Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
The "kid" - Blair -
:: Doomsville City :: Terrorville District :: Gågaden
The "kid" - Blair -
V: Overskyet endnu engang.
O: En flok væsner som går og shopper amok i gågaden.
T: Eftermiddag.
Tænk engang der var overskyet! Josh havde en lille fornemelse om at det var pga. ham at der var begyndt at være overskyet næsten hver evig eneste dag, lige siden han kom havde der været overskyet, som om der hang en grå sky over hans hoved, som han lige havde taget med til fortiden..
Han grinte af sine egne tanker og luntede ned igennem gågaden, med afslappet bevægelser og et smil på læben. Han vidste egentlig ikke hvorfor han var så glad, mon ikke dem fra fremtiden undrede sig over hvor han var blevet af? Men, de måtte vente med at se ham lidt endnu, der var stadig meget som han skulle undersøge i denne fortid. Feks. skulle han finde ud af hvem hans far og mor var.
Han gik i sine egne tanker, så han log ikke mærke til at han lige var gået ind i en pige. Det var dog ikke hårdt nok til at hun ville vælte, bare nærmere at hun ville få et chok. Han smilte undskyldende til hende.
"Beklager jeg," sagde han høfligt.
Gæst- Gæst
Sv: The "kid" - Blair -
"Vær sød at holde om mig, der er en efter mig, skjul mig."
Hun hviskede det i et håb om han ville hjælpe hende, hvis ikke måtte hun tage det som det kom.
Gæst- Gæst
Han lagde sine arme om hende og krammede hende, imens han lagde sit hoved på hendes skulder, for at det skulle virke mere overbevisende.
"Forstået," hviskede han i hendes øre og fortsatte med at kramme hende, imens han i sin øjenkroge bemærkede om manden ville gå sin vej.
Gæst- Gæst
"Tak, kan du se om han er gået?"
Hun burde slet ikke inddrage ham i hendes problemer, så ville det ikke kun gå ud over hende hvis de fangede hende, men også ham. Derfor blev hun nød til at beskytte ham hvis der skete noget, hun ville blive tvunget til at have skyldfølelse hvis der skete ham noget og det ville ikke hjælpe hende, blot være en forhindring på hendes vej.
Gæst- Gæst
"Så er han væk," hviskede han med et charmerende smil og kiggede ned på hende med sine chokoladebrune øjne. "Hvad handlede alt det om, hvis jeg må have lov til at vide det?"
Gæst- Gæst
"Jeg fik fat i den her og andre lignende genstande."
Hun proppede den ned i lommen igen og var klar til at få ham til at holde tæt, på hvilken måde der nu var nødvendigt. Men hun havde bare på fornemmelsen at det ikke blev nødvendigt, at hun kunne stole på ham. Det var en underlig følelse.
Gæst- Gæst
"Det ikke for at være uhøflig, men.." Han ledte efter ordene, imens han fortsat kiggede hende i øjnene med et roligt blik, så det ikke skulle følges underligt for hende, selvom det nok allerede var det. "¨Må jeg spørge om dit navn?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Blair, det var der det var som om tankerne fik deres chance og slog ham i hovedet, det navn var så bekendt at han spærrede sine chokoladebrune øjne op og kiggede på hende, med et glimt i sine øjne som bare skreg: Jeg kender dig!
Han rystede på hovedet og kiggede ned i jorden, men kiggede op igen, så snart hun så ud til at ville gå sin vej.
"Nej vent," sagde han og rakte sin hånd ud efter hende og fik ved et uheld fat i hendes håndled, uden at han tænkte videre over det. "Jeg kender dig," Han smilte til hende og kiggede hende i øjnene. "Du er Blair Jenson? ikke sandt?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han var i tvivl om han skulle fortælle hende historien om at han kom fra fremtiden, men hvordan skulle han ellers fortælle hende at han kendte hende? Han orkede ikke at finde på en løgn, så det nyttede vel bedst at fortælle sandheden, i stedet for at der kom en masse pladder ud af munden på ham.
"Det lyder skørt, men jeg kender dig fra fremtiden," fortalte han og smilte skævt. "Jeg kender dit ældre jeg i fremtiden, da jeg selv kommer derfra, du kalder mig altid knægt,"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han smilte skævt til hende og kløede sig i nakken, da det pludselig føltes mærkeligt for ham at skulle stå og snakke til en yngre Blair. Han var jo van til at hun var 8 år ældre end det hun var nu..
"Jeg kender dit fremtidige jeg, vi er venner, du kalder mig knægt," fortalte han og grinte kort ved tanken. "Jeg forstår godt at det forvirre dig, men det er sandt,"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hør, jeg ved at det er meget forvirrende, men du må blot tro på mig," sagde han og kiggede op på hende igen. "Dette er ikke vores første møde nej, jeg møder dig først om nogen år.. Eller mit yngre jeg gør.. Ja.. det er lige meget.. Jeg skal ikke forvirre dig mere," han smilte skævt og kiggede ud på de andre væsner, der gik forbi med afslapede bevægelser..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
» Greetings //Blair//
» A bar fight.//Blair//
» Blair// Friend or Foe?
» Soul. //Blair//
:: Doomsville City :: Terrorville District :: Gågaden
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine