Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
UW NOMINERINGER
:: Brugerhjørnet :: Adminnyheder
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: UW NOMINERINGER
De seriøse, de ligegyldige , de små ballademagere , de kærlige , de triste ( ikke at vi har dem på vores side ; ) ), de glade , de frække , de umulige , de højtråbende , de finurlige , de farvestrålende , de stille og de legesyge !
Kom nu... Det er sjovere for spillerne og for admins at jonglerer med bolde som de her , jo flere der spiller med : D
Kærlig hilsen
Og rigtig god søndag
- Camille
Gæst- Gæst
Vi valgte med vilje at vi ikke ville have for mange, begrænsninger!
Men du er velkommen til at lave din egen lille UOFFICELLE nominering efter vores officielle er færdig, midt i sommerferien hvor der ikke er nogle på!
Gæst- Gæst
Det var ikke dem der skulle nomineres , jeg remsede op !
Det var alle dem der skulle skrive deres bud og sende dem til ... Dig !
Såååå.... Prøv med et TAK til mig
Gæst- Gæst
Og give deres bud. <3
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Det var bare en opfordring til at deltage i legen , sådan som du selv har nævnt.
Jeg forsøgte at hjælpe.
O. O
Spam? Kender ikke ordet.
- men jeg smutter nu .....
Gæst- Gæst
Bedste plot - skal man skrive .. et plot? Kan du give et eksempel på en besvarelse? Bare et helt tilfældigt plot, for jeg forstår ikke hvordan det skal foregå? Både jeg selv og en anden er lidt forvirrede om bl.a. formulering af det - altså hvad man skal skrive - og jeg selv er forvirret omkring hvad der menes med plot i denne sammenhæng^^
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.
Begrundelsen skal nok på fordi der kan være 3648 årsager til man finder et emne plot godt, og det er ikke sikkert det lige er synligt for andre.
Nogle vægter action, andre vold.
Nogle finder forviklinger sjove og fede, andre er et romantisk emne et godt plot.
Nogle vil have plot med alliancer eller mord.Andre barnefødsler!
Det jeg selv har nomineret, har jeg valgt udfra det mindede SÅ meget om irl, måden det blev sat i værk på ( emne og plot) .Og jeg elsker når vi i fri fantasi kan give det et virkelighede præg.
Ens egen karakter kan være en del af det...men det kan også være andres plot.
* dækker hovedet til. Hvis Eric skulle daske*
Gæst- Gæst
Men alligevel et eksempel
Det kan være du har haft et emne med mig, hvor der var et super fedt plot (handling). Det kan du så vælge at nominere og så skrive hvorfor du vælger netop dette
Altså ikke noget med at finde på noget plot
Gæst- Gæst
Og stadig - hvordan formulerer i det så? Smider et link ind til emnet med bedste plot?
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.
Bedste plot: Hvor man igennem historien kan se en rød tråd. Det kan være noget med at redde hinanden fra en drabelig haj eller hvad ved jeg
Skriv hvilke kategori det nomineres til, for eksempel bedste plot, derefter titlen på emnet og så eventuelt en grund
Du må også gerne sende et link, men ellers forsøger jeg at finde linket når jeg sætte en stemmetråd op.
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» Afslutning af nomineringer
» NOMINERINGER! (september)
» NOMINERINGER (oktober)
» "REGLER" FOR STEMNING TIL NOMINERINGER
:: Brugerhjørnet :: Adminnyheder
Idag kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Idag kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Igår kl. 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Igår kl. 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Igår kl. 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth