Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Byerne og dem der bor der. opslag med betydning for spillet! EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Byerne og dem der bor der. opslag med betydning for spillet! EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Byerne og dem der bor der. opslag med betydning for spillet! EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Byerne og dem der bor der. opslag med betydning for spillet! EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Byerne og dem der bor der. opslag med betydning for spillet! EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Byerne og dem der bor der. opslag med betydning for spillet! EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Byerne og dem der bor der. opslag med betydning for spillet! EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Byerne og dem der bor der. opslag med betydning for spillet! EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Byerne og dem der bor der. opslag med betydning for spillet! EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Byerne og dem der bor der. opslag med betydning for spillet! Voteba13Byerne og dem der bor der. opslag med betydning for spillet! Voteba14Byerne og dem der bor der. opslag med betydning for spillet! Voteba15 
Jake
Byerne og dem der bor der. opslag med betydning for spillet! Voteba13Byerne og dem der bor der. opslag med betydning for spillet! Voteba14Byerne og dem der bor der. opslag med betydning for spillet! Voteba15 
Sasha
Byerne og dem der bor der. opslag med betydning for spillet! Voteba13Byerne og dem der bor der. opslag med betydning for spillet! Voteba14Byerne og dem der bor der. opslag med betydning for spillet! Voteba15 
Renata
Byerne og dem der bor der. opslag med betydning for spillet! Voteba13Byerne og dem der bor der. opslag med betydning for spillet! Voteba14Byerne og dem der bor der. opslag med betydning for spillet! Voteba15 
Genevira
Byerne og dem der bor der. opslag med betydning for spillet! Voteba13Byerne og dem der bor der. opslag med betydning for spillet! Voteba14Byerne og dem der bor der. opslag med betydning for spillet! Voteba15 
Celenia
Byerne og dem der bor der. opslag med betydning for spillet! Voteba13Byerne og dem der bor der. opslag med betydning for spillet! Voteba14Byerne og dem der bor der. opslag med betydning for spillet! Voteba15 
Lenore
Byerne og dem der bor der. opslag med betydning for spillet! Voteba13Byerne og dem der bor der. opslag med betydning for spillet! Voteba14Byerne og dem der bor der. opslag med betydning for spillet! Voteba15 
Katrina
Byerne og dem der bor der. opslag med betydning for spillet! Voteba13Byerne og dem der bor der. opslag med betydning for spillet! Voteba14Byerne og dem der bor der. opslag med betydning for spillet! Voteba15 
Lori
Byerne og dem der bor der. opslag med betydning for spillet! Voteba13Byerne og dem der bor der. opslag med betydning for spillet! Voteba14Byerne og dem der bor der. opslag med betydning for spillet! Voteba15 
Edgar
Byerne og dem der bor der. opslag med betydning for spillet! Voteba13Byerne og dem der bor der. opslag med betydning for spillet! Voteba14Byerne og dem der bor der. opslag med betydning for spillet! Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Byerne og dem der bor der. opslag med betydning for spillet!

Go down

Byerne og dem der bor der. opslag med betydning for spillet! Empty Byerne og dem der bor der. opslag med betydning for spillet!

Indlæg af Sean Ons 13 Mar 2013 - 16:06

Hej kære brugere på UW.

Takket været nogle brugere på chatten en tilfældig dag, kom der gang i en lille diskussion om hvor mange væsner der var i forhold til mennesker og hvilke byer der enlig tilhørte hvilke racer. Nogle byer er ret enkle, der står allerede hvem der beboer dem, men andre er lidt mere usikre. Nu har vi admins snakket om det og blevet enig om det.
Stedets historie skulle gerne snart komme op, men eller vil jeg nu bekendtgøre hvad vi er blevet enige om. Det vil måske også blive skrevet i beskrivelserne af byerne, når en af os har tid.
Men her er det så:

Humvita: menneskeby. ingen væsner.

Doomsville: blandet by. Her lever både væsner og mennesker, men ingen er direkte i overtal.

firewood village: Blandet by. heller ingen er direkte i overtal her.

Shadowflame/sunflower/Royal flame er samme by, men med hvert deres navn. Sunfury city. :er mest en by for mest en bestemt slags orker som kaldes blodorker fordi deres hud er rød i stedet for grøn. ellers lever der også en del mennesker, dæmoner og draconiaenere.

Bloodrage village: morgoths by som skulle blive en af de vigtige personer i verden men selve byen er en barbar by så det er lidt af en blanding af hvad der lever der da det bare er barbarer.

bronze of time, ruby of life og emerald of dreams er alle sammen en del af et stort bjerg der kaldes dragons Peak som er som sagt mest befolket af draconiaener af alle slags. men i emerald of dreams lever også en masse elvere og trolde.

Silvanesti: elverby.

Forestina: elverby.

blodøerne/Minotaris: minotaurnes by/byer.

Aquener: åbenbart et sted for pirater. ved ikke hvad der bor her.

Thorban: dværge.


Dette er mest baseret på Sakrefs ord. Da det oprindelig er ham der var med til at starte siden op og bestemme dens historie.

- Sean

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10221
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Byerne og dem der bor der. opslag med betydning for spillet! Empty Sv: Byerne og dem der bor der. opslag med betydning for spillet!

Indlæg af Gæst Fre 15 Mar 2013 - 2:32

Hvor er det godt, I har skrevet denne!
Jeg kunne godt tænke mig at vide noget mere om Morgoth hvis I engang får tid n__n

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Byerne og dem der bor der. opslag med betydning for spillet! Empty Sv: Byerne og dem der bor der. opslag med betydning for spillet!

Indlæg af Gæst Fre 15 Mar 2013 - 7:32

Hvor hører sorteelverne til, er der bestemte have Sirenerne hører til i? ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Byerne og dem der bor der. opslag med betydning for spillet! Empty Sv: Byerne og dem der bor der. opslag med betydning for spillet!

Indlæg af Gæst Fre 15 Mar 2013 - 7:59

Sean, smider du også det op under "Regler og Guides"?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Byerne og dem der bor der. opslag med betydning for spillet! Empty Sv: Byerne og dem der bor der. opslag med betydning for spillet!

Indlæg af Sean Fre 15 Mar 2013 - 16:52

Spurv: Det må være Sakref domæne. Jeg aner intet om denne barbarork Wink

Caroline:
Sortelverne høre til i diverse skove. Jeg tror ikke de har en by for sig selv.

Sirenerne høre generelt til i vandet, med mest ved blodhavet (hvis det hedder det...Omrking blodøerne og aquener) fordi der er flest der sejler. (De spiser jo folk)

Eric:
Det kan jeg da godt^^

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10221
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Byerne og dem der bor der. opslag med betydning for spillet! Empty Sv: Byerne og dem der bor der. opslag med betydning for spillet!

Indlæg af Gæst Fre 22 Mar 2013 - 0:01

Heeeeeiy lige et kort spørgsmål.
Det her var altså tal for hvilke væsnerder "som regel" bor i diverse byer ik?
For ellers overtræder jeg vist "bo-steds-reglerne" noget så groft her... Men vil lige høre om der findes en løsning på det her (hvis jeg nu er gået galt med nye regler) da jeg fik min penthouse lejlighed i et emne der var aftalt med daværende ALLE admins ^^
Såe please forklar xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Byerne og dem der bor der. opslag med betydning for spillet! Empty Sv: Byerne og dem der bor der. opslag med betydning for spillet!

Indlæg af Sean Fre 22 Mar 2013 - 9:26

Dette er en "plejer" regel.
Det vil sige at hvis man nu var et væsen og havde en ville i Humvita (som jeg faktisk selv har fordi jeg tænkte...Den er sikker. folk hader væsner. Hvilket sted kunne passe bedre?) Så kan man godt det.

Dette er bare en oversigt over hvem man nok vil møde mest i byen, hvis man gik en tilfældig tur. Men så godt som ingen byer er fuldkommen sikre. Nogle byer, f.eks. Humvita, vil nok forfølge væsner, men det gør ikke at man ikke kan prøve at bo der/høre til der alligevel. Snyde lidt.

så det vil ikke have nogen ødelæggende indflydelse på jeres spil (Håber jeg da ikke) - det er faktisk bare et lille opslag, så vi alle er enige Smile

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10221
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Byerne og dem der bor der. opslag med betydning for spillet! Empty Sv: Byerne og dem der bor der. opslag med betydning for spillet!

Indlæg af Gæst Fre 22 Mar 2013 - 15:42

Finno så forstår vi hinanden ^^
Blev bare lidt forvirret over det lige før. Men tak for forklaringen ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Byerne og dem der bor der. opslag med betydning for spillet! Empty Sv: Byerne og dem der bor der. opslag med betydning for spillet!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum