Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Hvordan holder du dig opdateret på UW? (Afstemning, debat) EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
Hvordan holder du dig opdateret på UW? (Afstemning, debat) EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
Hvordan holder du dig opdateret på UW? (Afstemning, debat) EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Hvordan holder du dig opdateret på UW? (Afstemning, debat) EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Hvordan holder du dig opdateret på UW? (Afstemning, debat) EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Hvordan holder du dig opdateret på UW? (Afstemning, debat) EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
Hvordan holder du dig opdateret på UW? (Afstemning, debat) EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
Hvordan holder du dig opdateret på UW? (Afstemning, debat) EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

» As if anything would change (Valentine)
Hvordan holder du dig opdateret på UW? (Afstemning, debat) EmptySøn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
Hvordan holder du dig opdateret på UW? (Afstemning, debat) Voteba13Hvordan holder du dig opdateret på UW? (Afstemning, debat) Voteba14Hvordan holder du dig opdateret på UW? (Afstemning, debat) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner

Hvordan holder du dig opdateret på UW? (Afstemning, debat)

4 deltagere

Go down

Hvor bliver du opdateret omkring nye ting på UW?

Hvordan holder du dig opdateret på UW? (Afstemning, debat) Voteba1339%Hvordan holder du dig opdateret på UW? (Afstemning, debat) Voteba15 39% 
[ 7 ]
Hvordan holder du dig opdateret på UW? (Afstemning, debat) Voteba1311%Hvordan holder du dig opdateret på UW? (Afstemning, debat) Voteba15 11% 
[ 2 ]
Hvordan holder du dig opdateret på UW? (Afstemning, debat) Voteba1328%Hvordan holder du dig opdateret på UW? (Afstemning, debat) Voteba15 28% 
[ 5 ]
Hvordan holder du dig opdateret på UW? (Afstemning, debat) Voteba1317%Hvordan holder du dig opdateret på UW? (Afstemning, debat) Voteba15 17% 
[ 3 ]
Hvordan holder du dig opdateret på UW? (Afstemning, debat) Voteba135%Hvordan holder du dig opdateret på UW? (Afstemning, debat) Voteba15 5% 
[ 1 ]
Hvordan holder du dig opdateret på UW? (Afstemning, debat) Voteba130%Hvordan holder du dig opdateret på UW? (Afstemning, debat) Voteba15 0% 
[ 0 ]
Hvordan holder du dig opdateret på UW? (Afstemning, debat) Voteba130%Hvordan holder du dig opdateret på UW? (Afstemning, debat) Voteba15 0% 
[ 0 ]

Totale stemmer : 18
Tilbage

Hvordan holder du dig opdateret på UW? (Afstemning, debat) Empty Hvordan holder du dig opdateret på UW? (Afstemning, debat)

Indlæg af Sean Man 10 Feb 2020 - 8:45

Hej alle

(Note:
Alle sætningerne, der starter med et "-" er spørgsmål, som I er velkommen til at svare på her i tråden eller til mig privat. Resten er mine tanker på området - så må I se om I orker at læse det hele! Wink )

Jeg sad og overvejede en samtale, jeg har haft med en bruger på siden. Samtalen handlede om nye plots og hvordan man bedst muligt udnyttede vores muligheder for at reklamere for dem - for at gøre folk opmærksomme på dem, få folk til at deltage i dem og være opdaterede. Snakken gik også på hvor store de forskelligt plots skulle være vs. hvor meget man skulle reklamere for dem/gøre opmærksom på dem - uden at folk følte de blev spammet til både på hjemmesiden eller diverse medier (såsom discord eller vores FB-gruppe).
Vi nåede aldrig en konklusion af vores samtale. Men uanset hvad har det fået mig til at overveje....

- Hvor bliver I opdaterede omkring UWs nyheder og nye plots?
- Hvor søger I informationer - eller støder på dem helt tilfældigt?
- Og ville I foretrække vi gjorde det på en ny måde/på flere måder?

Jeg ved nogle nye brugere/gamle brugere der har været væk i månedsvis IKKE læser vores admin-news eller vores TUN-news. På den baggrund har jeg tidligere måtte skrive til folk og gøre dem opmærksomme på f.eks. et world-event vi har haft, eller lignende. Til deres overraskelse eller, til tider, irritation.
Jeg kan godt se, at når man logger på igen efter lang tid, så er der måske meget at tage stilling til. Alle tråde står som nye. Alligevel føler jeg selv at man som bruger (og måske er jeg påvirket af at være admin også?) har ansvaret for selv at opdatere sig, som minimum hvad angår den nyeste admin-news og/eller in-game/off-game news omkring f.eks. store plots og world events.
Hvis man ikke kan overskue hvad der skal læses op på, kan man jo også spørge andre brugere (f.eks. i chatten) eller skrive til en admin/moderator for en opdatering.

Det er selvfølgelig kun den ene side af debatten. En anden er hvad almindeligt aktive brugere ser og ikke ser.
På UW bruger vi mest af alt admin-news, til tider med in-game opbakning fra TUN-news. Hvis vores besked er virkelig vigtigt (F.eks. en ny regel introduceres, at vi mangler nye medlemmer til nye grupper/teams eller et nyt world-event skydes i gang) bruger jeg også facebook lidt. Eller skriver "tjek det ud" på discord. Men jeg prøver på ikke at overgøre det hvad angår fb og discord: Jeg vil ikke spamme folk til med hvad der i princippet kan være ligegyldigt news om at vi igen har fået ny raceleder, eller at jeg blot opdaterer omkring hvad admins går og laver...

- Så hvad er vigtige nyheder for jer?
- Hvor meget er det okay vi gør opmærksom på den slags igennem f.eks. discord eller facebook, og hjælper det overhoved på at flere folk opdager det?
- Bruger I vores admin-news og ser den, når vi lægger en ny op?

Jeg håber I vil give jer tid til at læse dette her og svare efter bedste evne, på de spørgsmål der føles relevante for jer. Smile
På forhånd tak!

Afstemningen:
Blot en hurtig måde for mig at se hvor I bliver opdaterede henne. Der er multiple choice: I kan vælge alle de muligheder der er relevante for jer!
Hvis jeg har glemt noget eller I vil knytte en kommentar til, så skriv endelig her eller til mit privat. Smile

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10266
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Hvordan holder du dig opdateret på UW? (Afstemning, debat) Empty Sv: Hvordan holder du dig opdateret på UW? (Afstemning, debat)

Indlæg af Katrina Man 10 Feb 2020 - 9:18

Er helt enig med dig om at vi, som bruger, faktisk selv er ansvarlig for at følge med i hvad der sker på siden Very Happy

Selv når jeg holder pauser eller er fraværende, så følger jeg da lidt med i hvad der sker.
Der er både via admins nyheder, tun-news, discord og fb.
Men det kan også skyldes min store afhængighed af forummet og jer Laughing

Antal indlæg : 796
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Hvordan holder du dig opdateret på UW? (Afstemning, debat) Empty Sv: Hvordan holder du dig opdateret på UW? (Afstemning, debat)

Indlæg af Rafaela Man 10 Feb 2020 - 9:32

Det kan være virkelig svært at finde hoved og hale i tingende når man har været væk i meget lang tid og jeg synes også ligesom dig at det er ens eget ansvar, at få de vigtigste oplysninger på det nyeste.

Men jeg synes også det var svært da jeg vendte tilbage fordi når der er sket rigtig mange ting i den periode jeg var væk som var knap 1 år så kan det virke virkelig uoverskueligt, at skulle læse admin nyheder, tun-news mm fordi det slår på en måde pusten ud af en.
Men det der hjalp mig var, at de vigtigste ting kom frem på FB-siden, at der måske bliver lavet et lille admin-opdate hvor der står de ændringer der er sket opridset så man ikke skal søge svaret 1000 steder (overdrivelse fremmer forståelse) for at kunne komme igang igen og måske efter de store plots som er virkning for alle og/eller de forskellige racer.

Hvordan holder du dig opdateret på UW? (Afstemning, debat) 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6217
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Indlæg af Alanis Man 10 Feb 2020 - 14:01

Selvfølgelig er det vores egen ansvar at tjekke tingene ud, altså i giver jo allerede besked om hvad der forgår. Også er det hver persons egen ansvar at læse disse ting, det skal i admin ikke have hen over hovedet hele tiden.

Også til dine fine spørgsmål:

- Hvor bliver I opdaterede omkring UWs nyheder og nye plots?
Det gør jeg personligt selv her på hjemmesiden.

- Hvor søger I informationer - eller støder på dem helt tilfældigt?
Både og, selvfølgelig kan der være noget info som er mere spændende end andet, og påvirker mig mere.

- Og ville I foretrække vi gjorde det på en ny måde/på flere måder?
Det ved jeg ikke om jeg synes i skulle, jeg synes i gør det super godt.

- Så hvad er vigtige nyheder for jer?
Event og ting som påvirker hele UW.

- Hvor meget er det okay vi gør opmærksom på den slags igennem f.eks. discord eller facebook, og hjælper det overhoved på at flere folk opdager det?
Jeg synes det er fint at gøre opmærksom på de vigtigste ting de forskellige steder,
f.eks hvis hele UW står i flammer, så er det nok meget rart at få det at vide 50 gange.
Aner dog ikke om det ville hjælpe på antallet af mennesker som ville se det.

- Bruger I vores admin-news og ser den, når vi lægger en ny op?
Så længe jeg har været her, så har jeg set de ting som er blevet lagt op der. Hjælper også at det køre igennem Latest Topics, også med en god overskrift til, så man ved at det er noget vigtigt.

Alanis

Antal indlæg : 130
Bosted : I et af Marcus huse i Doomsville Rotten Root District
Evner/magibøger : Ingen endnu

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum