Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Raceledere!
:: Brugerhjørnet :: Adminnyheder
Side 1 af 2 • 1, 2
Raceledere!
så har jeg en god nyhed, til de af jer der har ventet en hel weekend
okay, måske også mere...
Vi er endelig blevet enige om at gå i gang med opgaven med at finde nogle raceledere til jer.
Men det er nu mere jeres job!
i skal nemlig selv melde jer, hvis i føler i er friske på at tage ansvaret!
Nuvel, lad mig lige gør nogle ting klare for jer:
en leder skal ikke kommanderer rundt med jer. Eller...Det vil sige, kun hvis i selv syntes det kunne være sjovt. Offgame har det intet at sige.
Det er mere et nyt redskab til jeres spil.
Racerne vil da også kunne lave alliancer og indbyrdes krige. Hvis i syntes det er sjovt.
Okay. Vi har stort set ingen krav, andet end vi forventer i skal være åbne. I skal være åbne og have tid til at emne med folk der syntes det kunne være sjovt at omgås jer som ledere. Af en eller anden grund.
Det kan være ældre brugere som nye.
Godt så. Alt i skal i gøre er at sende os en PM. Jep, det er lige meget hvilken admin. Vincent, Eric eller jeg. Vi modtager alle jeres besked.
Og så vil vi lave en liste (altså lige nu bare for os admins) og så tager vi den derfra.
frist?
åh ja, for at dette ikke skal tage en hel måned, men så i stadig kan nå at tænke over det og se beskeden...skal vi så sige inden for de næste 14 dage?
Hvilke racer?
Ja, det har der været lidt usikkerhed om. Og jeg må indrømme jeg også selv er lidt usikker.
Men lad os sige alle aktive racer. altså...hvis du tilhøre en pågældende race og emner...så er racen aktiv.
spørgsmål kan sendes til os. Eller i kan skrive det her i tråden. Måske har andre samme spørgsmål.
Lad legene begynde!
- Sean
Administrator
- Antal indlæg : 10266
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)
Sv: Raceledere!
Gæst- Gæst
Enig med dig Abbie
I er nogle skønne gutter...
Bum bum bum...
( jeg vil være min egen raceleder fairygirl XD)
Gæst- Gæst
Eller også må de være selvstændige.
specialracen får også lov til at være deres egen leder
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)
Gæst- Gæst
Nu ved jeg godt at min race ikke er den som er mest oppe i tiden meen tror godt vi kan skrive os af race-der-mangler-en-leder-listen.
For som beskrevet på vores forhistorie så er der en kvinde som var det første skyggevæsen hvorfra alle skyggerne/elendigheden-der-overtog-andre kom.
Og hun lever (går jeg ud fra) stadigvæk.
Nu vil jeg sige at det ville være et oplagt valg til leder af Skyggevæsnerne?
Eller tager jeg bare fejl?
Det samme gælder vel for Alucard som nok også stadig lever?
(plus de tre der allerede er lavet)
Gæst- Gæst
Men måske skal skyggevæsnerne ikke have en race leder? udover dig er der så nogen praktisk aktive skyggevæsner? syntes vi skal have et antal efterspørgsel fra en race før der er en leder. men det er admins valg ^^ men selvfølgelig er det ikke et problem, hvis skyggevæsnerne får en, syntes bare der gerne måtte være nogen aktive af en race for at de skal påvirke det politiske fællespil
Gæst- Gæst
De racer der har en NPC leder, kan vælge hvordan de vil tage magten.
Men jeg syntes skam de fleste racer bør have en aktiv leder, det skaber mere spil, men uden at vi admins skal køre helt døde, fordi vi også skal lege NPC-ledere...
Alucard f.eks. vil blive en eksleder. En del af historien.
De nye raceledere vil blive skrevet ind i historien, så folk kan se de er der.
Håber jeg forstod det rigtigt?
Så kan Akuma spille på npc som han slev laver, og måske det kan give andre lyst eller inspiration til at melde sig på samme hold
Udover det, er jeg meget enig med Sean.
Jo flere aktive spillere der har leder rolle , jo bedre....og det kan uansethvad kun være en forbedring af det vi har nu...da vi ingen aktive ledere har! Det er muligt der forfindes nogen på tryk, men de er aldrig taget i brug på nogen måde, såååå
God ide. Jeg synes vi har et skønt admin team .
Gæst- Gæst
Men nu skal vi passe på vi ikke tvinger ord i hans hals xD han skal være leder fordi han har lyst mener ikke at læse der stod han ville være det, men han er da mere end velkommen ja
Gæst- Gæst
Nu skal jeg jo allerede være leder for ShadowAngels.
Såå ja det kræver jo noget men siger da ikke nej til tilbuddet ^^
Så kan jeg også få min lille hær af skyggevæsner inde i klanen
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hmmmm hvad mon de vil have....
Du finder på noget til Sean og jeg finder på noget til Eric, hvis de stemmer for....så tror jeg vincent lytter!
* smiler lusket* du Eriiiiic, kom lige her....
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Undskyld Eric baby, jeg hopper ud nu...
Psssst...
I heard that you like the bad girls
Honey, is that true?
// out
Gæst- Gæst
Nej, bestikkelse går ikke. Beklager kære venner, det går ikke, måske lige med mindre ... nej, det siger jeg ikke! *Kaster lange blikke efter skumfiduser og græsk fanta*
Akuma, hvis du vil være leder for dæmonerne, så skal du kontakte en af os admin som der også står øverst. Præcist som der er nævnt før, vil vi som admin jo altid kunne ændre lidt her og der (og alle steder) hvis vi lyster. Ergo vil gamle raceleder ikke være et problem. Hvis man ser det igennem din karakters øjne, har den jo allerede en klan i ryggen. Det vil sige at det vil være oplagt at Akuma med den vil overtage dæmonsamfundet. Det ville være meget oplagt. Han kan eventuelt samle en hær og dræbe den siddende hersker. På rigtig middelaldermåde.
I snakker også om at han/Akuma kun kunne overtage skuggedæmonracen. Det ville jeg personligt ikke se et problem som, men vi kan ikke finde en leder for hver enkel del inden for dæmonerne. Ergo vil jeg tænke det bliver for ALLE dæmonerne. Det er selvfølgelig ikke lagt helt fast endnu, men det vil jeg selv stemme for, ellers tror jeg simpelthen der kommer for mange raceledere.
Nu for lige at vende tilbage igen: Abaddon har ret, spamming er ikke noget der overbeviser mig. BUM!
Gæst- Gæst
mener Akuma er skyggevæsen, og mindes ikke de er en dæmon type? eller har jeg misforstået kraftigt det hele? xp
Gæst- Gæst
du forvirre ikke kun dem, men også mig...troede vi snakkede om skyggevæsnerne her? så vidt jeg ved er de ikke heeelt dæmoner
Og jeg kan se Eric er kommet mig i forkøbet og allerede har sagt de fleste af de ting jeg ville...
Og Camille...Og jer andre der var med til det, Intet spam i denne tråd. Det kan da ikke være rigtigt at vi skal skrive en direkte besked til jer i hver eneste officielle admintråd, hvis vi ikke ønsker det?
Tråden er til spørgsmål og folk der ikke forstår nogle ting eller undre sig. Har nogle ideer.
Jeres smalltalk kan altid finde sted, mange steder. Bare ikke her. Tak.
*at lege stor og stærk*
Side 1 af 2 • 1, 2
» Til alle raceledere!
» Et dæmonevent og worldevent!(Til alle raceledere - Vigtigt!!)
» Hvad sker der med de forhenværende raceledere? (adminnyhed)
» Nogle opdateringer og omkring raceledere (Adminnyhed)
:: Brugerhjørnet :: Adminnyheder
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine