Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Skal indlægges... Så fravær.
:: Brugerhjørnet :: Fravær
Skal indlægges... Så fravær.
For tiden har jeg haft meget krea-svigt fordi jeg simpelthen ikke vidste hvad jeg skulle svare...
Jeg mener det er fordi at jeg simpelthen har så ondt i ryggen, og det betyder at jeg har skoliose. En skæv ryg.
Jeg har desværre så ondt at jeg ikke kan komme i skole uden at blive træt, og irriteret.
Og det er jo ikke så godt... Så min mor har ringet til en læge, og imorgen bliver jeg indlagt.
Jeg vil højst sandsynligt svare når jeg kan, og kan finde på et svar... Men om jeg skal sove på hospitalet, og være der hele tiden?
Det ved vi ikke endnu.
Så alle jer dejlige medlemmer... Og Admins... Nu ved i hvorfor jeg ikke ville kunne svare hvis jeg nu bliver derinde...
-Nille.
Gæst- Gæst
Sv: Skal indlægges... Så fravær.
Jeg er ikke en god person til taler, så vil gøre det kort.
Du nice, og håber snart du får det bedre! *kram*
Mine tanker vil gå til dig i de mørke nætter, og du skal vide vi vil savne dig og modtage dig med åbne arme
Gæst- Gæst
Men rigtig god bedring og jeg håber at alting snart går i sig selv igen og håber at smerterne bliver til at kunne leve med. Men du skal vide at vi er her alle sammen når du kommer tilbage og så håber vi at du får din skønne krea igen til den tid
Håber du kommer i bedring og held og lykke
- Alane.
I'll kill you twice.
Alane- Evolved
- Antal indlæg : 1818
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.
Jeg håber virkelig at jeg ikke skal sove der...
Heldigvis skal jeg ikke opereres... Jeg skal bare have nogle stærkere piller, og skal vist holdes øje med *KRAM*
Mange tak Alane
Jeg håber også snart jeg finder min krea igen *Kigge under sengen...*
Nope, ikke dér!
Gæst- Gæst
Vi venter her alle sammen når du er klar
I'll kill you twice.
Alane- Evolved
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.
- Antal indlæg : 10266
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)
Super dejligt Alane
Tak fordi i alle sammen svarede så hurtigt på mit fravær
Ikke fordi jeg kan lide at jeg har fravær...
Det betyder bare i holder af mig
Gæst- Gæst
Vi holder rigtigt meget af dig og ønsker at du får det godt hurtigst muligt
I'll kill you twice.
Alane- Evolved
Gæst- Gæst
*kram*
Håber du snart vil få det bedre og at hospitalet vil behandle dig ordentlig vi står alle klar med åbne arme når du kommer tilbage
Gæst- Gæst
Vi kan ikke finde varm kakao! Det er imod loven.
Gæst- Gæst
» Hvad skal man sige, mit hovede kan bare ikke tage mere ligenu.. (Fravær)
» Fremtidig fravær - alle mine fraværsdage i sommeren! Seans fravær.
» Fravær... For første gang skriver jeg herinde... Hvor kom jeg fra? Nå ja! Fravær!
» Ikke rigtigt fravær, men det er lidt fravær ^^
:: Brugerhjørnet :: Fravær
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine