satte hun sig ved siden af ham igen... ''Var det sådan du mente'' Sagde hun med en tone af lidt stolthed i..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hey you want to? (Isobel Graf) - Page 2 Empty Sv: Hey you want to? (Isobel Graf)

Indlæg af Sajro Fre 20 Jul 2012 - 2:09

Han ville normalt have sat sig til at holde kraftigt øje med hende, fordi han altid var på vagt, men valgte ikke at gøre det, da hans indstinkter nogle gange tog over, og han vidste at det kunne så godt gå hen og blive en smule grimt for hende hvis han lavede et instinktivt modsvar på det...

''Bøger... Ja, men de er nok blevet bærndt eller begravet...''

Han sukkede lidt over det, og så så på hende...

''Men jeg ved der er et stort bibliotek her i byen, du kan kigge i?''

Han smilede til hende, før han lige nåede at se hende bevæge sig, og derefter mærkede hendes tænder bore sig ned i hans hals og nakke... Det var mere på den måde han havde talt om det på, for ham kunne det ikke blive meget bedre... Eller jo, gerne så brutalt at han blev vælte og holdt nede...

Han sukkede af fryd og nydelse over at mærke det...

Han var lidt omtåget da han hørte hendes spørgsmål, men tog sig sammen til at svare ehnde...

''Ja... Du nærmer dig da... Men du behøver ikke holde dig tilbage så længe du bare undgår at tage for meget blod... Altså undgår at tage 90% af mit blod...''

Han smilede til hende...

''Bare lad dine instinkter tage over hvordan 'angrebet' bør være... Det er vel det jeg helst vil have...''

Han sukkede lidt over sig selv, at han faktisk bad hende om at springe på ham, nærmest som et vildt dyr... Men han håbede bare hun ikke tog det ilde op...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Hey you want to? (Isobel Graf) - Page 2 Empty Sv: Hey you want to? (Isobel Graf)

Indlæg af Gæst Fre 20 Jul 2012 - 2:26

''Begravet hmm...'' Hun sukkede dybt... ''Et bibliotek siger du?'' '' Det lyder fint, jeg tager der op en anden dag, mon ikke de er ved at lukke..?'' *hvis jeg ikke holder mig tilbage bliver hans krop tømt for blod....* ''Det ville være dejligt, at kunne gå til angreb... Men jeg har ikke så meget selvkontrol, som jeg burde have i min alder..'' Hun sukkede..

''Jeg ved ikk hvordan jeg får min selvkontrol tilbage, men det skal nok komme..'' Hun smilte lidt bedrøvet til ham.. ''Det er svagt, det ved jeg godt..''

Isobel sad og gravede fingerne i jorden.. Jorden var blevet blød, og fugtig, af alt det regnvand... ''Jeg tror det klare op nu..'' Ganske rigtigt, det holdte lige så sttille op med at regne.. Isobel var blevet ret beskidt.. Hun ville ellers ikke havde ødelagt tøjet, men det var lige meget nu...

''Kan du forstille dig, ikke at må gå ude i solen..?'' Hun havde ikke tænkt over det før, hvordan de andre vampyre må have det, når de ikke kan gå ude i solen, hun ville selv, have det helt forfærdelig..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hey you want to? (Isobel Graf) - Page 2 Empty Sv: Hey you want to? (Isobel Graf)

Indlæg af Sajro Fre 20 Jul 2012 - 2:33

''Hvis det er din selvkontrol du er nervøs for der ødelægger noget... Bør du faktisk ikke være nervøs... Når folk drikker af mig, kommer der altid et tidspunkt for mine instinkter tager meget kortvarigt over, og skubber folk væk fra mig... Derefter bliver jeg bare meget svag, men er mig selv...''

Han smilede venligt til hende, og valgte ikke at kommentere på det med at hun så sig selv som svag... Han lagde mærke til at hendes tøj var beskidt og ilde tilredt... Han så stille på ehnde og talte så lige så roligt... da det var klaret op...

''Vil du ikke med hjem til mig? Og ud af det der beskidte tøj?''

Han smilede forsigtigt, før det gik op for ham hvordan det han havde sagt kunne forstås...

''Altså og få noget rent på istedet mener jeg...''

Han smilede til hende og rødmede en smule over det han lige havde fået sagt til hende...

''DU kan også få et bad hvis du vil?''

Han smilede igen roligt, og rejste sig op, og vendte hende ryggen og begyndte så at gå lige så stille... han viftede hende i den retning han gik...

''Kom nu bare med...'' Sagde han grinende...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Hey you want to? (Isobel Graf) - Page 2 Empty Sv: Hey you want to? (Isobel Graf)

Indlæg af Gæst Fre 20 Jul 2012 - 12:47

*Hvis han skubber mig væk, hvis det går for vidt, kunne det da ikke skade..*

Isobel stirrede underligt på ham... Hun misforstod den sætning en del.. Isobel tøvede en smule, og lod vær med at svare.. Hun smilte, da det gik op for ham, hvad han havde sagt. ''Den idé er jeg meget hellere til'' Sagde hun smilende.

*Et bad....* Isobel var ikke van til, at folk var rar, over for hende, det var helt unaturlig for hende.. ''Tjo, et bad lyder godt, men du behøver ikke...'' Isobel nåede ikke at gøre sin sætning færdig, før han rejste sig, og begyndte med at gå.. Han viftede hende sig hen til ham.. Hun rejste sig, og begyndte at gå..

''Jeg er på vej..!'' Sagde hun grinende, og gik hen ved siden af ham..

''Er der langt?'' Isobel var egentlig ligeglad, med hvor langt der var, hun blev jo ikke lige frem så let træt..

''Bor du sammen med nogen, eller er det bare dig?'' Isobel ville helst ikke trænge sig på..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hey you want to? (Isobel Graf) - Page 2 Empty Sv: Hey you want to? (Isobel Graf)

Indlæg af Sajro Fre 20 Jul 2012 - 12:55

''Ja... DU må undskylde at jeg lige fik mig formuleret dårligt i første omgang...''

Han grinede og smilede lidt til hende, da det slet ikke havde været meningen at det skulle lyde som om han var ude efter hendes krop, eller bare ville have tøjet af hende, eller noget som helst i den stil... Sådan var han ikke normalt overfor fremmede kvinder...

''Det går nok... Badet i huset er rimeligt velfungerende så det er skam nemt nok at gøre et bad klar...''

Han smilede bare og gik så videre stadig... Hun var virkelig typen der spurgte meget det måtte han sgu ærligt indrømme, sjældent havde han mødt en der spurgte så meget...

''Næh ikke så langt... Og ja jeg bor alene, i et hus der måske er lidt for stort.''

Sagde han grinende, selvom det jo ikke var det hus han normalt boede i, men han brugte det stadig når han var inde i byen.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Hey you want to? (Isobel Graf) - Page 2 Empty Sv: Hey you want to? (Isobel Graf)

Indlæg af Gæst Fre 20 Jul 2012 - 13:16

''Det helt fint'' Sagde hun grinende..

Isobel forventede ikke at han var den type, der bare bruger fremmede kvinder.. Han var helt det modsatte.

Hun børstede forsigt, noget jord af hendes tøj. Det var ikke fordi Isobel ikke havde andet tøj, hun havde en del, måske lidt mere end de fleste.. Men der hvor det lagde, skulle hun ikke være..
Isobel var ikke fattig, men da hun ikke bliver det samme sted særlig længe, højst et par år.
Men når hun ikke helt præcis kan sige når hun rejser, gider hun ikke bruge penge på en lejlighed..

*Lidt for stort... Et hus kan aldrig blive for stort..* Isobel havde ligget det mest klemte steder, blevt holdt til fange i et hul.. Hun mente ikke noget kunne være for stort..

*Gad vide hvad klokken, er ved at være...* Isobel kiggede op mod solen, og prøvede at finde ud af det..






Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hey you want to? (Isobel Graf) - Page 2 Empty Sv: Hey you want to? (Isobel Graf)

Indlæg af Sajro Fre 20 Jul 2012 - 13:23

''Så er vi der meget snart...''

Han sagde det mens han pegede ned af en lille gade, og ned mod et meget stort hus, der nok mest af alt mindede om noget der kunne være et palæ. Det var meget underligt at vende tilbage til det hus... Det var faktisk længe siden han havde været der inde, og se sig omkring. Det var slet ikke der han brugte mest tid...

Han satte farten op, og gik op foran hende. Han fortsatte i raskt tempo op mod huset, for at finde ud af om der var nogen der, og så også for at kunne låse op inden hun nåede der op...

''Skynd dig nu lidt!''

Han råbte det grinende til hende mens han gik, og morede sig stille... Hun var nu meget specielt denne vampyr...

Han låste huset op og gik inden for, mens han pegede op af trappen... mod en dør der var for enden...

''Det er badeværelset... Og i værelserne i resten af gangen skulle der nok være noget tøj i skabene du kan bruge... Jeg er i stuen når du er færdig.''

Han smilede venligt, og gik ind af en anden dør ind til en stue og lagde sig så ned på maven, på en sofa og slappede af...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Hey you want to? (Isobel Graf) - Page 2 Empty Sv: Hey you want to? (Isobel Graf)

Indlæg af Gæst Fre 20 Jul 2012 - 13:50

Hun kiggede ned af gaden, hvor der var et stort hus... Isobel blev næsten overvældet, over hvor stort, og smukt det var..

Lige pludselig satte han farten op, hun fulgte lidt tøvende med bagefter.. *Du vil bare komme først* Hun grinede lidt inden i.

Hun grinede.. ''Tag det roligt!'' Råbte hun grindene.

Isobel kom lige bagefter, da han havdelåst døren op.. Han pegede op af en trappe, og hen mod en dør.. ''Super'' Hun begyndt at gå hen imod trappen, og beundrede huset, det var større en forventet..

Hun gik langsomt op af trappen, og hen imod døren.. Hun åbnede døren til badeværelset.. *hmm.. stort...* Hun lukkede døren, og kiggede lidt rundt i rummet.. Hun tændte vandet, og begyndte at klæde sig af.. Hun lagde tøjet pænt sammen, i en bunke, i lagde det under vasken.. Hun gik ind under vandet i bruseren, hun badet i kold vand, det gjorde hende mere afslappet..

Da hun var færdig, tog hun et håndklæde, og begyndte at tørre sig.. Hun tog håndklædet rundt om sig, og gik hen til et af værelserne, med tøj i.. Hun fandt en skjorte og et par løse bukser frem.. Hun tog det hurtigt på, og gik ned af trapperne..

Hun gik ind i stuen og viste sig frem.. ''Hvad siger du så?'' Hun grinede og satte sig ned i sofaen... ''Det var ikke helt dårligt at få et bad..'' Hu smilede og kiggede rundt i stuen..


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hey you want to? (Isobel Graf) - Page 2 Empty Sv: Hey you want to? (Isobel Graf)

Indlæg af Sajro Fre 20 Jul 2012 - 13:57

Da hun kom ned i stuen vendte han sig om så han lagde på ryggen, og derved kunne se hende... Han smilede stille til hende, mens han bare lagde og slappede af... Han havde stadig bar overkrop som da de var mødtes. Da han ikke ligefrem var typen der normalt havde meget tøj på da det ellers bare blev for varmt...

''Ikke skidt... Men hvis du vil have tøj i samme stil som du have på, er det der altså også...''

Han burde nok have sagt det, da der jo have boet en ung kvinde der engag, men det havde hun jo nok ikke vidst, hvilket han nok skulle have sagt sig selv istedet for bare at forvente hun fandt noget af det...

''Der har boet en ung kvinde her før... Så feminint tæj er der faktisk meget af...''

Han grinede lidt da han fortalte det, og blev ellers bare liggende på sofaen... Han nød bare lige at ligge og slappe af der...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Hey you want to? (Isobel Graf) - Page 2 Empty Sv: Hey you want to? (Isobel Graf)

Indlæg af Gæst Fre 20 Jul 2012 - 14:10

Hun kunne godt li afslappet tøj, selvom hun aldrig rigtig brugte det.. ''Det skulle du havde sagt noget før!'' Hun grinede og løb hurtig op igen og skiftede, til noget, af samme stil som før.. Hun kom ned igen og satte sig i sofaen igen.. ''Sådan''

''Den unge kvinde? Hvem var det..? Og hvorfor er hun her ikke mere..?'' Isobel vidste ikke helt, hvad hun ellers skulle sige, hun hadet, når der var helt stille, og man ikke havde noget at spørge om, men spørgsmål havde hun jo nok af..

''Er det her det eneste hus du har..?'' Det så ikke ud til at deer havde været nogen der, i et stykke tid, så hvor har han ellers været..

Hun kiggede på arene, som han havde på halsen.. ''De ar der..? Hvor de fra?''
Isobel var blevet nysgerrig, efter at vide mere om ham, igen, igen...
Sofaen var blød, og han sank, nærmest bare ned i den, det var dejligt, endelig at sidde i en blød, sofa igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hey you want to? (Isobel Graf) - Page 2 Empty Sv: Hey you want to? (Isobel Graf)

Indlæg af Sajro Fre 20 Jul 2012 - 14:18

''Tænkte nok det var mere din stil...''

Han grinede lidt og havde forventet at hun ville spørge ind til den kvinde der havde boet der tidligere... han så bare smilende på hende, og grinede lidt...

''Det ved jeg faktisk ikke... Hun var flyttet da jeg flyttede ind... Og så havde hun bare efterladt det tøj...''

han smilede til hende... Han havde jo kun set kvinden et par gange, selvom hun nogle gange godt kunne komme forbi området og se på huset... Det var vist blevet for dyrt for hende til at hun kunne blive boende...

''Nej jeg har et lille hus ned ved Soulriver... Det er der jeg mest er...''

Han smilede stille til hende, og så sig lidt omkring... Da hun talte om hans ar strakte han halsen lidt, så hun rigtigt kunne se hvor stort are faktisk var...

''Det ar... Nåå... Det fik jeg da jeg døde...''

Han grinede lidt over det, da de jo egentligt begge to vidste hvad det betød at dø, hun var så bare stadig død, hvorimod han var blevet genoplivet af sin egen krop...

''Men det med at dø kender du vist godt til?''

Han så lidt forsigtigt på hende da han jo ikke vidste hvordan hun havde det med at tale om hendes egen død...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Hey you want to? (Isobel Graf) - Page 2 Empty Sv: Hey you want to? (Isobel Graf)

Indlæg af Gæst Fre 20 Jul 2012 - 14:30

''Så tænkte du rigtigt'' Sagde hun med et grin.. '''Efterlod hun bare sit tøj..!'' Det var jo faktis os det Isobel havde gjort, men hun brugte det stadig.. ''Hmm..'' Isobel nikkede..
''Er huset der nede større, eller mere sådan et lille hyggeligt hus..?''
Da han strakte sin hals, så hun bedere kunne se, kunne hun se, hvor stort aret var.. *wow...*
*Da han døde....* ''Hmm..'' Hun grinede lidt, da han jo stadig er i live.. Hun stoppede hurtigt med at grine, og fik poker face, da han spurgte hende, om hun kendte til det med at være død...
Hun havde mest af alt, bare lyst til at synke ned i sofaen, og håbe ingen nogensinde, ledte efter hende... Hun kiggede ned i jorden, og ventede på det ville ske.. Self ville det ikke ske.. Hun sukkede og så, så op på ham igen.. ''Jah.. det gør jeg'' Sagde hun kort.
''Det kender jeg en del til.'' Hun prøvede at smile, men der kom kun et halvt smil frem, hun ville prøve at virke ligeglaf med fortiden, men det var hun ikke..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hey you want to? (Isobel Graf) - Page 2 Empty Sv: Hey you want to? (Isobel Graf)

Indlæg af Sajro Fre 20 Jul 2012 - 14:36

Han nikkede i første omgang bare til det med at kvinden bare havde efterladt sit tøj i huset. Det var meget sjovt egentligt men han klagede ikke, da han så havde nemmere ved at hjælpe folk. Det var ofte at han tog fattige folk med hjem og gav dem mad, bad og tøj. Ja lidt det samme som han gjorde med Isobel, hun gav så bare også ham noget...

''Undskyld jeg spurgte... Og nej jeg er ikke død, men der er sådan jeg beskriver min forvandling da jeg blev bidt... Hvis man blive bidt, af en varulv, og dør af det så genopliver man næste fuldmåne som varulv... Der blev så bare udført et ritual på mig samtidigt med der gjorde mig til Nightcan...''

Han smilede til hende stille og roligt, og valgte ikke at kommentere det med hendes død, da han kunne fornemme at det ikke var et emne hun brød sig særligt meget om... Han syntes hun var lidt speciel af en vampyr også...

Han lagde sig bare til rette igen og kiggede lidt væk fra hende...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Hey you want to? (Isobel Graf) - Page 2 Empty Sv: Hey you want to? (Isobel Graf)

Indlæg af Gæst Fre 20 Jul 2012 - 14:47

''Nej nej, du spørg bare alt det du vel, det samme gør jeg'' Hun smilte lige hurtig, og kiggede så væk.. '' kan man blive født som Nightcan? Er der nogen foreskel, på dem der blicer født som en, og dem der bliver, hmm.... forvandlet til en?''

Varulven her, var meget anderledelsend hun havde forstilletsig.... Han sagde i starten, at han ikke ville andgribe hende, hun har jo også fået en forklaring.. men alligevel har hun svært ved at forstå, at han invitere hende ind i hans hjem.. Han var noget for sig selv...

Hun vidste godt at han hjalp folk, han var rigtig venlig, men alligevel, kunne hun ikke forstå det, hun vampyr, han.. en speciel varulv.. De er naturlige fjender.

Hankiggede væk fra hende, og lagde sig til rette.. Isobel prøvede at få øjnkontakt.. Måske vidste han noget.. Hun kunne jo aldrig være for, forsigtig...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hey you want to? (Isobel Graf) - Page 2 Empty Sv: Hey you want to? (Isobel Graf)

Indlæg af Sajro Fre 20 Jul 2012 - 14:54

Han svarede hende ikke rigtigt på det første, men blev bare liggende sådan og slappede af...

''Som regel kan man kun fødes som Nightcan, hvis begge forældre er Nightcans... Jeg er et særtilfælde, skabt af en kult for at beskytte dem... Det er derfor jeg er blevet forvandlet... Hvis du bliver bidt af en Nightcan og dør, tror jeg bare man dør... Men måske man bliver en varulv jeg ved det ikke... Men jeg ved man ikke blive nightcan af det...''

Han så på hende, og overvejde lidt hvad han kunne spørge om, noget der havde med nutiden at gøre... Så han så stille på hende...

''Må jeg egentligt spørge dig om hvordan mit blod smager? Altså for dig?''

Han kiggede sig lidt omkring, og hadede det næste der skete. Hans hjerte havde en tendens til nogel gange at begynde at banke hurtigere end hvad det behøves, nok grundet hvad han var, men det gav ham sådan en underlig følelser... Det førte så samtidigt til at hans blodåre blev meget tydelige... Det var en underlig følelse så han trak vejret dybt for at få det til at gå i sig selv igen....

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Hey you want to? (Isobel Graf) - Page 2 Empty Sv: Hey you want to? (Isobel Graf)

Indlæg af Gæst Fre 20 Jul 2012 - 15:08

Isobel nikkede.. hun så sig lidt rundt i rummet, igen.. Det hele så helt uberørt ud..
Isobel kiggede på ham...

''Hmm.. Tjo dit blod, det smager som normalt, varulve blod, i starten... Undtagen at dit blod, har en mere sød eftersmag... Det gør dit blod bedere en menneskets, og normale varulves blod.. Det er som om, det gir en smag af bitter lykkelighed...''

Isobel kunne tydeigt høre hans hjerte hamre på livet løs.. Han blodåre blev meget tydligere.. Isobel fik en stor trang til at springe på ham, og give alt hvad hun har i sig... Han havde sagt det var okay... Men mente han det.

Hun rejstee sig og begyndte at gå op af trapperne, hun ville gerne prøve at styrre sig.. Men hun kunne ikke, hun løb tilbage, sprang over sofaen, og hoppede på ham, hun bed ham i halsen, og holdte ham nede mod sofaen, det var mere aggresiv end hun havde håbet det ville blive..

Hun kunne mærke, hun snart havde taget for meget, men dette blod var, bare så godt, at hun ikke ville give slip på ham.. Hun bad til, at han ville fjerne hende snart, selvom hun havde et fast, og hårdt greb rundt om ham..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hey you want to? (Isobel Graf) - Page 2 Empty Sv: Hey you want to? (Isobel Graf)

Indlæg af Sajro Fre 20 Jul 2012 - 15:16

Han lagde bare og slappede af mens hun fortalte om hvordan hun mente hans blod smagte. Han havde aldrig rigtigt selv tænkt over det, men vidste godt at hans blod havde en efter smag og at varulveblod som regel var meget bittert, lidt i stil med dyreblod mente mange, men han havde aldrig rigtigt været sikker på det...

Han så undrende på hende da hun gik, men tænkte at det måske havde noget at gøre med noget tøj eller at hun bare skulle et eller andet, så han lukkede øjnene og slappede bare helt af i kroppen...

Han opdagede første hvad hun lavede da hun landede på ham, og derefter satte tænderne i hans hals og hold ham hårdt fast mod sofaen... Han sukkede, næsten stønnede, af nydelse da hun bed ham hårdt og agressivt... Det var det han havde håbet på hun ville gøre mens han ikke var forberedt på det...

Han slappede bare helt af i kroppen mens han lod hende drikke af hans blod... Han lagde bare afventende imens han nød den smerte og følelsen af at blodet blev tappet fra ham...
Han sukkede og stønnede nydende ret ofte mens hun bed ham, men han holdt det lidt tilbage at vise hvor meget han faktisk nød bidet...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Hey you want to? (Isobel Graf) - Page 2 Empty Sv: Hey you want to? (Isobel Graf)

Indlæg af Gæst Fre 20 Jul 2012 - 15:33

Hans blod havde en fantastisk smag som hun havde håbet på, den var lidt bedere denne gang, hvor hun bare fulgte hendes instinkt, og ikke spurgte først..

Hun bed lidt hårdere, for at få mere blod med.. Men der var ikke meget blod tilbage, hendes instinkt fortalte hende at hun, skulle tage det sidste blod, med det samme... Hun gav forsigtigt, slip med tænderne, og sad stille et stykke tid..

Hun kiggede lidt på ham, hun var bange for hun tog for meget... Hun flyttede sig fra ham, og satte sig i sofaen, ved sidan af ham..

Hun sukkede, og kiggede over på ham.. Var han okay...

Hun tørrede blodet væk fra mundvigen, og kiggede ned i jorden. Det var så der igen, hun gerne ville synke ned i sofaen..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hey you want to? (Isobel Graf) - Page 2 Empty Sv: Hey you want to? (Isobel Graf)

Indlæg af Sajro Fre 20 Jul 2012 - 15:52

Han lod hende bare drikke lige så stille og roligt af ham eller så hurtigt og voldsomt hun havde lyst til det, da han virkelig nød det, og selv ikke havde lyst til at stoppe hende, det var derfor han havde det instinkt der slog ind, da han ikke selv kunne stoppe folk, men dyret i ham kunne sagtens...

Da hun slap biddet undslap endnu et nydende suk hans læber, og han åbnede stille øjnene, og så så på hende... da hun gjorde an til at flytte sig fra ham, greb han fast i hende, og holdt hende nede mod sig selv, og holdt hende fast...

Han smilede forsigtigt til hende, mens han mærkede noget bekendt, en følelse af lyst en seksuel lyst, der kom af at han tændte voldsomt på bid og at få taget sit blod... Han blev derfor nød til at slippe hende...

''Tak...''

Han sagde det lige så stille og smilede til hende, før han så ned og rødmede så, over hvordan han reagerede på det...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Hey you want to? (Isobel Graf) - Page 2 Empty Sv: Hey you want to? (Isobel Graf)

Indlæg af Gæst Fre 20 Jul 2012 - 16:11

Hun smilede en smule genert, da han holdt hende fast.. ''Det var så lidt..'' Hun kiggede ham i øjnene og smilte forsigtigt... Da han gav slip, ville hun ikke flytte sig, hun blev på en måde, tiltrukket af ham.. Men hun flyttede sig og satte sig ved siden af ham..

Hun så han rødmede, hun begyndte at fnise, meget lavt.. Hun ville ikke være tiltrukket af ham, men det var hun en smule.

Hun havde ikke noget at sige til det... Hun åbnede munden, for at sige noget, men hun kunne ikke sige noget.. Hun kunne ikke engang finde på et spørgsmål..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hey you want to? (Isobel Graf) - Page 2 Empty Sv: Hey you want to? (Isobel Graf)

Indlæg af Sajro Fre 20 Jul 2012 - 16:22

Han fik sig sat op selvom han manglede en hel del blod, men det var ikke engang nok til at han ville besvime af det, men det skyldtes nok også at han var hvad han var og hans krop ejede meget blod, og regenererede det meget hurtigt, når han var kommet lidt i underskud... Han så på hende og lagde mærke til at hun fnisede af at han rødmede...

''Det er bare nogle gange lidt pinligt...''

Han så ned, og vidste ikke om hun helt forstod hvad det var han fandt pinligt... eller om hun bare var helt væk...

''Har du slet intet at sige eller spørge om?''

Han rykkede sig over så han sad lige ved siden af hende, og smilede stille til hende... Stadig havde han blod rester på halsen...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Hey you want to? (Isobel Graf) - Page 2 Empty Sv: Hey you want to? (Isobel Graf)

Indlæg af Gæst Fre 20 Jul 2012 - 16:35

Hun valgte at lade vær med at svare på, at det var pinligt.. Hun var ikke sikker på hvad han synes der var pinligt, men det var sødt, at han rødmede..

''Nej, jeg har faktis ingenting at spørge om, jeg helt væk..'' Sagde hun grinende.

Hun fulgte ham med øjnene, da han rykkede sig tættere hen til hende, hun gengældte hans smi, og så ned i jorden.. Hun havde godt set blodet på hans hals, men hun lod det være.. Selvom hun godt ville, men hun syntes hun havde taget nok blod fra ham..

''Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal sige, og det kommer fra mig, som for det meste har noget at sige..'' Hun grinede en smule. Hun så kort op på ham, også ned igen.

Hun rettede sig op, og så på ham igen. Hun smilede lidt genert igen.. ''Har du noget at sige?'' Sagde hun smilende..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hey you want to? (Isobel Graf) - Page 2 Empty Sv: Hey you want to? (Isobel Graf)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum