Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
I guess we both need company. >Kaichi< EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
I guess we both need company. >Kaichi< EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
I guess we both need company. >Kaichi< EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
I guess we both need company. >Kaichi< EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
I guess we both need company. >Kaichi< EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
I guess we both need company. >Kaichi< EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
I guess we both need company. >Kaichi< EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
I guess we both need company. >Kaichi< EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
I guess we both need company. >Kaichi< EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
I guess we both need company. >Kaichi< Voteba13I guess we both need company. >Kaichi< Voteba14I guess we both need company. >Kaichi< Voteba15 
Abigail
I guess we both need company. >Kaichi< Voteba13I guess we both need company. >Kaichi< Voteba14I guess we both need company. >Kaichi< Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

I guess we both need company. >Kaichi<

Go down

I guess we both need company. >Kaichi< Empty I guess we both need company. >Kaichi<

Indlæg af Gæst Ons 6 Feb 2013 - 19:56

S; Diskoteket.
O: En masse som danser røven ud af bukserne.
V: Lunt indenfor.
T: Aften.
P: Profil.

Nå tiden så sortest ud, skulle man tage ud og have det sjovt. Eller, det havde hans ven Mathias hjemme i sin egen verden altid sagt, han var så også den type som drak og endte i seng med en kvinde hver weekend. Zayn kunne ikke forstå at han kunne blive ved på denne måde, nu vidste han så heller ikke om han stadig levede sådan, eller om han var begyndt at sidde der hjemme og spille computer hver weekend pga. sorgen over sin bedste vens forsvinden. Zayn savnede sin egen verden.. Det gjorde han virkelig, det var som et stort hul i hjertet som han ikke kunne fylde ud, ikke efter sin søsters død. Kunne tingene blive værre end de allerede var? Zayn tvivlede og han var ret så klar over at han behøvede selvskab, en at snakke med..
Han åbnede døren ind til diskoteket, fik alle de mærkelige lugte i ansigtet, så han trak vejret igennem munden. Han gik med faste skridt op til baren, ignorede alle nysgerrige blikke.. Han ønskede bare en at snakke med, så derfor opsøgte han et diskotek, selvom det undrede ham at der overhovedet var et diskotek i denne verden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I guess we both need company. >Kaichi< Empty Sv: I guess we both need company. >Kaichi<

Indlæg af Kairi Ons 6 Feb 2013 - 20:12

Kairi var taget på diskotek den aften, selvom hun plejede at holde til på kroen, men nu ville hun prøve noget nyt, og var derfor taget på diskoteket. Kroen var alligevel også der hvor hun og Johan mødtes, så på den måde var der en del mider knyttet til det sted, som hun trængte til at komme væk fra. Så nu sad hun altså i baren på diskoteket.

Det var måske ikke helt gennemtænkt at tage på diskotek i hendes situation, men lige nu var hun lidt ligeglad. Hun havde dog tænkt nok over det, til at hun nøjedes med at drikke sodavand. Hun så hen mod døren, da den blev åbnet, og kunne ikke holde et lille smil tilbage. Manden, der kom ind, så ret godt ud, og i et kort øjeblik glemte hun alt om Johan.
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

I guess we both need company. >Kaichi< Empty Sv: I guess we both need company. >Kaichi<

Indlæg af Gæst Ons 6 Feb 2013 - 20:18

Bartenderen kiggede spørgende på ham, men han rystede bare på hovedet, som et tegn på at han ikke skulle have noget, eftersom han ingen penge havde. Han var endda så fattig at han måtte stjæle sig til mad, men sådan gik det når man kom uforberedt til en anden verden, uden at have nogen af sine ting med, for havde han vidst det, havde han taget en hel del ting med sig, så han ikke havde følt sig så ludfattig. Han sukkede kort, inden han kiggede rundt i hele diskoteket for at se hvordan de opførte sig sådanne steder i denne verden og endnu engang mindede den meget om hans egen. Han smilte og kiggede hen mod baren igen, da han fik øje på en pige som nu så ret godt ud. Han nikkede høfligt til hende med det venlige smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I guess we both need company. >Kaichi< Empty Sv: I guess we both need company. >Kaichi<

Indlæg af Kairi Ons 6 Feb 2013 - 20:39

Hun bemærkede, at ham fyren der lige var kommet ind nikkede til hende, så hun smilede og nikkede igen. "Hejsa." Sagde hun med et lille, venligt smil. og bemærkede så, at han ikke drak noget overhovedet. Hun undrede sig lidt over det, det var jo ikke helt normalt. Hun tog sin sodavand og gik hen til ham. "Skal du slet ikke have noget at drikke?" Spurgte hun med et smil. Hun var altid meget direkte, også overfor fremmede.
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

I guess we both need company. >Kaichi< Empty Sv: I guess we both need company. >Kaichi<

Indlæg af Gæst Ons 6 Feb 2013 - 20:42

Det overraskede ham at se hun havde sodavand i sin drink og ikke en anden form for drink eller øl, hvad de nu end drak oppe i denne verden.
Han smilte endnu engang venligt til hende, med sit kæge og charmerende smil, der havde et par enkle smilehuller i mundvigen.
"Hej," sagde han og kiggede hende i øjnene, for at starte en kontakt. Han havde det altid bedst med at kigge dem han snakkede med i øjnene. "Nej, ser du jeg.. Har ingen penge," han løftede kort på sine skuldre, kiggede ned i bordet, men op på hende igen med det samme charmerende smil som før.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I guess we both need company. >Kaichi< Empty Sv: I guess we both need company. >Kaichi<

Indlæg af Kairi Ons 6 Feb 2013 - 20:49

Hun så på ham mens han talte, og nikkede anerkendende. "Ah på den måde. Jeg kender godt dit problem." Hun smilede sit venlige, charmerende smil. "Da jeg kom her til byen, havde jeg heller ikk så mange penge. Det har så ændret sig nu." Hun grinede lidt, inden hun fortsatte. "Vil du have noget at drikke, så?" Hun blinkede til ham, og smilede så igen. Samme venlige, charmerende smil.
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

I guess we both need company. >Kaichi< Empty Sv: I guess we both need company. >Kaichi<

Indlæg af Gæst Lør 9 Feb 2013 - 15:36

Forstod hun hans problem? Det var da altid noget at han ikke var alene omkring det, da det tit kunne se ud til at så mange omkring ham havde mange penge på lommen, der var dog også dem som sad som vagabonder. Denne verden var nøjagtig ligesom hans egen, stor og uviden, ingen kunne være på lige fod når det galt penge.
"Det var da altid noget at jeg ikke er den eneste," grinte han med en varm latter og sendte hende sit charmerende smil. "Men, dog har jeg været her i snart tre måneder og har ingen penge tjent," Han rystede på hovedet af sig selv, inden han svarede på hendes spørgsmål om at give ham noget at drikke. "Ja tak, det vil jeg gerne," Han smilte og nikkede høfligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I guess we both need company. >Kaichi< Empty Sv: I guess we both need company. >Kaichi<

Indlæg af Kairi Lør 9 Feb 2013 - 16:23

Hun smilede af det han sagde, og nikkede venligt. Hun bestilte det, han kunne tænke sig, og betalte bartenderen da fyrens drik kom. Hun sendte ham sit charmerende smil, og svarede ham. "Tre måneder? Det var da længe uden penge." Hun så på ham, og overvejede sine muligheder.
Butikken gik så godt at hun egentlig havde penge nok til at ansatte en medhjælper, og hendes far havde jo også sagt at hun skulle føle sig fri til at gøre det hvis det blev nødvendigt. Hun tog en tår af sin sodavand, og smilede så til fyren igen.
"Altså, jeg har måske en mulighed, men det kommer an på om du er villig til at arbejde for mig og min familie?" Hun smilede stadig og afventede hans svar.
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

I guess we both need company. >Kaichi< Empty Sv: I guess we both need company. >Kaichi<

Indlæg af Gæst Lør 9 Feb 2013 - 16:28

Han nikkede venligt til bartenderen så snart han kom med det som hun havde bestilt til ham, det var en smule underligt at få en drink, normalt var det ham som gav en til Jessica, men ja, når man ingen penge havde kunne han desværre ikke gøre meget. Det var som om at Kaichi havde læst hans tanker med hensyn til et arbejde, så snart hun tilbød at han kunne arbejde for hende og familien. Det ville han gerne, han ville gøre næsten alt for at tjene penge og have et sted at være.
"Det siger du ikke," mumlede han til det med de tre måneder. "Jeg er skam villig til at arbejde," Han smilte stort, for at vise hende at han skam mente det. "Hvad er det så helt præcist for et arbejde?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I guess we both need company. >Kaichi< Empty Sv: I guess we both need company. >Kaichi<

Indlæg af Kairi Lør 9 Feb 2013 - 16:57

Hun mærkede hvor glad han blev for hendes tilbud, og smilede til ham. Det var altid dejligt at gøre folk glade, og især når det gjaldt arbejde og den slags. Hun rømmede sig så, og gav sig til at forklare. "Det drejer sig om en forretning, der sælger de smykker, som bliver lavet i den landsby jeg kommer fra, og senere måske også andre ting derfra. Det vil vise sig, alt efter hvor godt forretningen går." Hun tog en tår af sin sodavand, og fortsatte. "Indtil videre er det kun mig alene der styrer afdelingen her i byen, da min far mente det var på tide at udvide men selv er for gammel til at flytte ind til så stor en by nu. Og nu mener jeg altså, at det er på tide med en ekstra medarbejder." Hun så på ham med et venligt smil, og afventede hans svar.
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

I guess we both need company. >Kaichi< Empty Sv: I guess we both need company. >Kaichi<

Indlæg af Gæst Lør 9 Feb 2013 - 17:05

En smykkeforretning.. Joh, hvorfor ikke? Det kunne vel godt være hyggeligt på sin egen måde at arbejde sammen med hende, hun virkede til at være venlig, så hvorfor ikke give det et skud?
Han smilte charmerende til hende og tog en tår af sin drik, inden han ville give hende et svar, selvom det nu ikke var fordi han ville lave en dramatisk scene. Tvært imod, han hadede for stort drama.
"Jeg vil meget gerne være din medarbejder," sagde han med det samme charmerende smil og stillede sit glas fra sig. "Bare giv mig en arbejds dato og så skal jeg gå igang," Han blinkede drilsk til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I guess we both need company. >Kaichi< Empty Sv: I guess we both need company. >Kaichi<

Indlæg af Kairi Søn 10 Feb 2013 - 12:47

Hun smilede lidt af hans måde at lade hende vente på svaret. Hun nød at hun allerede svingede ret godt med ham, det tegnede til at de nok skulle få et godt samarbejde, måske endda også mere end det. Hun smilede til ham og svarede ham så. "Det lyder dejligt. Lad mig se, vi har fredag idag, så lad os holde weekend og så starte på mandag." Hun blinkede tilbage til ham og smilede lidt mere charmerende end før. "Og forresten, hvis du mangler et sted at bo, så har jeg måske en mulighed for at hjælpe dig, hvis du er interesseret." Hun smilede drilsk og afventede hans svar.
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

I guess we both need company. >Kaichi< Empty Sv: I guess we both need company. >Kaichi<

Indlæg af Gæst Man 18 Mar 2013 - 23:35

//Hej kairi, har lavet zayn om til en gammel karakter, men har dog beholdt ham som NPCer ^^ (kan da ikke undvære ham) men.. Skal vi så fortsætte emnet, eller vil du tage et nyt med min karakter wave? ^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I guess we both need company. >Kaichi< Empty Sv: I guess we both need company. >Kaichi<

Indlæg af Kairi Tirs 19 Mar 2013 - 13:59

//Det ved jeg ikke helt... I mellemtiden har Kairi født sin datter, Amy, fundet sammen med Gabriel og er nu gravid med hans barn, plus at Kairis lillesøster er flyttet til byen og blevet ansat i butikken, sammen med André der et vagt. Såh, ved ikke helt Razz //
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

I guess we both need company. >Kaichi< Empty Sv: I guess we both need company. >Kaichi<

Indlæg af Gæst Tirs 19 Mar 2013 - 16:42

Hold da op, sikke meget jeg er gået glip af Razz
Men, i så fald.. Vil du så tage et nyt emne med mig? Razz :3//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I guess we both need company. >Kaichi< Empty Sv: I guess we both need company. >Kaichi<

Indlæg af Kairi Tors 21 Mar 2013 - 10:28

//Det kunne vi godt Very Happy //
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

I guess we both need company. >Kaichi< Empty Sv: I guess we both need company. >Kaichi<

Indlæg af Gæst Søn 24 Mar 2013 - 16:08

//super Very Happy hvem laver? ^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I guess we both need company. >Kaichi< Empty Sv: I guess we both need company. >Kaichi<

Indlæg af Kairi Ons 24 Apr 2013 - 10:36

//Det gør du xD //
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

I guess we both need company. >Kaichi< Empty Sv: I guess we both need company. >Kaichi<

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum