Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
A thief! ~ Katsas EmptyIgår kl. 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
A thief! ~ Katsas EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
A thief! ~ Katsas EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
A thief! ~ Katsas EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
A thief! ~ Katsas EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
A thief! ~ Katsas EmptySøn 12 Maj 2024 - 17:26 af Natalie

» A most wonderful union - fællesemne
A thief! ~ Katsas EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

» It's been a long long time
A thief! ~ Katsas EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:18 af Valentine

» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
A thief! ~ Katsas EmptyFre 10 Maj 2024 - 23:25 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
A thief! ~ Katsas Voteba13A thief! ~ Katsas Voteba14A thief! ~ Katsas Voteba15 
Valentine
A thief! ~ Katsas Voteba13A thief! ~ Katsas Voteba14A thief! ~ Katsas Voteba15 
Natalie
A thief! ~ Katsas Voteba13A thief! ~ Katsas Voteba14A thief! ~ Katsas Voteba15 
Lori
A thief! ~ Katsas Voteba13A thief! ~ Katsas Voteba14A thief! ~ Katsas Voteba15 
Sean
A thief! ~ Katsas Voteba13A thief! ~ Katsas Voteba14A thief! ~ Katsas Voteba15 
Lenore
A thief! ~ Katsas Voteba13A thief! ~ Katsas Voteba14A thief! ~ Katsas Voteba15 
Renata
A thief! ~ Katsas Voteba13A thief! ~ Katsas Voteba14A thief! ~ Katsas Voteba15 
Jake
A thief! ~ Katsas Voteba13A thief! ~ Katsas Voteba14A thief! ~ Katsas Voteba15 
Edgar
A thief! ~ Katsas Voteba13A thief! ~ Katsas Voteba14A thief! ~ Katsas Voteba15 
Elizabeth
A thief! ~ Katsas Voteba13A thief! ~ Katsas Voteba14A thief! ~ Katsas Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164714 indlæg i 8728 emner

A thief! ~ Katsas

Go down

A thief! ~ Katsas Empty A thief! ~ Katsas

Indlæg af Gæst Man 11 Feb 2013 - 20:51

S: Gabriels lejlighed.
O: Æh... Gabriels lejlighed, hvor der kun er ham? Eller er det virkelig kun ham?
T: Nat, 12:47.
V: Køligt, og regnvejr udenfor. Inde i Gabriels lejlighed er der dejligt lunt.
P: Bliver beskrevet.

Det var nat. Sengetid. He.
Gabriel gabte, og strakte sig på stolen. Han ville endelig ikke i seng, men ak ja... Det var han nød til. Han skulle være frisk. Han rejste sig op, og gik ind i soveværelset. Uden at ville børste tænder. Han trak sin hvide skjorte af, det samme med de hvide jeans, og strømperne. Han tog nogle hvide joggingbukser på i stedet.
Han kastede sig på sengen, og lukkede øjnene. Han fik helst lyst til at få sine vinger frem, og lægge dem om sig som en dyne... Det hvide lange, og pjuskede hår hang ham ned af de lysegrønne øjne der var gemt af øjnelågene.
Regndråber hamrede mod hans vinduer. Døren var låst. Men den ville være let at få op da han ikke havde brugt særlig mange på stedet. Han sukkede, og tog dynen over sig. Lagde hænderne ved nakken, og lukkede øjnene... Ubevidst om hvad der var ved at ske...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A thief! ~ Katsas Empty Sv: A thief! ~ Katsas

Indlæg af Gæst Man 11 Feb 2013 - 21:11

Mørket var faldet på og det betød at de fleste folk sov trygt, en høj spinkel skikkelse listede hurtigt men lydløst afsted gennem natten, mod en af de mange opgange ved de billige lejligheder. Skikkelsen var iført et par militær bukser samt en sort stram top, på fødderne bar skikkelsen ep par store støvler.
Skikkelsen var en ung kvinde med en barsk fortid, hendes lys lilla hår var sat op i en hestehale som dog ikke var alt for stram.
Katsas stoppe op ved en opgange hvorefter hun forsigt skubbe døren op, hvorefter hun listede ind og trådte hen til den første og bedste dør hun kunne se.
Hun læste kort navnet Gabriel før hun fandt, en lille kniv frem fra en lomme og fik med lethed dirket låsen op.
Et smil gled kort over hendes ansigt hvorefter hun skubbe døren lydløst op og trådte indenfor og lukkede døren bag sig. Hun gik forsigtgt ind i stuen hvorefter hun fandt en lille lomme lygte frem for så at tænde den, og lyse rundt på tingene"hmm "mumlede hun lavt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A thief! ~ Katsas Empty Sv: A thief! ~ Katsas

Indlæg af Gæst Man 11 Feb 2013 - 21:20

Han vendte, og drejede sig... Han kunne ikke falde i søvn! Han gryntede irriteret, og slog dynen væk så den endte i et mørkt hjørne.
Han gik ud af soveværelset, men stoppede op ved døren. Han kiggede hen imod stuen da han kunne se noget lys... Han klappede i hænderne, og magiske lys blev tændt.
Han gik hen imod stuen, og fik øje på en pige. Han spændte sin krop, og var lidt irriteret over han kun var i joggingbukser. Man kunne se hans veltrænede krop tydeligt, og den brune hud lyste i lyset.
"Og hvad laver du så i mit hjem?" Hans stemme var kold, men bestemt. Han havde armene over kors for at dække sig selv lidt, og stirrede på pigen med borende lysegrønne øjne bag det hvide pjuskede hår.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A thief! ~ Katsas Empty Sv: A thief! ~ Katsas

Indlæg af Gæst Man 11 Feb 2013 - 21:40

Kat betragtede alle de ting hun kunne se, måske der var noget af værdi som hun kunne sælge vidre og tjene lidt på, så hun kunne få lidt mad samt nyt tøj.
Hun tabte dog chokeret lommelygten da en fyr kom ind i rummet og fik tændt et mystisk lys, hun vendte sig helt imod ham og stirrede overasket på ham.
Hun spændte alle muskler i sin krop dog var de ikke synlige som hans, men man kunne mærke dem under hendes tynde hud.

Katsas åbnede munden let"Shopper? hvad tror du?"svarede hun drilsk og sendte ham et frækt smil, lækker var han da måske hun kunne få ham overtalt til ikke at tilkalde politiet? hun betragtede ham nøje"jeg kan vel fortælle jeg er ude efter værdi ting, men jeg opdagede ikke at her var nogle hjemme"svarede hun let og vendte sig om for så et gå mod udgangen"men jeg smutter"svarede hun så.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A thief! ~ Katsas Empty Sv: A thief! ~ Katsas

Indlæg af Gæst Tirs 12 Feb 2013 - 17:30

Sikke flabet pigen kunne være. Han lagde hovedet lidt på skrå så de hvide lokker dækkede hans ansigt noget mere. Han sukkede irriteret. Det frække smil, fik ham til at have en af de brune øjnebryn.
"Igang med at stjæle fra mig, måske? Ved du ikke det er dumt at stjæle?" Han så spørgende på hende. Han rullede med øjnene af hende, og stod hurtigt foran hende.
"Næ, nej. At bryde ind hos en engel har konsekvenser." De hvide vinger kom frem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A thief! ~ Katsas Empty Sv: A thief! ~ Katsas

Indlæg af Gæst Tirs 12 Feb 2013 - 17:37

Katsas stoppe brat op da han dukke op foran hende, hun stirrede på ham med et hævet øjnbryn"tro du jeg nyder at stjæle?"virssede hun fornærmet"tro du jeg gør det for at more mig?"tilføj hun spydigt og stirrede direkte på ham.
Hun blev dog stående og knyttede hendes hænder let dog gispe hun svagt ved synet af de hvide vinger, det var kun anden gang i hendes liv at hun mødte en engel, hun rystede på hovedt af ham"hvad vil du gøre?"spurgte hun flabet og lage hovdet svagt på skrå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A thief! ~ Katsas Empty Sv: A thief! ~ Katsas

Indlæg af Gæst Tirs 12 Feb 2013 - 18:28

Hvad han ville gøre... Han spændte sin krop mere så musklerne tydeligt kunne ses. Han havde armene ned langs siden i stedet for at have dem over kors. Han ville vise at hvis hun slog ham ville det gøre ondt.
"Hvis du ikke nyder at stjæle, hvorfor gør du det så?" Hans lysegrønne øjne blev blide, men det var svært at se på grund af det hvide hår.
"Jah, det så det... Hvis jeg straffer bliver jeg falden. Hvis jeg lader dig gå så går du med viden om at dette hus kan du ikke stjæle fra..." Han sukkede, og kørte en hånd igenmen det hvide hår.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A thief! ~ Katsas Empty Sv: A thief! ~ Katsas

Indlæg af Gæst Tirs 12 Feb 2013 - 18:45

Katsas så nøje på ham især da han spændte musklerne, så han var stærk? det var hun også dog nok ikke så stærk som ham så kamp var en dårlig ide. Hun sukke let og rystede på hovdet"hvis du ikke havde et hjem, penge og mad ville du nok også kunne finde på at stjæle"svarede hun flabet med hovedet let på skrå.

Hun trådte et let skridt frem"at slippe mig løs ville ikke lære mig noget, jeg ville gøre det igen"svarede hun så endnu mere flabet, hun vidste ikke helt hvorfor hun turde være så flabet overfor ham, men det gjorde hun åbenbart selvom det langt fra var smart for det var hende der var tyven og ikke ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A thief! ~ Katsas Empty Sv: A thief! ~ Katsas

Indlæg af Gæst Tirs 12 Feb 2013 - 19:25

Det virkede som om hun forstod. Han slappede af i kroppen, og stod rank. Han lagde igen armene over kors for at dække sin nøgne overkrop. I det mindste havde han joggingbukser på...
"Så skaf dig de ting! Gift dig med en eller anden! Et eller andet!" Han slog ud med armene, og vingerne blev helt spredt.
"Det ved jeg. Jeg må... Finde på noget." Han låste døren.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A thief! ~ Katsas Empty Sv: A thief! ~ Katsas

Indlæg af Gæst Tirs 12 Feb 2013 - 19:30

Hun stirrede på ham med et kort hadefulgt blik"gifte mig? igen elsker mig, eller vil kunne elske en som mig"hvæsse hun lidt trist, hvorefter hun vendte sig om og gik hen til hans sofa, hun satte sig let ned på den imens hun kigge hen på ham.

Nu hvor han havde låst døren kunne hun vel ligeså godt sætte sig ned, hun armne let over kors"så bliver jeg hængende"svarede hun lidt flabet hvorefter hun så væk fra ham. Man kunne se på hende at hun var van til lidt af hvert dog var denne situration meget mystisk for hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A thief! ~ Katsas Empty Sv: A thief! ~ Katsas

Indlæg af Gæst Tirs 12 Feb 2013 - 21:09

Sikke noget vrøvl! Han satte sig på gulvet lidt væk fra hende, men alligevel foran hende.
"Sikke noget vrøvl. Der skal nok komme en." Han smilede en anelse opmuntrende til hende.

Han lænede sin ryg op af væggen, og sad i skrædderstilling. "Godt." Han vidste ærlig talt ikke hvad han skulle sige. Så han valgte at betragte sine joggingbukser.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A thief! ~ Katsas Empty Sv: A thief! ~ Katsas

Indlæg af Gæst Tirs 12 Feb 2013 - 21:25

Kat så let på ham men rystede på hovdet af hans ord"det tro jeg ikke"svarede hun stille dog fast, hun lagde sig let ned på maven og hvilede hovdet på armlænet så hun kunne kigge på ham.

Hun betragte ham, han var en køn engel meget smuk men dog var hans personlighed mystisk efter hendes mening"hmm"mumlede hun så let og gabte svagt, da hun begyndte at kede sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A thief! ~ Katsas Empty Sv: A thief! ~ Katsas

Indlæg af Gæst Tirs 12 Feb 2013 - 21:29

Sikke negativ hun var. Han rystede på hovedet af hende.
"Tro mig, der skal nok komme en. Alle har soulmates. Din skal nok komme." Han smilede skævt.

Var hun træt? Siden hun gabte? Hm..
"Er du træt?" Han lagde hovedet lidt på skrå så flere hvide lokker gemte hans øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A thief! ~ Katsas Empty Sv: A thief! ~ Katsas

Indlæg af Gæst Tirs 12 Feb 2013 - 21:36

Hun trak svagt på skuldren, for han kendte hende ikke og vidste ikke hvorfor hun aldrig i hendes ejen verden finde den eneste ene.

Kat stirrede let på ham"træt nej, keder mig jep"sagde hun roligt, og så lidt rundt på selve lejlighden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A thief! ~ Katsas Empty Sv: A thief! ~ Katsas

Indlæg af Gæst Tirs 12 Feb 2013 - 21:43

Der var ikke meget i lejligheden. Den var billig, men ja... Den gik an. Der var varme, og lys. Så det gik nok. Han trak lidt på den ene skulder. Han rømmede sig.
"Jeg føler lidt jeg må være høflig... Mit navn er Gabriel.. Og dit er?" Han så spørgende på hende, og lagde armene over kors.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A thief! ~ Katsas Empty Sv: A thief! ~ Katsas

Indlæg af Gæst Tirs 12 Feb 2013 - 21:48

Katsas blik endte igen på ham, nu så hun dog lidt mere smilende ud, det så ikke ud som om han ville gøre hende ondt så derfor slappede hun mere af.
Hun smilede let"pænt navn, jeg hedder Katsas men kald mig hvad d vil"svarede hun letter drislk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A thief! ~ Katsas Empty Sv: A thief! ~ Katsas

Indlæg af Gæst Ons 13 Feb 2013 - 15:38

Gabriel var ikke en der slog andre, eller straffede. Han havde vel bare sagt det fordi... Ja, fordi han havde lyst til at få hende til at tro han kunne finde på det. Han foldede vingerne ind, så de forsvandt.
"Så vil jeg kalde dig Kat..." Han smilede skævt. "Nå, Kat... Andet du laver end at stjæle?" Hans ansigt blev alvorligt da han sagde 'stjæle'.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A thief! ~ Katsas Empty Sv: A thief! ~ Katsas

Indlæg af Gæst Ons 13 Feb 2013 - 15:44

Kat satte sig let op imens hun betragtede ham, han virkede så flink selvom det hun var ved at gøre, ikke var en ting man skulle se nemt på, de fleste der havde opdagede hende på denne måde havde kontaktet politiet hvor hun så havde sidet i en celle to dage for så at komme ud.
Hun lo blidt"kat er fint"svarede hun let"jeg laver alt det jeg ikke må, stjæler, drikker, fester og knalder"svarede hun stille men hårdt da hun mente hvert et ord.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A thief! ~ Katsas Empty Sv: A thief! ~ Katsas

Indlæg af Gæst Ons 13 Feb 2013 - 18:27

Gabriel betragtede hende roligt, og havde armene over kors. Han lænede sit baghoved op af væggen, og smilede skævt.
"Knalder? Er du også stripper?" Han sukkede, og bankede sit baghoved ind i væggen nogle gange. Hvorfor var alle piger det? Han så det som en synd...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A thief! ~ Katsas Empty Sv: A thief! ~ Katsas

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum