Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Orker EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Orker EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Orker EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Orker EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Orker EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Orker EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Orker EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Orker EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Orker EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Orker Voteba13Orker Voteba14Orker Voteba15 
Jake
Orker Voteba13Orker Voteba14Orker Voteba15 
Sasha
Orker Voteba13Orker Voteba14Orker Voteba15 
Renata
Orker Voteba13Orker Voteba14Orker Voteba15 
Celenia
Orker Voteba13Orker Voteba14Orker Voteba15 
Lenore
Orker Voteba13Orker Voteba14Orker Voteba15 
Genevira
Orker Voteba13Orker Voteba14Orker Voteba15 
Katrina
Orker Voteba13Orker Voteba14Orker Voteba15 
Lori
Orker Voteba13Orker Voteba14Orker Voteba15 
Edgar
Orker Voteba13Orker Voteba14Orker Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Orker

Go down

Orker Empty Orker

Indlæg af Sean Man 25 Feb 2013 - 11:40

OBS! kan ikke bruges af shapeshifters og santuines!
Evolved: Kun som Bodyguards.

Orker Orc

Orkernes historie:
"...Min søn, sæt dig her. så skal jeg fortælle dig vores historie..."
Hvad mange nok ikke kan forstille sig længere, var vi engang et af de flotteste, de skønneste, væsner i denne verden. Vi var gudernes ynglinge. Vi blev kaldt Irda.
vi var ikke bare smukke, nejnej! vi havde en fysisk god krop og et godt hoved, kan jeg sige dig! ikke som nu, hvor de fleste har glemt hvordan man tæller til to!
Men med viden, komme begær. Især efter magt. Og de ville have mere af den, og de kæmpede om den, de dræbte for den. De gjorde alt for at have magt, både over alle på jorden, men også for at opnå magt over selve guderne.
Men det finder gudernes sig ikke i! Det kan jeg godt sige dig. Resultatet ser du nu, over alt omkring dig. Vores skønhed forsvandt...Ja, det vil sige, jeg syntes nu vi har vores egen skønhed...Vores kroppe blev lavet om, stadig muskuløse, men mere krogede, buede, bulende...vores hudfarve forandrede sig, alt! Og for vi ikke bare skulle blive, med eller uden godt udseende, tog de det meste af vores viden fra os. Og forhindrede os i at opnå den igen.
Og siden da har vores historie været ret blodig....høhø...jeg mindes, jeg mindes gode tider! Men desværre også de dårlige...
minotaurerne mest. Åh, sådanne herlige, forvoksede køer! De tror de kan bestemme over os, men vi fik jo også magt, ved at slås sammen med dem. Vi fik næsten magt over den halve verden! De kunne ikke have gjort det uden os. Og elverne, ja, jeg husker de mange timer vi brugte på at dræbe dem, torturere dem og spise dem.
og vi fældede en god del af deres skove! Dengang var skovene meget større, men vi brugte det til bål, til maskiner, til våben.
vi havde endda en kæmpe fæstning! 100 km. mod syd, strakte den sig, ingen kunne komme igennem. Det bedste var at vi var indenfor, på den rigtige side af fæstningen!
Det var en storhedstid! Men med et blodigt slag forsvandt det hele igen. Et navn går altid igen i historie...Okay, måske nogle flere, men det navn vi orker altid vil huske og hade, er Alucard. Jeg aner ikke hvem han er, andet end en sølle elver...En sølle elver, med en hær af blandet oprindelse! Han slog os sgu! Han dræbte mange af os og rev fæstningen ned. Jeg hader ham, selv om jeg aldrig har set ham. Elverne, næ du, de er ikke noget værd!
Men vi blev dog venner med vampyrerne igen. Ja, vi var lidt uenige, da Alucard åbenbart blev en vampyr. Tænk dig, vores største fjende, udødeligegjort! Men vi blev venner igen...Jaja, det gjorde vi. For de har lovet at holde ham langt væk fra os!
Og det min søn, er kort sagt vores historie...Nu ikke mere om det, spisetid!

Deres kropsbygning og udseende:
Mandelige orker.
- Stor krop, brede skuldre og bryst.
-Store muskler
- Unaturligt lange arme og store lår. (Større end en aldmindelig mands)
- højden ca. 100-160 cm.
- Huden er ofte grønlig, rødlig, brunlig, gullig, til tider blålig. Blålig er dog en smule sjældent. Huden er tyk. Som et løg, i flere lag.
- Tykke og store knogler
- almindelige tænder, ud over to store hjørnetænder i undermunden.  (Deres tænder er ofte i dårlig stand)
- De kan have en del ar, jo flere jo bedre. de kan have mange piercinger. De har ikke meget hår. Ofte tegnet på kroppen, i en slags tatoveringer.

Kvindelige orker.
- Lidt mindre end mændene (90-140 cm)
- hurtigere og smidigere end mændene. (dog stadig lidt klodsede)
- Har også mange og store muskler.
- Hudfarve enden grønlig, gullig, brunlig, rødlig eller sjældent blålig.
- almindelige tænder, ud over to store hjørnetænder i undermunden (Ofte også mindre end mændenes)
- De har mere hår på hovedet.
-De er en anelse kønnere end mændene.

Deres generelle personlighed.
De er aggressive, og ikke bange for at slås på nogen måde, de elsker et godt slagsmål. Når det kommer til kamp har de meget ære at skulle opretholde, og derfor har de et helt kodeks omkring kamp.
De er ikke de klogeste væsner, men deres instinkter er gode og de tænker hurtigt og spontant.
De er loyale hvis deres tillid først er vundet, men det er ikke det nemmeste at gøre.

Svagheder.
De er ikke voldsomt kloge.
De er meget nemme at narre.
De er ikke voldsomt hurtige.
De er ikke bange for noget, stort set.

Styrker.
De er meget stærke.
De kan nemt få et adrenalin sus til at klare resten.
Deres krop kan holde til meget.
De har en høj smertetærskel.
De er ikke bange for noget, stort set.

Hvordan spotter man en Ork.
Lad mig sige det sådan her, ser du noget stort og grimt, klædt i skind eller lignede, bør du nok løbe, med mindre du ved det er din ven.

Udseende:

Ork traditioner:
For orkerne er ære meget vigtigt. Du angriber ikke en anden med våben, hvis personen er ubevæbnet. Det er dog op til dig selv, om du vælger at slås ubevæbnet eller bevæbnet, når du bliver angrebet af en bevæbnet modstander, dette medfører ikke at din angriber skal være ubevæbnet.

At bukke for en ork er som at sige du giver dem dit hoved, alt efter orken, vælger de så at tage dig som slave eller bare tage dit hoved.
At give hånd er som at starte en test på hvem der er stærkest, og det gælder om at trykke så hårdt man kan.
At give tegn til et kram, er som at sige man vil brydes, og det skal man passe på med.
Det med at gøre ting overfor en ork, skal man passe på med da de tager meget som en udfordring.
Den normale måde at hilse på mellem orkere er at stirre hinanden i øjnene og fnyse/grynte af modparten.

Alder og mad:
Orker bliver et sted mellem 50-100 år gammel.
De er hovedsagligt kødspisere. Råt, som stegt kød. Bare det er kød.

Naturlige venskaber:
Sortelverne. Selv om de er sære væsner...
Til tider trolde.
Kan ske de snakker med dæmonerne eller vampyrerne, måske endda nogle faldne engle...

Naturlige fjendskaber:
Lyselverne
Menneskerne
De lyse engle

For det meste er tingene lidt op og ned. For det meste snakker orkerne med alle, trods der er visse ting de ikke bryder sig om. Dertil kommer det også at mange af deres "venskaber" er andre racer, der udnytter dem. Men det ved de jo ikke...

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10221
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum