Log ind
Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Seneste emner
Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugereDen sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Vil du lege? - Emnesøgning
2 deltagere
Side 1 af 1
Vil du lege? - Emnesøgning
Let's go!x)
Om ham: Nash ligner og kan godt minde om en klassisk fuckboy/badboy specielt når man ser ham, og møder ham. Han er imødekommende overfor alt og alle, kan dog være indelukket, mystisk og meget kold. Han kan også være utrolig afvisende overfor andre, om han vil eller ej det betyder intet for ham. Han er ikke prinsen på den hvide hest, nærmere det mareridt man hele tiden har, og ønsker. Ligeså charmerende, og kæk han er ligeså ond og følelskold kan han være. Han kan være svær at blive klog på, fordi han er så mystisk, men han har en blød side også.
Søger: Lidt af det hele, er altid frisk på idéer og er også åben for idéer. Som man siger fantasien sætter kun grænser
Om mig Jeg skriver helst på fuldt dansk, men kan også skrive på fuldt engelsk. Angående dialog kan jeg både skrive på dansk, og engelsk. Kan skrive fuldt dansk, med engelsk dialog, og fuldt engelsk med engelsk dialog. Kan også skrive på fuldt dansk, alt efter hvad du ønsker.
Andet: Fristet til et emne? Smid en pm afsted, eller svar i tråden her
Søger: Lidt af det hele, er altid frisk på idéer og er også åben for idéer. Som man siger fantasien sætter kun grænser
Om mig Jeg skriver helst på fuldt dansk, men kan også skrive på fuldt engelsk. Angående dialog kan jeg både skrive på dansk, og engelsk. Kan skrive fuldt dansk, med engelsk dialog, og fuldt engelsk med engelsk dialog. Kan også skrive på fuldt dansk, alt efter hvad du ønsker.
Andet: Fristet til et emne? Smid en pm afsted, eller svar i tråden her
Nash- Antal indlæg : 5
Evner/magibøger : Toxic bite - Beskrivelse på profilen
Sv: Vil du lege? - Emnesøgning
Jeg er frisk
er han også xP
er han også xP
kan du lokkes til at starte emne så? det skal måske være i omegnen af Aquener, dog <3 doomsville er lidt for langt væk fra havet til han rigtig vil rejse derhen.
Gæst- Gæst
Super kan jeg godt x)
Mhhh hvis du stadigvæk søger, så vil jeg med glæde tilbyde Ekaterina. Hun er en formskiftende dæmon, i stand til at ligne hvem end hun møder på sin vej, ellers arbejder jeg med ideen om en vampyr, der har haft forvandlet en del folk og lidt bruger dem som en blanding af minions og beskyttelse
Hvis ingen af dem virker spændende, har jeg sendt en ansøgning for en specielrace til min karakter @Persephone. Hvis den bliver godkendt, bliver hun en specielrace ved navn Djinn, væsner i stand til at sætte folk i en drømmeverden.
Hvis ingen af dem virker spændende, har jeg sendt en ansøgning for en specielrace til min karakter @Persephone. Hvis den bliver godkendt, bliver hun en specielrace ved navn Djinn, væsner i stand til at sætte folk i en drømmeverden.
Ekaterina: My name is of no importance.
James: How come?
Ekaterina Call me whatever you wish, it means nothing to me.
Ekaterina- Antal indlæg : 1
Evner/magibøger : Shapeshiting
Lignende emner
» Take a look, please ~ Emnesøgning
» Emnesøgning..
» Emnesøgning- ny på UW :D
» Here we go again - Emnesøgning
» So....Emnesøgning
» Emnesøgning..
» Emnesøgning- ny på UW :D
» Here we go again - Emnesøgning
» So....Emnesøgning
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine