Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Hey you... yes you... //Isadora// EmptyFre 17 Maj 2024 - 15:06 af Katrina

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Hey you... yes you... //Isadora// EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:40 af Katrina

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Hey you... yes you... //Isadora// EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:02 af Jake

» A sneaky human, and a metal vampire
Hey you... yes you... //Isadora// EmptyTors 16 Maj 2024 - 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Hey you... yes you... //Isadora// EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Hey you... yes you... //Isadora// EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
Hey you... yes you... //Isadora// EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Hey you... yes you... //Isadora// EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A most wonderful union - fællesemne
Hey you... yes you... //Isadora// EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Hey you... yes you... //Isadora// Voteba13Hey you... yes you... //Isadora// Voteba14Hey you... yes you... //Isadora// Voteba15 
Natalie
Hey you... yes you... //Isadora// Voteba13Hey you... yes you... //Isadora// Voteba14Hey you... yes you... //Isadora// Voteba15 
Lori
Hey you... yes you... //Isadora// Voteba13Hey you... yes you... //Isadora// Voteba14Hey you... yes you... //Isadora// Voteba15 
Valentine
Hey you... yes you... //Isadora// Voteba13Hey you... yes you... //Isadora// Voteba14Hey you... yes you... //Isadora// Voteba15 
Jake
Hey you... yes you... //Isadora// Voteba13Hey you... yes you... //Isadora// Voteba14Hey you... yes you... //Isadora// Voteba15 
Renata
Hey you... yes you... //Isadora// Voteba13Hey you... yes you... //Isadora// Voteba14Hey you... yes you... //Isadora// Voteba15 
Katrina
Hey you... yes you... //Isadora// Voteba13Hey you... yes you... //Isadora// Voteba14Hey you... yes you... //Isadora// Voteba15 
Sean
Hey you... yes you... //Isadora// Voteba13Hey you... yes you... //Isadora// Voteba14Hey you... yes you... //Isadora// Voteba15 
Lenore
Hey you... yes you... //Isadora// Voteba13Hey you... yes you... //Isadora// Voteba14Hey you... yes you... //Isadora// Voteba15 
Abigail
Hey you... yes you... //Isadora// Voteba13Hey you... yes you... //Isadora// Voteba14Hey you... yes you... //Isadora// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164717 indlæg i 8728 emner

Hey you... yes you... //Isadora//

Go down

Hey you... yes you... //Isadora// Empty Hey you... yes you... //Isadora//

Indlæg af Sajro Tirs 5 Feb 2013 - 18:01

TidStedOmgivelserPåklædningVejr
19:40
KroenFulde folk der drikker og spiser Et par bukser og en skjorte, forstærket med læderStille og roligt.


Sajro stod oppe ved baren, og havde lige fået hans mad udleveret, og han gik så med lange og hurtige skridt ned til kroen sidste frie bord, for at få sig et sted at sidde. Han orkede ikke at stå op eller at sidde ved de fulde folk.

Han kiggede roligt rundt, og lagde mærke til hvordan de fleste folk var fulde og lagde ind over deres borde, og han lagde mærke til de mange ludere der stod og var igang med at franarre mænd deres penge, og han sukkede opgivende da en af dem gik over til ham, og satte sig på stolen foran ham, lænede sig frem for at fremhæve hendes bryst...

''Vil du ikke med hjem og hygge dig lidt?''

Han kiggede bare olmt på pigen, rystede på hovedet af hende og spiste videre, hun prøvede flere gange før hun endelig skred fra ham og han sukkede lettet op.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Hey you... yes you... //Isadora// Empty Sv: Hey you... yes you... //Isadora//

Indlæg af Gæst Tirs 5 Feb 2013 - 21:25

Isadora åbnede døren til Det Vilde Svin, hun havde været i nærheden og havde bemærket stedet, både ud fra larmen og lugten af fulde folk. Hun var ikke bange af sig og havde med det samme ville tjekke stedet ud.
Hendes lange lysebrune hår svævede omkring hendes ansigt og svejede let mod hendes ryg for hvert skridt hun tog. De høje sorte stiletstøvler nåede op til hendes knæ og et par små afklippede jeans udgjorde et par korte hotpants. Hun havde en sort stram top på under hendes sorte læderjakke, som svagt knagede når hun bevægede sig for meget. De charmerende brune mandelformede øjne gled hen over mængden af prostituerede og de fulde mænd, som de folkedes omkring. Hendes tøj fik hende nok til at ligne en af de andre piger, men noget over hende fortalte at hun ikke var helt billig.
Hun stak hænderne i lommen på jakken som stod halvt åben og som gav udsyn til udskæringen ved hendes top, som også afslørede at hun var til push-up. Hendes blik kørte rundt til de faldt på en ung mand, hvor en af de prostituerede var på vej væk fra, ud fra hendes ansigtsudtryk tydede det på at han havde været en nitte. At han muligvis havde været en nitte, gjorde at Isadora fik lyst til at tilbyde ham hendes selskab og med perfekt balance på de højehæle gik hun hen mod hans bord.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hey you... yes you... //Isadora// Empty Sv: Hey you... yes you... //Isadora//

Indlæg af Sajro Tirs 5 Feb 2013 - 21:38

Han kiggede på den kvinde der nu kom hen imod ham. Hun virkede ikke helt som de andre, hun havde knap så meget makeup. Mindre beskidt og ulækkert tøj. Hun havde stadig fuldt udsyn til alt hvad hun havde at byde på næsten men der var noget over hende der gjorde at han hellere ville snakke med hende end nogen af de andre. Han kigged epå hende da hun kom over til ham.

''Hvad så? Du er ikke som de andre piger så du er ikke her hos mig for at få mig til at købe mig, så hvad der det du vil denne gang?''

Han smilede roligt til hende, og han spiste resten af hans mad, mens han roligt kiggede på hende. Han vidste ikke hvad han skulle sige mere. Han kunne ikke lade være med at kigge ned af hendes krop...

''Hvorfor udstille sin krop på den måde?''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Hey you... yes you... //Isadora// Empty Sv: Hey you... yes you... //Isadora//

Indlæg af Gæst Tirs 5 Feb 2013 - 21:53

Et charmerende smil skød op på hendes lyserøde fyldige læber, da han talte til hende. Uden at spørge om lov, tog hun med det samme plads overfor ham og tog jakke af. Det at han havde snakket til hende, havde hun tage som et værssågod at sætte dem den. Om det var ment sådan gik hun alligevel ikke så meget op i. Da han så på hendes krop, lynede hun helt ned for jakken og lod den glide af hendes arme til den hang halvt på stolen, som hun sad på.

"Mænd tror at de har en chance hos piger, som går udfordrende klædt. Det kan være tilfredsstillende at se deres skuffelse[/i]"

Hendes frække smil understøttede det hun sagde, og egentlig var hun i et muntert humør og kun ude på at lave noget sjovt. Mænd følte tit en udfordring ved at scorer piger, som opførte sig som om at de var bedre end andre. Isadora syntes bare det var sjovt at se mænds reaktioner, når de opdagede at de alligevel ikke havde scoret.

"Desuden jeg kan lide støvlerne"

Hendes stemme var drillende og flabende charmerende, da hun løftede det ene ben op og placerede støvlen på stolen ved siden af ham, så han havde udsyn til hendes slanke ben. Hun havde altid været indehaver af en stor mængde selvtillid, eftersom hendes evne hjalp med at holde mænd på afstand. Hun sørgede dog for ikke at gå for vidt, da hun jo trods ikke var udødelig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hey you... yes you... //Isadora// Empty Sv: Hey you... yes you... //Isadora//

Indlæg af Sajro Tirs 5 Feb 2013 - 21:58

''Måske fordi det får dig til at ligne en luder? mange af dem forsøge vel også at få dig ved at købe dig ting og sager?''

Han smilede bare roligt. Han kunne sagtens se hun havde en god krop, og han kunne også mærke at hun var en udfordrende kvinde på den måde hun trak jakken af sig selv. Han så bare roligt på hende, og han grinede lidt over det, med at hun sagde hun kunne lide støvlerne og da hun løftede den op, greb han fandt og gjorde an til at tage støvlen af hende.

''Ja jeg kan også godt lide dem... må jeg ikke få dem? Tror du ikke de ville klæde mig?''

Han grinede stille og roligt til hende. Han vidste ikke lige hvad han mere skulle sige. Han måtte bare kigge på hende lidt mere for at finde ud af hvor han havde hende henne, og han trak stille på skuldrende.

''Men forstår godt du kan lide at skuffe fyre... Men hvor ofte sker det så at du ikke skuffer en fyr?''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Hey you... yes you... //Isadora// Empty Sv: Hey you... yes you... //Isadora//

Indlæg af Gæst Tirs 5 Feb 2013 - 22:23

"Jeg kan afsløre at jeg ikke lader mig købe"

Hun havde aldrig brudt sig om at mødtage ting fra andre, også selvom hun havde penge problemer, så mente hun at hun i sidste ende sagtens selv kunne skaffe sig de ting hun behøvede. Hun vippede på foden da han tog fat i støvlen og et muntert glimt dukkede op i de brune øjne.

"Jeg tror desværre at du har for store fødder til disse, men et par numre større kunne det nok godt gå""

Hendes stemme var fuld af latter og hun morede sig allerede i hans selskab, det var sjældent at hun kunne lide mænd, da de oftest altid blev perverse og ikke engang på en sjov og underholdende måde. Hun tog støvlen ned igen og satte sig til rette, ved at læne sig tilbage og skubbe bagdelen ud på kanten af stolens sæde. Hendes ryg var stadig ret og hele hendes holdning tydede på at den som havde opdraget hende havde gået op i den slags.
Som svar på hans sidste spørgsmål sendte hun ham blot et fræk og flirtende blik, og lod han selv antage det han ville. Hun ville ikke afsløre hvor mange eller hvor lidt hun ikke havde skuffet. Den slags talte hun ikke åbent om for folk hun kun lige havde mødt, især ikke et sted som dette.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hey you... yes you... //Isadora// Empty Sv: Hey you... yes you... //Isadora//

Indlæg af Sajro Tirs 5 Feb 2013 - 22:32

''Jamen det er jeg da glad for at høre. det er jo heller ikke atraktivt hos en kvinde på nogen måde overhovedet.''

Han smilede bare roligt på hende, og han grinede lidt da hun snakked eom at det nok var for små hendes støvler og hun havde da ret i det. Han kiggede op på hende. Han kom til at tænke på om hun var en af de kvinder der blev sure hvis man stirrede på deres bryst for længe... Han ville derfor drille...

''det har du nok ret i smukke... Forresten har du smukke øjne.''

Han sagde det imens han kiggede på hendes kavalergang, der var meget tydelig og han flyttede ikke hendes blik fra det, ikke før hun kommenterede det eller ikke virkede til at kommentere det over hovedet. Han sad bare og kiggede derned.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Hey you... yes you... //Isadora// Empty Sv: Hey you... yes you... //Isadora//

Indlæg af Gæst Tirs 5 Feb 2013 - 22:37

Isadora smilede skævt til ham. Hun havde aldrig selv forstået hvorfor mænd brugte så mange penge på prostituerede, og derfor havde hun altid ladet dem skuffe, hvis de havde troet at de kunne købe sig vej til hende. Der var hun nu lidt dyrer og måske lidt mere piget, når det kom til hvordan mændene skulle gøre for at hun bare ville overveje at lade dem komme tæt på hende.

Et muntert smil dukkede op på hendes læber, da han komplimenterede hende øjne selvom hans blik var et andet sted. Typisk mænd.
Hun lænede sig frem og støttede albuerne mod bordpladen og trykkede armene lidt ind, så hendes bryster rigtig sprang frem til ære for ham.

"Det er vidst ikke kun mine øjne du kan lide"

Hendes stemme var drillende og et charmerende muntert glimt spillede i hendes øjne. Hun vidste at hun havde varen, dog solgte hun den dog ikke, men man kunne da godt vise den frem og gøre de andre jaloux.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hey you... yes you... //Isadora// Empty Sv: Hey you... yes you... //Isadora//

Indlæg af Sajro Tirs 5 Feb 2013 - 22:46

''Jo egentligt... Dit bryst interesserer som sådan kun den dyriske side... Men du må kunne lide at mænd beglor dine bryster siden du viser dem sådan frem?''

Han kiggede så hende i øjnene. Han havde ikke nogen grund til at se andre steder hen, selvom selvfølgelig var hendes bryster tiltrækkende, de så jo godt ud og de vidnede om at hun var fødedygtig, og kunne give et barn god med mad så dyret i ham var tiltrukket.

Han kiggede roligt på hende, men egentligt fandt han hendes mave kønnere end hendes bryster. han vidste ikke hvorfro men han havde altid haft noget med maver af en eller anden grund...

''Men din mave er nu nok et af dine bedste træk... udover dit ansigt... Og undskyld jeg spørger men vil du ikke med hen et sted der ikke stinker af bræk?''

han så på hende, han regnede med at hun nu ville tænke hun kunne skuffe ham.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Hey you... yes you... //Isadora// Empty Sv: Hey you... yes you... //Isadora//

Indlæg af Gæst Ons 6 Feb 2013 - 17:22

"Hvem siger at jeg kan lide det? Måske ville jeg gerne sidde på denne måde, fordi det er behageligt. De bliver kun begloet fordi du ikke kan styrer dine øjne"

Hendes blik var drillende og hendes smil var muntert. Det var nu ikke altid hun gik sådan klædt, og når hun gjorde brugte hun det til at have lidt sjov med. Hun var dog blevet opdraget af en mor som trods af at hun ingen penge havde haft, havde gået op i sit omdømme, så Isadora tænkte også på sit omdømme. Men nu til dags kunne det være meget godt at holde nogle på afstand og hvis folk tænkte ilde om en, blev de oftest væk fra en.

"Tjoh... Hvilket sted har du da i tankerne?"


Hun drejede sig lidt, for at tage jakke op fra stolen igen og tog den på. Den knagede næsten helt lydløst. Den var ikke videre gammel og var derfor ikke blevet gjort blød. Men hendes mor havde købt den, kort inden sin død. Isadora havde lært meget af sin mors fejltrin. Ikke stole på mænd og brug ikke penge, som man ikke havde. Hvilket hendes mor ikke havde lydet efter selv og havde stablet en gæld på benene som Isadora nu skulle betale tilbage på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hey you... yes you... //Isadora// Empty Sv: Hey you... yes you... //Isadora//

Indlæg af Sajro Ons 6 Feb 2013 - 17:27

''Din attitude, din gang, og det faktum at du smed jakken på en måde som når en kunster fjerne tæppet der hænger over deres billede.''

Han grinede bare og så på hende han trak på skuldrende. Men hvis hun ikke kunne lide at mænd så på hends bryst måtte hun vel bare lade være med at vise dem frem som om de var et par ekstra øjne. Han smilede roligt, og rejste sig bare op. Han kunne tage hende med hjem i hans hus, men det var måske for meget?

''Hmmm... Der er flere muligheder, mit hus, park, anden kro, havn, gyderne?''

Han grinede lidt da han sagde det sidste fordi det var nok ikke ligefrem der hun havde mest lyst til at gå hende med en fremmede mand. Han vidste dog ikke om hun tænkte som han gjorde.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Hey you... yes you... //Isadora// Empty Sv: Hey you... yes you... //Isadora//

Indlæg af Gæst Ons 6 Feb 2013 - 17:37

"Men det er dig som tolker, det jeg gør. Og i mænd har en tilbøjlighed til at tænke i en bane, når der er noget med bart hud"

Hun var i et muntert humør, han var ikke videre pervers som hun tit have oplevet når hun havde været ude af kedsomhed. Hun havde dog endnu ikke mødt en som havde kunnet holde hende i et muntert humør hele aftenen og derfor var hun altid gået hjem alene.

"Parken.. Det er jo det mest romantiske sted af valgmulighederne"

Smilet på hendes lyserøde læber var charmerende. Hun rejste sig op og skubbe stolen tilbage med hendes ben, så den larmede mod gulvet, men det gjorde ikke så meget da de andre på kroen nu også larmede. Hun lynede jakken op, så han ikke længere ville have udsyn til det hun havde at byde på.

"Eller vil du hellere noget andet?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hey you... yes you... //Isadora// Empty Sv: Hey you... yes you... //Isadora//

Indlæg af Sajro Ons 6 Feb 2013 - 17:41

''Det er mig der tolker, men jeg tror nu ikke at jeg tolker helt ved siden af min fine ven... Det er bare dig der ikke vil erkende du godt kan lide opmærksomheden.''

Han rakte kort tunge af hende, med et stille og roligt smil. Han kiggede på hende ganske stille og roligt, mens han kiggede rundt og han nikkede lidt til hendes ord om at det var det mest romantiske sted men sluttede af med et rysten på hovedet.

''Så ved du vidst ikke noget om hvordan jeg bor...''

han smilede skævt til hende, og han blinkede kort til hende. Han begav sig så ud af døren og vinekde hende med sig. Han gik imod parken og hans eget hus da begge dele heldigvis lagde nogenlunde tæt på hinanden.

''Hvad siger du huset, hvor ingen vil kunne høre dig... eller parken hvor alle kan?''

Han grinede legende.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Hey you... yes you... //Isadora// Empty Sv: Hey you... yes you... //Isadora//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum