Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Hello you - Page 4 EmptyIgår kl. 23:25 af Emery

» I need you to hear the story - Genevira
Hello you - Page 4 EmptyIgår kl. 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Hello you - Page 4 EmptyIgår kl. 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Hello you - Page 4 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Hello you - Page 4 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Hello you - Page 4 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Hello you - Page 4 EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Hello you - Page 4 EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Hello you - Page 4 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Hello you - Page 4 Voteba13Hello you - Page 4 Voteba14Hello you - Page 4 Voteba15 
Jake
Hello you - Page 4 Voteba13Hello you - Page 4 Voteba14Hello you - Page 4 Voteba15 
Sasha
Hello you - Page 4 Voteba13Hello you - Page 4 Voteba14Hello you - Page 4 Voteba15 
Renata
Hello you - Page 4 Voteba13Hello you - Page 4 Voteba14Hello you - Page 4 Voteba15 
Genevira
Hello you - Page 4 Voteba13Hello you - Page 4 Voteba14Hello you - Page 4 Voteba15 
Celenia
Hello you - Page 4 Voteba13Hello you - Page 4 Voteba14Hello you - Page 4 Voteba15 
Lenore
Hello you - Page 4 Voteba13Hello you - Page 4 Voteba14Hello you - Page 4 Voteba15 
Katrina
Hello you - Page 4 Voteba13Hello you - Page 4 Voteba14Hello you - Page 4 Voteba15 
Lori
Hello you - Page 4 Voteba13Hello you - Page 4 Voteba14Hello you - Page 4 Voteba15 
Edgar
Hello you - Page 4 Voteba13Hello you - Page 4 Voteba14Hello you - Page 4 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164677 indlæg i 8725 emner

Hello you

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Hello you - Page 4 Empty Sv: Hello you

Indlæg af Gæst Ons 27 Feb 2013 - 22:16

Han kiggede på hende med et smil "ja da"sagde han roligt og blev ved med at knalde hende i underlivet og det lød til at hun kunne lide det så det var jo godt nok "hvem vil du endeligt komme til hvis du skal ha sex"spurgte han roligt "vil du finde en ny eller vil du opsøge mig"spurgte han roligt og så på hende med et smil mens de havde sex.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello you - Page 4 Empty Sv: Hello you

Indlæg af Gæst Ons 27 Feb 2013 - 22:25

Hun smilede lettet, da han svarede ja. Generelt nød hun ham bare, og hun elskede når han voldtog hende uden videre. Hun lagde hovedet en smule på skrå, da hun fik de 2 spørgsmål. Men lidt efter smilede hun blot.

"Hvis jeg nogensinde skulle have sex igen, ville jeg nok opsøge dig. Både fordi du knalder godt, men også fordi du er så pisse lækker og charmerende. Jeg ville helst ikke finde en ny, da det kan ødelægge mig til sidst. Jeg ender bare med at blive en player, som jeg ikke har lyst til at ende som." sagde hun stille og roligt og nøs, at han kneppede hende hårdt. "Desuden, så kender jeg dig meget godt lige nu, så ville helst ikke finde en anden." Sagde hun lidt efter. Hun trak sig væk fra ham. "Må jeg få den største omgang massage? Du er sikkert god til det, med de stærke overarme du har." Sagde hun og fedtede for ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello you - Page 4 Empty Sv: Hello you

Indlæg af Gæst Ons 27 Feb 2013 - 22:34

Han kiggede på hende og slappede roligt "okay så ved jeg det søde og ja lig dig ned så skal du få det"sagde han roligt og så på hende med et smil på sine læber og tog flasken med massage olie i og så på hende mens han ventede, han viste godt at hun fedtede for ham men hun havde lige givet ham sin mødom både i underlivet og røven så han kunne vel godt give hende lidt massage og sådan.
Han så på hende og ventede på at hun ville sige noget til han eller om hun bare ville ligge sig ned og vente og sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello you - Page 4 Empty Sv: Hello you

Indlæg af Gæst Tors 28 Feb 2013 - 8:34

Zahara smilede varmt til ham. "Tak, skat. Det er pænt af dig, at du gider og massere mig godt og grundigt." sagde hun og lagde sig ned på maven, og ventede på at han skulle smøre olien ud på hendes ryg. Det måtte føltes dejlig, tænkte hun roligt og lukkede øjnene mens hun ventede på ham.

"Gå du bare igang nu, søde. Bare giv dig god tid. Forresten har jeg også nogle knuder i ryggen, så hvis du gider at løsne dem, ville det være dejligt." fortalte hun ham og smilede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello you - Page 4 Empty Sv: Hello you

Indlæg af Gæst Tors 28 Feb 2013 - 13:18

Han kiggede på hende og slappede roligt af før han gav sig til at give hende massage og sådan noget, han så på hende og gav sig god tid til at ordene det hun havde snakke om de der knuder og alt det, han så på hende og blev ved i noget tid før han roligt stoppede op og så på hende "var det bedre søde"spurgte han roligt og så på hende med et smil på sine læber, han viste ikke om han havde fået de der knuder væk eller om der stadig var nogen og sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello you - Page 4 Empty Sv: Hello you

Indlæg af Gæst Tors 28 Feb 2013 - 15:07

Da han var begyndt at massere hende og sådan, lå hun og klynkede lidt over de smerte i hendes ryg. Han fik dog de værste knuder væk i hendes ryg, selvom hun lå og skreg af smerte, var det alligevel dejligt for hende. Han var virkelig stærk og udholdende. Hun lå lidt efter og slappede af, mens hun mærkede hans store bløde hænder på hendes meget varme ryg. Lidt efter han havde stoppet, vendte hun om og kiggede på ham og smilede tilfredst til ham.

"Det var da dejligt, søde. Men der er en sidste ting jeg vil bede dig om. Og det er, at du skal fjerne den største knude som sidder ved skulderbladet. Den gør ondt." sagde hun varmt og nussede hans pande og hans hår.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello you - Page 4 Empty Sv: Hello you

Indlæg af Gæst Tors 28 Feb 2013 - 15:16

Han kiggede på hende og slappede roligt af og viste godt at hun ville ha det og han nikkede, og efter noget tid lå hun på maven og han havde haft fat i hendes skulderblad og sådan og håbede på at den var væk og alt det.
Han kiggede på hende med et stille og roligt smil på sine læber "sådan søde nu skulle det vist være i orden ikke"sagde han roligt og så på hende med et smil på sine læber og slappede bare roligt af og viste ikke hvad hun ville sige eller gøre nu her og alt det halløj der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello you - Page 4 Empty Sv: Hello you

Indlæg af Gæst Tors 28 Feb 2013 - 15:26

Lidt efter han havde fået fat i hendes skulderblad, klynkede hun rigtig højt og prøvede at komme væk, men hun kunne ikke komme nogle steder hen, da han lå og masserne hende. Hun prøvede at tænke på noget andet, noget rart i stedet for. Og pludselig var han færdig, og hendes skulderblad var helt lettet og afslappet. Hun åndede lettet op og vendte sig rundt og smilede blidt til ham og sådan noget. Hun havde ikke længere ondt nogle steder i hendes ryg. Det var rart, tænkte hun.

"Tak skat. Det var en stor hjælp, og jeg er dig evig taknemlig nu." fortalte hun ham stille og roligt og smilede til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello you - Page 4 Empty Sv: Hello you

Indlæg af Gæst Tors 28 Feb 2013 - 16:05

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "det var da så lidt søde"sagde han roligt og lagde sig ned ved siden af hende "hvad skal der ske nu så"spurgte han roligt og slappede bare af og sådan noget, han kiggede på hende og kørte en hånd over hendes krop og klemte roligt hende ene balde og sådan og nussede ned mellem hendes balder så han rørte ved hendes numsehul og lidt nede ved hendes underliv og slappede roligt af og viste ikke hvad hun ville.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello you - Page 4 Empty Sv: Hello you

Indlæg af Gæst Fre 1 Mar 2013 - 12:18

"Jeg er Tom for ideer skat. Hvad har vi ikke prøvet endnu?" spurgte Zahara og smilede roligt til ham og kyssede ham på panden. Hun kunne godt lide, at han rørte ved hende og nussede hende overalt på kroppen. Hun så derefter på hans ur. 4.00. Så var det snart morgen, tænkte hun og lidt efter lagde hun sig ind til ham og lagde sin arm over hans krop og nussede den.

"Hvad vil du da? Hvis du bestemte?" sagde hun roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello you - Page 4 Empty Sv: Hello you

Indlæg af Gæst Fre 1 Mar 2013 - 23:19

Han så på hende med et smil på sine læber og viste ikke hvad han skulle svare på det her, han så ud som om han tænkte og roligt lagde han sig over hende og lagde en dyne over dem "vil lave noget du kan lide"sagde han roligt og nussede sit lem mod hendes underliv for at gøre hende våd igen og trængte så roligt op i hende igen, han så på hende før han roligt kørte frem og tilbage inde i hende og nød det meget selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello you - Page 4 Empty Sv: Hello you

Indlæg af Gæst Tirs 5 Mar 2013 - 21:26

Hun smilede blot og smilede roligt til ham. "Jeg vil gerne nusse dit hår, men det bliver kedeligt i længden, skat. Du skal bestemme." svarede hun ham roligt og nød hun blev bollet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello you - Page 4 Empty Sv: Hello you

Indlæg af Gæst Tirs 5 Mar 2013 - 21:43

Han kiggede på hende med et stille og roligt og viste ikke hvad han skulle sige ellers "okay søde bare slap af og nyd det her"sagde han roligt og satte farten op så man kunne høre deres hud ramme hinanden, roligt løftede han hendes ben op så de var i et V form og sådan noget, Han kiggede på hende og nød det bare og slappede roligt af og håbede på at hun nød det lige så meget som ham og sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello you - Page 4 Empty Sv: Hello you

Indlæg af Gæst Tirs 5 Mar 2013 - 21:52

Hun tog det til sig, og nød at hendes smukke og nybarberede ben blev løftet op af hans dejlige store hænder. Lidt efter nød hun, at han kneppede hende, men hun var nu mere til hardcore sex, men hun vidste ikke om han ville det med hende.

"Er du til hardcore ?" sprugte hun stille og slappede bare roligt af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello you - Page 4 Empty Sv: Hello you

Indlæg af Gæst Tirs 5 Mar 2013 - 22:00

Han kiggede på hende og slappede roligt af "hardcore altså har da ikke noget imod og prøve det altså"sagde han roligt og så på hende med et stille og roligt smil på sine læber og slappede roligt af.
Han så på hende og trak sig ind og ud af hende mens han ventede på at hun ville forklare ham hvad der var hardcore ved sex og sådan noget, han så på hende og gav hende et roligt klap på det ene lår og sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello you - Page 4 Empty Sv: Hello you

Indlæg af Gæst Tirs 5 Mar 2013 - 22:07

Hun smilede blidt og sagde tak og kyssede ham på kinden. "Hardcore sex går altså ud på, at du knepper mig hårdt alle steder i rummet. Du kan f eks tage mig op af dit skrivebord eller dit skab og kneppe mig hårdt der. Det bestemmer du faktisk helt selv, skat. Jeg er underdanig, og det ville sige, at jeg ikke må stritte imod eller gøre noget andet. Jeg må kun adlyde dig og kun dig." fortalte hun ham, og håbede på, at han ville forstå hende. Hun lagde sig ned og blev så underdanig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello you - Page 4 Empty Sv: Hello you

Indlæg af Gæst Tirs 5 Mar 2013 - 22:32

Han kiggede på hende "når okay på den måde der"sagde han roligt og rejste sig og løftede hende op og fik hen hen til et skab og fik hende med brysterne ind mod skabet og trak hendes røv ud så den var ud mod ham, han så på hende og pressede sig hård op i hendes underliv og gav sig til at gøre det hurtigt og hårdt fra starten af og sådan noget der.
Han kiggede på hende mens han blev ved med at gøre det og nød det endeligt meget for hun måtte ikke gøre modstand og sådan efter som det var det hun sagde til ham og sådan noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello you - Page 4 Empty Sv: Hello you

Indlæg af Gæst Ons 6 Mar 2013 - 19:17

Hun kunne godt lide, at blive knallet hårdt op af skabet, og at hans voldelige metoder gjorde hende blot mere liderlig end nogensinde før. Hun tænkte "For helvede bliv dog ved, og kyl mig rundt i dit store værelse!" Hun så op på ham med et frækt blik, og smilede sødt til ham. Da hun ikke måtte gøre modstand, måtte hun finde sig i det han gjorde.

"Faktisk du godt rive mig rundt, lige nu eller hvornår du gider. Du må tage mig op af alt hvad du kan finde i dette rum. Jeg må ikke gøre modstand. Og ærlig talt må jeg heller ikke sige noget til dig. Du skal bare dominere mig." fortalte hun ham ophidset og lukkede øjnene af ren nydelse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello you - Page 4 Empty Sv: Hello you

Indlæg af Gæst Ons 6 Mar 2013 - 20:23

Han kiggede på hende og slappede roligt af mens han gjord det og så på hende mens hun snakkede til ham og sådan, hurtig tog han sig ud af hende og trak hende med hen til et vindue og åbnede det og fik hende ud af det så det var hendes bryster og hovedet der stak ud og hårdt som før pressede han sig ind i hendes underliv og gav sig til at gøre det hårdt og hurtigt fra starten af og det hele.
Han så på hende og gav hende et klap i røven mens han blev ved med at gøre det og nød det bare meget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello you - Page 4 Empty Sv: Hello you

Indlæg af Gæst Ons 6 Mar 2013 - 20:41

Hun nød at blive kylet rundt med på værelset. "Bliv ved for helvede!!!" råbte hun og stønnede så højt ud af vinduet, så naboerne sikkert klagede over larmen. Den friske luft, gjorde hende mere liderlig og fri.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello you - Page 4 Empty Sv: Hello you

Indlæg af Gæst Ons 6 Mar 2013 - 20:50

Han så på hende og slappede af og trak sig ud af hendes underliv og pressede sig op i hendes røv og gav sig i gang med at gøre det hårdt og hurtigt i hendes røv, han så på hende og håbede på at hun ville kunne lide det her som han gjorde nu for det gjorde han og alt det.
Han så på hende med et smil på sine læber og kunne høre en form for prutte lyde fra hende af når han knalde hende i røven men det var nok også fordi man havde gas i den ende og sådan.
Han så på hende og slappede roligt af mens han blev ved med at gøre det og nød det bare.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello you - Page 4 Empty Sv: Hello you

Indlæg af Gæst Ons 6 Mar 2013 - 21:20

Hun blev rød i hovedet, da han stak pikken op i hendes røv, og da hun pruttede højt og meget. "Ååhh hvor pinligt! Det må du undskylde." sagde hun flovt og stønnede igen. Men hun smilede dog alligevel til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello you - Page 4 Empty Sv: Hello you

Indlæg af Gæst Ons 6 Mar 2013 - 21:42

Han kiggede på hende og slappede roligt af og havde godt hørt det hun sagde til ham og alt det og slappede roligt af "går nok søde"sagde han roligt og man kunne stadig godt høre lidt luft fra hendes røv, mens han knalde hende i røven og slappede roligt af og viste ikke hvad han skulle sige, han kiggede på hende "hvor vil du ha en ladning sæd"spurgte han mens han blev ved med at køre hårdt i hendes røv og sådan noget halløj der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello you - Page 4 Empty Sv: Hello you

Indlæg af Gæst Ons 6 Mar 2013 - 21:49

Hun blev atter rolig igen og sådan da han sagde, at det var okay. Hun tænkte lidt over hans spørgsmål, og svarede ham: "I munden, tak. Det ville jeg helst sluge, og så sviner det heller ikke så meget." svarede hun roligt og smilede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello you - Page 4 Empty Sv: Hello you

Indlæg af Gæst Lør 9 Mar 2013 - 21:37

Han kiggede på hende "Okay"sagde han og trak sig ud og fik hende vent om mod sig og lod sit lem komme ind i hendes mund så det linede at han knalde hende i munden i lidt tid før han kom og sådan noget der. Han så på hende og gav hende et god omgang sæd i munden og sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello you - Page 4 Empty Sv: Hello you

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum