Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164956 indlæg i 8752 emner
OPRÅB: Magibøger
:: Brugerhjørnet :: Adminnyheder
Side 1 af 2 • 1, 2
OPRÅB: Magibøger
Nu er vi endelig nådet enden i en tråd i den kæmpe garnkasse vi admin roder rundt i. Det er altså endt ud med at jeg skal stå for de manglende magibøger, så nu vil jeg gerne høre jer om et par ting samt lige kort informere om at vi har valgt at lave en tyve-magi-bog.
1. Hvem bruger magibøgerne?
2. Hvilke ting vil i gerne have med i bøgerne?
3. Skal der ændres noget i de eksisterende?
4. Andet?
Jeg lytter og samler informationerne og forsøger at komme ud med et resultat der gør alle glade
Gæst- Gæst
Sv: OPRÅB: Magibøger
2. Ting der kan skabe spil på den måde, hvor jeg kan bruge en formular uden at den har en kamp effekt, vil gerne have mere magi der bare er sejt, istedetfor effektivt
3. Uden tvivl. konstruktivt kritik kan jeg sende en pm ^^
5. Ville være skønt, hvis vi gennem ingame ting styret af admins kunne optjene nye magier i bogen, så man ikke nødvendigvis startet med alle de alt for mange formularer, men skulle på et stort ingame eventyr, eller klare et mål osv, for at kunne få nogen af dem, så bliver man måske mere personlig med sin magi bog.
Isa out
Gæst- Gæst
Du må gerne skrive kritikken via PM systemet, men husk det ikke er mig der har skrevet de nuværende.
Gæst- Gæst
Jeg bruger ikke selv magibøgerne, men jeg synes det er et super initiativ at i kgger det hele igennem- og konkretiserer det lidt.
* Dejlige admin *
God arbejdslyst .
Gæst- Gæst
Der havde jeg selv den ide, som jeg arbejdede med i tidernes morgen, da jeg selv var admin, at de skoler, som blandt andet er sat op nogle steder.
Det er der, hvor man blandt andet kan blive "uddannet" i sine bøger, hvor man evt. i nogle af bøgerne skal ud i praktik, så man ikke kun får det teoritiske.
Og der havde jeg selv tænkt, at E-rangsdelen af bogen, at der skulle man i sin karakters historie have fået måske en special mester-lærling plads hos en special professor, eller så skulle man på "universitet" for at studere videre på det.
Og så er der selvfølgelig nogle bøger, sådan set de fleste, at hvis man er god nok, så kan man "selvlære" dem, men det tager jo langt mere tid, og der har man måske chance for at lave mange flere fejl, andet hvis man er en mesterbrainer, som bare kan det, da det jo er selvlært.
Bare nogle ideer.
Fordi så skaber det jo noget baggrund for karakteren, at man f.eks har gået i denne verdens "universitet" eller andet.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Men hvad med dem, som kun vil have en bog, og som ikke vil have en evne ved siden af eller noget, fordi det f.eks kun passer til deres karakter at have krigerens bog, så ville det være underligt for denne "kriger" at have en anden magibog, da flere krigerkulturer osv ikke godtager magi. Selvfølgelig er det ens eget valg at vælge fra, men hvad er det slemme i at lave en lille e-rangs bogdel.
Gæst- Gæst
- Antal indlæg : 10266
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)
Gæst- Gæst
Nu er det selvfølgelig begrænset hvor mange udfordringer der er, men alligevel.
Dog siger jeg ikke du skal ændre det. Det bliver dit valg
Jeg tror bare det var ment på denne måde...
Dog har E-rangs allerede den fordel at de kan have to evner/magibøger. Og andre specielle ting.
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)
Men hey det er jo bare kun mit forslag.
Gæst- Gæst
Dog vil jeg sige at jeg godt kan lide systemet.
Det betyder at folk må bruge noget tid på at komme højere op og til sidst ender det nok med man må være en E-rangs for at blive ekspert.
Dog er der jo også muligheden for at blive dette før.
Gæst- Gæst
Jeg synes vi skal holde det nogenlunde simpelt, og dække de behov der på enkelt vis.
Seriøst...bare at læse samtalen om de forskellige bøger, er en smule forvirrende, hvis jeg skulle til eksamen i det...ville jeg ikke kunne gøre rede for dem.
Så...en simpel og hurtig overskuelig ' magi bog ting' .
Hvis der bare er en lille ekstra ting til erang, er det vel fint?
Gæst- Gæst
Camille du kære, det er skam ganske let, man skal bare sætte sig ind i stoffet
Gæst- Gæst
Så orker man ikke at gennemlæse alt for meget.
Det jeg mener er..... Selvfølgelig skal vi have hvad vi skal bruge, men så simpelt og med så få bøger som muligt.
Og jeg synes ikke man skal overforkæles som E rang, der er ikke mange der bruger det i deres spil, altsår kikker på hvad rang modstanderen har, er mit indtryk... Nok mere race og hele situationen.
Undskyld hvis jeg taler sort...fire timers søvn...og jeg synger stadig...
' caught in a bad romance .....ga ga oh lala '
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Kunne man ikke , når det nu er delt op som Eric har lavet..med Basis, Øvet og ekspert..
Sætte rang på...AB rang må bruge Basis, CD rang må bruge Øvet ( og basis naturligvis)
Og E rang må bruge ekspert( og naturligvis de to andre) ??
Så får man magi efter rang, og man skal forholde sig til det i små mundfulde, så det ik er så overvældende...
Men- jeg vil gerne understrege at det jo bare er min mening....det ville være dejligt om flere kom med deres!
Og under alle omstændigheder, gør Admins et godt arbejde..., og alt arbejde derfra, vil blive passet godt på og respekteret ( jeg blander mig bare...fordi der nu lige var en mulighed For at smække sit synspunkt ned)
Jeg så lige E Range væsner må have et magisk objekt..
* læner sig kælent op af Eric og hvisker i hans øre* Excalibur!!
Gæst- Gæst
Fik du den ikke turneringen med Crasie, eller tabte du den bare på vejen??
Gæst- Gæst
Ville det ligne mig bare sådan at tabe excalibur? - Eller nå...ja,det ville det måske på en måde nok, men det har jeg altsår ikke- endnu- jeg skal lige havde det først!
Eriiiiiic ....... Come talk to me
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
I can't have both ?? * begynder at græde hysterisk*
ADMINS.....NU SKAL DER ARBEJDES, E RANG HAR HÅRDT BRUG FOR NYE REGLER...MEGET HÅRDT BRUG FOR DER ER MEGET SÆRLIGE REGLER. ( snøft)
Gæst- Gæst
Du kan jo kun vælge to ting i det hele med magibøger, evner, ting og ridedyr/følgesven:D
Men måske kan du være heldig, hvis sværdet ikke har den største evne eller noget, så kan det være, at du kan også have den. Fordi man må jo godt have små magiske ting
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» 3 nye magibøger, en raceleder og opdatering af E-rang! (admin-nyhed)
» (admin udmelding) Vigtigt!! Forskellen mellem Raceevner, evner, magibøger, talenter og magiske ting
:: Brugerhjørnet :: Adminnyheder
Idag kl. 19:42 af Rafaela
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata