Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Hjælp os admins :) Listen over ting der skal forklares bedre :) EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Hjælp os admins :) Listen over ting der skal forklares bedre :) EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Hjælp os admins :) Listen over ting der skal forklares bedre :) EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Hjælp os admins :) Listen over ting der skal forklares bedre :) EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Hjælp os admins :) Listen over ting der skal forklares bedre :) EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Hjælp os admins :) Listen over ting der skal forklares bedre :) EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Hjælp os admins :) Listen over ting der skal forklares bedre :) EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Hjælp os admins :) Listen over ting der skal forklares bedre :) EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Hjælp os admins :) Listen over ting der skal forklares bedre :) EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
Hjælp os admins :) Listen over ting der skal forklares bedre :) Voteba13Hjælp os admins :) Listen over ting der skal forklares bedre :) Voteba14Hjælp os admins :) Listen over ting der skal forklares bedre :) Voteba15 
Abigail
Hjælp os admins :) Listen over ting der skal forklares bedre :) Voteba13Hjælp os admins :) Listen over ting der skal forklares bedre :) Voteba14Hjælp os admins :) Listen over ting der skal forklares bedre :) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

Hjælp os admins :) Listen over ting der skal forklares bedre :)

Go down

Hjælp os admins :) Listen over ting der skal forklares bedre :) Empty Hjælp os admins :) Listen over ting der skal forklares bedre :)

Indlæg af Gæst Lør 28 Jan 2012 - 13:14

Ja igår var der en bruger der meldte, at vedkommende ikke længere ville være på siden da den er for kompliceret..
Så vi vil gerne have jeres hjælp, da vi admins kan have det svært ved at se hvad der ikke er forklaret godt nok, da vi jo forstå det fuldt ud, da vi har den fulde plan i hovedet Smile

Jeg kan selvfølgelig personligt godt se at der er flere ekstra ting Smile
men de eneste ekstra ting der er, som er forskel fra de andre sidere.
Det er:
Der er magibøger man kan vælge istedet for at en evne.
E-rang er ikke længere bare der hvor man kan få en ekstra evne, man kan vælge at vælge en af disse ting eller lade vær.
Man kan få et ridedyr/følgesven.
Man kan få en speciel artifact.
Man kan enten vælge at få en ekstra bog, evne eller opgraderet sin magibog.
Og man kan uden af set hvad, vælge at opgradere sig race eller ej til e-rangsrace.
Så er der selvfølgelig nye racer.
Og så er der titler.

Men ellers er alt det andet det sammen,
ude over at der er en beskrivelse på dyr.
Vi har nemlig lavet beskrivelsen på dyrene, fordi mange ser f.eks drager, som at være det ene eller det andet. Så er der bare lavet en beskrivelse på dem, fordi så alle kan vide hvad det er..

Man skal jo ikke kunne alle reglerne og beskrivelserne i hovedet, det vil vi aldrig kræve af jer. Det er kun dem som har fotografisk hukommelse (En af vores admin) som kan alle disse ting, og vi forventer ej af jer, at i skulle kunne det.
Derfor vil vi også lave mere i reglerne med direkte link, så i ikke skal fare vildt omkring på siden efter en ting.
og det eneste i skal kunne er jeres egen race, evt magibog.. Selvfølgelig i emner er det godt at vide omkring den i emner med, hvad race osv.. Men i behøver ej, langt fra, i kan jo sagtens spille en person der intet sådan set ved om de andre racer. Men det er bare godt at i irl ved det, da så kan i mere sikre jer imod at den i spiller med ikke snyder osv osv Smile

Håber det gav lidt en forklaring og et overblik, at der faktisk ikke er den kæmpe forskel som der virker til at være Smile

Men som sagt kom med de regler i syntes der mangler at blive forklaret osv Smile For så vil vi skrive det bedre op Smile

Ps jeg tjekker nok et par gange jeres svar idag, men min kemirapport kommer til at tage meget af min tid idag. Men jeg lover at kigge på sagen Smile For at gøre denne side til en bedre legeplads.

Yours admin.
Mina

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjælp os admins :) Listen over ting der skal forklares bedre :) Empty Sv: Hjælp os admins :) Listen over ting der skal forklares bedre :)

Indlæg af Sean Lør 28 Jan 2012 - 15:30

Jeg vil give det ret.
Da jeg kom til siden tænkte jeg også: hold da op, en masse ting! Det finder jeg aldrig ud af!
Og selv om jeg har læst dem mere grundigt igennem nu, kan jeg stadig godt føle mig lidt forvirret.
Der er mange ting at holde styr på.

Men med lidt ekstra links og nogle mere forklarende forklaringer, tror jeg man kan komme lidt længere. Det bliver i hvert nemmere at finde rundt, vil jeg mene Smile

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Hjælp os admins :) Listen over ting der skal forklares bedre :) Empty Sv: Hjælp os admins :) Listen over ting der skal forklares bedre :)

Indlæg af Gæst Lør 28 Jan 2012 - 16:18

Jeg har et spørgsmål, though.
Det med titler... Hvordan får du dem?
Når du kommer i E-rang eller...? : )

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjælp os admins :) Listen over ting der skal forklares bedre :) Empty Sv: Hjælp os admins :) Listen over ting der skal forklares bedre :)

Indlæg af Gæst Lør 28 Jan 2012 - 16:23

Tihi, dig og dine titler Ben!
Jeg mener jeg har fortalt dig det!
At det er Admins der giver dig dem og så må det jo være for noget specielt man har lavet!
Men ellers er de fleste titler fra at man leder en klan ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjælp os admins :) Listen over ting der skal forklares bedre :) Empty Sv: Hjælp os admins :) Listen over ting der skal forklares bedre :)

Indlæg af Gæst Lør 28 Jan 2012 - 17:03

Har du?

Glemsomme mig -.-" XD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjælp os admins :) Listen over ting der skal forklares bedre :) Empty Sv: Hjælp os admins :) Listen over ting der skal forklares bedre :)

Indlæg af Gæst Lør 28 Jan 2012 - 17:07

Haha xD
Men ja jeg har fortalt dig det før Razz

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjælp os admins :) Listen over ting der skal forklares bedre :) Empty Sv: Hjælp os admins :) Listen over ting der skal forklares bedre :)

Indlæg af Gæst Søn 29 Jan 2012 - 11:37

Heheh ;D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjælp os admins :) Listen over ting der skal forklares bedre :) Empty Sv: Hjælp os admins :) Listen over ting der skal forklares bedre :)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum