Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Sommer-update (Adminnyhed) EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Sommer-update (Adminnyhed) EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Sommer-update (Adminnyhed) EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Sommer-update (Adminnyhed) EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Sommer-update (Adminnyhed) EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Sommer-update (Adminnyhed) EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Sommer-update (Adminnyhed) EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Sommer-update (Adminnyhed) EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Sommer-update (Adminnyhed) EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Sommer-update (Adminnyhed) Voteba13Sommer-update (Adminnyhed) Voteba14Sommer-update (Adminnyhed) Voteba15 
Jake
Sommer-update (Adminnyhed) Voteba13Sommer-update (Adminnyhed) Voteba14Sommer-update (Adminnyhed) Voteba15 
Sasha
Sommer-update (Adminnyhed) Voteba13Sommer-update (Adminnyhed) Voteba14Sommer-update (Adminnyhed) Voteba15 
Renata
Sommer-update (Adminnyhed) Voteba13Sommer-update (Adminnyhed) Voteba14Sommer-update (Adminnyhed) Voteba15 
Lenore
Sommer-update (Adminnyhed) Voteba13Sommer-update (Adminnyhed) Voteba14Sommer-update (Adminnyhed) Voteba15 
Genevira
Sommer-update (Adminnyhed) Voteba13Sommer-update (Adminnyhed) Voteba14Sommer-update (Adminnyhed) Voteba15 
Celenia
Sommer-update (Adminnyhed) Voteba13Sommer-update (Adminnyhed) Voteba14Sommer-update (Adminnyhed) Voteba15 
Madelena Gray
Sommer-update (Adminnyhed) Voteba13Sommer-update (Adminnyhed) Voteba14Sommer-update (Adminnyhed) Voteba15 
Taliia
Sommer-update (Adminnyhed) Voteba13Sommer-update (Adminnyhed) Voteba14Sommer-update (Adminnyhed) Voteba15 
Lori
Sommer-update (Adminnyhed) Voteba13Sommer-update (Adminnyhed) Voteba14Sommer-update (Adminnyhed) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Sommer-update (Adminnyhed)

Go down

Sommer-update (Adminnyhed) Empty Sommer-update (Adminnyhed)

Indlæg af Sean Fre 24 Jun 2022 - 9:36

Hej alle

Her kommer der en lille update på...Alt, hvad jeg umiddelbart kan huske, i hvert fald. Har I mere at opdatere folk på, ingame eller offgame, er I velkommen til at skrive i tråden. Smile

UW er kendetegnet ved at forblive i live, men samtidig give plads til at folk har et liv ved siden af. Vi forlanger ikke at folk er på hver dag. Det giver både sin styrke - et godt fællesskab, vedvarende spil - men også sine ulemper, såsom lang ventetid og folk der forsvinder.
Derfor tænkte jeg på at lave en lille opdatering, til de der har været væk længe - eller til folk, der blot finder det rart.

Fra administrators synspunkt:
- Vi er i live. Jeg vil arbejde på at opdatere hjemmesiden, hvilket inkluderer alle listerne hvor folk er tagget. Jeg vil også læse regler, klaner og andet igennem. Blot for at sikre alt er som det skal være.

Opfordring:
- Tjek jeres klan. Bliver den stadig brugt? Er den opdateret? Eller vil I måske ligefrem lave en ny?
- Tjek jeres karakterer. Bruges de? Vil I rydde op i nogle af dem? Det inkluder at fortælle os, hvis I vil slettes fra faceclaim-listen, en lederliste m.m., eller om I mangler på en pågældende liste. Husk vi også har Hvem er hvem-listen.
- Tjek også om I mangler at få Evolved, da I selv skal tilmelde jer gruppen. Du opnår evolved efter 700 indlæg, eller er raceleder.

Den nærmeste fremtid byder på....

UW-meetup: Vi arbejder på at stable et fremtidigt meet-up på benene, i Kbh ved @Genevira.
Hun spørger ind til hvornår folk generelt har tid til det, så hvis I har nogle forslag til hvornår det skal være, kan I skrive HER!

Discord-møde: Som altid, den første torsdag i måneden, har vi et discordmøde. Det er for alle, der har lyst. Normalt er mødet til for at snakke om hjemmesiden, spillet m.m., men da vi ikke altid har noget at diskutere, er det normalt et hyggemøde. Beregnet til at hyggesnakke.
Næste møde er d. 7 juli, kl. 19:30.
Læs også om det HER - og giv gerne besked om I kan komme eller ej. Mangler I at komme på vores discord, så skriv til mig. Så løser vi det.

In-game opdatering:
- Jeg kan ikke give en stor opdatering, for jeg ved ikke hvad alle laver. Men er I i gang med noget stort eller spændende, kunne det være sjovt hvis I gad skrive en kort bemærkning i tråden her. Bare for at vise folk hvad der sker rundt omkring. Og måske det kan give folk en ide til et emne, noget spil?
Jeg vil også se om der kan skabes liv i UW-avisen igen, til samme formål.

Doomsville: I Doomsville er der borgerkrig mellem en ukendt fjende, der bruger de fattige og middelklassen i kampen mod adelen, og herskeren. Der har været flere små kampe i byen, og nu trækker det op til point of no return. Sean og Natalie (med støtte fra Genevira) snakker om at få renset ud i byen, hvilket formentlig betyder et blodbad...
Læs om det her.

Hvad laver I andre?

Hvis I har flere ting, der kunne være spændende at blive opdaterede på, så skriv endelig løs. Har I spørgsmål, brug for hjælp, eller andet - så skriv også. Her eller til mig privat. Vi er her for det samme. Tak for at læse med, og god sommer til alle! Smile

Mvh
- Sean
På vegne af moderator- og admin-teamet.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10221
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum