Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
My true self... (Isobel Graf) EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
My true self... (Isobel Graf) EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
My true self... (Isobel Graf) EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
My true self... (Isobel Graf) EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
My true self... (Isobel Graf) EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
My true self... (Isobel Graf) EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
My true self... (Isobel Graf) EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
My true self... (Isobel Graf) EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
My true self... (Isobel Graf) EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
My true self... (Isobel Graf) Voteba13My true self... (Isobel Graf) Voteba14My true self... (Isobel Graf) Voteba15 
Jake
My true self... (Isobel Graf) Voteba13My true self... (Isobel Graf) Voteba14My true self... (Isobel Graf) Voteba15 
Sasha
My true self... (Isobel Graf) Voteba13My true self... (Isobel Graf) Voteba14My true self... (Isobel Graf) Voteba15 
Renata
My true self... (Isobel Graf) Voteba13My true self... (Isobel Graf) Voteba14My true self... (Isobel Graf) Voteba15 
Celenia
My true self... (Isobel Graf) Voteba13My true self... (Isobel Graf) Voteba14My true self... (Isobel Graf) Voteba15 
Lenore
My true self... (Isobel Graf) Voteba13My true self... (Isobel Graf) Voteba14My true self... (Isobel Graf) Voteba15 
Genevira
My true self... (Isobel Graf) Voteba13My true self... (Isobel Graf) Voteba14My true self... (Isobel Graf) Voteba15 
Katrina
My true self... (Isobel Graf) Voteba13My true self... (Isobel Graf) Voteba14My true self... (Isobel Graf) Voteba15 
Lori
My true self... (Isobel Graf) Voteba13My true self... (Isobel Graf) Voteba14My true self... (Isobel Graf) Voteba15 
Edgar
My true self... (Isobel Graf) Voteba13My true self... (Isobel Graf) Voteba14My true self... (Isobel Graf) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

My true self... (Isobel Graf)

Side 1 af 10 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Go down

My true self... (Isobel Graf) Empty My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Sajro Fre 3 Aug 2012 - 20:17

Tid: Solen er på vej ned...
Sted: Ude på en af havnens moler.
Omgivelser: Helt tomt, som om folk er bange...
Vejr: Ganske stille...
Påklædning: Intet... Medmindre pels tæller...

Ude på en af molerne sad sajro i sin varulveform. Han sad der bare og hver gang nogen kom gåene og han kiggede imod dem flygtede personen bare i rædsel... Der var dukket nogle folk op for at ville dræbe ham, men selv de var flygtet i rædsel til sidst...

Han sad der bare og kiggede ud over det hele og vidste slet ikke hvad han skulle gøre.. Han havde ikke den store ide om hvorfor han overhovedet var der, eller hvem han regnede med at møde der ude...

Han så sig lidt over skulderen...

//Varulveform: http://imm.io/eMOf //

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

My true self... (Isobel Graf) Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Gæst Fre 3 Aug 2012 - 21:14

Isobel havde hørt folks skrig, ude fra en af molerne, hun ville bestemt tage ud og se hvad det var folk var blevet så bange for.. Hun havde hørt nogle rædselslagene folk tale om en varulv, men hun ville stadig lige selv tjekke det ud..

Da hun var kommet ud til molen, sad der ganske rigtigt en varulv, men den gjorde dog ingenting, den sad bare og kiggede ud over det hele.. Hun gik forsigtigt hen bagved den, et par meter fra den stod hun, og så på den...

Det så ud til at den havde set hende, og den så faktis lidt bekendt ud, så hun ville ikke løbe, som de fleste andre havde gjort.. Hun lagde bare forsigtigt hovedet på skrå, og smilede..

Tøj: http://www.etsy.com/listing/101200516/s-m-l-handmade-steel-boned-italian

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Sajro Fre 3 Aug 2012 - 21:22

''Hey...''

Han smilede så godt han kunne med et ulve hoved, selvom han godt vidste det altid blev til noget der mindede om et morderisk smil, som om han ville til at dræbe eller noget... Han glemte det bare altid...

''Godt at se dig igen...''

Han blev bare siddende... Mest fordi han ikke ville skifte form da han intet tøj havde, og han vidste ikke hvor han kunne finde noget henne... Hvis ikke det var fordi der var andre havde han godt kunnet skifte... Hun havde jo set det før...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

My true self... (Isobel Graf) Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Gæst Fre 3 Aug 2012 - 21:44

Hun tænkte sig lidt om da den snakkede til hende.. Hun kendte jo ikke rigtig nogen varulve, jo en.. *Sargonis..* Hun smile af ham, da man kunne se at han selv prøvede at smile til hende.. Hun gik hen, og satte sig ved siden af ham.

''Jeg kan kun sige I lige måde..''

Hun smilede forsigtigt over til ham..

''Der er vel en grund til at du er i varulveform..? Hvad laver du egentlig her ude..?''

Hun kiggede lidt undrende på ham, da han ikke så helt så frisk ud.. Men det kunne jo skyldes at han var i varulveform.. Hun vidste jo ikke rigtig noget om varulve, så der kunne jo være en grund til at han var varulv

//Undskyld vente tiden.. Skulle spise aftensmad... o.o''//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Sajro Fre 3 Aug 2012 - 21:50

Han så på hende da hun satte sig ned... Det måtte være starten på en dårlig joke... En varulv og en vampyr sætter sig ned på en mole... En virkelig seriøst dårlig joke, en eller anden idiot sad og var ved at fortælle på en kro...

''Ja... Grunden er at jeg ikke har noget tøj... Og hvad jeg laver her ved jeg ikke...''

Han så stille på hende, hvad lavede hun mon selv der på molen, eller bare på havnen i det hele taget, og solen var her jo stadig? Hvvad pokker lavede hun ude så, og hvorfor brændte hun ikke...

''Hvad laver du selv her? På denne tid, med sol?''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

My true self... (Isobel Graf) Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Gæst Fre 3 Aug 2012 - 21:57

Hun undrede sig lidt over at han ikke havde kommenteret det med solen, det gjorde de fleste altid, og hun gav dem alle det samme svar..

''Jeg høre rygter om en varulv som sidder på molen..''

Hun smilede forsigtigt, hun vidste ikke helt hvorfor folk var så bange, han gjorde jo ikke ret noget.. Og selvom han var en varulv, og enda en Nightcan, kunne hun stadig ikke forestille ham skade nogen særlig meget..

''Jeg ved ikke hvorfor, men jeg kan gå ude i solen..''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Sajro Fre 3 Aug 2012 - 22:45

''Ja og de er sande...''

Han grinede lavt, hvilket mest lød som en blanding af en ondskabsfuld latter, og et ulvehyl... Han klappede hårdt sammen så han ikke grinede mere... Han så lidt ned, før han så stille på hende...

''Du skulle ikke kende et sted jeg kan få noget tøj?''

Han så stille på hende, og nikkede bare til det med solen... Han syntes det var underligt... Han havde ikke selv nogen evner overhovedet... Han kendte dem ihvertfald ikke...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

My true self... (Isobel Graf) Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Gæst Fre 3 Aug 2012 - 22:53

Hun grinede forsigtigt af hans grin, hun syntes mere det lød sjovt, end et ondt grin.. Dem der ikke kendte ham havde nok løbet deres vej..

Hun tænkte sig lidt om hun kendte intet sted hvor han kunne få noget tøj.. Men hun havde dog noget i tankerne.. Hun fandt et lille ondt smil frem..

''Jeg kommer om lidt..''

Hun løb hurtigt væk derfra, og kom ret så hurtigt tilbage til ham igen.. Hun havde bare taget noget tøj fra en eller anden tilfældig mand, som lige kom forbi hende.. Hun kastede det til ham.

''Jeg tror det er din størrelse'' Et lille smil kom frem på hendes læber, og hun vendte sig om, så han kunne få det på..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Sajro Fre 3 Aug 2012 - 22:57

Han blev bare siddende og ventede på hende... Allerede da hun kom hen imod ham skiftede han form, så han stod nøgen da hun smed tøjet hen til ham og han skiftede hurtigt...

Han grinede lidt af hende...

''Tror du jeg ville have noget imod du så mig nøgen nu?''

Han så hende i øjnene...

''Helt ærligt du har set mig nøgen... Det er ikke som om der er noget at dukke noget nyt op...''

Han grinede...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

My true self... (Isobel Graf) Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Gæst Fre 3 Aug 2012 - 23:04

Hun grinede bare lidt med, og vendte sig om imod ham igen.. Hun havde faktis forventet at han ikke ville have at hun så på når han skiftede, hvad ville folk ikke tænke når de gik forbi! Men.. Isobel var faktis ligeglad med hvad folk tænkte om hende, når de ikke kendte hende, kunne de ikke ret sige noget rigtigt om hende.

''Jeg ved ikke, det kunne da godt være!''

Hun smilede til ham, med et lille girn.. Hun tænkte på ham hun havde taget tøjet fra, hun håbede lidt at hun ville se ham igen, hun ville faktis gerne se hvad han havde at sige til hende..

''Man ved aldrig med dig''

Hun grinede svagt og så over på ham med nogle drillende øjne..

Tøjet lugtede en smule af sprut og sved..

''Undskyld jeg ikke kunne finde bedre..'' Hun smilede svagt til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Sajro Fre 3 Aug 2012 - 23:07

Han kunne ikke lade være med at svare hende lidt igen... Han gik derfor lidt nærmere på hende ganske stille og langsomt...

''Du er da velkommen til at tjekke efter under bedre forhold hvis du vil?''

Han sagde det med et skævt smil, og trådte så tilbage fra hende igen... Han hadede virkelig tøjet... det var ikke behageligt... Det stank, og med hans lugtesans var det meget tydeligt...

''Tak for det... Men kender du ikke et eller andet sted jeg kan få mig vasket?''

Han så halvvejs bedende på hende

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

My true self... (Isobel Graf) Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Gæst Fre 3 Aug 2012 - 23:13

Hun grinede lidt af hans kommentar, den havde hun ikke lige forventet der kom for ham af, men der stod han og sagde det..

''Lad os nu se''

Hun smilede kort.. Hun grinede, da hun selv kunne lugte den stank fra tøjet af..

''Altså det er ikke fordi jeg er her tit.. Men jeg kan måske finde noget bedre tøj..?''

Hun kunne godt lide hans bedende blik, da hun fandt det sjovt, når en mand kom med sådan et blik, som han kom med..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Sajro Fre 3 Aug 2012 - 23:20

''Du kigger bare alt det du vil...''

Det samme skæve smil spillede igen, og hans stemme var også ganske drillende, som han sagde det, mens han stille kiggede sig omkring... Han ville egentligt hellere have et bad...

''Et bad vil nu være bedre...''

Han sagde det og skiftede så form igen, for at komme af med tøjet...

''Ja undskyld... Men tøjet der, det var virkelig for meget for mig...''

Han smilede til hende, og begyndte så at gå i en tilfældig retning...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

My true self... (Isobel Graf) Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Gæst Fre 3 Aug 2012 - 23:29

Hun grinede af ham.. Hun mente også selv at tøjet var for meget.... Det stank langt væk..

''Jeg er enig!''

Hun smilede og gik med ham.. Hun kiggede sig overalt, hun ville gerne finde et sted hvor han kunne komme i bad, når det tøj hun fandt ikke ret hjalp ham med meget...

''Hvor må det her se sært ud..''

En varulv, og en vampyr.. Hvor sært er det lige! Folk måtte sikkert undre sig over dette, når de gik forbi dem..

Hun kunne virkelig ikke se nogle steder, hvor han muligvis kunne komme i bad henne.. Hun sukkede stille, og kiggede videre..

*Isobel Isobel Isobel... Dette er en dum ide! Han er en varulv! Han kunne flå dig i små stykker hvis det var det han ville!!* Den lille stemme som nogen gange sneg sig ind i hendes tanker var tilbage, og den smuttede nok ikke før hun var helt væk fra ham, eller stemmen ændrede dens mening om ham...

Hun kom med et uønsket suk over stemmen, som sædvanlig var ret så irreterene, da den for det meste aldrig sagde noget godt..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Sajro Fre 3 Aug 2012 - 23:44

HAn fulgte hende, og forstod præcist hvad hun mente med at det måtte se sjovt ud... Han kiggede sig lidt rundt, og han fandt en kro der lagde ikke langt fra dem... Han vidste de altid havde et bad derinde et eller andet sted...

''Skaffer du noget tøj? SÅ finder jeg baddet... Det er nok ovenpå, så jeg hænger noget ud af vinduet o gså kan du komme ind med tøjet?''

Han smilede stille til hende, og bevægede sig så hurtigt og adræt op af muren til han fandt nogle materede ruder, der var slørrede det var helt klart dem... Han fik dem lirket op med klørene, og blev sig selv som han smuttede ind og låste døren...

Han hang så et stykke stof fast...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

My true self... (Isobel Graf) Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Gæst Fre 3 Aug 2012 - 23:49

''Jeg er allerede løbet''

Hun smilede kækt til ham, og løb så afsted, for at finde noget nogenlunde findt tøj, som ikke lugtede.. Der gik ikke særlig langtid inden Isobel fandt en mand, med nogenlunde samme størrelse som Sargonis.. Hun fik ham til at lægge mærke til hende, fik ham til at smide tøjet, tog det så og løb så over til kroen igen..

Hun kravlede op af muren, og kravlede ind af vinduet..

''Her er der noget tøj, som hverken lugter, eller er grimt..''

Hun smilede til ham, og lagde det tæt henne ved ham..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Sajro Fre 3 Aug 2012 - 23:53

Han var lige blevet færdig med badet da hun kom ind af vinduet, og stod ud af badet og gik igang med hurtigt at tørre sig selv... Han smilede stille til hende... Og kunne ikke lade være med at lave lidt sjovt...

''Altså nu har jeg stået nøgen to gang i dag... Er det ikke snart din tur?''

Han smilede skævt og kækt til hende, mens han svøbte håndklædet han havde tørret sig med omkring sig, og gav sig så til at kigge lidt på det tøj hun havde med til ham...

''Bedre tøj denne gang... Bruger du din krop til at skaffe det? Din 'duft' er en smule tydelig i tøjet...''

Han smilede skævt til hende...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

My true self... (Isobel Graf) Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Gæst Lør 4 Aug 2012 - 1:29

Hun grinede da han lavede sjov.

''Det kan der være noget om, men jeg fortrækker nu heller dig, end mig nøgen''

Hun gengældte hans smil på samme måde.. Han var sjovere end hun huskede ham, han gjorde hende glad, det var lige det hun havde brug for.. Hun fulgte ham med øjnene, da han svøbte håndklædet rundt om sig selv..

''Du ville have noget bedre tøj.. På de finde mænd kan jeg jo ikke bare gå hen og sige de skal smide tøjet?''

Hun smilede til ham, hun kunne jo ikke ret gøre anden, jo hun kunne true ham, men så kom der jo sikkert bare blod på tøjet, da de fine mænd nok ikke giver så let op, så hun måtte jo bruge en lille del af hendes krop, til at han vil af med tøjet..

''Men i så fald, håber jeg at min 'duft' er god nok til herren?''

Hun smilte til ham, og lænnede sig op af væggen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Sajro Lør 4 Aug 2012 - 1:41

''Det var trist at høre... Hvordan så hvis det er os begge?''

Han smilede igen skævt til hende, da det både var ment i sjov, men der var dog også noget alvor bag det... Han girnede stille og så så på tøjet... Tøjet var fint... Nok ikke lige hans stil, men det stank da ikke denne gang...

''Din duft er bedre end mang vampyres...''

Han tog lige så stille tøjet på, og kiggede ned af sig selv... Han syntes han så dum ud i den mondering, men okay... Nu var han vant til tøj der enten var lappet eller slidt...

''Vær ærlig... Ser jeg ikke dum ud i dette?''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

My true self... (Isobel Graf) Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Gæst Lør 4 Aug 2012 - 1:50

''Det ville være lige min stil så''

Hun smilede forsigtigt til ham, da hun ikke var sikker på han mente det, eller om det bare var for sjov.. Hun gik sådan lidt ud fra at han mente det, og det samme gjorde hun..

''Nu smigre du mig''

Hun sagde det med en lille drillende stemme hun ikke lavede ret ofte, da hun ikke ret havde brug for at lave den..

Efter han havde taget tøjet på, vendte hun sig hurtigt om.. Han så ret så dum ud, men det var da bedre end ingenting.. Eller det kom jo an på hvor de var henne.

Hun holdt sig for munden, og vendte sig om igen, da hun mente hun godt kunne lade vær med at grine af ham.. Men det kunne hun ikke, et grin slap ud, og hun smilede til ham..

''Undskyld men... Jo du ser dum ud!''

Hun gik hen til ham og rettede på tøjet, hun ville prøve og se om hun kunne få det til at se godt ud, men det hjalp ikke ret..

''Nej.. Det hjalp heller ikke..''

Hun grinede svagt, og så op på ham..

''Bedre end ingenting ikke?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Sajro Lør 4 Aug 2012 - 1:57

Han havde ikke helt regnet med at hun havde svaret sådan, men han kunne fornemme at hun var helt seriøs omkring det... Han morede sig over det...

Han vidste ogsaå godt at han så dum ud i det tøj... Han var ikke engan helt sikker på at det faktisk var bedre end ingen ting... Altså kun sammen med hende var det klare ikke bedre... Men i det offentlige jo...

''Vi kan vel altid prøve uden?''

Han smed hurtigt trøjen da den kunne han godt leve uden... Det var der inggen tvivl om...

''Ihvertfald den del...''

Han smilede skævt til hende...

''Bedre?''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

My true self... (Isobel Graf) Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Gæst Lør 4 Aug 2012 - 2:11

''Vi kunne jo prøve..''

Et halvt smil kom frem på hendes læber.. Da han smed trøjen smilede hun lidt mere, da han så så meget bedre ud..

''God ide, det var meget bedre!''

Hun gik langsomt om bagved ham, og skubbede ham blidt hen i mod vinduet.. Hun gad virkelig ikke være på den kro mere, hun synes den lugtede af alt for meget sprut, og sved..

''Vi må ud herfra nu.. Jeg kan ikke klare den lugt mere..!''

Hun smilede forsigtigt til ham, og pegede ud af vinduet, hun ville have at han skulle ned først.. Ikke for noget særlig grund, bare for sjov skyld..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Sajro Lør 4 Aug 2012 - 2:16

Han forstod godt hendes hentydning, og forstod det helt sikkert da hun sagde at hun ikke gad være der mere... Han sprang bare hurtigt ud af vinduet og landede på jorden, som en anden akrobat... Uden at det kunne ses at han sprang fra første sal...

''Du kan godt hoppe... og ellers skal jeg nok gribe dig...''

Han smilede og grinede op til hende, da han allerede stod klar på jorden, hvis han skulle gribe hende... Han stod bare afventende på hende...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

My true self... (Isobel Graf) Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Gæst Lør 4 Aug 2012 - 8:55

''Self kan jeg hoppe!''

Hun grinede lidt, og gik hen til vinduet. Hun så lidt ned på ham, hans stod parat til at gribe hende, hvis hun nu ikke kunne, men det kunne hun godt, det var faktis intet problem..

Hun sprang ud af vinduet og landede på hug ned foran ham..

''Jeg sagde jo jeg godt kunne''

Hun smilede, og begyndte langsomt med at gå væk fra kroen.. Hun havde ingen planer om hvor de skulle hen, hun ville bare gå en tur, ligesom første gang de mødte hinanden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Sajro Lør 4 Aug 2012 - 11:52

''Det var jo også mere hvis du ikke havde lyst til det...''

Han smilede stille til hende, da hun var landet, og fulgte så bare stille med hende ned igennem gaderne og gyderne. HAn fulgte hende bare der hvor hun ville gå hen, han vidste jo intet om hvor hun ville hen...

''Har du nogen planer?''

Han smilede stille til hende... Han måtte sige at hun stadig var lige så tiltrækkende som sidste gang... Han smilede stille for sig selv...

''Eller vil du bare tilbringe aftenen og natten måske med mig?''

Han smilede skævt denne gang.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

My true self... (Isobel Graf) Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 10 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum