Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Twilight. Giv jeres mening! EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Twilight. Giv jeres mening! EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Twilight. Giv jeres mening! EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Twilight. Giv jeres mening! EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Twilight. Giv jeres mening! EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Twilight. Giv jeres mening! EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Twilight. Giv jeres mening! EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Twilight. Giv jeres mening! EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Twilight. Giv jeres mening! EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Twilight. Giv jeres mening! Voteba13Twilight. Giv jeres mening! Voteba14Twilight. Giv jeres mening! Voteba15 
Jake
Twilight. Giv jeres mening! Voteba13Twilight. Giv jeres mening! Voteba14Twilight. Giv jeres mening! Voteba15 
Sasha
Twilight. Giv jeres mening! Voteba13Twilight. Giv jeres mening! Voteba14Twilight. Giv jeres mening! Voteba15 
Renata
Twilight. Giv jeres mening! Voteba13Twilight. Giv jeres mening! Voteba14Twilight. Giv jeres mening! Voteba15 
Genevira
Twilight. Giv jeres mening! Voteba13Twilight. Giv jeres mening! Voteba14Twilight. Giv jeres mening! Voteba15 
Celenia
Twilight. Giv jeres mening! Voteba13Twilight. Giv jeres mening! Voteba14Twilight. Giv jeres mening! Voteba15 
Lenore
Twilight. Giv jeres mening! Voteba13Twilight. Giv jeres mening! Voteba14Twilight. Giv jeres mening! Voteba15 
Katrina
Twilight. Giv jeres mening! Voteba13Twilight. Giv jeres mening! Voteba14Twilight. Giv jeres mening! Voteba15 
Lori
Twilight. Giv jeres mening! Voteba13Twilight. Giv jeres mening! Voteba14Twilight. Giv jeres mening! Voteba15 
Edgar
Twilight. Giv jeres mening! Voteba13Twilight. Giv jeres mening! Voteba14Twilight. Giv jeres mening! Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Twilight. Giv jeres mening!

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Twilight. Giv jeres mening! Empty Twilight. Giv jeres mening!

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 17:55

Hej i kære underworld bruger!

Tænkte at jeg ville starte en lille hygge snak op Smile
Som i kan se på titlen, handler den om Twilight.

Jeg vil bare høre jeres mening om denne saga, da jeg føler mig udenfor når folk snakker om den.. Og hvorfor mon, øh.. sagen er.. Jeg afskyr det.. Razz
Ville bare høre om jeg er den eneste der afskyr det, og i må også gerne skrive hvis i ikke gør..
Love herfra! Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Twilight. Giv jeres mening! Empty Sv: Twilight. Giv jeres mening!

Indlæg af Sean Lør 17 Nov 2012 - 18:06

Jeg har læst bøgerne, undtagen den første. Jeg har set de første par film, mest fordi alle andre ville se dem til filmaftener, eller fordi mine veninder eller søster ville se dem.

Det tog mig måske 5 gange, at se den første film til ende, uden at falde i søvn.

Bøgerne er fine nok at læse, bare for at have læst dem. Faktisk er bøgerne meget bedre end filmene.
Men der er ingen af delene jeg holder særlig meget af.
Jeg bryder mig ikke om deres vampyrer, selv om jeg har en spredt interesse for Carlisle. Robert pattison ligner en der er blevet kørt over mindst 2 gange og burde klippes.

Den er alt for sød og for "åhnej, jeg er forelsket i to og de hader hinanden, jeg er fortabt teenager, red mig!" agtig, til jeg bryder mig om den.

Men oveni må jeg dog sige at Taylor, altså varulven, er den der er mest værd at se på i filmene Wink

Men holde af dem? Aldrig. At anskaffe sig bøgerne og læse dem igen? Aldrig.
At gå i bioen og se filmene? Aldrig!

og det er min mening Smile

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10221
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Twilight. Giv jeres mening! Empty Sv: Twilight. Giv jeres mening!

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 18:08

enig med sean

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Twilight. Giv jeres mening! Empty Sv: Twilight. Giv jeres mening!

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 18:11

JEg elsker det Very Happy<3 Det er simpelthen så fedt Razz

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Twilight. Giv jeres mening! Empty Sv: Twilight. Giv jeres mening!

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 18:14

Tak Sean! Tusind, tusind tak! Very Happy
Endelig, en der forstår mig Smile

Jeg bryder mig hellere ikke om vampyrene, da jeg syndes det er latterligt med at de skinner og har alle mulige kræfer.. Hvad fuck sker der for det? o.O

Jeg har set nogen af filmene, og havde ligesom dig sværdt ved at falde i søvn. Selve historiens handling, bryder jeg mig heller ikke om, det med at hun er forelsket i to osv.. Det er en kedelig historie, og især det med at hun bliver gravid, siger mig intet. Jeg syndes det er dumt og MEGET Underligt. (Også det at Jacob bliver vild med barnet? o.O)

Enig med Robert Patison, dog ikke det med Taylor Wink Er ikke så vild med ham XD (ER ikke vild med nogen af dem XD)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Twilight. Giv jeres mening! Empty Sv: Twilight. Giv jeres mening!

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 18:15

Jeg synes det er sjovt xD og spændende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Twilight. Giv jeres mening! Empty Sv: Twilight. Giv jeres mening!

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 18:17

Jeg syndes det er dumt XD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Twilight. Giv jeres mening! Empty Sv: Twilight. Giv jeres mening!

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 18:18

Jeg synes det er spændende, og hvis jeg skal være ærlig var 4'eren langtrukken og det kan hurtigt blive kedeligt ^^ Jeg har kun set filmene men læst 1 bog.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Twilight. Giv jeres mening! Empty Sv: Twilight. Giv jeres mening!

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 18:20

Den er helt forfærdelig. ingen ros herfra til den saga xp

At bryde med den stemning vampyrens mytologi ligger op til, er den slags forfatter frihed der kan skade en serie eller films kvalitet. Man kan eventuelt finde på nogen spænende og attraktive drejninger i en races kultur, for at gøre racen mere personlig for den individuelle serie eller film, men dette er ikke tilfældet, fordi de ikke har tilføjet nye koncepter eller minimalt lavet om på de nuværende, de har ændret stemningen og fornemmelsen der ligger i racen, hvilket gør de ligeså godt kunne kalde deres vampyrer, elefanter med vinger, for den underholdnindsværdi grundlag der er lagt i mytologien er udskiftet med et helt nyt sæt, der totalt ødelægger alt vampyrisk over dem.

udover det kan jeg nævne film og serier med mindre burgeter, som spartacus der har lavet et meget mere mesterligt forsøg på at gøre scene skift mere filmisk gode. kan anbefale serien for dens gode kamara arbjede og fantastiske måde at fremvise skuespillerne på bånd, men Twilight selv med et større burget og længere periode med planlægning ikke har kunne komme med de filmisk fede overgange der er standard i moderne film.

Jeg er ikke en fan Smile skuespillerne virker kolde og selvom jeg har pint mig selv med at se de to første film, kunne jeg ikke føle med karakterne, de føltes ligegyldige for mig, og en god film burde kunne give mig en form for interesse i dens fiktive roller.
Dialogen er heller ikke mindre end flad, syntes ikke der kommer så meget leg med ord eller fede vendinger i deres ordvalg der kan holde publikum på tæerne igennem hver eneste dialog. langtfra, jeg føler der er skabt nogen karaktere, og der er skrevet replikker til dem, men forfatterne har ikke genlæst deres manus og tænkt på sjove eller alternative måde at karakterne kunne fortælle det de vil sige.
Der er jokes deri, og vil indrømme jeg faktisk grinede kort, men jeg syntes ikke filmen lever op til det mindste af dens omdømme.

Undskydl til jer fan af sagaen Smile det er min holdning, og i har jeres Smile og det respektere jeg Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Twilight. Giv jeres mening! Empty Sv: Twilight. Giv jeres mening!

Indlæg af Sean Lør 17 Nov 2012 - 18:21

Jeg bryder mig heller ikke om historien.

Normalt går ungdomsbøger og film efter en handling, som vi har mest mulig for at sætte os ind i.
At hun bliver gravid og de får så handicappet et barn, som alle vil slå ihjel eller ikke...Siger mig overhoved intet og jeg må ærlig indrømme det er med til at ødelægge hele historien.
Generelt syntes jeg også den er kedelig. Hvis jeg skal være ærlig, kan jeg kun lide varulvene. Dog hader jeg at de er med i sådan en historie, den måde de er på, deres historie...Det hele.

Den er kedelig og utiltrækkende. Historien er ikke nogen jeg kan sætte mig ind i, på nogen måde og dermed er indlevelsen minimal. ^^

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10221
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Twilight. Giv jeres mening! Empty Sv: Twilight. Giv jeres mening!

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 18:23

Suk, føler mig lidt udenfor ^^
Jeg er nu twillight fan...
KAN VI TÆNKE PÅ VAMPIRE DIARIES?

Fantastisk serie! Elsker det! *Kramme serie!*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Twilight. Giv jeres mening! Empty Sv: Twilight. Giv jeres mening!

Indlæg af Sean Lør 17 Nov 2012 - 18:24

Må give abaddon ret i meget af det han siger.


_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10221
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Twilight. Giv jeres mening! Empty Sv: Twilight. Giv jeres mening!

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 18:25

Enig med dig kære Abbadon Smile

Syndes også skuespillerne er alt for kolde, og selve filmen er alt for kold og grå. Seriøst, at de tre film jeg har set var der ingen farver?

Beklager Twilight fans, som Abbadon siger, i har jeres mening og vi har vores, og det må vi respektere Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Twilight. Giv jeres mening! Empty Sv: Twilight. Giv jeres mening!

Indlæg af Sean Lør 17 Nov 2012 - 18:27

Filmen er flad.
Det er som om det hele tager afstand fra sine seere.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10221
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Twilight. Giv jeres mening! Empty Sv: Twilight. Giv jeres mening!

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 18:33

Jeg har en ting at sige. ^^

jeg vil gerne høre Nille hvorfor du kan lide serien? ^^

Nu har du sagt flere gange at du kan lide den, så at høre grundlaget ville være rart. ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Twilight. Giv jeres mening! Empty Sv: Twilight. Giv jeres mening!

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 18:36

Hmm godt spørgsmål... Jeg har bare altid elsket vampyrer og varulve Very Happy
Jeg syntes at det er en sød kærligheds historie Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Twilight. Giv jeres mening! Empty Sv: Twilight. Giv jeres mening!

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 18:37

Da jeg læste den første bog, troede jeg at det var en gyser.....så jeg blev i den grad taget med bukserne nede.
Jeg har læst og købt alle bøger på både dansk og engelsk.
Historien ....fanger mig meget.
At nogen der er så komplet modsatte , på alle leder og kanter...falder pladask for hinanden og udvikler en dyb kærlighed...som de kæmper for gang på gang, synes jeg faktisk at mange kunne spejle sig i - og lære noget.
Skilsmisseprocenten er tårn høj irl.

At man kan være tiltrukket og forelsket i to ? Ja, det kan man så....og når man kigger på hvor solidt de to karakter er bygget op, hvilke fantastiske personer de er i filmen, kan jeg da udmærket se det er meget svært.
Der fejes intet under gulvtæppet, alle spiller med åbne kort.....igen,der kunne nogen lære lidt om god stil.

Det er en basal kærlighedshistorie vi inviteres til at følge med i, og den har aldrig påstået at ville andet, end at fortælle Bella og Edwards historie.

At de glimter?? Er det et problem?? Hvorfor? Det er jo ikke en gyser......og jeg finder det morsomt at man ikke har et problem med at der går en død person rundt, en der drikker blod og kan læbe som vinden.En der er udødelig.....en der ikke sover osv ....men det man ikke kan tage er at huden glimtre i sollys?

Det er en komplet ligegyldig detalje , i min optik....og skal jeg forholde mig til den....så er det for mig kun opfriskende at der tilføjes den meget udslidte vampyr genre noget frisk blod.

Twilight sagaen er ikke en rerun af noget vi har set før ( vampyr mæssigt) den er sin egen....og smag kan man jo ikke sige er rigtig eller forkert...men fakta er at det er en af de film ( dem alle.) og bøgerne der har indtjent mest.

Og bøgerne har ( sammen med Potter serien) fået fat i en hel flok af unge mennesker, hvor mange af dem aldrig ville gide åbne og læse en bog frivilligt- incl min søster.

Jeg har set alle film som forpremier og maraton.....og har købt dem på dvd,
Ja.....ingen er i tvivl om at jeg er vild....vanvittig vild med den kærlighedes historie....
Det eneste jeg gerne ville have haft anderledes, er at hun bliver vampyr Smile
Jeg kan godt lide den skæve magtbalance ham stærk og hende svag, og de udfordringer det giver.

At Jacob falder for babyen, gives der en forklaring på, det hedder imprintning, og er en ulve ting;)

Og ang Edward.......ser man sådan ud når man er kørt over???
Så vil jeg fandme arrangerer samtlige drengerøve fra min klasse under bilerne first thing monday morning, for jeg synes han er for lækker.
I særdeleshed i Twilight filmen , hvor der er en del mere ustyrligt og lækkert hår at holde rede på.Nam.

Kampscenen i Breakin Dawn 2 er suveræn, og iøvrigt har de ændret slutningen ,der er meget anderledes end i bogen!!

* taper munden til *

Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Twilight. Giv jeres mening! Empty Sv: Twilight. Giv jeres mening!

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 18:39

Jeg er fuldkommen enig Camille. Jeg elskede part 2 Breaking dawn Smile Så den igår! Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Twilight. Giv jeres mening! Empty Sv: Twilight. Giv jeres mening!

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 18:40

Ps.

Der pilles ved mange følelser( mine følelser) i filmene.

Da Edward forlader Bella, og hun går i sort......stortuder jeg, hver eneste gang!

Der er en del humor i replikkerne, bland andet mellem Bella og hendes skolevenner og også hendes daddy får fyret et par fede afsted.

Min total favorit sene all time, er danse scenen under den oplyste pavillion i Twilight....det er toppen af romantik, drømme og ....* sukker henført* kærlighed, hun er parat til at blive hans og lade sig bide.....han vil have hun lever og bider ikke.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Twilight. Giv jeres mening! Empty Sv: Twilight. Giv jeres mening!

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 18:45

Jepp Abbie.....vampyr racen er updateret til anno 2012, og den måde de fremstilles her er efter min mening en hel del mere troværdig end vampyre med flagermusvinger XD
Volturi klanen minder en hel del mere om de gamle klassiske vampyrer, i sind og udseende....og som man siger i filmen ...de har ikke helt kunne omstille sig og følge med tiden.

Iøvrigt er serier som True Blood og Vampire Daries da også updateret og fortræffelige serier !!!!


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Twilight. Giv jeres mening! Empty Sv: Twilight. Giv jeres mening!

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 18:47

Altså jeg vil selv sige at jeg har læst den første bog og tænke... Den er da ok, men ikke noget jeg gider at læse lige inden længe. ^^

Jeg har så også set filmen og fandt den til at brække mig over. Så ja historien og det hele er god, og okay men filmene synes jeg bare er dårligt lavet.

I henhold til det med at de glimter er det i min mening bare skævt at pålægge en vampyr det... De skal i min optik dø af sollys ingen anden mulighed... De skal have den svaghed for at jeg kan føle med dem, have ondt af en vampyr... Uden den er de for menneskelige blot med en masse bonus i min optik...
det er som om uden deres svaghed for sollys så er de for flade... Jeg synes for at være ærlig at det er synd for vampyre at de ikke kan gå i solen. ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Twilight. Giv jeres mening! Empty Sv: Twilight. Giv jeres mening!

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 18:48

( nu fiser Vampyr trunten ....ind og ser Joey Moe XD ....måske skulle jeg tage min
"Team Edward , 'cause Jacob dosen't sparkel " hoodie på ??

Ja ja , jeg er ikke så hård en pige som i alle gik og troede XD

Rigtig god weekend alle sammen <3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Twilight. Giv jeres mening! Empty Sv: Twilight. Giv jeres mening!

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 18:50

(God idé)

God koncert Camille! Very Happy

Rigtig god weekend til dig også Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Twilight. Giv jeres mening! Empty Sv: Twilight. Giv jeres mening!

Indlæg af Sean Lør 17 Nov 2012 - 18:51

i følge bogen, bliver hun så ikke vampyr? Eller husker jeg forkert?

Camille, jeg havde aldrig troet du ville falde for sådanne film eller historier. Men på en måde overrasket det mig ikke, for filmen er dyppet i ikke bare honning, men også sukker. Alt alt for sød og klistret.

Men det er jo bare en af de historier, lige som Harry potter (Som jeg derimod er stor fan af) som man enden elsker eller hader.

Vampyrerne minder alt for om...Ja, almindelige vampyrer. Jeg syntes ikke de er specielle, men ret kedelige. at de glimter, ser i mine øjne så grimt og latterligt ud.
Åh nej, han...skinner?!
Det er de små detaljer der hurtigt kan ruinere det hele.
Jeg syntes ikke der er noget at leve sig ind i. Jeg er en hyperfølsom person, som tager alt lidt for personligt, at leve sig ind i film og bøger er intet problem for mig. Men den film falder jeg i søvn til. Jeg har virkelig svært ved at føle mig fanget, der er intet der føre mig ind i historien, ind i deres følelser. Som jeg desuden ikke syntes de spiller særlig godt.

Angående Edward, er det et punkt jeg ikke vil kommentere. Vi har alle forskellige smag. Men må jeg foreslå, du lader være med at køre drengene fra din klasse over? Tror ikke det vil blive så pænt i nyhederne Wink

Der ud over giver jeg Matic ret. De er for stærke og så vidt jeg husker, næsten ingen svagheder. det er jo ikke interessant.
Dø dog!...altså...i det mindste...hav noget af dø af...
Vampyrer skal brændes af sol.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10221
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Twilight. Giv jeres mening! Empty Sv: Twilight. Giv jeres mening!

Indlæg af Sean Lør 17 Nov 2012 - 18:53

Jeg syntes overhoved ikke twilight lever op til mine forventninger og hverken moderne eller ældre vampyrer. Det er som om de er sat ude af tid. Alt for...Skulle til at sige urealistiske, men det er alle vampyrer vel Wink
Alt for...ja. De er ikke min stil.
Så hellere nogle med flagermusevinger! Dem ved man i det mindste man skal frygte!
I twilight ved man jo knap nok om man skal grine eller græde.
True blood er underlig, men har aldrig rigtig set serien.

Men vampire dairies kan jeg godt lide...så serien for første gang, for nogle måneder siden^^

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10221
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Twilight. Giv jeres mening! Empty Sv: Twilight. Giv jeres mening!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum