Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Hvor er den der hurtig svarboks?  - Page 4 EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Hvor er den der hurtig svarboks?  - Page 4 EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Hvor er den der hurtig svarboks?  - Page 4 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Hvor er den der hurtig svarboks?  - Page 4 EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Hvor er den der hurtig svarboks?  - Page 4 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Hvor er den der hurtig svarboks?  - Page 4 EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Hvor er den der hurtig svarboks?  - Page 4 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Hvor er den der hurtig svarboks?  - Page 4 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Hvor er den der hurtig svarboks?  - Page 4 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Abigail
Hvor er den der hurtig svarboks?  - Page 4 Voteba13Hvor er den der hurtig svarboks?  - Page 4 Voteba14Hvor er den der hurtig svarboks?  - Page 4 Voteba15 
Edgar
Hvor er den der hurtig svarboks?  - Page 4 Voteba13Hvor er den der hurtig svarboks?  - Page 4 Voteba14Hvor er den der hurtig svarboks?  - Page 4 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

Hvor er den der hurtig svarboks?

Skriv nyt emne   Besvar indlægget

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Go down

Hvor er den der hurtig svarboks?  - Page 4 Empty Sv: Hvor er den der hurtig svarboks?

Indlæg af Gæst Fre 30 Dec 2011 - 3:57

Lol. Jeg hører også ofte at jeg er langsom :-P

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor er den der hurtig svarboks?  - Page 4 Empty Sv: Hvor er den der hurtig svarboks?

Indlæg af Gæst Fre 30 Dec 2011 - 9:01

Im the princess of useless smalltalk,

Og jeg oprettede faktisk en tråd i hyggehjørnet bagefter til dette formål.
Prøver at trække snakken derover.

Dét er svært fordi 'snakken ' opstår spontant og ikke med vilje .
* kindkysser Mina*
Undskyld admin, I'll try to Behave. Smile


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor er den der hurtig svarboks?  - Page 4 Empty Sv: Hvor er den der hurtig svarboks?

Indlæg af Gæst Fre 30 Dec 2011 - 10:34

Mina skrev:Når man skulle svare på et emne i lost behøvede man bare at kigge nederst på siden og der var svar boksen.

Mens på underworld skal man først trukke på post reply for at kunne komme til at svare på emnet..:-D

Og nu kommer jeg lige med en nok en kedelig nyhed. Dette emne som er eller var et spørgsmål er kørt helt af sidesporet. I må endelig gerne snakke om noget der ikke vedrører emnet men så lav en fortsættelse i hyggehjørnet, da jeg som admin og andre bruges ikke skal læse alt det andet ikke vedrørende igennem.
Håber i kan se den gode mening og hvis i vil skrive videre om dette spørgsmål så svar endelig :-D
ja nemlig Mina ved hvad jeg taler om. Eller talte om :-P Men vi gik altså kun totalt offtopic, eller jeg gjorde, fordi jeg forstod at ingen fattede hvad jeg snakkede om at der derfor ikke var nogen grund til at blive ved med at spørge om at få sådan en ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor er den der hurtig svarboks?  - Page 4 Empty Sv: Hvor er den der hurtig svarboks?

Indlæg af Gæst Fre 30 Dec 2011 - 11:59

mmmmm jeg har prøvet at finde ud hvordan man kan indstille det, men ind til videre har jeg ikke kunne finde det men leder stadigvæk Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor er den der hurtig svarboks?  - Page 4 Empty Sv: Hvor er den der hurtig svarboks?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Tilbage til toppen


Skriv nyt emne   Besvar indlægget
 
Forumtilladelser:
Du kan besvare indlæg i dette forum