Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» It's been a long long time
what is this felling GET IT OUT!  EmptyIgår kl. 21:48 af Valentine

» I need you to hear the story - Genevira
what is this felling GET IT OUT!  EmptyIgår kl. 17:03 af Genevira

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
what is this felling GET IT OUT!  EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
what is this felling GET IT OUT!  EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
what is this felling GET IT OUT!  EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
what is this felling GET IT OUT!  EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
what is this felling GET IT OUT!  EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
what is this felling GET IT OUT!  EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
what is this felling GET IT OUT!  EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
what is this felling GET IT OUT!  Voteba13what is this felling GET IT OUT!  Voteba14what is this felling GET IT OUT!  Voteba15 
Jake
what is this felling GET IT OUT!  Voteba13what is this felling GET IT OUT!  Voteba14what is this felling GET IT OUT!  Voteba15 
Valentine
what is this felling GET IT OUT!  Voteba13what is this felling GET IT OUT!  Voteba14what is this felling GET IT OUT!  Voteba15 
Lori
what is this felling GET IT OUT!  Voteba13what is this felling GET IT OUT!  Voteba14what is this felling GET IT OUT!  Voteba15 
Edgar
what is this felling GET IT OUT!  Voteba13what is this felling GET IT OUT!  Voteba14what is this felling GET IT OUT!  Voteba15 
Abigail
what is this felling GET IT OUT!  Voteba13what is this felling GET IT OUT!  Voteba14what is this felling GET IT OUT!  Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164691 indlæg i 8727 emner

what is this felling GET IT OUT!

Go down

what is this felling GET IT OUT!  Empty what is this felling GET IT OUT!

Indlæg af Gæst Ons 20 Mar 2013 - 15:49

det var en smuk aften, en ung pige sad på sit værelse i vampyr landsbyen, hun var alene hjemme hendes forældre var ude at jage, det var ikke lige hende, hun valgte at få blod via dyr, hun ville ikke skade mennesker de fortjente også at leve i hver til fald i hendes hoved, men ikke i hendes fars hoved, hun sukkede og gik ud på det smukke badeværelser hvor hendes mor havde hængt en smuk kjole frem til hende som hun skulle ha på da hun skulle møde sin forlovede i nat selv om hun ikke gad... hun havde ikke lyst til at møde sin kommende mand, hun vidste jo godt hvordan han var over for andre han var modbydelig, en som man ikke ville kunne lide at have et forhold til… hun sukkede.
hun tog sine strømpebukser på hvor der var nitter på siden af hendes ben, hun tog en smuk rød bh på og lukkede den, hun tog kjolen på og lod den glide ned over hendes hoved, hun lukkede den bag på og tog sit hår op fra under kjolen og fik det flettet så det ikke var i vejen når hun skulle lade ham bide hende for at vis at de skulle giftes,
Den unge varulv dreng, sad for sig selv nede ved søen han var alene i sine egene tanker, han hadet det han mor havde sagt til ham, han skulle finde en mage inden anden fuldmåne fra dags dato, han havde dog ikke fundet en pige han ville være sammen med, søen var den eneste sø hvor vampyre og varulve kunne være i nærheden af hinanden uden at de over trådte reglerne, han hadet de regler, hvad hvis en vampyr og en varulv forelsker dig hvad har de så tænkt sig at gøre? Han så på nogle varulve der festede han havde ikke lyst til at være med til at feste han ville finde pigen i hans liv fortælle hende han elsker hende og leve livet med hende.
Den unge vampyr pige var gået ned i sin fars sorte hestevogn og havde sat sig ind i den og ventede på den kørte hun blev nervøs da den ikke kørte men smilede da den kørte den rigtige vej, hun blev glad da hun så sin mor og sin far, hun gik ud og krammede dem begge, hun smilede da hun så sin lille bror i sin mors arme og var glad for han var okay og i sikkerhed, hun så hen på sin forlovede og smilede for at lade som om hun var glad for at hun skulle giftes med ham, selv om det var hun ikke lige frem hun hadet den skid som pesten, *hvorfor skal jeg giftes med ham???* tænkte hun for sig selv men hadet det hele med at hun skulle giftes med den tumpe,
Vampyren som pigen skulle giftes med som hed charls, han havde kysset med en masse andre vampyr piger som han elskede at hygge med men han havde aldrig nogle sinde rørt hende og det er hun glad for, han ser på hende, han gik hen til hende, ’’hey baby’’ sagde han glad med et smil på sine læber og tog hende tæt…
han hørte noget og skubbede hende af sted, ’’løb ashley!’’ råbte han af hende…
Ashley som vampyr pigen hed nikkede og løb som han bad hende om, hun smilede glad, hun var i sikkerhed nede ved søen ingen af dem som havde overfaldet hendes familie og venner var efter hende efter hvad hun kunne se, hun så over på den anden side sad en ung fyr helt alene, hvem var denne fyr,, var han til at stole på han havde jo ikke overfaldet hende endnu og det håbede hun heller ikke han gjorder, han så da venlig nok ud, hun skyndte sig at se væk da hun opdagede han kiggede på hende.
Fyren der sad på den anden side så på pigen der var kommet løbende ned til søen, han rødmede lidt da han så hendes ansigtig og hendes krop, han smilede mod hende, hun var en gudinde sendt fra himlen især den himle han drømte om, han havde drømt om hende længe, uden at vide hvem i søren kvinden fra hans drømme var, han gik mod hende og smilede for sig selv, han bed sig i læben og kløede sig nervøst i det strittende blå/ssorte hår, han fik en lille rødmen over sine kinder, han smilede. ’’hejsa miss. Hvad laver de her ude så sent på en mørk aften som denne, de kunne jo komme noget til’’ sagde han blidt ikke fordi han ville skade hende, han ville bare sikre sig hun ikke var kommet noget til…
Ashley så på ham, hun gik lidt bag ud og så på ham, ’’jeg løber for at redde mit liv, du en af dem!’’ sagde hun og væltede ned på numsen bange og så på ham, han var en flot ung fyr men hun var bange hun havde aldrig mødt en varulv før,
Raphael som varulve drengen hed, så på hende, ’’rolig jeg gør dig intet okay’’ sagde han blidt og roligt og slapper af han hjalp hende op og gemte hende og sig selv bag et af træerne som om alle kunne være der, han stod med hende som om de kyssede men det gjorder de ikke, han så på hende, ’’hvad er deres navn miss?’’ spurte han blidt og roligt… han ville gerne ville hvad hans drømmepiges navn var det var vigtigt for ham,
Ashley så på ham, ’’mit navn er Ashley, hvad er dit?’’ spurte hun blidt og rolig hun lagde sine hænder på hans skuldre meget nervøst…
Raphael så på hende, ’’ashley sikke et pænt navn, så det passer jo til kvinden der bære det’’ sagde han blidt og roligt mod hende og slapper af med et smil på sine læber og slapper af… han flyttede sig da hans venner var gået deres vej efter at have haft det sjovt… ’’mit navn er rapheal’’ sagde han mod hende og smilede for sig selv og så på hende med sine flotte blå øjne, han smilede mod hende ’’du må hellere komme væk inden min familie kommer miss ashley’’ sagde han…
Ashley så på ham, ’’tak for redningen rapheal det var meget sødt af dem’’ sagde hun og najede for ham og løb tilbage til sine forældre og smilede for sig selv med et glad blik og lidt røde kinder,
Hendes forlovede krammede hende, ’’er de okay min elskede’’ spurte han bekymret og nussede hendes kind blidt og roligt…
Ashley slog hans hånd væk ’’jeg vil ikke giftes med dig og det har jeg aldrig ville okay’’ sagde hun alvorligt og gik hen og krammede sin familie og tog sin lille bror op…
Broren smilede mod sin søster og hev hende i hårede ’’søs du skal giftes inden du bliver 20 det ved du også godt’’ sagde han sødt og nuttede til sin søster og smilede bare…
Ashley sukkede ’’det ved jeg godt benjamin’’ sagde hun og gik hjem med sin familie for at sidde og slappe af og se en god film sammen med dem… Men hun gik så i seng ikke ret lang tid efter da hun var træt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what is this felling GET IT OUT!  Empty Sv: what is this felling GET IT OUT!

Indlæg af Gæst Ons 20 Mar 2013 - 15:50

det er første kapitel Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum