Log ind
Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Seneste emner
Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugereDen sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
New girl in town - emnesøgning
3 deltagere
Side 1 af 1
New girl in town - emnesøgning
Hej alle I dejlige skabninger!
Jeg skal have gang i min nye bruger Maq her og søger derfor meget åbent og uspecifikt, da alle plots og relationer er en mulighed
Maqlynn er en ung varulv som har levet de sidste 3,5 års tid alene dybt inde i the forest, men er mu begyndt at bevæge sig ud af sin comfort zone, for at blive en del af den store verden. Derfor kender hun ingen og tror at alle fra hendes fortid er borte. Hendes flok blev massakreret også vidt hun ved er hun den eneste overlever.
Maqlynn er generelt en vittig pige, men er meget indelukket for tiden. Hun er stædig, aggressiv og meget stolt, men har samtidig et stort og kærligt hjerte. Før i tiden elskede hun at le højt og lave sjov med andre og den pige er stadig inde i hende, man skal bare lede lidt efter hende.
Jeg søger primært nye relationer, men vil ikke lede efter flirts, hellere at det sker med tiden.
det kunne være fedt at møde en fra fortiden. Det behøver ikke være en der var del af flokken, måske en der boede i samme landsby, eller rejste igennem fra tid til anden eller noget helt tredje.
Måske hun møder en mandlig varulv som var meningen hun skulle have været sat op med, da flokken gik op i at få nyt blod ind, så det ikke blev indavl.
Men nye venner, fjender eller gråzone relationer, som åbner op for udvikling af karakteren og nye plots. ^^
Har I selv nogle bud som kom endelig med dem
Jeg skal have gang i min nye bruger Maq her og søger derfor meget åbent og uspecifikt, da alle plots og relationer er en mulighed
Maqlynn er en ung varulv som har levet de sidste 3,5 års tid alene dybt inde i the forest, men er mu begyndt at bevæge sig ud af sin comfort zone, for at blive en del af den store verden. Derfor kender hun ingen og tror at alle fra hendes fortid er borte. Hendes flok blev massakreret også vidt hun ved er hun den eneste overlever.
Maqlynn er generelt en vittig pige, men er meget indelukket for tiden. Hun er stædig, aggressiv og meget stolt, men har samtidig et stort og kærligt hjerte. Før i tiden elskede hun at le højt og lave sjov med andre og den pige er stadig inde i hende, man skal bare lede lidt efter hende.
Jeg søger primært nye relationer, men vil ikke lede efter flirts, hellere at det sker med tiden.
det kunne være fedt at møde en fra fortiden. Det behøver ikke være en der var del af flokken, måske en der boede i samme landsby, eller rejste igennem fra tid til anden eller noget helt tredje.
Måske hun møder en mandlig varulv som var meningen hun skulle have været sat op med, da flokken gik op i at få nyt blod ind, så det ikke blev indavl.
Men nye venner, fjender eller gråzone relationer, som åbner op for udvikling af karakteren og nye plots. ^^
Har I selv nogle bud som kom endelig med dem
Sage- Antal indlæg : 14
Evner/magibøger : Ild elementet
Sv: New girl in town - emnesøgning
Vil da gerne tilbyde Asher.
Evner/magibøger : Golden Gun
Jeg tilbyder gerne Gene, hvis det er.
Hun har været vampyr så kort tid, at hun næppe egentlig er klar over fjendskabet mellem varulve og vampyrer. Måske kan vi bruge det til noget. Tvinge dem ud i en eller anden samarbejdssituation på en måde?
Jeg ved ikke. Det er bare lidt halve ideer xD
Hun har været vampyr så kort tid, at hun næppe egentlig er klar over fjendskabet mellem varulve og vampyrer. Måske kan vi bruge det til noget. Tvinge dem ud i en eller anden samarbejdssituation på en måde?
Jeg ved ikke. Det er bare lidt halve ideer xD
Evner/magibøger : Charm Speak*
Ash - cool! har du nogle ideer?
Gene - ved ikke hvor mange vampsere Maq har mødt, så vi kan sige det samme gælder for hende. Men det lyder som en god start maq beskæftiger sig med "normalt" arbejde, altså ingen likviderings kontrakter eller andet. Hun er på et punkt en god pige xD
Gene - ved ikke hvor mange vampsere Maq har mødt, så vi kan sige det samme gælder for hende. Men det lyder som en god start maq beskæftiger sig med "normalt" arbejde, altså ingen likviderings kontrakter eller andet. Hun er på et punkt en god pige xD
Det kan være de kende hinanden fra deres barndom siden asher nemlig blev solgt som 10 årig til en slavehandler.
Sorry jeg svarer langsomt :3 har første uge på nyt arbejde, så er ret smadret xD
Det kunne de godt, de kunne komme fra samme landsby og hans alder gør at da han forlod byen var de endnu ikke blevet massakreret. Måske han slet ikke ved at det er sket ?
Lyder som om vi har en ide. ?
det gør det da! Jeg synes du laver emnet xD
Så det synes du, mener da du skal ha æren.
skrev det først, du er hermed bondefanget xD
Lignende emner
» New cat in town - Emnesøgning!
» Pretty girl onthe outside, bad girl on the inside - Natalie.
» New in town.
» trouble in town- Flo
» New in the Town //BigBaloo//
» Pretty girl onthe outside, bad girl on the inside - Natalie.
» New in town.
» trouble in town- Flo
» New in the Town //BigBaloo//
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine