Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
How can this be possible? ~Katherina~ EmptyIgår kl. 22:42 af Lori

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
How can this be possible? ~Katherina~ EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
How can this be possible? ~Katherina~ EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
How can this be possible? ~Katherina~ EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
How can this be possible? ~Katherina~ EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
How can this be possible? ~Katherina~ EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
How can this be possible? ~Katherina~ EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
How can this be possible? ~Katherina~ EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Lena beware of the city - (Sean)
How can this be possible? ~Katherina~ EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

Mest aktive brugere denne måned
Jake
How can this be possible? ~Katherina~ Voteba13How can this be possible? ~Katherina~ Voteba14How can this be possible? ~Katherina~ Voteba15 
Genevira
How can this be possible? ~Katherina~ Voteba13How can this be possible? ~Katherina~ Voteba14How can this be possible? ~Katherina~ Voteba15 
Lori
How can this be possible? ~Katherina~ Voteba13How can this be possible? ~Katherina~ Voteba14How can this be possible? ~Katherina~ Voteba15 
Edgar
How can this be possible? ~Katherina~ Voteba13How can this be possible? ~Katherina~ Voteba14How can this be possible? ~Katherina~ Voteba15 
Valentine
How can this be possible? ~Katherina~ Voteba13How can this be possible? ~Katherina~ Voteba14How can this be possible? ~Katherina~ Voteba15 
Abigail
How can this be possible? ~Katherina~ Voteba13How can this be possible? ~Katherina~ Voteba14How can this be possible? ~Katherina~ Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164689 indlæg i 8727 emner

How can this be possible? ~Katherina~

Go down

How can this be possible? ~Katherina~ Empty How can this be possible? ~Katherina~

Indlæg af Gæst Søn 2 Jun 2013 - 16:05

S: Parken
O: en lille legeplads med få børn, da det er ved at blive for sent for de små børn, at blive ude. Bænke med de få børns forældre. Nyforelskede, som går hånd i hånd. Folk der går tur med deres kæledyr, og andre parkagtige omgivelser.
T: 17.49
V: Sol, let vind.

Frida lå i alene i græsset, på en lille bakke bagerst i parken. De fleste folk var nede i selve parken, men Frida kunne godt lide, at opholde sig for sig selv det meste af tiden.
*Mon ikke du burde smutte ned til de små børn i sandkassen og lege, inden de tager hjem igen, og du ender op, helt alene, uden nogen venner?* hørte Frida den lyshårede pige sige.
"Haha!" sagde Frida irriteret og satte sig op. Frida kunne sagtens få venner på sin egen alder, hvis bare den lyshårede pige ikke havde været der.
*Det er skam ikke min skyld du søde* sagde den lyshårede pige med et smil. *Det er dig, der er skør, ikke mig. Du kan da ikke bare skyde skylden over på andre, bare fordi du er en fejltagelse*
Frida trak vejret dybt ind og pustede ud igen, for ikke at komme til at slå den lyshårede pige. Det var lige før, hun gjorde det, men hun måtte tage sig sammen. Hun vidste godt, at der ikke var andre, som kunne se den lyshårede pige, så det ville jo bare få Frida til at se dum ud.
*Du vil ikke bare se dum ud der. Du ser dum ud hele tiden, og samtidig er du også dum, Frida.*
Frida knyttede hænderne og borede neglene ind mod håndfladerne. Heldigvis var de hverken lange eller skarpe nok, til at skære hul. De ville bare efterlade et mærke, men det var Frida også ligeglad med. Hun skulle bare have irritationen ud på en eller anden måde.
*Hvad er der? kan du ikke holde til en lille spøj?*
"Hold kæft! Hold så kæft!" råbte Frida. "Prøv bare, at lade mig være i ti minutter. Tror du, at du kan klare det?"
Den lyshårede pige begyndte at le. Stort og bredt og højt. Så det fyldte hele Fridas hoved.
"Bare fordi du er så perfekt, med dit lange lyse hår og de helt perfekte bryster og den smalle talje, behøver du altså ikke at håne mig. Bare fordi jeg ikke ligner dig. Tror du ikke, at jeg ikke allerede har fattet, at jeg ikke er perfekt?"
Den lyshårede pige blev ved med at le. *Nej, måske behøver jeg ikke håne dig, men det er det, jeg har lyst til. Så det er det, jeg gør*
"Aaarg!"
skreg Frida, og lod sig falde tilbage i græsset igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum