Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Hello you - Page 3 EmptyIgår kl. 22:42 af Lori

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Hello you - Page 3 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Hello you - Page 3 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Hello you - Page 3 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Hello you - Page 3 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Hello you - Page 3 EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Hello you - Page 3 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Hello you - Page 3 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Lena beware of the city - (Sean)
Hello you - Page 3 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

Mest aktive brugere denne måned
Jake
Hello you - Page 3 Voteba13Hello you - Page 3 Voteba14Hello you - Page 3 Voteba15 
Lori
Hello you - Page 3 Voteba13Hello you - Page 3 Voteba14Hello you - Page 3 Voteba15 
Edgar
Hello you - Page 3 Voteba13Hello you - Page 3 Voteba14Hello you - Page 3 Voteba15 
Valentine
Hello you - Page 3 Voteba13Hello you - Page 3 Voteba14Hello you - Page 3 Voteba15 
Abigail
Hello you - Page 3 Voteba13Hello you - Page 3 Voteba14Hello you - Page 3 Voteba15 
Genevira
Hello you - Page 3 Voteba13Hello you - Page 3 Voteba14Hello you - Page 3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164689 indlæg i 8727 emner

Hello you

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Hello you - Page 3 Empty Sv: Hello you

Indlæg af Gæst Ons 27 Feb 2013 - 17:04

Zahara gispede da hun mærkede hans lem. Hun farede væk fra hans lem. Hun kom dog til at grine en smule af ham. Han havde nu fundet hende, så måtte hun også blive hos ham, så hun kom frem fra busken og smilede roligt til ham og aede ham blidt på kinden. Hun kunne mærke det var blevet koldere herude, så hun var begyndt at fryse en smule. "Skal vi så gå indenfor, din møgunge? Jeg overnatter her i nat, hvis det er i orden med dig altså." spurgte hun drilsk og kyssede hans kind og krammede ham hårdt til sig. Hun var virkelig kold, desuden svimlede det for øjnene af hende. Pludselig alt sort for hende, og hun faldt på jorden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello you - Page 3 Empty Sv: Hello you

Indlæg af Gæst Ons 27 Feb 2013 - 17:14

Han så på hende og slappede roligt af og smilte til hende da hun kom frem og alt det, roligt gik han hen til hende og fik et lille chok over at hun faldt om og roligt løftede han hende op og tog hende med ind og fik hende lagt på sengen og lagde dynen over hende "Zahara"sagde han roligt og ruskede lidt i hende, for at få hende til vågne op og håbede på at hun ville for det her havde han ikke lyst til at hun skulle være sådan hun skulle ikke være bevidstløs eller hvad man kalde det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello you - Page 3 Empty Sv: Hello you

Indlæg af Gæst Ons 27 Feb 2013 - 17:21

Zahara kunne mærkede, at nogen løftede hende op i sin favn. Lidt efter kunne hun mærke noget varmt over sin krop. Da hun derefter hørte nogen sige sit navn, slog hun øjnene op og betragtede Zankujis blide og dejlige ansigt. Hun løftede en hånd op til hans kind og nussede den blidt, og smilede blidt til ham.

"Tak fordi du bar mig herop, skat. Det var sødt af dig. Jeg ved ikke hvad der skete." fortalte hun roligt og stille til ham og kyssede ham på munden. Bare han ville ligge sig oven på hende og nusse hende, og til sidst skulle det ende med endnu et dejligt knald.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello you - Page 3 Empty Sv: Hello you

Indlæg af Gæst Ons 27 Feb 2013 - 17:27

Han kiggede på hende og slappede roligt af og kyssede hende tilbage før han roligt lagde sig ind under samme dyne og lod en hånd køre op og ned af hendes krop og lod den så trække hendes trusser ned af hendes ben og helt af og nussede hende så mellem bene for at give hende lidt indre varme og sådan.
Han så på hende og kyssede hende ned af kroppen og smilte da han var inde under dynen, roligt spredte han hendes ben og gav sig roligt til at slikke hendes underliv og håbede på at hun nød det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello you - Page 3 Empty Sv: Hello you

Indlæg af Gæst Ons 27 Feb 2013 - 17:41

Da hun mærkede hvordan han rørte hendes krop og slikkede hende i underlivet, lukkede hun øjenene og stønnede stille og roligt. Lidt efter greb hun fat i hans hår og krusedullede hans hår som var så lækkert og smukt. Som han blev ved, stønnede hun højere og højere og hun kunne mærke hun var ved at komme på ham.

"Nu kommer jeg altså, skat!" råbte hun liderligt og lidt efter kom hun ham i munden eller hovedet, det vidste hun ikke helt. Det var skønt med noget sex, og hun fik hans hovede op fra hendes underliv og råbte liderligt :"Knep mig, knep mig som aldrig før!" Hun tog fat rundt om hans nakke og kiggede ham bestemt ind i øjnene

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello you - Page 3 Empty Sv: Hello you

Indlæg af Gæst Ons 27 Feb 2013 - 17:56

Han kiggede på hende og fik det ikke som en overraskelse at hun kom og alt det, roligt så han på hende og trængte op i hende med sit lem og kørte som han gjorde i slutning af der hvor de slap før de legede og sådan.
Han så på hende og blev ved med at gøre det og kyssede hende på munden og legede med hendes tunge og sådan, roligt fik han dynen af dem så de kunne se hvad der skete der nede udover at han var i gang med hende og sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello you - Page 3 Empty Sv: Hello you

Indlæg af Gæst Ons 27 Feb 2013 - 18:08

Hun nød den smerte han forvoldt hende. Hun var blevet godt våd i hendes underliv, og hun nød hvordan han hurtigt og voldeligt kneppede hendes stramme underliv, som snart ikke var så stramt længere. Lidt efter tog hun hårdt fat på hans stærke overarme og klemte til, bare for at vise ham at hun elskede det. "Jeg fik aldrig fortalt sig hvor dejlig du egentlig er." sagde hun ophidset og lukkedes øjnene. Hun kyssede hans læber og legede med hans tunge.

"Jeg er altså lidt sulten, pus. Ved godt, det er et dårligt tidspunkt, men min mave knurrer temmelig meget efterhånden." indrømmede hun flovt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello you - Page 3 Empty Sv: Hello you

Indlæg af Gæst Ons 27 Feb 2013 - 18:13

Han kiggede på hende og hørte hvad hun sagde til ham "okay"sagde han og stoppede sine ryk og sådan, roligt trak han sig ud af hende og lagde sig ved siden af hende "du ved nok godt hvor køkkenet er du går bare ned og finder dig noget så venter jeg her på dig"sagde han roligt og lå bare der.
Han viste ikke hvad der forgik men han var lidt ligeglad med det for hun var da dejlig nok og være sammen med og alt det, og nu ville han bare ha det bedste ud af det og sådan noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello you - Page 3 Empty Sv: Hello you

Indlæg af Gæst Ons 27 Feb 2013 - 18:23

Zahara smilede roligt til ham, da han trak sig ud af hende. Hun lyttede nøje til, hvad han sagde, og inden hun gik, kyssede hun ham blidt på munden og rettede lidt hans hår. Derefter var hun strøget ned i køkkenet for at hente noget mad. Hun kiggede lidt i køleskabet. Der var rugbrød og pålæg. Det var ikke det hun havde lyst til midt om natten. Nejning ville have chokolade. Så hun kiggede i nogle af skabene, og fandt omsider noget mørkt chokolade. Det gav hende bare endnu mere lyst til sex, fandt hun ud af. Hun måtte hellere tage et stykke med til Zankuji. Så vil han sikkert blive glad for det.

Hun gik ind på værelset og lagde sig ved siden af ham. "Her. Tag dette stykke chokolade. Det smager virkelig godt, og det gør en liderlig." fortalte hun ham roligt og smilede og kyssede ham på panden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello you - Page 3 Empty Sv: Hello you

Indlæg af Gæst Ons 27 Feb 2013 - 18:30

Han kiggede på hende da hun kom op til ham igen "jeg er liderlig nok søde har ikke ligefrem brug for chokolade til at gøre det"sagde han roligt og kiggede bare på hende før han roligt fik hende hen over sig og fik hende til at gnide sit underliv mod sit lem og kiggede på hende før han lod hende styre hendes krop igen og sådan, han så på hende med et smil og ventede bare på at hun ville sige noget til ham og sådan noget halløj der, han slappede roligt af og havde det godt nok med det her.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello you - Page 3 Empty Sv: Hello you

Indlæg af Gæst Ons 27 Feb 2013 - 19:03

Zahara smilede blot, da han sagde, at han ikke behøvede chokoladen, så den spiste hun selv. Hun overgav sig til ham, og nød at han gned sin lem mod hendes underliv igen.
Nej, nu ville hun altså hellere ride ham, tænkte hun alvorligt og satte sig op på hans stive lem og pressede underlivet mod den. "Nu er det mig der bestemmer her, unge mand!" sagde hun alvorligt og red ham hårdt. Hun smilede blidt til ham, mens hun red ham, og nussede hans kind. Hun lagde sig over ham, og snavede ham heftigt.

"Kan du lide der her?" spurgte hun lidt efter, hun havde haft snavet med ham.
Hun håbede bare at denne nat ville vare evigt, selvom den var 2.00 om natten.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello you - Page 3 Empty Sv: Hello you

Indlæg af Gæst Ons 27 Feb 2013 - 19:16

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber og mærkede hvordan hun kørte sit underliv over hans lem og sådan, roligt lagde han sine hænder på hendes hofte og kyssede hende igen.
Han så på hende med et smil på sine læber og gav hende roligt et klap i røven "ved du om du er til at få den i røven"spurgte han roligt og kørte en finger ned mellem hende balder og trykkede den mod hende numsehul og så på hende mens han ventede på at høre hvad hun ville sige til ham mens hun red ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello you - Page 3 Empty Sv: Hello you

Indlæg af Gæst Ons 27 Feb 2013 - 19:36

Hun smilede da hun fik en finger op i røven. "Jeg kan godt lide at få den analt, skat. Hvis du er til sådan noget dejligt noget." svarede hun liderligt og kneppede ham hårdere. Hun nød, da han tog på hendes hofter og kyssede hans bløde læber. Hun nød ham og det ville hun altid gøre, hver dag og hver nat.

Hun satte sig på fingeren så den blev trykket højere op i hende. Det var dejligt og rart følelse hun havde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello you - Page 3 Empty Sv: Hello you

Indlæg af Gæst Ons 27 Feb 2013 - 19:43

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede roligt af og kørte så fingeren roligt frem og tilbage inde i hendes røv, før han roligt fik hende ned og ligge i sengen og alt det, han rejste sig op og så på hende mens han stod ved senge kanten "stil dig på alle fire foran mig"sagde han roligt og så på hende med et smil på sine læber og slappede roligt af og havde taget fingeren ud af hendes røv og det hele.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello you - Page 3 Empty Sv: Hello you

Indlæg af Gæst Ons 27 Feb 2013 - 20:00

Hun så frækt på ham, mens han stod ved sengekanten og smilede charmerende til hende. "Næh, ikke før jeg har givet dig det største blowjob nogensinde, skat!" sagde hun alvorligt og holdt hårdt om hans lem og suttede den så hårdt hun kunne, med hurtige bevægelser. Hun suttede den helt ned til roden og helt tilbage til pik-hovedet. Hun kiggede frækt op på ham og smilede indvendigt.

Lidt efter stoppede hun blidt blowjobbet og satte sig på alle fire som en hund og vendte røven mod ham med et roligt smil på læben og ventede på, at han bare skulle hamre sin lem op i hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello you - Page 3 Empty Sv: Hello you

Indlæg af Gæst Ons 27 Feb 2013 - 20:18

Han kiggede på hende og slappede roligt af og nød hende blowjob og alt det, og så på hende da hun vendte sig med røven til han og roligt lænede han sig ned og spyttede roligt hende på numsehullet og kørte det rundt på hendes numsehul og smilte roligt, før han roligt satte sit lem mod hendes numsehul og pressede sig roligt ind mod det op til flere gange før hans lems hovede gled ind og sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello you - Page 3 Empty Sv: Hello you

Indlæg af Gæst Ons 27 Feb 2013 - 20:31

Hun kæmpede lidt imod, da han skulle kneppe hende røv. Så hun prøvede selvfølgelig at flygte fra ham, men hun vidste ikke om han blev ked af det. I så fald var hun henne ved hovedpuderne nu. Hun vidste ikke om det gjorde ondt, og hun var lidt bange for det. Fingeren var måske bedre?

"Gør det ondt?" spurgte hun forsigtigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello you - Page 3 Empty Sv: Hello you

Indlæg af Gæst Ons 27 Feb 2013 - 20:38

Han kiggede på hende "søde da altså lidt i starten men du skal bare slappe helt af"sagde han roligt og så på hende og kravlede hen til hende og fik hende ned og ligge på maven og lagde sig roligt ved hendes røv og spredte hende balder før han roligt slikke hendes numsehul roligt "jeg vil gøre mit bedst for at du får den bedste tur gennem din første gang anal"sagde han roligt med et smil, før han gav sig til at slikke hende igen og sådan noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello you - Page 3 Empty Sv: Hello you

Indlæg af Gæst Ons 27 Feb 2013 - 20:47

Hun lyttede til hvad han sagde til hende, hendes vejrtrækning var stadig meget hurtigt og hendes hjerte bankede afsted i fuld firspring. Da han fik lagt hende ned igen på maven, slappede hun mere af. Da han så slikkede hende, blev hun dog en anelse forskrækket af at han gjorde sådan noget, men hun standsede ham ikke for at gøre det. Hun lå og slappede mere af, da han fortalte hende, at han nok skulle gøre det til hendes første og bedste analsex nogensinde.

"Okay. Du må godt, men gør det forsigtigt, ellers bliver jeg bange og skræmt." sagde hun nervøst og lagde hovedet ned mellem puderne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello you - Page 3 Empty Sv: Hello you

Indlæg af Gæst Ons 27 Feb 2013 - 20:55

Han så på hende og slappede roligt af og slikkede hende stadig og sådan noget og fandt så noget der ville gøre det nemmere for dem begge men det var ikke ligefrem glidecream det var en flaske med massage olie ude nogen former for lugt og sådan, han så på hende og fik noget af det på hendes numsehul og fik hende roligt lagt om på ryggen og smilte til hende før han tog og fik gnedet sit lem godt vådt af olie og løftede hendes ben og fik hende roligt til at holde dem oppe så hende numsehul var blottet.
Han så på hende med et smil på sine læber og satte sit lidt skinnede lem mod hendes numsehul og pressede roligt mod et par gange før hans lems hovede kom ind og sådan "hvordan er det søde"spurgte han roligt og så på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello you - Page 3 Empty Sv: Hello you

Indlæg af Gæst Ons 27 Feb 2013 - 21:11

Hun så til, mens han smurte massage olie på sin stive lem og mærkede en våd hånd i hendes røv. Lige nu, var det da meget okay, syntes hun selv. Hun kunne egentligt godt tænke sig en god gang massage af ham. Som han dog var så stærk og sexet, skulle der intet til at gøre hende liderlig. Han var en meget sexet ung mand, så hun kunne egentlig godt forstå, hvis han havde været sammen med andre mange piger. Hun nød da han bare vendte hende rundt som det passede ham, og løftede hendes ben op, så han kunne se hendes numsehul tydeligt. Hun tændte faktisk på det han gjorde. I starten gjorde det lidt ondt, da han stak hans lem op i hendes røv. Men lidt efter lidt forsvandt smerten væk og hun ville egentlig godt have noget mere o g hårdere af ham, nu hvor hun havde vænnet sig til det. Hun smilede blidt ham og rørte hans lækre overkrop og nussede hans ansigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello you - Page 3 Empty Sv: Hello you

Indlæg af Gæst Ons 27 Feb 2013 - 21:19

Han kiggede på hende og slappede roligt af mens han trængte længere op i hendes røv, men efter lidt tid kørte han frem og tilbage inde i hendes røv og sådan noget og man kunne godt høre at deres hud var smurt ind med olie og sådan.
Han så på hende og gav sig til at nusse hendes underliv mens han knalde hende i røven og sådan noget "hvad syns du søde"spurgte han roligt og ventede på at hun sagde noget til ham.
Han så på hende med et smil på sine læber og fik hendes ene hånd til at ligge på hendes underliv "nus dig selv lidt søde"sagde han frækt til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello you - Page 3 Empty Sv: Hello you

Indlæg af Gæst Ons 27 Feb 2013 - 21:28

Hun var ved at være godt liderlig efterhånden, selvom hun blev knaldet i røven. Hun smilede igen blidt til ham, og fik en ordre på at lege med hendes underliv, så det gjorde hun så. Lidt efter lå hun og småstønnede, mens hun frækt lå og kiggede op på Zankujis dejlige og charmerende smil. "Bliv du bare ved sådan, skat! Du må godt knalde mig hårdere, hvis det er det, du vil. Desuden så føltes det ikke så ubehagelig, som jeg troede, det ville gøre. Hold kæft hvor du boller godt! Det er jo helt sindssygt skat!" lå hun og sagde mens hendes øjne hvilede på ham.
"Bagefter, må jeg så godt få massage af dig, skat?" Spurgte hun lidt efter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello you - Page 3 Empty Sv: Hello you

Indlæg af Gæst Ons 27 Feb 2013 - 21:53

Han så på hende og slappede roligt af og gav sig til at gøre det hurtiger og lidt hårde i det og håbede på at hun ville kunne lide det her og efter godt stykke tid kom han inde i hendes røv og smilte til hende, før han fjernede hendes hånd fra hendes underliv han kunne mere så roligt trak han sit lem ud af hendes røv og pressede det ind i hende underliv og gav sig til at gøre det hurtigt fra starten af.
Han så på hende og smilte bare til hende mens han blev ved med at gøre det og sådan noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello you - Page 3 Empty Sv: Hello you

Indlæg af Gæst Ons 27 Feb 2013 - 22:09

Hun elskede, da han kom i hendes røv, og derefter slappede hun helt af.
"Ville du give mig massage bagefter skat?" spurgte hun igen og så blidt på ham, mens han bollede hende hårdt og brutalt, så hun stønnede højt og til sidst skreg af nydelse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello you - Page 3 Empty Sv: Hello you

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum