Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
(ingame artikel og world event) To ledere væk, hvad kommer der til at ske nu? EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
(ingame artikel og world event) To ledere væk, hvad kommer der til at ske nu? EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
(ingame artikel og world event) To ledere væk, hvad kommer der til at ske nu? EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
(ingame artikel og world event) To ledere væk, hvad kommer der til at ske nu? EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
(ingame artikel og world event) To ledere væk, hvad kommer der til at ske nu? EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
(ingame artikel og world event) To ledere væk, hvad kommer der til at ske nu? EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
(ingame artikel og world event) To ledere væk, hvad kommer der til at ske nu? EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
(ingame artikel og world event) To ledere væk, hvad kommer der til at ske nu? EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
(ingame artikel og world event) To ledere væk, hvad kommer der til at ske nu? EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
(ingame artikel og world event) To ledere væk, hvad kommer der til at ske nu? Voteba13(ingame artikel og world event) To ledere væk, hvad kommer der til at ske nu? Voteba14(ingame artikel og world event) To ledere væk, hvad kommer der til at ske nu? Voteba15 
Abigail
(ingame artikel og world event) To ledere væk, hvad kommer der til at ske nu? Voteba13(ingame artikel og world event) To ledere væk, hvad kommer der til at ske nu? Voteba14(ingame artikel og world event) To ledere væk, hvad kommer der til at ske nu? Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

(ingame artikel og world event) To ledere væk, hvad kommer der til at ske nu?

4 deltagere

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

(ingame artikel og world event) To ledere væk, hvad kommer der til at ske nu? Empty (ingame artikel og world event) To ledere væk, hvad kommer der til at ske nu?

Indlæg af Gæst Ons 9 Maj 2012 - 8:57

//Outgame.
Dette er det første world event, som sker i Underworld. Et world event er en ting, som på en eller anden måde påvirker hele eller næsten hele verden. Det kan være fra krig, hungersnød osv osv. Men så kan i vælge at tage det med i jeres spil, da det er aktuelt lige her i øjeblikket i denne verden.
Her er lige en kort beskrivelse, hvad der er sket af forandringer.
Lederen af Shadowangels Mina er forsvundet, så Shadowangels står uden leder.
Lederen af Anarchical Faith er død, Men der er kommet en ny leder nemlig Sajro Very Happy
Så tillykke til ham. Dog skal der lige understreges at IRL er Sajro ikke kendt som lederen, for den nye leder er ikke blevet genkendt endnu. Så i kan ikke vide, om han deres leder, uden at i får det direkte af vide eller på anden vis
Folk på gaderne taler om denne episode og nogle er nervøse over om der vil ske terrorangreb fra anarchical
Der er kommet mange flere vagter på gaderne,
og i byen Doomsville må man ikke være ude efter 23 til 4 i terrorville district og Doomsville angerforge district.
Hvis man snakker dårligt om Sakref eller hylder anarchical i vagters nærhed eller andre som er tilhængere af Sskref, kan man blive anholdt eller blive sågar dræbt, hvis det er tilhængere.
Man kan få penge, hvis man giver tips om anarchical medlemmer eller tilhængere, selv hvis man ikke har helt konkrete beviser.

Så vi som admins håber i kan bruge dette måske i nogle af jeres spild bare til enten at give stemning, eller som en ide til hvad kunne ske i jeres emne.
//


Rygterne spreder sig fra by til by nogen i meget fantasifulde versioner, andre i mere sandfærdige versioner.
Men en ting er sikkert blandt disse rygter, en kamp mellem to ærkefjender af klanledere har været i kamp imod hinanden i dragons peak, hvor den ene er død, den anden er enten forsvundet eller død.
Man kan høre vilde beretninger om de to smadre næsten hele byen, andre siger, at Mina lederen af Shadowangels tævede kvinden som går under navnet spøgelseshunden leder af Anarchical så let som ingenting. Andre siger, at Mina var døden nær og klarede det kun lige næppe imod varulven. Men en anden ting som er sikkert, som man tydelig kan mærke på gaden. Det er at folk er nervøse. Mange forventer et terrorist angreb fra Anarchical, som en hævn over deres døde leder. Andre forventer, at nu hvor Mina er forsvundet, så er der ingen som kontrollere de vilde og farlige medlemmer af klanen shadowangels.
Så måske vil folk, som er det mindste kritisk imod regeringen og Sakrefs styre vil måske blive slået langt mere hårdt ned på.



Artikel
To ledere væk, hvad kommer der til at ske nu?
Snart alle har hørt disse rygter, som har spredt sig som en steppebrand. Lederen af Anarchical også kendt som spøgelseshunden er død, og Mina lederen af Shadowangels højrehånd af vor leder Sakref Morladin er pist forsvundet. Vi har nu prøvet at fastslå, hvad der egenligt skete, da der var mange vidner til denne begivenhed, som fandt sted midt i dragons peak på højlyst dag. Men det mest vigtigste er, hvad kommer der til at ske nu? Vi kan allerede se i gaderne, at der er mange flere vagter gående omkring, man hører rygter om folk, som forsvinder på mystisk vis, og som var kendt som kritikker af Sakref styre.


Vi har spurgt forskellige vidner hvad der skete. Her har vi en gammel draconianer vidne.
Frue Madam Smith, hvad så de på denne dag?
Jeg.. jeg var bare på min sædvanlige tur igennem dragons peaks gader, og så der. Så var alle folk stoppet op og gemte sig, og jeg så disse to meget høje kvinder. Den ene helt mørkebrun og den anden kridhvid. Jeg havde ingen anelse, hvem disse personer var, før jeg spurgte nogle tæt op af mig. De fortalte mig, at den ene var lederen af shadowangels og den anden af Anarchical. Jeg havde aldrig set noget lignende, og jeg har altid haft et rolig liv, hvor jeg intet havde set af sådan noget.
Hvad skete der så?
Jo ser du, der var også to andre en anden stor varulv og så en eller anden form for skygge eller dæmon har ingen anelse. Jeg kunne desværre ikke høre det på den afstand hvad de snakkede om. Men de så begyndte de lige pludselig at kæmpe, hvor den hvide blev til en eller anden kæmpe stor monster og det sammen med den anden. Jeg var så bange, det var næsten som om de ville flå verden fra hinanden!!! Men så var det vist at den mørke hende der åbenbart var leder af Anarchical var fuldstændig ved at tæve hende den hvide, men men. Så ved jeg ikke hvad der skete, men så døde hun bare, og hende den hvide stak af med halen mellem benene og forsvandt i retningen imod elvernes skove. Så kom alle disse vagter og tog frihedskæmperens lig og forsvandt med det

Vi har fået konstanteret at når man går ud for en af doomvilles porte, så vil man kunne se denne leder varulv være klynget op på et spyd, som en advarelse for alle andre ikke skal prøve på det mindste.

Men vi har et andet vidne, som siger lidt andet en ung mand af elverherkomst.
HVad kan du fortælle os, hvad der skete?
Jeg kom desværre først til sidst, hvor de var midt i kampen. Disse to damer og disse to unge mænd var begge imod hinanden. Men da varulven så ud til at ville tabe, så dræbte hun åbenbart sig selv ved at trække dæmonkvinden ind til sig, og så kunne man bare tydelig fornemme og se, at hun havde gjort et eller andet ved hende. Fordi dæmonkvinden så mere død ud end hende den brune, selvom hun havde gigantiske blødende sår i brystkassen.

En ung pige ville meget gerne fortælle os sin version.
Når men hvad kan du så fortælle os?
jo ser du altså, jeg lagde ikke så meget mærke til kampen, øhhh jo mellem de to unge flotte fyrer. Jeg kunne simpelthen ikke få øjnene fra dem. Især elskede jeg ham den langhåret, men ham de kort sorthårede var sku også meget lækker hihi. jeg ville bare give så meget for at gå i seng med dem begge. *Hun står og ser drømmende ud*


Men i hvert fald mange versioner og vidneberetninger er der, og måske finder vi aldrig helt ud af hvad der skete. Men det store spørgsmål, hvad kommer der til at ske nu? selvom der har været rygter om denne Mina stadigvæk lever, så ser det ikke ud til, at hun vil komme tilbage. Så hvem kommer til at reagere nu, og hvad vil vedkommende gøre? Folk er bange for, en meget værre leder vil komme. Men de er nok mest bange for, at alle de farllige medlemmer vil gå amok, da der er ingen til at styre dem. For man har altid hørt, at Mina styrede dem med hård hånd, at de hellere ville dø selv end at svigte hende. Men ikke nok om det, så har anarkist klanen jo også mistet deres leder. Der går rygter om en hornede varulv er blevet leder, men ingne kan bekræfte det overhovedet.

Vil der komme en nu krig? Vil der måske endelig komme det sidste opgør mellem regeringen og frihedskæmperne? Hvor mange liv, byer og penge kommer det til at koste?
Uden af set hvad, så ved vi, at vi en eller anden dag må tage stilling eller vore børn må
age stilling til hvilken side de tilhører.


Sidst rettet af Valetta Tors 10 Maj 2012 - 8:55, rettet i alt 2 gange

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(ingame artikel og world event) To ledere væk, hvad kommer der til at ske nu? Empty Sv: (ingame artikel og world event) To ledere væk, hvad kommer der til at ske nu?

Indlæg af Gæst Ons 9 Maj 2012 - 9:27

Super artikel Valetta.
Smile

Men hva helvede...jeg har fået stuearrest fra kl 23 ?!? må ikke gå ud da jeg bor i Angerforge District. DET vil Aleck da bare elske O.o

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(ingame artikel og world event) To ledere væk, hvad kommer der til at ske nu? Empty Sv: (ingame artikel og world event) To ledere væk, hvad kommer der til at ske nu?

Indlæg af Gæst Ons 9 Maj 2012 - 9:30

hahaha Razz så skal du i hvert fald snige dig omkring, men det har vi jo fundet ud af, at det er du god til ikke? Very Happy

Men ellers tak Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(ingame artikel og world event) To ledere væk, hvad kommer der til at ske nu? Empty Sv: (ingame artikel og world event) To ledere væk, hvad kommer der til at ske nu?

Indlæg af Gæst Ons 9 Maj 2012 - 10:19

Sejt et world event Smile
Det kan lede til mange ting.
Måske skulle man tage noget af det, som inspiration til ens emner, who knows? Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(ingame artikel og world event) To ledere væk, hvad kommer der til at ske nu? Empty Sv: (ingame artikel og world event) To ledere væk, hvad kommer der til at ske nu?

Indlæg af Alane Ons 9 Maj 2012 - 10:22

Jeg kan rigtig godt lide artiklen, den er rigtig godt skrevet Smile
Og så syntes jeg det er nice at der sker noget som kan have indflydelse på os alle Smile
Glæder mig til at se hvad for nogle emner det kan skabe rundt omkring, det skal nok blive godt :3

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

(ingame artikel og world event) To ledere væk, hvad kommer der til at ske nu? Empty Sv: (ingame artikel og world event) To ledere væk, hvad kommer der til at ske nu?

Indlæg af Gæst Ons 9 Maj 2012 - 10:37

*sætter sig og pænt venter i lænestolen*
Jeg venter også med glæde.
*vender blikket imod den unge frøken*
Tager de ikke en plads ved stolen ved siden af mig mens vi venter? Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(ingame artikel og world event) To ledere væk, hvad kommer der til at ske nu? Empty Sv: (ingame artikel og world event) To ledere væk, hvad kommer der til at ske nu?

Indlæg af Gæst Ons 9 Maj 2012 - 10:38

Jeg havde faktisk ikke selv kommet på den ide, men det kunne være godt, at der blev lavet nogle åbne emner, som er relateret til denne world event Smile
Men dette er kun et lille et, ikke om lang tid skulle der meget gerne komme en meget større en Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(ingame artikel og world event) To ledere væk, hvad kommer der til at ske nu? Empty Sv: (ingame artikel og world event) To ledere væk, hvad kommer der til at ske nu?

Indlæg af Alane Ons 9 Maj 2012 - 10:45

Jo det kunne man da eventuelt lige så godt. Smile
*sætter sig i stolen ved siden fa Cain*

Det lyder rigtig godt med at lave et mindre åbent emne og især hvis det kun er et lille side plot til dem som måske er løbet tør for idé'er.
Og jeg vil da vente spændt på det større plot Valetta, det kan sikkert kun blive godt Smile

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

(ingame artikel og world event) To ledere væk, hvad kommer der til at ske nu? Empty Sv: (ingame artikel og world event) To ledere væk, hvad kommer der til at ske nu?

Indlæg af Gæst Ons 9 Maj 2012 - 10:47

Hihi og som sagt til alle jer derude Smile Jeg stiller gerne til rådig som NPC'er hvis i vil have nogen mistænker jeg for at være anarkister og vagter kommer og tager jer, eller hvor der sker en lille aktion fra anarkisternes side af Smile

Ja det må vi håbe på Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(ingame artikel og world event) To ledere væk, hvad kommer der til at ske nu? Empty Sv: (ingame artikel og world event) To ledere væk, hvad kommer der til at ske nu?

Indlæg af Sean Tors 10 Maj 2012 - 7:32

Ja, det er godt skrevet. Og det er fantastisk plot.

Faktisk får jeg helt lyst til at genoptage mine emner nu, og komme i gang med nogle nye så jeg kan lege med på plottet Smile

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

(ingame artikel og world event) To ledere væk, hvad kommer der til at ske nu? Empty Sv: (ingame artikel og world event) To ledere væk, hvad kommer der til at ske nu?

Indlæg af Gæst Tors 10 Maj 2012 - 8:07

really?? faktisk hvis jeg skal være helt ærlig, så troede jeg, at den var lidt fesen, og i ikke ville kunne lide den på den måde Very Happy
Men det er über dejligt, at man nogle gange tager fejl ikke? Very Happy

Men jeg bliver da helt glad for at den virkelig kan give lyst til spil Smile

Så glæd jer til det næste plot, og ikke noget med at afsløre Camille Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(ingame artikel og world event) To ledere væk, hvad kommer der til at ske nu? Empty Sv: (ingame artikel og world event) To ledere væk, hvad kommer der til at ske nu?

Indlæg af Gæst Tors 10 Maj 2012 - 8:38

Nej , det er strengt forbudt at afsløre mig , i alle henseende ! XD
Så det bedes alle lade vær med ( er helt enig med Valetta her)


( ja ja....det var ikke sådan ment, I know I know Wink )

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(ingame artikel og world event) To ledere væk, hvad kommer der til at ske nu? Empty Sv: (ingame artikel og world event) To ledere væk, hvad kommer der til at ske nu?

Indlæg af Gæst Tors 10 Maj 2012 - 8:56

hahahaha Razz Din fjollemås

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(ingame artikel og world event) To ledere væk, hvad kommer der til at ske nu? Empty Sv: (ingame artikel og world event) To ledere væk, hvad kommer der til at ske nu?

Indlæg af Sajro Tors 10 Maj 2012 - 8:58

Hvad pokker er det der for noget!? Unge piger der vil i seng med mig!?

*kalder på Lyssa...*

Så skat jeg er sikker på nogen skal dræbes nu...*hvisker det til Lyssa, når hun dukker op...*

Nå tilbage til det vigtige... Mega fedt at læse, og bare roligt Valetta jeg skal nok sørge for at der sker lidt kaos på et tidspunkt... ^^

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

(ingame artikel og world event) To ledere væk, hvad kommer der til at ske nu? Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

(ingame artikel og world event) To ledere væk, hvad kommer der til at ske nu? Empty Sv: (ingame artikel og world event) To ledere væk, hvad kommer der til at ske nu?

Indlæg af Gæst Tors 10 Maj 2012 - 9:00

Ja Sajro, tænk at det kunne ske. deeet jo slet ikke dig!* smiler drillende*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(ingame artikel og world event) To ledere væk, hvad kommer der til at ske nu? Empty Sv: (ingame artikel og world event) To ledere væk, hvad kommer der til at ske nu?

Indlæg af Gæst Tors 10 Maj 2012 - 9:02

hahahaha jeg sad og ventede spændt på, hvordan Sajro eller Akuma ville reagere på den der pige der Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(ingame artikel og world event) To ledere væk, hvad kommer der til at ske nu? Empty Sv: (ingame artikel og world event) To ledere væk, hvad kommer der til at ske nu?

Indlæg af Gæst Tors 10 Maj 2012 - 9:04

De to
De eeeelsker det ! XD


Most boys would Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(ingame artikel og world event) To ledere væk, hvad kommer der til at ske nu? Empty Sv: (ingame artikel og world event) To ledere væk, hvad kommer der til at ske nu?

Indlæg af Gæst Tors 10 Maj 2012 - 9:04

naah der er ikke nogen der skal dræbes.

kun havde skåret patterne af!

*ser småmuggent på Sajro*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(ingame artikel og world event) To ledere væk, hvad kommer der til at ske nu? Empty Sv: (ingame artikel og world event) To ledere væk, hvad kommer der til at ske nu?

Indlæg af Sajro Tors 10 Maj 2012 - 9:06

Hey det er ikke min skyld skat...

Og Camille! Det er alt sammen fortid nu! Jeg er blevet en meget moderat og rolig mand, som får hvad jeg har brug for hos Lyssa...

*Ligger armen om Lyssa og kysser hende på kinden...*

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

(ingame artikel og world event) To ledere væk, hvad kommer der til at ske nu? Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

(ingame artikel og world event) To ledere væk, hvad kommer der til at ske nu? Empty Sv: (ingame artikel og world event) To ledere væk, hvad kommer der til at ske nu?

Indlæg af Gæst Tors 10 Maj 2012 - 9:07

Bvaah!

Det sagde du også dengang med Blair, din mariehøne! xD

*gengælder kysset modvilligt*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(ingame artikel og world event) To ledere væk, hvad kommer der til at ske nu? Empty Sv: (ingame artikel og world event) To ledere væk, hvad kommer der til at ske nu?

Indlæg af Sajro Tors 10 Maj 2012 - 9:11

Hvad med den aften der, søde?

Den hvor jeg havde ventet på dig lidt for længe?

Det med Blair var én gang og har aldrig været utro siden...

*Holder hende tæt...*

Og resten af jer! hold jer fra mig og min forlovede...


Kan forresten vildt gode lide at artiklen ses fra forskellige synsvinkler. ^^

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

(ingame artikel og world event) To ledere væk, hvad kommer der til at ske nu? Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

(ingame artikel og world event) To ledere væk, hvad kommer der til at ske nu? Empty Sv: (ingame artikel og world event) To ledere væk, hvad kommer der til at ske nu?

Indlæg af Gæst Tors 10 Maj 2012 - 9:12

hvilken aften?!

*ser uforstående på Sajro*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(ingame artikel og world event) To ledere væk, hvad kommer der til at ske nu? Empty Sv: (ingame artikel og world event) To ledere væk, hvad kommer der til at ske nu?

Indlæg af Sajro Tors 10 Maj 2012 - 9:15

er dag en bedre beskrivelse?

*ser tænkende ud...*


Men en ting jeg savnede i din artikel var hvis du havde... Lavet interview med to ekstremister... Og have gjort det tydeligt...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

(ingame artikel og world event) To ledere væk, hvad kommer der til at ske nu? Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

(ingame artikel og world event) To ledere væk, hvad kommer der til at ske nu? Empty Sv: (ingame artikel og world event) To ledere væk, hvad kommer der til at ske nu?

Indlæg af Gæst Tors 10 Maj 2012 - 9:15

Jeg håber kun det bedste for jer to, det skal der ikke herske tvivl om Smile meeeen når det er sagt, så liggerr min loyalitet hos Alecks familie og det er Yue jeg her tænker på ..sååååå måske vi ses senere Sajro, når jeg liiiige skal rette op på noget

^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(ingame artikel og world event) To ledere væk, hvad kommer der til at ske nu? Empty Sv: (ingame artikel og world event) To ledere væk, hvad kommer der til at ske nu?

Indlæg af Sajro Tors 10 Maj 2012 - 9:16

Camille!

Det med Yue er før jeg så meget som møder Lyssa, blot så du ved det...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

(ingame artikel og world event) To ledere væk, hvad kommer der til at ske nu? Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

(ingame artikel og world event) To ledere væk, hvad kommer der til at ske nu? Empty Sv: (ingame artikel og world event) To ledere væk, hvad kommer der til at ske nu?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum