Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Caroline&Isabella skal læse op til eksamen! EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
Caroline&Isabella skal læse op til eksamen! EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
Caroline&Isabella skal læse op til eksamen! EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Caroline&Isabella skal læse op til eksamen! EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Caroline&Isabella skal læse op til eksamen! EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Caroline&Isabella skal læse op til eksamen! EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
Caroline&Isabella skal læse op til eksamen! EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
Caroline&Isabella skal læse op til eksamen! EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

» As if anything would change (Valentine)
Caroline&Isabella skal læse op til eksamen! EmptySøn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
Caroline&Isabella skal læse op til eksamen! Voteba13Caroline&Isabella skal læse op til eksamen! Voteba14Caroline&Isabella skal læse op til eksamen! Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner

Caroline&Isabella skal læse op til eksamen!

Go down

Caroline&Isabella skal læse op til eksamen! Empty Caroline&Isabella skal læse op til eksamen!

Indlæg af Gæst Fre 7 Jun 2013 - 9:58

Som i nok har set, har jeg ikke været så aktiv som jeg plager. Og mit forbrug kan ske at minimeres en smule.. Ikke fordi jeg har lyst, men jeg har de kommende to uger, tre eksamens prøver som jeg skal gør mig klar til!
Hvis nogle få bliver svaret er det fordi jeg lige kunne nå det.. Desuden er min krea herinde faldet en smule, men den kommer nok snart igen.

Knus fra jeres Care! Smile

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum