Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Selskab er dejligt...Og dog, mindre dejligt for her. Fravær i denne weekend. EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Selskab er dejligt...Og dog, mindre dejligt for her. Fravær i denne weekend. EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Selskab er dejligt...Og dog, mindre dejligt for her. Fravær i denne weekend. EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Selskab er dejligt...Og dog, mindre dejligt for her. Fravær i denne weekend. EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Selskab er dejligt...Og dog, mindre dejligt for her. Fravær i denne weekend. EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Selskab er dejligt...Og dog, mindre dejligt for her. Fravær i denne weekend. EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Selskab er dejligt...Og dog, mindre dejligt for her. Fravær i denne weekend. EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Selskab er dejligt...Og dog, mindre dejligt for her. Fravær i denne weekend. EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Selskab er dejligt...Og dog, mindre dejligt for her. Fravær i denne weekend. EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
Selskab er dejligt...Og dog, mindre dejligt for her. Fravær i denne weekend. Voteba13Selskab er dejligt...Og dog, mindre dejligt for her. Fravær i denne weekend. Voteba14Selskab er dejligt...Og dog, mindre dejligt for her. Fravær i denne weekend. Voteba15 
Abigail
Selskab er dejligt...Og dog, mindre dejligt for her. Fravær i denne weekend. Voteba13Selskab er dejligt...Og dog, mindre dejligt for her. Fravær i denne weekend. Voteba14Selskab er dejligt...Og dog, mindre dejligt for her. Fravær i denne weekend. Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

Selskab er dejligt...Og dog, mindre dejligt for her. Fravær i denne weekend.

3 deltagere

Go down

Selskab er dejligt...Og dog, mindre dejligt for her. Fravær i denne weekend. Empty Selskab er dejligt...Og dog, mindre dejligt for her. Fravær i denne weekend.

Indlæg af Sean Fre 1 Mar 2013 - 16:33

Hejsa

Jep, min kæreste kommer på besøg.
Derfor vil jeg bare lige kort skrive at jeg måske vil kigge ind en gang i mellem, højst, men at jeg i hvert fald ikke får besvaret emner eller noget andet af betydning.

God weekend.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Selskab er dejligt...Og dog, mindre dejligt for her. Fravær i denne weekend. Empty Sv: Selskab er dejligt...Og dog, mindre dejligt for her. Fravær i denne weekend.

Indlæg af Gæst Fre 1 Mar 2013 - 16:34

Hyg dig, Sean. Very Happy

God weekend Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Selskab er dejligt...Og dog, mindre dejligt for her. Fravær i denne weekend. Empty Sv: Selskab er dejligt...Og dog, mindre dejligt for her. Fravær i denne weekend.

Indlæg af Rafaela Fre 1 Mar 2013 - 16:38

Hyg dig ^^

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Selskab er dejligt...Og dog, mindre dejligt for her. Fravær i denne weekend. Empty Sv: Selskab er dejligt...Og dog, mindre dejligt for her. Fravær i denne weekend.

Indlæg af Delilah Fre 1 Mar 2013 - 17:03

Hils kæresten - som jeg overhovedet ikke kender, btw - fra mig Sean! Ej, jeg skal nok få lavet det dér emne vi har talt om i hundrede år(hvilket vil sige en halv uge, eller sådan noget). Er dog selv væk i weekenden, så nu får vi at se med kvaliteten ...

Anyway. For at gentage de to andre: Hyg dig!

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Selskab er dejligt...Og dog, mindre dejligt for her. Fravær i denne weekend. Empty Sv: Selskab er dejligt...Og dog, mindre dejligt for her. Fravær i denne weekend.

Indlæg af Gæst Fre 1 Mar 2013 - 17:19

* ransager sin hukommelse *
Sean- jeg kan overhovedet ikke huske at have sagt ja til det ??
Nå ... Men den tager vi når du vender tilbage xD

Enjoy Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Selskab er dejligt...Og dog, mindre dejligt for her. Fravær i denne weekend. Empty Sv: Selskab er dejligt...Og dog, mindre dejligt for her. Fravær i denne weekend.

Indlæg af Sean Fre 1 Mar 2013 - 19:53

Tak, i lige måde Smile

Skal hilse tilbage, Delilah Wink

Jeg mener ikke jeg bør spørge dig om lov, Cam? Oo

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Selskab er dejligt...Og dog, mindre dejligt for her. Fravær i denne weekend. Empty Sv: Selskab er dejligt...Og dog, mindre dejligt for her. Fravær i denne weekend.

Indlæg af Gæst Fre 1 Mar 2013 - 19:54

Nå, DEN del husker du heller ikke ? Det står sløjt til efterhånden Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Selskab er dejligt...Og dog, mindre dejligt for her. Fravær i denne weekend. Empty Sv: Selskab er dejligt...Og dog, mindre dejligt for her. Fravær i denne weekend.

Indlæg af Sean Fre 1 Mar 2013 - 19:55

...
Nu er jeg slet ikke med -.-

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Selskab er dejligt...Og dog, mindre dejligt for her. Fravær i denne weekend. Empty Sv: Selskab er dejligt...Og dog, mindre dejligt for her. Fravær i denne weekend.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum