Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Ny by!! Humvita!! :D (Admin udmelding) EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Ny by!! Humvita!! :D (Admin udmelding) EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Ny by!! Humvita!! :D (Admin udmelding) EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Ny by!! Humvita!! :D (Admin udmelding) EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Ny by!! Humvita!! :D (Admin udmelding) EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Ny by!! Humvita!! :D (Admin udmelding) EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Ny by!! Humvita!! :D (Admin udmelding) EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Ny by!! Humvita!! :D (Admin udmelding) EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Ny by!! Humvita!! :D (Admin udmelding) EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
Ny by!! Humvita!! :D (Admin udmelding) Voteba13Ny by!! Humvita!! :D (Admin udmelding) Voteba14Ny by!! Humvita!! :D (Admin udmelding) Voteba15 
Abigail
Ny by!! Humvita!! :D (Admin udmelding) Voteba13Ny by!! Humvita!! :D (Admin udmelding) Voteba14Ny by!! Humvita!! :D (Admin udmelding) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

Ny by!! Humvita!! :D (Admin udmelding)

Go down

Ny by!! Humvita!! :D (Admin udmelding) Empty Ny by!! Humvita!! :D (Admin udmelding)

Indlæg af Gæst Ons 7 Mar 2012 - 9:29

Halløjsa folkens der er blevet lavet en ny by Smile

Her er informationerne omkring denne by osv osv.
Håber i kan bruge den til noget Smile

https://theunderworld.danskforum.net/t355-humvita-menneskernes-by#26400

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny by!! Humvita!! :D (Admin udmelding) Empty Sv: Ny by!! Humvita!! :D (Admin udmelding)

Indlæg af Gæst Ons 7 Mar 2012 - 9:47

I må gerne kommentere på det Smile evt om det er en god eller skidt ide osv osv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny by!! Humvita!! :D (Admin udmelding) Empty Sv: Ny by!! Humvita!! :D (Admin udmelding)

Indlæg af Gæst Ons 7 Mar 2012 - 9:57

Hmmm ja den ser da lågende ud... Hvor let er det at bryde ind på øverste etage i de der højhuse? Wink

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny by!! Humvita!! :D (Admin udmelding) Empty Sv: Ny by!! Humvita!! :D (Admin udmelding)

Indlæg af Gæst Ons 7 Mar 2012 - 10:35

-.-'
Akuma din slyngel

Jeg synes det er oka.
Det virker lidt forkert at vi har sådan en by, når nu tiden forstiller at foregår i.... var det i middelalderen?
Men altså, det ser ud til at være en god by og jeg tror at der vil være en del der flytter derind ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny by!! Humvita!! :D (Admin udmelding) Empty Sv: Ny by!! Humvita!! :D (Admin udmelding)

Indlæg af Gæst Ons 7 Mar 2012 - 12:24

Jamen tiden er ikke middelalder, det er verden som er middelalderagtig Smile Men ikke tiden, og som sagt så er der ingen andre steder elektricitet sådan set. Og det er kun basis ting, som køleskabe, lys osv.

Den store grund til at denne verden også er middelalderagtig, er fordi der jo er magi. Og Magi har erstattet dette behov for at udvikle sig ligesom menneskerne har gjort på jorden. Fordi hvorfor opfind en ovn der kører på elektricitet, når man har disse komfurer på kommando kan blive varme pga magien Smile og alle andre væsner (Det kommer lige om lidt til at stå i beskrivelsen om byen) kan ikke lide dette sted. Så derfor har det heller ikke udbredt sig.

Akuma. Vel ligesom ved normale højhuse? Dog be careful with the guards Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny by!! Humvita!! :D (Admin udmelding) Empty Sv: Ny by!! Humvita!! :D (Admin udmelding)

Indlæg af Gæst Ons 7 Mar 2012 - 12:27

Detaljer detaljer, hvad skal vi bruge dem til xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny by!! Humvita!! :D (Admin udmelding) Empty Sv: Ny by!! Humvita!! :D (Admin udmelding)

Indlæg af Gæst Ons 7 Mar 2012 - 12:28

Det er fedt, for man manglede ligesom et club sted at feste !
Det kan garanteret findes her, med musik og hele pivtøjet.
Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny by!! Humvita!! :D (Admin udmelding) Empty Sv: Ny by!! Humvita!! :D (Admin udmelding)

Indlæg af Gæst Ons 7 Mar 2012 - 12:28

Så jeg skal passe på at jeg ikke bliver snuppet af vagterne? Ej come on nu er jeg jo i E-rang (eller næsten)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny by!! Humvita!! :D (Admin udmelding) Empty Sv: Ny by!! Humvita!! :D (Admin udmelding)

Indlæg af Gæst Ons 7 Mar 2012 - 12:30

Hvad havde du regnet med Aku?
Fald lem og ild fælder? XD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny by!! Humvita!! :D (Admin udmelding) Empty Sv: Ny by!! Humvita!! :D (Admin udmelding)

Indlæg af Gæst Ons 7 Mar 2012 - 12:34

Nej jeg har lige så lige prøvet at begå indbrud i Terrorville men der var for mange vagter.
Så dem er jeg træt af og jeg burde da kunne tage en af disse lejlighedder

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny by!! Humvita!! :D (Admin udmelding) Empty Sv: Ny by!! Humvita!! :D (Admin udmelding)

Indlæg af Gæst Ons 7 Mar 2012 - 12:36

Ja men den er stæk bevogtet, og i skal også tænke på at så godt som alle væsner undtagen dem der kommer fra jorden af. Så er denne by helt anderledes, og vil nok være et chokerende syn for de fleste væsner. Da denne by slet ikke ligner de andre byer.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny by!! Humvita!! :D (Admin udmelding) Empty Sv: Ny by!! Humvita!! :D (Admin udmelding)

Indlæg af Gæst Ons 7 Mar 2012 - 12:37

Så flyt ind i stedet for at stjæle Wink

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny by!! Humvita!! :D (Admin udmelding) Empty Sv: Ny by!! Humvita!! :D (Admin udmelding)

Indlæg af Gæst Ons 7 Mar 2012 - 12:38

Akuma kommer teknisk set ikke fra Underworld Wink Eller han var et normalt menneske før han blev et skyggevæsen... Dog kan han ikke huske resten af fortiden

Og hvad er det sjove i det Dani!?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny by!! Humvita!! :D (Admin udmelding) Empty Sv: Ny by!! Humvita!! :D (Admin udmelding)

Indlæg af Gæst Ons 7 Mar 2012 - 12:41

Masser af sjov Wink
Kun fantasien sætter grænser Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny by!! Humvita!! :D (Admin udmelding) Empty Sv: Ny by!! Humvita!! :D (Admin udmelding)

Indlæg af Gæst Ons 7 Mar 2012 - 12:52

"syntes godt om dette" Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny by!! Humvita!! :D (Admin udmelding) Empty Sv: Ny by!! Humvita!! :D (Admin udmelding)

Indlæg af Gæst Ons 7 Mar 2012 - 12:58

Vi skal altså ser at få fundet den der funktion med like or not-like indlæg Smile Men jeg kan bare ikke finde den nogen steder i administrations panelet Razz

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny by!! Humvita!! :D (Admin udmelding) Empty Sv: Ny by!! Humvita!! :D (Admin udmelding)

Indlæg af Gæst Ons 7 Mar 2012 - 12:59

Ja så må jeg jo hellere lige have fat i Isa så hun kan sætte mig i sving med det arbejde Wink

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny by!! Humvita!! :D (Admin udmelding) Empty Sv: Ny by!! Humvita!! :D (Admin udmelding)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum