Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
en god aften/Camille/ - Page 3 EmptyIgår kl. 20:22 af Genevira

» It's been a long long time
en god aften/Camille/ - Page 3 EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
en god aften/Camille/ - Page 3 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
en god aften/Camille/ - Page 3 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
en god aften/Camille/ - Page 3 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
en god aften/Camille/ - Page 3 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
en god aften/Camille/ - Page 3 EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
en god aften/Camille/ - Page 3 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
en god aften/Camille/ - Page 3 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
en god aften/Camille/ - Page 3 Voteba13en god aften/Camille/ - Page 3 Voteba14en god aften/Camille/ - Page 3 Voteba15 
Valentine
en god aften/Camille/ - Page 3 Voteba13en god aften/Camille/ - Page 3 Voteba14en god aften/Camille/ - Page 3 Voteba15 
Jake
en god aften/Camille/ - Page 3 Voteba13en god aften/Camille/ - Page 3 Voteba14en god aften/Camille/ - Page 3 Voteba15 
Lori
en god aften/Camille/ - Page 3 Voteba13en god aften/Camille/ - Page 3 Voteba14en god aften/Camille/ - Page 3 Voteba15 
Edgar
en god aften/Camille/ - Page 3 Voteba13en god aften/Camille/ - Page 3 Voteba14en god aften/Camille/ - Page 3 Voteba15 
Abigail
en god aften/Camille/ - Page 3 Voteba13en god aften/Camille/ - Page 3 Voteba14en god aften/Camille/ - Page 3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164693 indlæg i 8727 emner

en god aften/Camille/

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

en god aften/Camille/ - Page 3 Empty Sv: en god aften/Camille/

Indlæg af Gæst Man 13 Aug 2012 - 13:30

i den til stand han var i nu
følde han at han gik igemne en skov
der aldrig stoppet han gik og gik men det var som om han ikke
komme nogen veje i det ha mumlte nogen utydlige ord "shadows"
var det han mumlte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en god aften/Camille/ - Page 3 Empty Sv: en god aften/Camille/

Indlæg af Gæst Ons 15 Aug 2012 - 16:07

Hold da op....mon hun havde glemt hendes styrke i den almindelige verden - eller havde hun aldrig haft den? Camille sukkede og asede videre med Arason, da hun skovens lyde blev blandet med en hvisken fra hans læber.Camille kom hurtigt på plads, knælende ved hans side og med ansigtet helt ned til hans. , og hendes ene hånd styrende på hans hage, drejde hun hans ansigt mod sit " Hvad?.... Arason, hvilke skygger?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en god aften/Camille/ - Page 3 Empty Sv: en god aften/Camille/

Indlæg af Gæst Lør 18 Aug 2012 - 16:01

da han åbnet øjne og så op på hende i det han begyndte
at tale "jeg fik at vide at jeg var lederne af en clan der hedde the shadow clan
men det var bare en drøm så det betyder ikke noget" svarde arason i det han tog sig til hans skulder

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en god aften/Camille/ - Page 3 Empty Sv: en god aften/Camille/

Indlæg af Gæst Lør 18 Aug 2012 - 16:05

Camille var lettet over han var kommet til sig selv, og imens hun distræt lod en hånd glide kærtegnende over hans kind, bladrede hun tilbage i sine egne syner.
Hun havde faltisk set at klanen ville få en ny leder i spidsen, men ingen navn eller ansigt var blevet afsløret, desværre.Det ville ellers have været praktisk.
" Leder, eh....kender du til Shadow klanen...? Fortæl mig hvad du ved om dem , Arason"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en god aften/Camille/ - Page 3 Empty Sv: en god aften/Camille/

Indlæg af Gæst Lør 18 Aug 2012 - 16:29

"nej det enste jeg ved er at de stod for tyveri" svarde Arason
hende i det han smilte skævt til hende i det han kiget op på hende og
spurgte så "hvad er der sket med slaverne" spurgte han om

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en god aften/Camille/ - Page 3 Empty Sv: en god aften/Camille/

Indlæg af Gæst Lør 18 Aug 2012 - 16:32

Hmm...hun måtte virkelig se at lære at betvinge hendes syner, hvilke ville sige at hun skulle kunne kontrollerer dem lidt bedre...selv bestemme hvem hun så om, og hvornår...desværre var der intet der tydede på at de fungerede sådan.
Hun holdte sit blik på Arason." De har det godt allesammen.Nogle mindre skader, men alle sår er renset og forbundet og de er....lykkelige...de vil gerne sige tak til dig.Kan du gå?" spurgte hun og så prøvende på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en god aften/Camille/ - Page 3 Empty Sv: en god aften/Camille/

Indlæg af Gæst Lør 18 Aug 2012 - 16:36

"ja det burde jeg da" svarde Arason i det han
hoppet op på hans ben hvilket der gav en knæk lyde han bande da
han kunne mærke at det var benet der åbenbart var bræket nu han hoppede
rundt nu i det han smilte til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en god aften/Camille/ - Page 3 Empty Sv: en god aften/Camille/

Indlæg af Gæst Man 20 Aug 2012 - 14:21

Ja....man var jo ikke gammel læge for ingenting, og at benet var kaput gav sig selv.
Camille gik hen til Arason og bad ham ligge en arm omkring hende skulder....så måtte han støtte sig til hende og absolut ikke træde og støtte med det nrækkede ben, da fractiren risikerede at forværres." Vi får dig til en læge, et sted hvod de kan fikse dit ben...bare rolig" sagde hun blidt og begyndte at humpe tilbage til træhuset. Med ham .

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en god aften/Camille/ - Page 3 Empty Sv: en god aften/Camille/

Indlæg af Gæst Man 20 Aug 2012 - 14:26

"mange tak" mumlete han i det hun støtede ham
på vejen deer hen til huset men inde de nåde særliget langt
besvimet han igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en god aften/Camille/ - Page 3 Empty Sv: en god aften/Camille/

Indlæg af Gæst Man 20 Aug 2012 - 14:30

Hun kunne mærke hans vægt hele vejen, men da den med et blev overdreven tung oh kostede hende så meget anstrengelse at hun fik ondt i ryggen, måtte hun lade ham glide ned.Hun så at han igen var besvimet...tre ting kunne være årsag.
Han havde enten så store smerter grundet hans ben, at hans krop sagde fra før hans mund.
Ellers havde han fået et hoved traume under kampen..men han kunne også lide af vædskemangel, altsår være dehydreret? Hmmm...
Igen måtte hun knæle...." Arason ...Arason! Vågn nu op" hendes tommel og pege finger havde fat om hans hage og hun rykkede semi blidt den frem og tilbage.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en god aften/Camille/ - Page 3 Empty Sv: en god aften/Camille/

Indlæg af Gæst Fre 24 Aug 2012 - 20:42

han hørte igen shadows i det han gik igmene i skoven
han vågnet op igen i det han kiget op på hende igen
"jeg høret det med the shadows igen" han kiget op på hende og
spurgte hende igen "hvad kan det betyde" han kiget op på hende igen og var
ved at besvime igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en god aften/Camille/ - Page 3 Empty Sv: en god aften/Camille/

Indlæg af Gæst Fre 31 Aug 2012 - 17:25

Camille lænede sig helt ned over Arason, for at sikre bedst mulig øjenkontakt, den stakkels fyr røj jo ud og ind af bevidstløshed.Hun daskede lidt hårdt på hans kinder og mumlede " Undskyld...undskyld Arason...men jeg behøver dig her hos mig"
Camille måtte forsøge et eller andet, hun var ved at få en fornemmelse af at hendes syner var korrekte, og hun sad med lederen af Shadow clan i armene, og....at han havde fået hukommelsestab!
" Arason....du er leder....du er en der bestemmer, kan du fortælle mig over hvad?" hviskede hun blidt ved hans øre, og strøg ham over kinden.
Det var bedst, hvis han selv kom i tanker om det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en god aften/Camille/ - Page 3 Empty Sv: en god aften/Camille/

Indlæg af Gæst Tirs 11 Sep 2012 - 14:52

"av" svarde han til hendes slag i det han kiget op
på hende og prøvet at få styre på hans hoved i det
han kiget hende i øjne han svarde lide bageffter "jeg er lederen af the shadows clanene" sagde han i det han kiget på hende og prøvet at rejse sig op i det han ikke havde nok kræfter

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en god aften/Camille/ - Page 3 Empty Sv: en god aften/Camille/

Indlæg af Gæst Tirs 11 Sep 2012 - 16:10

Hendes hjerte bankede.Så det var ham...lederen!
Hun forsøgte at få hans arm omkring hendes hals og så slog hun selv en arm om livet på Arason." Kom...ci skal have dig ind i sikkerhed...og få noget suppe at styrke dig på"
Sagde hun mildt. En del af hende kunne ikke alde vær emd at være spændt, tænk at det var ham...klanens leder hun masede rundt med her.Sjovt sammentræf.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en god aften/Camille/ - Page 3 Empty Sv: en god aften/Camille/

Indlæg af Gæst Tirs 11 Sep 2012 - 16:25

han rejste sig op og gik med hende i det
han smilte til hende og gik lide så stille med hende imens
han tænket på slave handlerne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en god aften/Camille/ - Page 3 Empty Sv: en god aften/Camille/

Indlæg af Gæst Tirs 11 Sep 2012 - 16:45

De møvede afsted, lidt i tavshed, men nåede endelig træhytten.
En af slaverne, havde set dem komme gennem vinduet, og stod derfor parat med åben dør, og Camille fik bikseret Arason inderst op af vægen , på en træ bænk og satte sig selv ved siden af...mere hvis han nu ville vælte.
"Vil du ikke godt hente noget suppe og brød til Arason..og to krus mjød? Så siger vi tak" spurgte Camille og smilede svagt til den unge knægt, der straks ilede afsted.
Hurtigere end hurtig...vendte han tilbage og satte ringene foran dem.
Camille puffede tallerken og brød over til Arason." spis...og kom til hægterne" forlangte hun , og havde næsten lyst til at stryge ham over kinden, hvilke hun naturligvis undlod.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en god aften/Camille/ - Page 3 Empty Sv: en god aften/Camille/

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 12:47

han skubbet maden væk og gav det til drengen og sagde til ham "du har mere brug for det ende mig" i den han tog hans krus mjød oog begyndte at drikke af det inden han smilende vente sig om til hende "så de er alle sammen i sikkerhed nu" sagde han til camilla og tog noget mere og drikke drengen satte sig ved et bord og begyndte med at spise

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en god aften/Camille/ - Page 3 Empty Sv: en god aften/Camille/

Indlæg af Gæst Tors 20 Sep 2012 - 14:43

Camille så lidt misfornøjet på Arason.
Hun var bekymret for hans tilstand og mente bestemt at han også kunne gavne af niget enæringsrig mad.Men hun blandede sig dog ikke, og lod drenge slå sig ned med hans mad.
" Ja....nogen dik lidt sår og skader, men ingen alvorlige og alle er renset og forbundet."
Forklarede hun stille.Camille have selv ordnet en stor del af dem, da hendes medicinske baggrund her, var en kæmpe hjælp.
" Det var heldigt vi var to...ellers var det aldrig gået" konkluderede hun og spurgte blidt
" du er sikker på at du er ok? ...jeg mener...du var altsår ' væk' et par gange derude?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en god aften/Camille/ - Page 3 Empty Sv: en god aften/Camille/

Indlæg af Gæst Tors 20 Sep 2012 - 14:47

han vendte sig om og nikket at han havde det godt han gik hen og tog hans kappe på det var ved at være tid for ham at tage afsted i det der jo ikke ville være nogen mening i bare at hænge her han vendte sig om og smilte til hende i det hans ben jo var brækket han måtte jo komme afsted han humpte over til drengen og rode ham i håret på en kærlige måde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en god aften/Camille/ - Page 3 Empty Sv: en god aften/Camille/

Indlæg af Gæst Tors 20 Sep 2012 - 15:06

" jeg kan hjælpe dig....det ved du vel?" sagde hun til ham, imens hans svang kappen omkring sig.
Hun kunne lide ham...Arason...både ham og hans måde at håndterer ting på.
" Din klan kan bruge mig...men....jeg arbejder free lance....men mine egne krav og ideer, men hvis du ønsker det...kan du føje mig til jeres liste?" sagde hun lagde en finger over sine læber om mimede ' shyyyu' til drengen der sad med store øjne og øre, og så fra Arason til Camille...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en god aften/Camille/ - Page 3 Empty Sv: en god aften/Camille/

Indlæg af Gæst Søn 21 Okt 2012 - 18:41

"okay held og lykke" svarde han i det han satte sig op
på sine hest og red hjem til byen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en god aften/Camille/ - Page 3 Empty Sv: en god aften/Camille/

Indlæg af Gæst Man 22 Okt 2012 - 14:58

Camille smilede og nikkede anerkendende.
Arason var en god mand...gjort af det rette stof, og med hjertet på det rette sted.
Hvor fantastisk at der fandtes mænd som ham.
Han ville blive en fantastisk kærestem hvis ikke han allerede have en ...måske kone og barn, hvem vidste.
Hun så efter ham, da han galopede afsted....og vidste at hendes veje ville krydses med hans, mange gange i tiden der lå foran dem.

Hun ville selv luge sige farvel, og god vind til de befriede slaver, der nu kunne leve som frie mennesker, i det lille træhus.
Og så ville hun rette snuden hjem til Aleck igen.

// Out. Og tak for denne omgang Smile
Og Undskyld mine lidt langsomme svar...Camille humper lidt lige nu, generelt Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en god aften/Camille/ - Page 3 Empty Sv: en god aften/Camille/

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum