Log ind
Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Seneste emner
Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugereDen sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Emnesøgning- ny på UW :D
4 deltagere
Side 1 af 1
Emnesøgning- ny på UW :D
Hej jeg er ny her og vil gerne i gang stille og roligt
Madelena Gray er en sjæledemon og en lidt mystisk karakter med ret kalkulerende samt mørke sider men flair for drama
Er åben for lidt forskelligt, men beklager hvis jeg ikke ved hvad jeg laver helt, er ret ny til det her
Madelena Gray er en sjæledemon og en lidt mystisk karakter med ret kalkulerende samt mørke sider men flair for drama
Er åben for lidt forskelligt, men beklager hvis jeg ikke ved hvad jeg laver helt, er ret ny til det her
Madelena Gray- Moderator
- Antal indlæg : 128
Evner/magibøger : Kommunikation og warging af katte
Sv: Emnesøgning- ny på UW :D
Hej Gray
Velkommen til Underworld
Hvis du får problemer/udfordringer/spørgsmål, skal du være velkommen til at skrive. Både her og inde på vores Discord server
Jeg stiller gerne mine til rådighed
Kort fortalt om dem:
Kat - en falden engel, der mere og mere 'falder i' den mørke side.
Hun er mest at finde i Doomsville og Sunfury, hvor hun er overhoved for handelshusene, der bl.a. sælger sorte opaler.
Jake - dragonianer/dragonlycan. Raceleder og Hersker af Dragons Peak. Han kommer til tider på besøg hos Kat, samt besøger venner rundt omkring fra tid til anden.
Taliia - udstødt skovelver. (mor til Kat, svigerdatter til Jake, kusine til Larlii) Bor mest i Aquener, hvor hun styre sit handelshus.
Larlii - skovelver og Dronning af Forestina. Hun rejser til tider rundt i skoven efter urter og vilde planter, men er mest at finde i Forestina eller "Fristedet", som var hendes hjem før hun blev gift med Althorn. Det ligger inde i Elverskoven.
Velkommen til Underworld
Hvis du får problemer/udfordringer/spørgsmål, skal du være velkommen til at skrive. Både her og inde på vores Discord server
Jeg stiller gerne mine til rådighed
Kort fortalt om dem:
Kat - en falden engel, der mere og mere 'falder i' den mørke side.
Hun er mest at finde i Doomsville og Sunfury, hvor hun er overhoved for handelshusene, der bl.a. sælger sorte opaler.
Jake - dragonianer/dragonlycan. Raceleder og Hersker af Dragons Peak. Han kommer til tider på besøg hos Kat, samt besøger venner rundt omkring fra tid til anden.
Taliia - udstødt skovelver. (mor til Kat, svigerdatter til Jake, kusine til Larlii) Bor mest i Aquener, hvor hun styre sit handelshus.
Larlii - skovelver og Dronning af Forestina. Hun rejser til tider rundt i skoven efter urter og vilde planter, men er mest at finde i Forestina eller "Fristedet", som var hendes hjem før hun blev gift med Althorn. Det ligger inde i Elverskoven.
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"
Hej Gray
Jeg er også frisk, hvis du stadig leder efter spil. Og hvis du kan acceptere jeg til tider kan være frygtelig langsom til at svare
Jeg er også frisk, hvis du stadig leder efter spil. Og hvis du kan acceptere jeg til tider kan være frygtelig langsom til at svare
- Antal indlæg : 10266
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)
Hej Gray.
Jeg er frisk på at emne med dig, hvis du har lyst. Jeg selv er kinda ny, da det virkelig er længe siden jeg sidst har lavet et emne her inde. og jeg vil meget gerne ind i det med at emne igen. jeg vil hvertfald gøre mit bedste på at få mine svar til at fylde mere end 3 linjer, og hvis min svar virker korte. så må du gerne sige til, for så kan jeg prøve at fylde mere på
Jeg er frisk på at emne med dig, hvis du har lyst. Jeg selv er kinda ny, da det virkelig er længe siden jeg sidst har lavet et emne her inde. og jeg vil meget gerne ind i det med at emne igen. jeg vil hvertfald gøre mit bedste på at få mine svar til at fylde mere end 3 linjer, og hvis min svar virker korte. så må du gerne sige til, for så kan jeg prøve at fylde mere på
Helia- Antal indlæg : 130
Evner/magibøger : Healning
Lignende emner
» Here we go again - Emnesøgning
» So....Emnesøgning
» Take a look, please ~ Emnesøgning
» Emnesøgning..
» Every stranger is welcome ~ Emnesøgning
» So....Emnesøgning
» Take a look, please ~ Emnesøgning
» Emnesøgning..
» Every stranger is welcome ~ Emnesøgning
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine