Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Who am I now?? //Jake//
This is my life Matic... I hope that you like it  EmptyIdag kl. 20:47 af Jake

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
This is my life Matic... I hope that you like it  EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
This is my life Matic... I hope that you like it  EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
This is my life Matic... I hope that you like it  EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
This is my life Matic... I hope that you like it  EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
This is my life Matic... I hope that you like it  EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
This is my life Matic... I hope that you like it  EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
This is my life Matic... I hope that you like it  EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
This is my life Matic... I hope that you like it  EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
This is my life Matic... I hope that you like it  Voteba13This is my life Matic... I hope that you like it  Voteba14This is my life Matic... I hope that you like it  Voteba15 
Rafaela
This is my life Matic... I hope that you like it  Voteba13This is my life Matic... I hope that you like it  Voteba14This is my life Matic... I hope that you like it  Voteba15 
Jake

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164957 indlæg i 8752 emner

This is my life Matic... I hope that you like it

Go down

This is my life Matic... I hope that you like it  Empty This is my life Matic... I hope that you like it

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 13:46

Tid
21.30
Sted
Dream Girl Bordellet
Omgivelser
prostitueder, bartander, mænd
Påklædning
http://p.twimg.com/AzwApDWCUAAy49F.jpg:large
Vejer
Vinter kold aften
~Emnet er tilegnet til Jefishcha og Matic~
~Blod og vold kan forkomme i emnet~

Musikken spillet en dunkle sang som passet perfekt til de lide dyster stemning som der var i Dream Girl. Sangen lag an til at noget voldsomt kunne ske hvert øjeblik det skulle være og det trippet næsten Jefishcha til går ind i hendes mere vold sind, Jefishcha var normalt ikke voldlig af natur men musik som den der var kunne nemt spille ind på hendes vampyrisk del af hende. Et suk gik kort på hendes læber mens hun rettet en smule på den sorte lak kjole som gemt hendes krop af vejen og hun overvejet kort hvordan hun skulle komme af med de voldlig tanker som havde bygget sig op i hende.
Jefishcha var en ung kvinde på et sted i de 20, hun havde marmor bleg hud som var perfekt og urørt af tiden, hendes øjne havde os en hvid farve og det samme havde hendes hår som dækket et god stykke ned af hendes ryg. Ud over det var hendes læber svagt røde og var omkring 1.75 høj når hun altid ikke havde sin højhætte på. Alt i alt kunne man nemt sige at hun var en perfekt kvinde i forhold til mange af de andre sjæle som havde hjem på Dream girl..

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

This is my life Matic... I hope that you like it  Empty Sv: This is my life Matic... I hope that you like it

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 13:52

Matic var forvildet ind på dette bordel. Ikke normalt et sted han ville komme ellers. Han smilede forsigtigt til alle de folk han stødte på derinde. Han vidste ikke lige hvad pokker han skulle sige eller gøre men han var da ikke sikker på at han skulle gøre ret meget andet end bare at gemme sig væk...

Han gik roligt ned igennem folk og gik forbi en af kvinderne som stod iklædt en sort lakkjole med noget besynderligt makeup på han sendte hende et stille smil mens hans blik fortalte at han faktisk var lidt skræmt ved situationen...

''Kan du hjælpe mig ud?''

Han smilede venligt og det samme skræmte var der, mens noget andet også var der noget der vidnede om uskyld og en ren sjæl. Han smilede bare blidt til hende.

Gæst
Gæst

This is my life Matic... I hope that you like it  Empty Sv: This is my life Matic... I hope that you like it

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 14:02

"Hjælpe dig ud?"

Jefishcha lod overraskt for et kort øjeblik, hvorfor ville den kære mand dog ud fra et sted som det her? Det var jo paradiset i egen hånden hvis gud da ellers skulle lavet et sted som skulle tiltale mænd. Jefishcha rettet blikket på ham mens hun lod sin arme gå om bag på ryggen og kun dufte af at han var et menneske ligesom mange andre der var her inden, men der var os de få der var dæmoner og af andet mørket afkom som hende selv.

"Hvis du gerne vil ud her fra kan jeg da godt hjælpe dig på vej"

Hendes stemme lege lidt og den halv blid selvom den normalt iskold overfor alle de sjæle som kom i nærheden af hende, hun gjorde tegn til at han skulle gå med hende og hun overvejet kort om hun skulle lad det gå ud over ham for hun var i et noget dårligt humør, men så igen. Hun begyndt og gå hen imod bagdøren som ført ud til en mørk gyde og det ville være det perfekt sted og lad volden komme ud for der var igen som ville kun se dem eller hører dem, ja det var perfekt og hun gik med en menneskelig fart mens hun rettet blikket tilbage på ham.

"Hvem er de så?"

Normalt ville hun aldrig snakke særlig meget med de folk som der kom ind ude fra gaden for normal var det mest dem der havde et eller andet som de ville sige til hende og derfor snakket hun normalt kun når det kom til prisen for hendes selskab i natten, men ham her så nu ud til og være den type mand som komme for køb sex..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 14:19

''Ja hjælpe mig ud...''

Han smilede roligt. Han kunne ikke lade være med at betragte hendes krop lidt, hun gjorde jo sådan at hende krop nærmest var til frit skue for alt og alle. han smilede bare og fulgte med hende ud i gyden han kiggede lidt rundt, som de stod der og han kunne da slet ikke forstå hvad pokker det var der var pointen med hendes spørgsmål, hvem var det hun snakkede om? Han fattede det på ingen måde...

''De? Hvem er De? Hvem snakker du om?''

Han kiggede undrede på hende. Modsat mange andres mænd blik sad hans på hendes ansigt og ikke ned ved hendes bryster eller hendes skridt. Han så hende direkte i øjnene. Han ville ikke bare tillade sig at lade hende stå og forvirre ham det hadede han nemligt at hun gjorde han spurgte så hende hurtigt...

''Du er ikke menneske vel? Du er ude efter mit blod? DU er vampyr?''

Han havde det på fornemmelsen grundet hendes hvide og blege hud som også var perfekt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 14:32

"Jah dem? Du måske ikke van til ordet de?"

Hendes stemme blev mere bitter i det for hendes tålmodhed var næsten løbet til enden, hun nemt slip selvkontrollen uden af tøve med det og det skulle hun os næstene til da hun stod der med ryggen til ham. Han havde opdaget hendes hemmelighed og vendt sig atter imod ham mens et lille smile tegnet sig frem på hendes læber.

"Meget godt gæt"

Uden og tøve med det bevæget hun sig modbydeligt tæt på ham så der kun var nogle cementer i mellem hans og hendes ansigt, det smil som der havde været der for øjeblik siden var lavet som til lidt mere koldt ansigt og hun indåndet stille hans duft mens hun flyttet sig en smule tilbage væk fra ham.

"Er du bange for mig?"

Det spørgsmål var næsten en fast part af hende når folk i virkelighed indså hvad hun var for en og det var næppe mange som gik fra hende uden et bide mærke eller to, jah sådan var det hvis man et seksuel spil med hende, alle skulle have et mærke så de for altid ville kunne husk at de havde haft en nat samme med hende..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 14:37

''Jo men ville aldrig forvente en fra din omgangskreds bruge så formelle udtryk... Så der ville jeg mere tro du snakkede om flere end om kun mig... Samt nu jeg ved du er vampyr giver det heller ikke mening at tiltale nogen pænt som du sikkert tænker er mindre værd end dig selv?''

Han så roligt på hende på trods af at hun kom tættere på ham. Han vidste ikke hvordan han skulle reagere overfor hende, men han kunne godt fornemme at hun ikke var i det bedste humør og sikkert havde tænkt sig at bide ham... Denne skræk for at blive bidt fik hans evne til at virke og derved lægge et tyndt usynligt tæpper over ham... som ville sørge for at hun ikke kunne bide...

''Ikke som sådan... Men vil gerne frabede at du bider mig... Eftersom jeg ikke mener det vil være venligt.''

Han smilede bare roligt til hende. Han kiggede på hende og hans tanke var egentligt ikke at hans evne virkede fordi han kendte den faktisk ikke rigtigt så hvorfor han tænkte lidt sådan vidste han lige godt ikke.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 14:49

"Jeg taler normalt lidt pænt til folk, men det kommer på den baggrund at jeg har haft et stort antal af mænd som helst gerne vil ses som en slags konger når de sammen med mig og derfor siger jeg tit de til enkle person som jeg taler med"

Det var forklaring nok for Jefishcha og hun dufte igen til ham, så dødeligt og meget ren i forhold til den type mænd som nu normalt sat tænderne i.. Mmh det var ligefør at det var for godt for hende. Igen kom selvkontrollen en smule tilbage igen men den var stadig på et sted hvor hun nemt kunne hop på ham uden og tøve med det og hun boret næsten sin negle ned i sin hænder mens stod der så på ham.

"Frabefale mig lige frem? Siden hvornår har jeg skulle være bange for et menneske?"

Hun fik næsten lyst til og grine for det var ikke særlig tit at mennesker kun tal hende fra det som hun ville have af dem og hvis han kunne noget særlig så kunne hun jo os bare lege med hendes egen lille gaver som hun havde baghånden..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 14:58

''Ja det er typisk mænd er det ikke? De vil altid have at de skal tales til som om de er bedre end jer? Bare fordi i lever på anden vis end andre?''

Han smilede bare roligt til hende. Han kiggede på hende ganske stille og roligt til hende. Han vidste ikke lige hvad hun tænkte og hvad hun var vant til for at kunne få sit blod fra andre? Han kiggede bare ind i hendes øjne en smule spørgende fordi han forsøgte at forstå hende.

''Jeg siger ikke du skal være bange... Men måske bare at du skulle gennemtænke din tilgang til at tilrane dig mit blod.''

Han smilede bare flabet til hende. Han var ikke nervøs fordi han før havde oplevet vampyre forsøge men at det altid gik galt for dem, da de ikke kunne bide ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 15:16

"Jeg kommer ikke ligefrem fra et high class life.. Det bør vær nemt og se når jeg nu stå og ser folk an på et sted som det her"

Hun var ikke altid lige glad for snakker med folk omkring hendes liv for hun havde ikke haft det bedst liv i det sidste 50 år eller mere, nej det var et meget mørket liv som hun havde kastet sig ud for hun havde ikke andet og lave. Udødelighed var som tider noget møg for hun havde ikke selv valgt hun ville være det hun var, men sådan gik livet jo og nu stod hun der 595 år efter at hendes menneskeliv var blev taget af en grådig vampyr.

"hmm jeg har mange måder og få mit blod på"

Hun lød ikke for glad og det var hun sådan set hellere ikke for hun brød sig ikke om alt muligt for få det blod som hun normal havde krav på..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 15:20

''Du kunne også bare være en kvinde der elskede at have sex med diverse fok du kunne komme til.''

Han smilede bare roligt til hende. Han var en smule usikker på hende. Han ville ikke lade hende få hans blod bare sådan. Han kiggede roligt på hende og han trak sig stille et skridt bagud indtil hans ryg var oppe imod en mur. Han så på hende stille og han vidste at hun ikke kunne røre ham. Eller han troede det fordi han havde oplevet det før nemlig.

''Jamen så må du vel forsøge fordi jeg har ikke tænkt mig bare at give det til dig uden at selv få noget...''

Han smilede ganske stille og roligt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 21:54

"Måske er jeg det måske ikke"

Hun bør sig normalt ikke om at arbejde for meget for sin mad, det var nemt og sige for hun var van til at folk tilbød hende blod under den sammenlege som hun nu havde gang i med dem. Hun trak da atter vejret for første gang den nat og hun kiggede kort væk mens hun overvejet hvad hun mon skulle gør for få den ene ting som hun gerne ville have den nat, ihh det var næsten for meget for hende og hun lukket øjne mens hun mærket hvordan de små sår hev i halsen på hende.

"Hvad skal jeg da gøre?"

Hun var klar på hvad som helst, selv hvis det betød at hun skulle gør sig til grine overfor alle og en hver så var det bedre end og gå med trøsten efter blod.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 22:01

''Det ved jeg ikke... hvad kan du tilbyde?''

Han var megt usikker på hende på t forstå hende og hvilken type hun faktisk var. han vidste intet om hende overhovedet, og heller ikke noget om hvad hun kunne finde på at tilbyde ham for at få hans blod. Han kiggede bare stille og roligt på hende.

''Du kunne vel starte med at give mig et sted med varme og læ?''

Han smilede drilsk til hende. Han grinede ganske blidt til hende mens han spurgte hende og han stod bare roligt op af væggen, og da han langsomt slappede af sank evnen lidt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 23:47

"Mange ting.. Næsten alt mellem himle og jord hvis det er hvad du ønsker dig"

Hendes stemme var klar men det hold os på rovdyret som lå inden under og hun lod igen hendes arme være om på ryggen mens hun kiggede på ham med et langsomt blik.

"jeg har et sted hvis det er.. Kom med tilbage indenfor"

Hun vendt sig stille om imod døren som de var kommet fra og hun åbent den stille før hun forsvandt indenfor igen, musikken havde lavet sig en smule om og den lod mere normal end hvad den havde gjorde før da hun var der inden, hun forsat stille gennem lokalet og man kun knap høre de højhætte klik imod gulvet som hun gik på. Det tog hende to minutter og gå hen til en anden dør hvor der stod "ingen afgang uden personal" og hun lukket den stille op mens hun ventet på ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 23:55

Han smilede ganske stille og roligt til hende, mens han kiggede sig lidt omkring. Han trak på skuldrede som han gik roligt efter hende. Det var nød til at være det her... Han smilede bare blidt til folk...

''Hvad har du lys til at tilbyde mig?''

Han smilede roligt og han lod hende bare føre ham derhen hun gerne ville have ham hen. Han havde på fornemmelsen det var der på bordellet og det derfor blev et sted med meget larm...

''Larmer det meget der? Jeg tænker det kan vel høres hvad de andre laver?''

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 16 Feb 2013 - 0:04

"Som sagt.. Alt mellem himle og jord og du må gerne selv komme med forslag"

Hun forsat ind på den lille gang og for enden var der en elevator som ført op i bygning til de mange værelser som bygningen indholdt, hun forsat med og lyt til ham og hun overvejet kort hendes svar.

"Det komme an på meget" jeg bor oppe på toppen så jeg oplever det ikke så tit, men jo hvis man lægger øret imod væggen vil man nok komme til og hører ting som man helst ikke skal hører"

Hun vendt sig kort imod ham.

"Men det nok ikke i dag, det er hverdag og i hverdagen kommer der ikke særlig mange mennesker på det her sted så huset er relativt stille i forhold til normalt"

Med det vendt hun sig om igen og hun lod en hånd gå ned i hendes bh hvor hendes elevator nøgle lå, det tog et øjeblik og hun klikket på den lille knap som sendt elevatoren ned til dem.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 16 Feb 2013 - 0:11

Han smilede roligt til hende fordi han kunne da godt tænke llidt selv men når det var noget han sku have var det bare bedre at giveren selv kom med hvad det var. Han svarede derfor flabet igen.

''Hmmm... Vi kan jo gøre det til en leg du kommer med forslag og så ser vi?''

Han grinede stille til hende og han nikkede bare stille til det hun sagde omkring at det godt kunne larme. Han kom derfor bare med en flabet og useriøst svar som gengæld til det...

''Så må vi vel bare larme mere?''

han grinede kort men mente faktisk intet med det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 16 Feb 2013 - 0:55

"Hvis det er hvad du vil"

Hu kiggede kort på ham før hun gik ind elevatoren og hun sat den lille nøgle i låsen mens hun trak ham med der ind, et kort dej og tryk på en knap og der stod de så på vej op i den halv gamle bygning.

"Tror du at du kan tag kontrol over en som mig?"

Hun kiggede stille på ham mens hun lod ryggen slap af imod elevatorvæggen, hun kiggede stille de hvide øjne og hun lyttet til de mange lyde som den gammel elevator lavet mens den langsom kør op af, det var et eller andet ved turen som fik hende til og falde en smule ned i forhold til hvor vild hun havde for lidt siden..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 16 Feb 2013 - 12:52

''Hvem har snakket om at skulle tage kontrol over dig?''

Han så en smule undrende på hende. Han forstod hende ikke han havde da ikke snakket om at han skulle tage kontrol over hende overhvedet. Han var heller ikke typen der egnede sig til at være kontrollerende overhovedet. Han var mere den der blev kontrolleret og manipuleret men det vidste han jo ikke rigtigt selv. Han så derfor bare på hende med et ganske roligt blik.

''Altså jeg er ikke typen der tager kontrol over nogen, men det kan vi snakke videre om når vi er kommet ind på dit værelse?''

Han smilede og da de nåede hendes værelse smed han sig bare på sengen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum