Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
I Just want to help you, you shall not give me something for it..-Evolet-
:: Doomsville City :: Terrorville District :: Gågaden
Side 1 af 2 • 1, 2
I Just want to help you, you shall not give me something for it..-Evolet-
O: Smukke springvand, blomster, men sjovt nok er der ikke mange væsner at se, man kan kun hører få fodtrin mod de rene fliser.
V: Overskyet, men lunt.
T: Eftermiddag.
Selvom han godt vidste at det var forkert at tænke sådan, så kunne han ikke stoppe med det, lige meget hvor meget han prøvede. Han havde det som om at alle grinte af ham hver gang de så ham og hver gang han kiggede væk. Deres blikke hang tungt om ham, som havde han taget et par ekstra kilo på. Men, det hele var bare indbildning, eller det regnede han i hvert fald med at det var. Hvorfor skulle de også grine, de kunne jo ikke vide hvem han var, bare ved at se på ham. Selvom, det var som om deres øjne kunne se alt, se ham nøgen, se hans sjæl og endda fortid. En lille fornemelse om at han var ved at blive gal, kørte rundt oppe i hovedet på ham. Til sidst rev han sig i håret for at komme på andre tanker og ligeså hurtigt som han kom på andre tanker, hørte han en mærkelig lyd som fangede ham med det samme og gjorde at han kiggede nysgerrigt rundt i gågaden. Den lyd.. hvor kom den fra.. Det lød som.. han kunne ikke engang beskrive det.. Han begyndte langsomt at gå hurtigere hen imod lyden, nysgerrigheden vandt endnu engang, samt trangen til at hjælpe hvis der nu behøvede hjælp. Sådan var det at være en engel, man følte trang til at hjælpe andre.. Hurtigt og lydløst luntede han hen imod lyden og fandt til sin overraskelse en mand som lå på jorden og hev efter vejret, alt imens andre væsner stod rundt om ham og prøvede at hjælpe ham ved at berolige ham. Josh kiggede nysgerrigt rundt for at finde kilden til ulykken, men alle så ud til at ikke turer snakke om den, så de holdte sig i baggrunden og lod de væsner omkring manden hjælpe ham. Pludselig lød et skrig, så Josh kunne mærke en chokbølge igennem sin krop, som antændte hjertet og fik ham til at kigge hen imod skriget. Det kom fra en dame, som stod og kiggede på en mand, der sigtede med sin pistol imod en ung pige. Pigen så dog ikke ud til at føle frygt, men hvis hun ikke flyttede sig, ville hun risikere at blive skudt. Josh reageret hurtigt ved at løbe hen foran manden, vride hans arm om så pistolen faldt på jorden, efterfulgt af manden der klynkede af smerte. Josh så misbillgende på ham, imens hans øjne langsomt begyndte at lyse af had. Det var evnen som ville træde frem.. Selvom Josh ikke så manden i øjnene, begyndte han at skrige og tikke om nåde, hvilket fk Josh ud af sine tanker og med et stoppede de chokoladebrune øjne med at lyse.. Manden så sit snit til at stikke af, efterlod pistolen og pigen som han havde sigtet imod. Josh vendte sig om imod pigen, med et skævt smil på sine læber, inden han sendte hende et høfligt nik.
Gæst- Gæst
Sv: I Just want to help you, you shall not give me something for it..-Evolet-
For engangs skyld var hun gaaet ud i sin form, hun havde ikke taget skikkelse fra en fremmed, da hun gerne ville proove at se hvordan folk saa paa hende naar hun var sig selv. Hun gik ned af de mange gader, ignorerede de evt blikke hun fik fra dem rundt omkring hende. Dog som hun gik, foolte hun en haand mod sin skulder og hurtigt efter blev hun skubbet mod muren. Hun sukkede og skreg op, lod som om hun var bange selvom hendes oojne var tomme og saa uden nogen form for frygt paa hans pistol som han trak lidt efter. Hun lagde armene over kors og rullede med oojnene, typisk...saa smukt og typisk, nu kom hun ud sin egen form ogsaa bliver hun overfaldet....just amazing. Hun saa dog mod drengen der vred pistolen ud af haanden paa ham, puldselig begyndte manden at skrige op og da han stoppede stak han af. Men hvad var der dog sket? Hvad havde denne dreng gjort ved ham, men hun vendte sig mod ham og ud kom den blideste stemme, med en tyk fransk accent og dialekt "de redde mig" hviskede hun og aabnede sin skjorte. Hendes erfaring med maend var at de kun hjalp for at faa noget igen...og det var altid sex, saa hvorfor skulle han vise sig anderledes.
Gæst- Gæst
"Hva.. Hva laver du?" spurgte han med en stemme der hakkede, imens han kiggede hende i øjnene med sine chokoladebrune øjne. "Hvor.. Hvorfor tager du din tøj af?" Hans stemme lød stadig meget nervøs, men den var samtidig forvirret over hendes pludselig blotteri overfor ham.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hør, du var smuk før også, men jeg ønsker ikke noget tilgenæld," sagde han med en stemme så varm og rolig. "Tro mig når jeg siger, du skal ikke give mig noget tilgengæld," Han så hende stadig i øjnene, selvom hendes var tomme, så var hans varme.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Sådan er jeg ikke," sagde han en anelse tøvende, inden han kiggede op på hende igen, med et falmende glimt i sine øjne. "Jeg er ked af at de andre behandlede dig sådan, men jeg er ikke sådan.. Min far var en af de mænd som du snakker om og jeg ønsker ikke at være som den idiot.." Han puttede sine hænder i sine bukselommer og kiggede tøvende på hende, da han var i tvivl om hun ville forstå det eller om det bare lød som noget nonsens i hendes øre..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han gled ned af muren og undslap et kort suk.
"Så har vi da noget tilfælles," mumlede han med et skævt smil og kiggede på hende ud af øjenkrogen. "Det med at være ligeglad med alting.. har du.. Har du aldrig haft lyst til at få de følelser igen?" Han så spørgende på hende, med et tøvende glimt i sine øjne.
Gæst- Gæst
//sorry ingen krea
Gæst- Gæst
Give hende en god grund.. Havde han ikke selv tænkt på at lukke alle følelser ude, så havde han kunne komme med et svar med det samme, men nu når han vidste så meget om hvem han var, så var det pludselig ikke nemt at komme med et svar. På en måde, havde hun ret, følelser var ikke andet end problemer og hvis man først havde skubbet dem væk, hvorfor skulle man så tage dem igen? Men, selvom Josh vidste at følelser skabte problemer, så sagde hans underbevidsthed ham også at man ikke kunne undvære dem, om man så prøvede på det. Så snart han så hvordan hun skar i sig selv, fik han en trang til at tage kniven og kaste den langt væk, men han valgte at lade være og ville først træde til, hvis det skulle blive endnu værre.
"Hvis man vil have lykke i sit liv.. Så skal man vel også have følelser," det kom som en tøvende svar.. men.. han mente det. Hvis man ville finde den dumme lykke, så skulle man vel føle noget..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Tjah, vise ting kan man aldrig lade være med at tænke over," mumlede han og kiggede endnu engang ned i jorden med et tøvende blik. Det vidste han alt om, det var svært ikke at dvæle ved fortiden, men man var nød til at prøve at lade være. da hun kiggede ham i øjnene, kiggede han tilbage og satte hovedet en anelse på skrå. "Du er skam smuk, og jeg har ikke noget imod at du ikke har følelser," Man kunne hører på ham, at han var forvirret over det pludselig spørgsmål..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Dem som kaldte dig de ord har sikkert selv ikke haft det så nemt med sig selv, eller.. Noget i den stil," sagde han og lå pludselig mærke til den måde hendes øjne langsomt blev brune.. Ligesom hans.. Han løftet forvirret på et øjenbryn og ville spørge til det, men rejste sig i stedet op og nærstuderede det at hun pludselig lignede ham på en prik. Hans mund formede sig som et O.
"Wow," sagde han og gik i en kreds om hende. "Du har lige transformeret dig om til mig, sikke en evne," Han standsede foran hende igen og så hende i øjnene. "Ja, mit navn er Josh.. Men hvordan.. Vidste du..?" han kunne ikke skjule et imponeret ansigts udtryk..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Så, du ved alt om mig nu," sagde han og kom med et lille smørret grin, inden han kiggede rundt for at se om der var nogen som lyttede med.. Væsnerne så ud til at passe dem selv, så de kunne roligt snakke videre. Han vendte sin opmærksomhed imod hende igen.. Til det hun sagde kunne han mærke en svag rødmen, uden at forstå hvorfor, men han skjulte den ved at nikke og putte sine hænder i lommen. "Det forstår jeg godt, og det skal nok ske en dag, bare rolig," han sendte hende et roligt smil og kiggede efter hende, da hun gik hen til væggen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Så snart du finder en som elsker dig for den du er," sagde han og løftede på sine skuldre, stadig med sine hænder placeret i lommerne. "En som er ligeglad med at du er en slavepige.. Alt kommer vel til den som venter," Han blev overrasket over at hører sine egne ord, det var ikke hver dag at en som Josh var så vis at hører på.. Hvis man kunne kalde det vis.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Det fik Josh til at spekulere meget, hvad skulle han så gøre for at finde lykken? Hvem skulle opsøges? Hvem skulle snakkes med og hvor meget skulle han lige kæmpe? Han rystede på sit hovede, kørte en hånd igennem sit brune hår og kiggede hen på hende med et tøvende glimt i sine øjne.
"Den har skam heller ikke ramt mig," mumlede han og gik hen ved siden af hende, så op på himlen ligesom hende og sukkede en anelse. "Men, måske venter den bare på at give os lykke, Eller, så får vi den nok aldrig, men så må man jo overleve uden den," han smilte skævt og begyndte langsomt at gå. Med et kig over skulderen, sendte han hende en gestus til at følge med ham, hvis hun ville.
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» Hello to you girl //Evolet//
» Learn to survive! ~~Evolet~~
» Just another stroke to the church //Evolet//
» Give us the right...(Neph)
:: Doomsville City :: Terrorville District :: Gågaden
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine