Log ind
Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Seneste emner
Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugereDen sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Skal vores discord have en 'spam' kanal?
5 deltagere
Side 1 af 1
Skal vores discord have en 'spam' kanal?
Hej alle sammen!
Vi har snakket lidt på et af hyggemøderne om det måske gav mening at have en tekst kanal til 'spam' af gifs og billeder. Vi har snakket lidt om det i adminteamet og er kommet frem til at vi gerne ville høre jeres meninger!
På nuværende tidspunkt har vi en kanal der hedder møder, som er den der bliver skrevet i når vi holder møder. Det er derfor også den der bliver lidt 'spammet' med billeder og gifs. MEN når vi holder møder der har en dagsorden plejer vi at få den overstået først, og der har folk været gode til kun at bruge 'møder' kanalen til at skrive små ting, så som 'afk', 'min mic virker ikke' eller lignende. Det er normal først efter dagsordnen at det vilde vesten af spam kommer, hvilket er okay med admins.
Men synes i at det er forvirrende? Ville i foretrække at vi oprettede en tekstkanal kun til gifs og billeder? Eller er i tilfredse med hvordan vores discord er sat op?
Kom gerne med jeres holdninger eller forslag til ændringer!
Vi har snakket lidt på et af hyggemøderne om det måske gav mening at have en tekst kanal til 'spam' af gifs og billeder. Vi har snakket lidt om det i adminteamet og er kommet frem til at vi gerne ville høre jeres meninger!
På nuværende tidspunkt har vi en kanal der hedder møder, som er den der bliver skrevet i når vi holder møder. Det er derfor også den der bliver lidt 'spammet' med billeder og gifs. MEN når vi holder møder der har en dagsorden plejer vi at få den overstået først, og der har folk været gode til kun at bruge 'møder' kanalen til at skrive små ting, så som 'afk', 'min mic virker ikke' eller lignende. Det er normal først efter dagsordnen at det vilde vesten af spam kommer, hvilket er okay med admins.
Men synes i at det er forvirrende? Ville i foretrække at vi oprettede en tekstkanal kun til gifs og billeder? Eller er i tilfredse med hvordan vores discord er sat op?
Kom gerne med jeres holdninger eller forslag til ændringer!
Evner/magibøger : -
Sv: Skal vores discord have en 'spam' kanal?
Jeg må indrømme, at jeg har gjort serveren stum pga de spams der kommer når der er møder og man ikke selv har mulighed for at deltage i det så jeg synes det ville være en god ide at lave en chat til sådan noget
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer
Du kan gøre den specifikke kanal stum, men stadig få notifikationer fra resten af serveren, hvis det er Raf
Og bump! Jeg vil gøre folk opmærksomme på denne tråd igen. Hvis der er flere der har noget at sige xD
Og bump! Jeg vil gøre folk opmærksomme på denne tråd igen. Hvis der er flere der har noget at sige xD
- Antal indlæg : 10266
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)
Ligesom Raf har jeg også bare gjort hele discord serveren stum, pågrund af det problem.. lidt irriterende at man måske sidder og snakker med folk på andre server eller bare sidder og slapper af, også det blinger hele tiden så en spam kanal ville være fantastisk, så man bare kan gøre den stum og kun høre når der kommer lidt mere... vigtige info på discord
So yes please her fra
So yes please her fra
Bosted : I et af Marcus huse i Doomsville Rotten Root District
Evner/magibøger : Ingen endnu
Jeg er helt med på at have en spam-kanal på discord. Nemlig af den årsag at der så ikke sker nogle misforståelser, og at man spammer det forkerte sted. Samt muligheden for at mute kanalen vis man ikke ønsker sig en masse notifikationer XD
So yas please to dedicated spam-channel X3
So yas please to dedicated spam-channel X3
Evner/magibøger : Gendermorphing
Vi hører jer: Og derfor er der nu en spam-kanal!
Jeg vil gøre opmærksom på at man kan (og det kunne man i øvrigt også før, med alle kanalerne) mute dem, man ikke vil have notifikationer fra, uden at mute hele serveren. Blot højreklik på kanalen og mute den.
Jeg vil gøre opmærksom på at man kan (og det kunne man i øvrigt også før, med alle kanalerne) mute dem, man ikke vil have notifikationer fra, uden at mute hele serveren. Blot højreklik på kanalen og mute den.
- Antal indlæg : 10266
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)
Lignende emner
» Discord
» PnP/DnD over Discord
» Sommermøde på discord - datoafstemning
» Plotsøgning på discord? (Afstemning)
» Det' spam
» PnP/DnD over Discord
» Sommermøde på discord - datoafstemning
» Plotsøgning på discord? (Afstemning)
» Det' spam
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine