Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Om UWs lovgivning og andre småting (Admin nyhed)
:: Brugerhjørnet :: Adminnyheder
Om UWs lovgivning og andre småting (Admin nyhed)
Velkommen til et af de få admin-nyheder vi faktisk får skrevet og sendt ud. Til dels fordi alt her på siden jo foregår så roligt og godt
Det er nu blevet efterår på UW, og vi kan også så småt mærke det i vores virkelige liv. Jeg kan i hvert fald.
Høsten skal til at ind, hvis ikke den allerede er det. Maden skal bearbejdes så den kan holde sig hele vinteren, og der skal være brænde nok til ikke at fryse ihjel. Vinterens sysler skal planlægges - og snart kan de rigeste af os sætte os med en kop varm the eller kakao og kigge ud på gaderne, på de frysende fattige med deres tynde tæpper og udsultede ansigter.
Alt i alt en skøn tid vi går i møde.
Selv om UW ikke har en officiel liste over højtider, er i velkomne til at spille på en version af halloween, hvor man fejrer de døde. I er også velkommen til at holde Yule, som allerede er et eksisterende koncept i UW.
Lovgivningen:
Så for rent faktisk at snakke om det relevante...
UWs lovgivning bliver opdateret, men løbende når der er tid og lyst, som et hyggeprojekt. @Genevira bliver umiddelbart tovholder, men jeg hjælper hende selvfølgelig undervejs.
Umiddelbart var der flertal for at hver by har deres egen lovgivning. Det betyder at hver hersker/konge/herskerinde skal på banen - I er velkommen til at skrive til Gene omkring jeres ideer for eget lovgivning. Selvfølgelig bliver intet skrevet ind, der ikke også er godkendt af admins.
Hvornår de færdige lovgivninger ligger klar er uvist - men de bliver offentliggjort når det giver mening.
I er altid velkommen til at skrive med ideer til lovgivningen, enten i form af emner, tilføjelser, ændringer og meget mere.
Lovgivningen bliver ALDRIG ET KRAV!
Tværtimod har vi snakket om at flertallet nok ikke kender hele loven, men kun det mest gængse. Så bare rolig. Det er kun et værktøj til dem der finder det sjovt, og som et ekstra værktøj i spillet.
Meetup:
- Der er meetup d. 21 september, hjemme hos @katrina
Alle er velkommen her fra UW, og I må gerne skrive på discord om I reelt kommer, og måske også gerne hvornår, så Kat ved hvornår hun får gæster. Læs mere om det på discord, hvor Kat har lagt alle informationerne op.
Tak fordi I altid er så meget med, tak fordi I er med til at holde siden kørende, og jeg glæder mig til at se flere af jer til meetup. I er min UW-familie
Mvh
- Sean
- Antal indlæg : 10266
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)
» Opsamling på racearbejdet og andre småting (adminnyhed)
» Nye racebeskrivelser! (admin-nyhed)
» Servicemeddelelser! (admin-nyhed)
» Ny tid i UW (Admin-nyhed)
:: Brugerhjørnet :: Adminnyheder
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine