Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Fortidens ledere - listen! (Adminnyhed) EmptyOns 17 Apr 2024 - 20:41 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Fortidens ledere - listen! (Adminnyhed) EmptyOns 17 Apr 2024 - 19:04 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Fortidens ledere - listen! (Adminnyhed) EmptySøn 14 Apr 2024 - 8:19 af Jake

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Fortidens ledere - listen! (Adminnyhed) EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Fortidens ledere - listen! (Adminnyhed) EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:34 af Taliia

» Life update & other shit - Marcus
Fortidens ledere - listen! (Adminnyhed) EmptyFre 12 Apr 2024 - 16:38 af Sean

» Emnesteder og meet-up (adminnyhed)
Fortidens ledere - listen! (Adminnyhed) EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:40 af Sean

» Dato for næste meetup i Jylland (afstemning)
Fortidens ledere - listen! (Adminnyhed) EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:23 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Fortidens ledere - listen! (Adminnyhed) EmptyTors 11 Apr 2024 - 19:04 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Fortidens ledere - listen! (Adminnyhed) Voteba13Fortidens ledere - listen! (Adminnyhed) Voteba14Fortidens ledere - listen! (Adminnyhed) Voteba15 
Jake
Fortidens ledere - listen! (Adminnyhed) Voteba13Fortidens ledere - listen! (Adminnyhed) Voteba14Fortidens ledere - listen! (Adminnyhed) Voteba15 
Sasha
Fortidens ledere - listen! (Adminnyhed) Voteba13Fortidens ledere - listen! (Adminnyhed) Voteba14Fortidens ledere - listen! (Adminnyhed) Voteba15 
Lenore
Fortidens ledere - listen! (Adminnyhed) Voteba13Fortidens ledere - listen! (Adminnyhed) Voteba14Fortidens ledere - listen! (Adminnyhed) Voteba15 
Taliia
Fortidens ledere - listen! (Adminnyhed) Voteba13Fortidens ledere - listen! (Adminnyhed) Voteba14Fortidens ledere - listen! (Adminnyhed) Voteba15 
Katrina
Fortidens ledere - listen! (Adminnyhed) Voteba13Fortidens ledere - listen! (Adminnyhed) Voteba14Fortidens ledere - listen! (Adminnyhed) Voteba15 
Edgar
Fortidens ledere - listen! (Adminnyhed) Voteba13Fortidens ledere - listen! (Adminnyhed) Voteba14Fortidens ledere - listen! (Adminnyhed) Voteba15 
Celenia
Fortidens ledere - listen! (Adminnyhed) Voteba13Fortidens ledere - listen! (Adminnyhed) Voteba14Fortidens ledere - listen! (Adminnyhed) Voteba15 
Marcus
Fortidens ledere - listen! (Adminnyhed) Voteba13Fortidens ledere - listen! (Adminnyhed) Voteba14Fortidens ledere - listen! (Adminnyhed) Voteba15 
Renata
Fortidens ledere - listen! (Adminnyhed) Voteba13Fortidens ledere - listen! (Adminnyhed) Voteba14Fortidens ledere - listen! (Adminnyhed) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164665 indlæg i 8722 emner

Fortidens ledere - listen! (Adminnyhed)

2 deltagere

Go down

Fortidens ledere - listen! (Adminnyhed) Empty Fortidens ledere - listen! (Adminnyhed)

Indlæg af Sean Man 27 Dec 2021 - 10:13

Hej alle

Glædelig jul!
Håber I alle har haft nogle dejlige jule-dage.
Jeg har selv brugt min juleferie på at indhente lidt arbejde her på siden, som listen over tidligere raceledere og herskere af byerne. Den vil jeg derfor gerne dele med jer!
Nogle af jer har måske allerede opdaget den:
Den gemmer sig under "information om UW" -> "Fortidens ledere". Listen indeholder både en liste over tidligere og nuværende raceledere, samt fra byerne i bunden.

Visse navne er tomme. Her venter jeg enten på brugerne selv, til at fortælle mig noget om deres baggrundshistorie til deres stilling, eller også er det umuligt for mig at indhente de informationer - og så må I nøjes med navnene. Listerne går så langt tilbage, som jeg kunne finde af gamle ansøgninger. Gjort besværligt af et gammel arkiv, hvor vi ikke altid skrev "Godkendt" eller "afvist" (så jeg måtte læse dem alle igennem for selv at se hvilke der var relevante), og at vi i gamle dage nøjedes med at modtage beskeder om at folk gerne ville have en stilling, uden de skulle ansøge om den. Og derfor...Uden historie.

Bemærk gerne!
Jeg har meget glemt nogen, enten som raceledere eller som herskere/konger/dronninger over visse byer. Så skriv endelig til mig, hvis I husker noget!

Bemærk også:
Læs meget gerne den lille tekst der er ud for jeres egne navne. Stemmer det overens med jeres egne tanker? Jeg har skrevet en meget kort sammenkogning af jeres historie, og hvad I gerne vil opnå med en race/by, hvor de informationer var til rådighed. Skriv gerne til mig, hvis noget skal rettes/tilføjes/slettes. Så finder vi ud af det.

Om ikke andet håber jeg I kan bruge listen.
Find den her:
https://theunderworld.danskforum.net/t10298-fortidens-ledere#209932

Mvh
Sean
På vegne af moderator- og adminteamet

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10218
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Fortidens ledere - listen! (Adminnyhed) Empty Sv: Fortidens ledere - listen! (Adminnyhed)

Indlæg af Katrina Man 27 Dec 2021 - 17:34

Skønt med en liste der holder styr på det Very Happy

Ud fra min tid her på Uw, har jeg hørt og læst mig frem til følgende herskere af Dragons Peak:
Sean, Asso, Daron og nu Jake.


Sidst rettet af Katrina Man 27 Dec 2021 - 20:47, rettet 1 gang

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Fortidens ledere - listen! (Adminnyhed) Empty Sv: Fortidens ledere - listen! (Adminnyhed)

Indlæg af Sean Man 27 Dec 2021 - 20:46

Jeg var lidt i tvivl om hvor vidt Daron også havde byen... Jeg kunne også bare skrive til ham  😂

Tilføjelse: kan godt huske Jake måtte samarbejde med Daron, da byen og racen skulle overtages. Så du har nok ret i det du siger. Daron bliver tilføjet. Smile

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10218
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Fortidens ledere - listen! (Adminnyhed) Empty Sv: Fortidens ledere - listen! (Adminnyhed)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum